Paapallon sietokyky ylitetty

Anonyymi-ap

On tullut aika miettiä ketkä meistä jatkoon, ihmiskunnan määrä ylittää maapallon sietokyvyn, ehdottaisin itse ettei jatkoon työtä vieroksuvia jonnijoutavia vätyksiä, lorviskoita eikä vötkylöitä, vain ihmiset jotka ansaitsee itse elantonsa tai omaavat oikeasti työhalut.

21

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eli on tullut aika luopua vapaamatkustajista.

• Anonyymi00002

Tekoäly ja laskentateho lisääntyy koko ajan hyvä niin. Koodarit tekee neliraaja jarrutuksen yrittää estää että tekoäly ei tulisi, mutta tuleehan se. Että itse ja muut ei saisi "loisian titteliä", mutta saahan sitä yrittää, yrittänyttä ei laiteta.

• Anonyymi00003

Olen pannut vätkylää paljaalla.

• Anonyymi00005

Heräsikö edes päiväuniltaan?

• Anonyymi00004

Että oikein Paapallon sietokyky! 😅😅😅 Menisit vaikka töihin loisimasta. Tai edes opiskelisit kirjoitustaitoa.

• Anonyymi00006

Minäkin haluan paapallon...! 🙋‍♂️

• Anonyymi00008

Olen paapallon tallaaja.

• Anonyymi00007

Kohta kahdeksankymppisenä tässä enään turha miettiä tuollaisia. Kunhan vaan eläke riittää.

• Anonyymi00009

Tekoäly töihin ja kaupungin ylisuuren virkamiehistön vapaamatkustajat potku persauksille.

• Anonyymi00010

Hei, paappa pallo.

• Anonyymi00011

Aloittajalta hyvä idea, käsiäkin näköjään nousee jo pystyyn.

• Anonyymi00014

Ai että käsiä nousi pystyyn? Minulla nousi vain muna pystyyn tai tarkemmin ottaen ylös etuviistoon, koska olen 50 vuotias mies ja itkettää. ? Menikö joku asia väärin minulla?

• Anonyymi00013

Pääpallon kantokyky on tullut vastaan. Tämä oli hyvin sanottu. En jaksanut enää viime talvena kantaa pipoa päässä. Pääpallon kantokyky ylittyi.

• Anonyymi00015

Lieksalaisen pääpallossa ei taida olla paljon kannettavaa.

• Anonyymi00016

Meikäläisen sietokyky on ainakin ylitetty kun lukee näitä viherhiippareiden skitsoiluja.

• Anonyymi00017

Miksi pitää ihmisen raataa työssä niin että viisikymppisenäbtai viimeistään eläkeläisenä on moni sairas, vaivoja useita joiden vuoksi joutuu rasittamaan terveydenhuoltopalveluja?
      On parempi olla tekemättä työtä ja hoitaa omaa kuntoaan ja pysytellä loukkaamatta itseään. Näin vanhemmiten vähemmän rasittaa terveydenhuoltopalveluja.
      Me työttömät "lorvijat" olemme kantava voima, terve reservi.

• Anonyymi00019

Kelan pummi reserviä kyllä tarvitaan, siinä te työttömät olette oikealla paikalla.

• Anonyymi00020

Eniten vahinkoa tekee työintoa täynnä oleva tohelo. Työttömästä ei ole harmia, toheloista on. Ja heitä on joka alalla.

• Anonyymi00021

Ei savua ilman tulta

• Anonyymi00022

Voi paapallo parka...

• Anonyymi00024

Ööörhgöäääh... pilluu... Lääääääähh...!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2804
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      36
      2419
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      94
      1960
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1305
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1139
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      841
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      764
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      696
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      682
    10. 43
      665
    Aihe