Katsoin ohjelmaa kun oli kylässä Sofia Virran luona.
Iäkkäänä henkilönä jolla heikko kuulo niin ohjelman teki vaikeaksi seurata Sofian nopea ja tempoileva puhetyyli joka säätää aihetta toiseksi kesken lauseen.
Mutta ehkä joskus paremmin.
Yökylässä Maria Veitola
5
224
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
No Sofia puhuu Urho Hietasta. Turkulaist, nee on simmosi. 🍓🍓🍓
- Anonyymi00002
Olen katsonut kaikki muut jaksot paitsi tätä. Jätin tarkoituksella väliin, kun en tahdo jaksaa kuunneella tätä Sofia Virtaa.
- Anonyymi00003
Olkaamme onnellisia, että hän on vihreiden puheenjohtaja. Muutoin Vihreiden kannatus voisi olla ainakin kaksinkertainen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olkaamme onnellisia, että hän on vihreiden puheenjohtaja. Muutoin Vihreiden kannatus voisi olla ainakin kaksinkertainen.
Kyllä. Onneksi vihreät valitsivat Virran puheenjohtajaksi Ohisalon seuraajaksi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä. Onneksi vihreät valitsivat Virran puheenjohtajaksi Ohisalon seuraajaksi.
Noin se on. Nyt tyhmäkin äänestäjä näkee ja kuulee millaisia vihreet ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l285967Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni57769- 67681
- 59655
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et36609- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33536- 41526
- 48487
- 40485