Koin tänään jotain ihanaa ja uutta. Olen 67v ja pitkään halunnut kokeilla miehen välistä mutten ole rohjennut. Mutta tänään lenkki saunassa naapurin nuorimies kysyi minulta josko voisi kokeilla hyvällä kaluani kun oli usein huomannut saunassa kuinka salaa yritin katsella hänen paksua kullia. Kun muita ei saunassa ollut niin annoin luvan. Hän ei kerennyt kauaa runkkailla kun jo otti kaluani suuhun ja imi sen loppuun asti.sain sellaisen orgasmin etten ennen ollut kokenut. Sovimme tulevana viikonloppuna että hän tulee luokseni ja otamme rauhassa ajan kanssa uusia kokemuksia. Onko muita jotka ovat kokeneet samaa näin vanhemmiten
Uusi elämä
17
302
Vastaukset
- Anonyymi00011
On tullut koettua, mutta kokeiluihin vietteli yli 60v mies, joka kaverini.Lähti varovaisista kosketuksista ja suorasta kysymyksestä voisinko näyttää alastomana itseni ja kuinka ison omaan kovana ja saisiko kosketella sekä asettaa kortsun siihen antaen runkkausta.Ei ollut aiempia kokemuksia miesten välisestä. Olin itse kolmikymppinen tuolloin ja halusin mielellään kokeilla.
- Anonyymi00013
Ootko nyt saanu enempi kokemuksiin ja tuntuuko hyvältä. Itelki muutama kokemus vanhemmasta ja mieli tekee lisää
- Anonyymi00018
No mitäs me täältä teile voidaan. Eikä tarvitse koko aikaa ilmotella touhuistanne. Onhan teillä koko yö aikaa touhuta. Klo 01:55.
- Anonyymi00019
Buaahaa spede buaahaa!
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa!
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Buaahaa spede buaahaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827