Persujen tuhoutuminen

Anonyymi-ap

Perussuomalaiset tulevat tuhotumaan ensi eduskunta vaaleissa ja heistä tulee pikku puolue. En usko että heitä tulee juuri kukaan äänestämään mutta eivät taida välittää siitä se mitä tekevät tulee viemään äänet heiltä mikä on hyvä kaikille suomalaiIle ja on isännän hyväksi.

89

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen samaa mieltä kukka natseja äänestää

• Anonyymi00024

"Natseja" ?
        Natseja voit hakea omasta hanurista.

• Anonyymi00033

Tuo kyllä naurattaa . Miten se köyhiltä ei leikata se ei meille käy .persutotuus on persreikä

• Anonyymi00044

"Olen samaa mieltä kuka natseja äänestää"

demareilla on oma palstansa täällä!!!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00024 kirjoitti:

"Natseja" ?
        Natseja voit hakea omasta hanurista.

Riikka Purra on tunettu natsi

• Anonyymi00059

Ei ole totta, perussuomalaiset ovat natseja.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ei ole totta, perussuomalaiset ovat natseja.

Natsittelu on menettänyt tehonsa.
        Natsi ei enää toimi nimittelyssä.
        Se on kärsinyt pahan inflaation, kun natsia heitellään joka suuntaan nykyään.
        Jos ole eri mieltä kuin "aina oikeassa olevat" eli siis todellisuudessa pölhöt vihervassarit, niin silloin olet tietenkin natsi.

• Anonyymi00086 kirjoitti:

Natsittelu on menettänyt tehonsa.
        Natsi ei enää toimi nimittelyssä.
        Se on kärsinyt pahan inflaation, kun natsia heitellään joka suuntaan nykyään.
        Jos ole eri mieltä kuin "aina oikeassa olevat" eli siis todellisuudessa pölhöt vihervassarit, niin silloin olet tietenkin natsi.

Eli myönnät olevasi natsi persu

• Anonyymi00002

On isänmaalista olla äänestämättä perussuomalaisia, ei natsi puolueelle valtaa.

• Anonyymi00004

*

- Olen Suomalainen - Olen PERUS -SUOMALAINEN - !

*

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

*

*

Ja sen huomaa 😂

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja sen huomaa 😂

Juu. Hajusta💩

• Anonyymi00027
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Juu. Hajusta💩

Somput haisool!
        Kylläpä ne vasta haisookin!
        Haisoovat ihan lehemän pshkalta.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00004 kirjoitti:

*

*

Sanan helinää Aleguote ei välttämättä ole aletuote eikä Persuus tarkoita Isänmaallisuutta!

• Anonyymi00031

Vaseliiniliitto on ryssän asialla.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00004 kirjoitti:

*

*

Suomalainen ei ole kiero hän on sanojensamittainen. Perus "suomalainen" ? Kiero ei pidä puheitaan.!

• Anonyymi00045

"On isänmaalista olla äänestämättä perussuomalaisia, ei natsi puolueelle valtaa."

ELI, kumpia nyt ei meinaa äänestää vai et kumpaakaan!? Eli Perussuomalaisia vai SSDP nasseja!!??

• Anonyymi00046
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sanan helinää Aleguote ei välttämättä ole aletuote eikä Persuus tarkoita Isänmaallisuutta!

"eikä Persuus tarkoita Isänmaallisuutta!"

Mitäs sinun mielestä tarkoittaa SSDP:n slogan: Suomi ja suomalaiset ansin ajattelu on VAHINGOLLISTA!!?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

"eikä Persuus tarkoita Isänmaallisuutta!"

Mitäs sinun mielestä tarkoittaa SSDP:n slogan: Suomi ja suomalaiset ansin ajattelu on VAHINGOLLISTA!!?

''...suomalaiset ansin ajattelu on VAHINGOLLISTA!!?''

Irroittaa muutama sana kokonaisuudesta, persut mölisee :)))

• Anonyymi00057
        Anonyymi00004 kirjoitti:

*

*

Eli natsi, kuten Riikka Purra

• Anonyymi00088

"Isänmaalista" ja "natsi puolueelle" eli on kyllä tasokasta kirjoittelua.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Juu. Hajusta💩

Mustat miehet ( siis n••▪︎▪︎••t) haisee pahalta. Primitiivisten ihmisten haju on ominaisuus, joka haistetaan helposti.

• Anonyymi00099

Natsithan juuri ovat isänmaallisia. Punikit taas eivät.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00004 kirjoitti:

*

*

SS-suomalainen siis.

• Seuraava puoluekokous Veijo Esson baarin kulmapöydässä keskikepponen lasissa.

• Anonyymi00047

"Seuraava puoluekokous Veijo Esson baarin kulmapöydässä keskikepponen lasissa."

SIIS MITÄ!!! ONKO DEMUT JOUTUNEET SIIRTÄMÄÄN PUOLUETOIMISTON PAIKKAA, jotta pystyvät kustantamaan vielä muutamalle jäsenelleen, jotka ALKOHOLIPITOISIA JUOMIA JUO Pilsnerin sijaan Keskikepposen!!!!

• Anonyymi00006

Mahtavaa persujen viimeinen vuosi menossa ja alkaa näkyä valoa tunnelin päässä.

• Anonyymi00008

lohdullista

• Kaikista eduskunnan puolueista pitäisi tulla pikkupuolueita. Ne ovat 25 vuoden ajan rakentaneet Suomen ja suomalaisten vastaista toimintaa. Mutta tajuaako suomalainen sen, esim. palstan mukaan ei todellakaan.

• Anonyymi00010

PS hallituspuolueena on saattanut maamme kusiseen jamaan johon muut puolueet eivät ole pystyneet edes 25 vuoden aikana.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

PS hallituspuolueena on saattanut maamme kusiseen jamaan johon muut puolueet eivät ole pystyneet edes 25 vuoden aikana.

Noup ! Tämä on puolueiden ja politiikkojen ihan itse rakantama kupla, kaikkien.

• Anonyymi00015

Tilalle SETA?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tarkotit varmaan ap että Purra on ensimmäinen valtiovarainministeri joka uskalsi tehdä leikkauksia joita olisi pitänyt tehdä jo 20 vuotta edeltävien valtiovarainministerien toimesta?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä.! Jos muistatte ennen ei kokomuskaan päässyt hallitukseen.! Jipa kekkonen lausui näu että kokkareita ei saa päästää sössimään . No nyt on kaksi kokomuspuoluetta alkuperäinen ja persut joka pahempi koska mainosti ettei leikkaa köyhiltä

• Anonyymi00074
        Anonyymi00010 kirjoitti:

"PS hallituspuolueena on saattanut maamme kusiseen jamaan.."

Mielenkiinnolla odotan älynväläystäsi siitä, kun kerrot ihan omin sanoin miten!!!!

• Anonyymi00103
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tarkotit varmaan ap että Purra on ensimmäinen valtiovarainministeri joka uskalsi tehdä leikkauksia joita olisi pitänyt tehdä jo 20 vuotta edeltävien valtiovarainministerien toimesta?

Antaa ennestään rikkaille ja vei köyhiltä jauhelihankin pöydästä. Ehdottipa köyhille myös työleirejä.

Itse juo 800€ shampanjaa ja naureskelee, kun ihmiset on ahdingossa ja pensa yli 2€ litralta..

• Anonyymi00009

Isänmaallinen suomalainen ei äänestä persuja.Ne toimivat Suomen edun vastaisesti.

• Anonyymi00018

Kremlin S24 trolli se jaksaa.....

• Anonyymi00060
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kremlin S24 trolli se jaksaa.....

Riikka Purra tukee Putinia ja on salaa venäjän vakooja

• Anonyymi00090
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Riikka Purra tukee Putinia ja on salaa venäjän vakooja

Aivopieru taattuun vihervassarien tyyliin.
        Haisee todella pahalta!

• Anonyymi00090 kirjoitti:

Aivopieru taattuun vihervassarien tyyliin.
        Haisee todella pahalta!

Olet aivo pesty, Riikka Purra ihailee diktaattoreita joten Putin on oivallinen kumppani

• Anonyymi00022

Ei tuhoudu persut siitä pitää esim. Tuppurainen hyvän huolen seuraavassa hallituksessa. Minkä lisäksi pelastuksen tuholta persujen osalta tuo oppositioon joutuminen. Asia mistä haaveilevat ei ymmärrä kuinka se on parasta mitä persuille voi sattua. Joka vajoaisi pysyvästi marginaalipuolueeksi jos se joutui heti uudestaan hallitukseen joka on pakotettu valtaviin sopeutumistoimiin leikkauksiin ja velanottoon.

• Anonyymi00023

Uudenmaan vaalipiirissä aika paljon on kiinni siitä perustaako Westerholm oman puolueen/valitsijayhdistyksen vai lähtee aluksi jonkun hyvän puolueen sitoutumattomaksi ehdokkaaksi.
      Uudellamaalla todella paljon entisiä PS ääniä jaossa.

• Riikka Purra kertoi jokin aika sitten pyrkivänsä pääministeriksi. Miksi emme Riikkaa uskoisi?Sen perusteella mitä Riikka on ilmoittanut peruSSuomaliset ovat ensi keväänä
      Suomen suurin puolue.Ei suinkaan kuihtuva tai jopa katoava puolue.Riikka kuten moni muukin persu puhelee niin totta kuin vain osaavat.

Tuolle Riikan tavoiteelle ei voi muuta todeta kuin; HAHAA HAHAA!

(peruSSuomalaiset ovat täysin hyödytön ''puolue'' hyvin
      joutaisi tuhoutua kuten viestiketjun aloittaja aloituksessaan kirjoitti)

• Anonyymi00026

Tänään kehysriihen edustalla tapahtunutta:

- Klo 13:32 Purra nappasi käsilaukkunsa ja poistui antamatta kommentteja

Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) nappasi käsilaukkunsa ja lähti pois antamatta kommentteja, koska Adlercreutz oli mikrofonien edessä.

Kuulostaa tulevan pääministerin tuittuilulta. 😂

• Anonyymi00036

"Kansa ei jättisopeutuksista vaaleissa välttämättä kiitä. Sen sai tuta pääministeri Juha Sipilä kautensa päätyttyä."

Purra 31.12.2024

ps.
        Ihan turhaan sinä Soinia fanittava ap koko ajan nikkejäsi vaihtelet jokaisen niistä toistaessa yhdet ja samat persupakkomielteet, hokemat, kirjoitusvirheet, raivarit jopa harhat. Jokaisen sinun nikeistäsi menettäessä malttinsa aina kun sinun viestien kalasteluviesteihin vastataan joilla sinä vastauksia kalastelet. Puutu enää kuin se perinteinen avaus missä sinä s24 palstat persujen maalittamiseen valjastanut trolli huudat ylläpitoa apuun kun keskustelupalstalla vastataan sinun keskustelujen avauksiin?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tänään kehysriihen edustalla tapahtunutta:

- Klo 13:32 Purra nappasi käsilaukkunsa ja poistui antamatta kommentteja

Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) nappasi käsilaukkunsa ja lähti pois antamatta kommentteja, koska Adlercreutz oli mikrofonien edessä.

Kuulostaa tulevan pääministerin tuittuilulta. 😂

Sai ansionsa mukaan henkilö joka häviää ensi vaaleissa ja jää nuolemaan näppejään.

• Anonyymi00104

PeruSSuomalaiset puhuvat niin totta kuin osaavat ja eivät ole selvinpäin kännissä.
        (C) Vornanen X Antikainen.

• Anonyymi00032

tekoäly tekee demareista ja vassareista turhia 🙂

• Anonyymi00075

"tekoäly tekee demareista ja vassareista turhia"

MIKSI siihen mitään ÄLYÄ tarvitaan!!??

• Anonyymi00042

Anonyymi00038
      2026-04-21 17:46:19

Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra....Milloin sinä ap haet apua tuohon sinun Purra pakkomielteeseen?

• Anonyymi00043

"Perussuomalaiset tulevat tuhotumaan ensi eduskunta vaaleissa ja heistä tulee pikku puolue."

Nyt vaan jännätään, kumpi "tuhoutuu" pahemmin SSDP vai Perussuomalaiset!!!! eli kummasta tulee PM puolue!!??

• Anonyymi00051

Persut on turha puolue, joutaa hyvin pois koko puoluekartalta.
      Puolue on pelkkä valehtelijoiden ja muiden huijarien hillotolppa. Hölmöjä huijasivat ha nyt nauravat matkalla pankkiin, kunhan ensin kirjoittelevat niitä matkalaskuja.

• Hyvä kommentti ja kaiken lisäksi totta.Tollot eivät vain asiaa ymmärrä persujen kannattajia kun ovat.

• Tapio-Tre kirjoitti:

Hyvä kommentti ja kaiken lisäksi totta.Tollot eivät vain asiaa ymmärrä persujen kannattajia kun ovat.

''Persut on turha puolue, joutaa hyvin pois koko puoluekartalta.''

Viitasin edellisellä kirjoituksellani tuhon kirjoitukseen.

• Anonyymi00068

Juuri niin on.

• Anonyymi00052

Hyvä mielipide!

• Anonyymi00091

Nyt on kuultu putkeen yhden henkilön kannanottoja.

• Anonyymi00053

Kokoomuslaisena voin sanoa ei ole arvostusta perussuomalaisille ovat olleet huonoin hallitus kumppani ja saanut heidän sotkuja siivoilla kokoomus.

Kun ei persut jääneet paikalleen kuten alunperin oli ideana kokoomuksen orjaksi.

Kuten miedän pouluesihteeri sanonut persuulla on oudot mielipiteet ja ollut huono kumppani. Ja vähän tyhmää sakia perussuomalaiset.

Perussuomalaiset eivät ole yhtään sivistyneitä kuten kokoomuslaiset jotka ovat ylempiä ihmisiä.

Terveisin vaikutusvaltainen kokoomuslainen.

• Anonyymi00061

Vai kokoomuslainen sinä Soinia isäksi kutsuva oman elämän Hakkarainen tällä kertaa olet? 😏

• Anonyymi00076

"Kokoomuslaisena voin sanoa ei ole..."

Siis eikö SSDP-Trolli enää tuon parempaan pysty!!!???

• Anonyymi00078

"vaikutusvatlainen" yhden äänen ihme...🤭

• Anonyymi00076 kirjoitti:

"Kokoomuslaisena voin sanoa ei ole..."

Siis eikö SSDP-Trolli enää tuon parempaan pysty!!!???

En ole SDPlainen olen oikeistolainen, perussuomalaiset ovat natsistinen äärioikeisto poulue.

Jos et usko voit tulla käymään minun luona osoitteessa: Puolimatkantie 207, 04380 Järvenpää

T. Tony Piili

• Anonyymi00054

Kokoomuslaisena uskon perussuomalaiset tuhuotuvat ja iloitsen siitä päästä kuisankapailisesta eroon. Hyvää vaan, on muutenkin ollut huono kumppani joten mielään laitetaan liekeihin perussuomalaiset jotka kaikki ovat maanpettureita. Yhteistyö on tässä pitkään on kusipäitä kestetty!

• Anonyymi00062

Niin, huonohan se sellainen hallituskumppani on jonka kanssa kokoomus sai hankkeensa läpi missä ei onnistunut yhdessäkään muussa aikaisemmassa hallituksessa? Eikö meinaa mennä taaskaan ihan putkeen Soinia isäksi kutsuva ap?

• Anonyymi00065

Et sinä Soinilaisena saa koskaan rauhaa sielullesi persuista. Päinvastoin pääsi hajotessa taas totaalisesti kun persujen kannatus oppositiossa lähtee huimaan kasvuun niiden taas jytkyttäessä 2031.

• Anonyymi00055

Eipä taida persuloisia haitata. Taskut ja pankkitilit on täynnä rahaa jolla eletään mukavasti loppuelämä jonkin suojatyöpaikan kanssa

• Anonyymi00064

Mikä Halla persuja mahtaa haitata? Sekö, että ovat saaneet eduskunnassa läpi mamupolitiikan kiristykset joiden takia politiikkaan mukaan lähtivät saavuttaen siten kaiken mihin pyrkivät ja jopa enemmän? Kokoomuksen hankkeiden kustessa sata nolla poislukien työmarkkinauuditukset joita ei kokonaisuudessaan vesitä edes Lindtmanin hallitus joka voittaa vaalit mm. ammattiliittojen rahoilla.

• Anonyymi00066

Tuo koskee kaikkia nykypolitiikkoja. Sinisilmäiset idiootit huutelevat persuista.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Tuo koskee kaikkia nykypolitiikkoja. Sinisilmäiset idiootit huutelevat persuista.

Riikalla ole edes siniset silmät, nekin värilliset piilolinssit.

• Anonyymi00067

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi00069

Olen samaa mieltä ja teidän että Jumala tulee rankaisemaan perussuomalaisia ja kaikki heistä päätyvät ikuiseen tuleen.

• Anonyymi00070

Persujen tuho on Suomen pelastus.

• Anonyymi00071

Muttakun persut lisääntyy jakaantumalla. Kyllä niitä tunnottomia lightnatseja aina jonkinverran löytyy.

• Anonyymi00072

Rasistiroikaleilla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin persut. Vihan riivaamat ja rasismiriippuvaiset hyypiöt äänestävät persuja jatkossakin. Riittääkö se edes kymmenen eliittipersun henkilökohtaisen hillotolpan pelastamisee, aika näyttää.

• Anonyymi00073

"En usko että heitä tulee juuri kukaan äänestämään..."

Meidän Suomalaisten ONNEKSI, kyseessä EI OLE SINUN USKOSI!!!! Saat uskoa vaikka xxxxxxxx ihan vapaasti....

• Anonyymi00077

Kainalotulletuksilla ei ole enää persuille nostavaa voimaa? Kainalotuuletukset eivät ole enää pop?

• Anonyymi00079

Anonyymi00017
      2026-04-21 11:21:40

• Anonyymi00080

sensuuri taas niin lapsellista että herättää yksinomaan hilpeyttä.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00080 kirjoitti:

sensuuri taas niin lapsellista että herättää yksinomaan hilpeyttä.

Skitso24

• Anonyymi00092

Ainakin pörrää taas melko lujaa.

• Kyllä perussuomalaiset tuhuotuvat hyvin pian, natsit ovat nähneet mikä tulee. Jos vastaat tähän että ei ole totta tai että perussuomalaiset ovat natseja olet itse natsi .

• Anonyymi00098

Missä persu - siellä haitta

• Anonyymi00100

Kyllä työläinen ja köyhä voi edelleen luottaa, että PS pitää sen puolia. Työmiehen pahin vihollinen SDP ja varsinkin SAK, joka riistää työläisiä. PS ja Kokoomus ja varsinkin EK ovat Suomalaisen työmiehen asialla.

• Anonyymi00106

Joo aivan. Leikkasivat 2000€ vuoteen työmatkakorvauksista ja nostivat pensan hinnan yli 2 euroon.

Samaan aikaan persut vetää itse matkakorvauksia duunarin bruttopalkan verran vuoteen, koska eihän heillä mitään rajoja ole..

• Anonyymi00101

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1314
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      139
      824
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      726
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe