Koin tänään jotain ihanaa ja uutta. Olen 67v ja pitkään halunnut kokeilla miehen välistä mutten ole rohjennut. Mutta tänään lenkki saunassa naapurin nuorimies kysyi minulta josko voisi kokeilla hyvällä kaluani kun oli usein huomannut saunassa kuinka salaa yritin katsella hänen paksua kullia. Kun muita ei saunassa ollut niin annoin luvan. Hän ei kerennyt kauaa runkkailla kun jo otti kaluani suuhun ja imi sen loppuun asti.sain sellaisen orgasmin etten ennen ollut kokenut. Sovimme tulevana viikonloppuna että hän tulee luokseni ja otamme rauhassa ajan kanssa uusia kokemuksia. Onko muita jotka ovat kokeneet samaa näin vanhemmiten
Uusi elämä
14
577
Vastaukset
- Anonyymi00011
On tullut koettua, mutta kokeiluihin vietteli yli 60v mies, joka kaverini.Lähti varovaisista kosketuksista ja suorasta kysymyksestä voisinko näyttää alastomana itseni ja kuinka ison omaan kovana ja saisiko kosketella sekä asettaa kortsun siihen antaen runkkausta.Ei ollut aiempia kokemuksia miesten välisestä. Olin itse kolmikymppinen tuolloin ja halusin mielellään kokeilla.
- Anonyymi00013
Ootko nyt saanu enempi kokemuksiin ja tuntuuko hyvältä. Itelki muutama kokemus vanhemmasta ja mieli tekee lisää
- Anonyymi00018
No mitäs me täältä teile voidaan. Eikä tarvitse koko aikaa ilmotella touhuistanne. Onhan teillä koko yö aikaa touhuta. Klo 01:55.
- Anonyymi00020
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt424692Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532554Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70936- 118901
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70864- 137815
- 48810
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48756