Ymmärtävätkö jotkut miehet ollenkaan, että jos mies tarjoaa treffeillä naiselle, treffit ei ole naiselle ilmainen lounas?
Ilmaiset lounaat
80
457
Vastaukset
- Anonyymi00001
ei vaan yhtään jaksaisi noita vastapalveluksia ynnä muita ei toisen tarvitte antaa siitä yhtikäs mitään! hyvää hyvyyttä tarjoaa toiselle navan täydeltä!
- Anonyymi00031
Kaikki eivät ole yhtä ehdottomia, ymmärrän jos elää kädestä suuhun, silloin tarjoamisille on paljon suurempi kynnys kuin jos elää suuremman varallisuuden turvin tai hyvällä palkalla? Hyväksikäyttäjiä on aina nin miehissä kuin naisissakin.
- Anonyymi00045
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kaikki eivät ole yhtä ehdottomia, ymmärrän jos elää kädestä suuhun, silloin tarjoamisille on paljon suurempi kynnys kuin jos elää suuremman varallisuuden turvin tai hyvällä palkalla? Hyväksikäyttäjiä on aina nin miehissä kuin naisissakin.
Miksi treffeistä halutaan puhua ja verrata niitä hyväksikäyttöön. Eikö pyydetä treffeille vain jos on ihastunut ja niin haluaa?
- Anonyymi00062
Kyllä naisen pitää pillua antaa jos mies laskun maksaa!
- Anonyymi00073
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kyllä naisen pitää pillua antaa jos mies laskun maksaa!
Tuon takia en anna miehen ikinä maksaa ravintolassa (edes aviomiehen). "Annan" kyllä silloin kun haluttaa, mutta rahaa tai syömisiä en siihen ole koskaan sotkenut.
n56 - Anonyymi00074
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miksi treffeistä halutaan puhua ja verrata niitä hyväksikäyttöön. Eikö pyydetä treffeille vain jos on ihastunut ja niin haluaa?
Uskaltaako pyytää treffeille, jos on heikko raha tilanne? Noloja ja kiusallisia tilanteita voi olla edessä, jollei toista tunne riittävästi? Ehkä moni varaton jättää treffeilyt, ehkä varattoman kannattaa tuoda oma varattomuutensa julki ennen treffailua?
Ettei synny väärin ymmärryksiä, toisen olettamuksista? On naisia, jotka haluaa miehen tarjoavan ja paljon bling blingiä ja on miehiä, joilla ei ole varaa tällaiseen, joten puhuminen on silloin hyvä ennalta ja näin välttää nolojen tilanteiden kokeminen?
- Anonyymi00002
Miksi se pitäisi miehen ymmärtää pitäiskö naisen ymmärtää että useimmat miehet jokka niittä harrastaa edellyttävät vastineeksi jotain toiset pillua toiset rentoa seuraa ja toiset taas ihan vaan kaveria mä en harrasta moisia kavereita saan muutenkin seurasta en tie sillai mitä sillä tekee yleensä kulut lisääntyy kun on kyse naisesta pillu toki varmaan tuntuisi paremmalta kuin oma käsi mutta oma käsi ei ainakaan käy vieraissa ja muutenkin aiheuttaa vähemmän päänsärkyä kuin kuiva pillu ja jos jotain olen oppinu niin se että mies tekee kotitöitä ei tee naisen mielestä miehestä seksuaalisesti yhtään sen haluttavampaa saa siitä toki palkintona pillua mu senkin märäksi saamiseksi pitää osata muuta kuin tehdä kotitöitä se taas jos nainen on miehen kanssa jota ei halua veikkaisin että vaikka teet viikon kaikkesi ni hyvä jos kostumaan edes saat helpoin tapa sanot naiselle että pistät silmät kiinni ja kuvittelet sen kenet haluaisit vahingossa opittua kysyin toki suoraan että kenestä haaveili kun oli märempi kuin koskaan aiemmin kyseinen nainen en saanu vastausta ei riitä miehellä osaaminen saada naista märäksi jos mies on väärä jonka kanssa nainen on sama lopputulos on jos kun nainen antaa velvollisuuden tunnosta vaikka olosikin sen kanssa jonka kanssa haluaisi ollakkin se että mä olen säälimätön ei tarkoita sitä ettäkönolisin tunteeton se tarkoittaa sitä että keksin kyllä julmimmannmahdollisen rangaistuksen minkä toedän varmasti tuntuvan pahalta siksi että mua yritti edes satuttaa tapahtui se tiedostaen tai tiedostamatta pidän sitä etuna että olen kylmä mua ei pysty satuttamaan en ota mistään itseeni ei maksa vaivaa miksi silti rankaisen ettei tee kenellekkään toiselle samoin (kuinka jopa yksi virhe voi vaikuttaa elämään) erhtyy parisuhteessa edes kerran antamaan vääränlaiselle miehelle tällöin munnkanssa ei jää vaihtoehdoksi kuin joko tunnustaa itse tai kestää tilanne niin kauan että saan todisteen toisennpettämisestä tai lopettaa seksi kanssani jolloin suhde päättyy siinä kohti jos mun tarvii sitä vinkua turha vaiva toinen käy jo vieraissa todiste ilman fyysistä todistetta tai tunnustusta toki harvemmin nainen huonoa seksiä parisuhteessakaan haluaa että miehet jokka ei osaa ajatella kuin omaa tyydytystään voi olla että kerrat on aika vähissä
- Anonyymi00028
En tiedä miten sinua pitäisi tyydyttää. Selvä, syy- ja seuraus. Menisin ihan vapaaehtoisesti jos tämä syömään muuttuisi, että sinun pitäisi syödä, ei juoda. Tiesin sen. Kun hakee kebabbia, niin saa juomat kaupan päälle. Te olette samanlaisia kaikki. Nainenko täällä pitäisi olla, samanlainen kuin sinä, ihokin rusketti. Naiselta kysyin palvelua. He nyt olivat vain kiinnostuneita miehistä.
- Anonyymi00003
En jaksa ihmisiä, joiden elämän tärkein pohdinnan aihe on kuka maksaa ja mitä maksaa.
- Anonyymi00004
Kannattaa pohtia 😉 Naisen varsinkin. Hymy hyytyy viimeistään eläkeiässä, kun huomaa että eläke on todella pieni kaikista perheen edessä tehtyjen uhrauksien vuoksi ...
- Anonyymi00005
Käytännössä naisen ei pitäisi ikinä joutua noita edes miettimään, vaan miehen koska mies huolehtii perheestä myös taloudellisesti
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kannattaa pohtia 😉 Naisen varsinkin. Hymy hyytyy viimeistään eläkeiässä, kun huomaa että eläke on todella pieni kaikista perheen edessä tehtyjen uhrauksien vuoksi ...
Kannattaa miettiä jo huomattavasti aiemmin, jos talous kaatuu tuollaiseen. Opettele elämään tulojesi mukaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai niin ja minun eläkkeeni on hyvin pieni, ihan tietoisesti tehtyjen valintojen vuoksi. Olen pyrkinyt kaikin tavoin minimoimaan maksamiani eläkemaksuja ja säästämään ja sijoittamaan siitä kertyneet varat itse.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Käytännössä naisen ei pitäisi ikinä joutua noita edes miettimään, vaan miehen koska mies huolehtii perheestä myös taloudellisesti
Onneksi en heteronaisena joudu viettämään aikaani kaltaistesi naisten kanssa. Kierrän tosiaan kaukaa myös miehet, jotka pohtivat tällaisia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onneksi en heteronaisena joudu viettämään aikaani kaltaistesi naisten kanssa. Kierrän tosiaan kaukaa myös miehet, jotka pohtivat tällaisia.
Olipa taas harvinaisen dille feikkidialogi, palstasetä ”heteronaisena”
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olipa taas harvinaisen dille feikkidialogi, palstasetä ”heteronaisena”
Kommenttisi on kieltämättä hyvin feikki ja dille, mutta niinhän sinun kommenttisi aina. Ei kai sitä muuta oikein voi noin harhaiselta yksilöltä odottaakaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Samoin. En vain jaksa noita 1950-luvulle jämähtäneitä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kannattaa miettiä jo huomattavasti aiemmin, jos talous kaatuu tuollaiseen. Opettele elämään tulojesi mukaan.
Huomattavasti aiemmin mitä?
Tuossa lukee hymy hyytyy viimeistään eläkeiässä. Mutta sitä ennen kehoitus ertä aaiaa kannattaa pohtia naisen varsinkin. - Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Samoin. Mä elän miehen kanssa joka maksaa elämisen kulut perheelle. Mulla on myös omat tulot jotka sijoitan. Lisäksi mies antaa rahaa lisää sijoitettavaksi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Talous ei kaadu, vaan tulot pienenee merkittävästi 😂
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko elänyt tynnyrissä?
- Anonyymi00021
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olrtko sinä palstaäijälle mistä milloinkin kitisevä ihan nääs finanssineuvojaksi ryhtyny? Uskomaton tapaus o tämä
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kommenttisi on kieltämättä hyvin feikki ja dille, mutta niinhän sinun kommenttisi aina. Ei kai sitä muuta oikein voi noin harhaiselta yksilöltä odottaakaan.
Voi ei nyt minä niin masennuin
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oletko elänyt tynnyrissä?
Teidänlaiset ovat eläneet siellä tynnyrissä, joka valmistettiin 50-luvulla.
- Anonyymi00032
Anonyymi00014 kirjoitti:
Huomattavasti aiemmin mitä?
Tuossa lukee hymy hyytyy viimeistään eläkeiässä. Mutta sitä ennen kehoitus ertä aaiaa kannattaa pohtia naisen varsinkin.Sitä talouttaan ja myös eläkettään. Harvinaisen typerä yksilö on kyseessä, jos tuo pääse yllättämään. Tässä maassa jaetaan jopa työeläkeote säännöllisesti kotiin ihan pyytämättä ja silti "yllättää". Noilla älynlahjoilla kannattaisi jättää lisääntyminen väliin. Ei ihme, että ihmiskunta tyhmistyy.
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samoin. Mä elän miehen kanssa joka maksaa elämisen kulut perheelle. Mulla on myös omat tulot jotka sijoitan. Lisäksi mies antaa rahaa lisää sijoitettavaksi.
Minulla on itselläni riittävästi tuloja, ettei tarvitse siipeillä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ennakointi onkin monen sinkun mielessä, siksi elävät sinkkuna, kun kokevat, ettei ole varaa suhteessa elämiseen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00018 kirjoitti:
Talous ei kaadu, vaan tulot pienenee merkittävästi 😂
Elä sitten tulojesi mukaan, kun lounaat kerta rokottavat noin pahasti.
- Anonyymi00037
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voi ei nyt minä niin masennuin
Ei pelkoa. Älynlahjasi eivät riitä siihen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oli noita paljon 60-70- luvullakin vielä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Niin, kun olivat jämähtäneet sinne 50-luvulle.
- Anonyymi00044
Sulla on liian iso palkka.
- Anonyymi00046
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei pelkoa. Älynlahjasi eivät riitä siihen.
No sekin vielä, Skillsit riittää tuskin edes kahvin keittoon, vai miten se ny meni
- Anonyymi00047
Anonyymi00033 kirjoitti:
Onpa hienoa että pistit palstasetää paremmaksi
- Anonyymi00048
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin minullakin on riittävästi tuloja. Silti mies haluaa tarjota.
- Anonyymi00049
Anonyymi00035 kirjoitti:
Elä sitten tulojesi mukaan, kun lounaat kerta rokottavat noin pahasti.
Lounaat ei rokota vaan perheen perustaminen yms
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
No sekin vielä, Skillsit riittää tuskin edes kahvin keittoon, vai miten se ny meni
Voi olla paras, että pitäydyt pikakahvissa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sulla on liian iso palkka.
Pikemmin vähän liian pieni, mutta tällä mennään.
- Anonyymi00052
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sitä talouttaan ja myös eläkettään. Harvinaisen typerä yksilö on kyseessä, jos tuo pääse yllättämään. Tässä maassa jaetaan jopa työeläkeote säännöllisesti kotiin ihan pyytämättä ja silti "yllättää". Noilla älynlahjoilla kannattaisi jättää lisääntyminen väliin. Ei ihme, että ihmiskunta tyhmistyy.
Yllättää, yllättää. Oli sitten palkkatyössä tai eläkkeellä ja ne, ketkä on saaneet puskuria sukan varteen, yllättyy! Omat puskurit (ei siis rinnat, joita puskureiksikin kutsutaan), katosi jo uusineiti Marinin järkkäilemään hyväntekeväisyyteen maailmalle. Nykyisen touhuja ei tarvinne edes selittää, ehkä muistat? On ne puskurit kummasti kadonneet, ei löydy kotooltakaan mitään uutta hankintaa, eikä tule.löyyymäänkään.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Yllättää, yllättää. Oli sitten palkkatyössä tai eläkkeellä ja ne, ketkä on saaneet puskuria sukan varteen, yllättyy! Omat puskurit (ei siis rinnat, joita puskureiksikin kutsutaan), katosi jo uusineiti Marinin järkkäilemään hyväntekeväisyyteen maailmalle. Nykyisen touhuja ei tarvinne edes selittää, ehkä muistat? On ne puskurit kummasti kadonneet, ei löydy kotooltakaan mitään uutta hankintaa, eikä tule.löyyymäänkään.
Eipä siis ihme, että ihmiskunta tyhmistyy. Pitäis jonkinlaiset älykkyystestit teettää ennen lisääntymislupaa.
- Anonyymi00059
Anonyymi00015 kirjoitti:
Teillä menee hyvin
- Anonyymi00060
Anonyymi00038 kirjoitti:
50-luku oli kulta-aikaa sille, kun naiset piti pistää takaisin kotiin vaikka väkisin. Toisen maailmansodan aikana kun olivat päässeet ulos talosta ja tehtaisiin töihin, itsenäisen elämän makuun. Heidät piti vangita takaisin kotirouvan rooliinsa ja miehen elätettäväksi kun miehet palasivat rintamalta. Kesti pitkän aikaa, että naiset pääsivät tuolta taas vapaaksi ja nyt osa kaipaa alisteista roolia takaisin. Ei kiitos.,
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
50-luku oli kulta-aikaa sille, kun naiset piti pistää takaisin kotiin vaikka väkisin. Toisen maailmansodan aikana kun olivat päässeet ulos talosta ja tehtaisiin töihin, itsenäisen elämän makuun. Heidät piti vangita takaisin kotirouvan rooliinsa ja miehen elätettäväksi kun miehet palasivat rintamalta. Kesti pitkän aikaa, että naiset pääsivät tuolta taas vapaaksi ja nyt osa kaipaa alisteista roolia takaisin. Ei kiitos.,
Ei se ple pakko olla alistumista jos haluaa pienet lapset hoitaa kotona. Ei kaikki halua laittaa pienet lapset päiväkotiin. Antaa vieraiden hoitaa lapsensa.
Joskus on edullisempaa pitää lapset kotona ja hoitaa itse kun päiväkoti maksut riippuu perheen tuloista.
Näkee kuinka lapset oppii ensimmäisen sanan ja konttamaan ja ottaa ensi askeleita. Lapset ovat vain lyhyen ajan pieniä. - Anonyymi00066
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei se ple pakko olla alistumista jos haluaa pienet lapset hoitaa kotona. Ei kaikki halua laittaa pienet lapset päiväkotiin. Antaa vieraiden hoitaa lapsensa.
Joskus on edullisempaa pitää lapset kotona ja hoitaa itse kun päiväkoti maksut riippuu perheen tuloista.
Näkee kuinka lapset oppii ensimmäisen sanan ja konttamaan ja ottaa ensi askeleita. Lapset ovat vain lyhyen ajan pieniä.Kukaan ei käske juuri äidin olla kotona koko aikaa. Kodinhoitotukiaikaa voisi hyvin korvamerkitä tiukemmin jaettavaksi vanhempien kesken. Ei tarvisi vinkua jostain lounaitten maksamisesta, kun jaettaisiin nuo vapaat tiukasti tasan 50/50.
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ei ollut noin. Tässä taas vääristellään historiaa. 50 luvulla just tehtiin päiväkoteja, kuten tampereelle kalevan lastentalon. Tosi iso monikerroksinen päiväkoti. Nyt haluavat sovinistit sen purkaa, muunnella historiaa kuten putinin valtakunnassa. Naiset on ollu töissä, oma mummunikin kertoi sen!
- Anonyymi00068
JeroP kirjoitti:
Ei ollut noin. Tässä taas vääristellään historiaa. 50 luvulla just tehtiin päiväkoteja, kuten tampereelle kalevan lastentalon. Tosi iso monikerroksinen päiväkoti. Nyt haluavat sovinistit sen purkaa, muunnella historiaa kuten putinin valtakunnassa. Naiset on ollu töissä, oma mummunikin kertoi sen!
Suomessa naiset ovat aina olleet töissä. Ihmiset, jotka muuta kuvittelevat, eivät tunne Suomen historiaa ja miettivät tyyliin jotain Yhdysvaltoja.
- Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
Suomessa naiset ovat aina olleet töissä. Ihmiset, jotka muuta kuvittelevat, eivät tunne Suomen historiaa ja miettivät tyyliin jotain Yhdysvaltoja.
Naiset ovat tehneet töitä "orjina". Mies hallitsi, mies päätti naisen rahoista, mies sai raiskata. Miehen piti osoittaa naisen suvulle että on riittävästi rahaa ennen naimisiinmenoa.
- Anonyymi00072
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kuka on puhunut alisteisesta roolista? SINÄ!!
- Anonyymi00076
Anonyymi00071 kirjoitti:
Naiset ovat tehneet töitä "orjina". Mies hallitsi, mies päätti naisen rahoista, mies sai raiskata. Miehen piti osoittaa naisen suvulle että on riittävästi rahaa ennen naimisiinmenoa.
Ei varsinaisesti ja tavallaan kyllä. Naimaton nainen on Suomessa jo hyvin pitkääm hallinnut itse varojaan. Pankkitilin avaaminen, yrityksen perustaminen jne. ovat olleet ongelmallisia, mutta naimaton nainen on hallinnut varojaan itse. Vasta sitten jos/kun on mennyt naimisiin, on astunut kuvaan se, että aviomies hallitsee vaimonsa varoja. Suomessa ei ole hyvin pitkään aikaan enää ollut sellaista käytäntöä, että nainen olisi aina ollut jonkun miehen holhouksessa (isä, aviomies, jne.).
Ja mikään tuosta ei muut sitä, että naiset ovat Suomessa aina tehneet töitä, eivät istuneen ahterillaan kotirouvina. - Anonyymi00077
Anonyymi00066 kirjoitti:
Kukaan ei käske juuri äidin olla kotona koko aikaa. Kodinhoitotukiaikaa voisi hyvin korvamerkitä tiukemmin jaettavaksi vanhempien kesken. Ei tarvisi vinkua jostain lounaitten maksamisesta, kun jaettaisiin nuo vapaat tiukasti tasan 50/50.
Olan samaa mieltä, hankimme miehen kanssa lapsiakin sitten kun mies synnyttää joka toisen lapsen ja minä joka toisen. Tiukasti 50/50 ettei vaan toisen nahka veny enempää kuin toisen.
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Olan samaa mieltä, hankimme miehen kanssa lapsiakin sitten kun mies synnyttää joka toisen lapsen ja minä joka toisen. Tiukasti 50/50 ettei vaan toisen nahka veny enempää kuin toisen.
Älä synnytä ollenkaan, jos tuo on sinulle ongelma. Et selvästikään ole oikein kykenevä vanhemmaksi. Se raskaus ja synnytyskinnon oikeasti se kevyt homma lasten saamisessa. Rankemmat ajat tulevat sitten myöhemmin.
- Anonyymi00012
Tarjoilija kysyy: yhdessä vai erikseen, nainen vastaa: no erikseen kun ei olla suhteessa.
- Anonyymi00016
Aivan oikein: maskuliininen nainen vastaa noin kun on vaan kaverin kanssa liikenteessä.
- Anonyymi00017
Vain Suomessa tarjoilija kysyy tuollaista.
- Anonyymi00023
Miten se suhde taas liittyikään itara inisijä tähän muonahetkeen?
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aivan oikein: maskuliininen nainen vastaa noin kun on vaan kaverin kanssa liikenteessä.
Tai on itse se joka vihjailee on mulla kahvia kotonakii
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Omanoarvontuntoinen nainen vastaa noin. Alistuva hissukka vastaa, että mies maksaa, kun minä en osaa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Omanoarvontuntoinen nainen vastaa noin. Alistuva hissukka vastaa, että mies maksaa, kun minä en osaa.
Fiksu nainen osaa ottaa vastaan jos mues haluaa tarjota.
- Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vain Suomessa tarjoilija kysyy tuollaista.
Ja kaikissa muissakin Pohjoismaissa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Fiksu nainen osaa ottaa vastaan jos mues haluaa tarjota.
No tuo nyt selvää. Ei tuollaisesta aleta tapella, jos toinen haluaa maksaa, ihan sukupuolesta riippumatta. H.lvetin huonoa käytöstä olisi moinen rähinä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Entä jos kaupan kassalla pillahtaa itkuun- tartteeko maksaa ite?
- Anonyymi00055
Anonyymi00041 kirjoitti:
No tuo nyt selvää. Ei tuollaisesta aleta tapella, jos toinen haluaa maksaa, ihan sukupuolesta riippumatta. H.lvetin huonoa käytöstä olisi moinen rähinä.
NIMENOMAAN
- Anonyymi00056
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ja kaikissa muissakin Pohjoismaissa.
Näinpä. Suomi on itse asiassa muita Pohjoismaita jäljessä tässäkin asiassa.
- Anonyymi00063
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miten se suhde taas liittyikään itara inisijä tähän muonahetkeen?
Liittyy kun pariskuntana voi rahat olla yhteiset, jolloin vain yksi lasku. Kummallakin voi olla myös oma tili
- Anonyymi00064
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei välttämättä ole hissukka vaan mies on kutsunut kalliseen paikkaan syömään ja eikä välttämättä ole tarpeeksi rahaa mukana, jolloin mies maksaa laskun mutta nainen antaa jälkikäteen oman osan laskusta rahan miehelle.
Tai he ovat voineet jo sopia ulkona että toinen maksaa tällä kertaa ja toinen seuraavalla - Anonyymi00070
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ei välttämättä ole hissukka vaan mies on kutsunut kalliseen paikkaan syömään ja eikä välttämättä ole tarpeeksi rahaa mukana, jolloin mies maksaa laskun mutta nainen antaa jälkikäteen oman osan laskusta rahan miehelle.
Tai he ovat voineet jo sopia ulkona että toinen maksaa tällä kertaa ja toinen seuraavallaKaverimeininkiä. Tuosta on romantiikka kaukana.
- Anonyymi00020
Lähes koti kuitenkin.
- Anonyymi00027
Tule pois sieltä leikkimästä. Kotoa vai? Anteeksi! Katselet naisten ja kalsareita. Anteeksi, joskus naksahtaa. Toisinaan useamman kerran. Ei siellä kaupungin asunnoissa mitään ollut, ainakaan huollossa. Kysyin asiaani hoitavalta taholta ja tätä he ehdotti. Otin sen mitä sain.
- Anonyymi00039
Olisit sinä sieltä yksityiseltä voinut hakea kaupungin asuntoa. Siksi tulin sinne etten pysty. Naapurissa oli joku tuttu. Naapuritaloissa, lähes kaikissa ja sitten vielä koti kun ei kampaamoon saanut mennä. Anteeksi Huonokuntoisesta lähimmäisestä tulee aina ilmoittaa, kun et töissä ole. Ei ole mitään työtä. Siksi olisin mennyt kotiin, ainakin käymään, syömään ja puhumaan. Kaupungin asunnot ovat täynnä peruskorjattuja asuntoja ja paikkasi on siellä: Siellä ei ole yhtään mitään. Minulla oli kotini, ei mikään ja ei kun syömään leikki perheen kanssa. Siksi kotona on ollut aina tuttuja. Ei mikään kesämökki, joka nähtävästi sekin saavutti meidät. Ei niin saa sanoa, sanoin etten anna koskea. Luulin, että väkipakolla? Ei! Se on jonkun toisen idea. Pitää varmasti mennä miesten osastolle. Siinä oli muitakin likkoja, en pelkästään minä.
- Anonyymi00040
Kyllä miehet ymmärtää sen. Jos tarjoavat, niin omassa mielikuvituksessaan kuvittelevat, että nainen jää hänelle velkaa eli olisi muka jotenkin velvollinen tuon velan maksamaan takaisin. Ei ole.
Tarjoaminen on aina tarjoamista eli vapaaehtoista. Se ei ole mikään automaatti, joka toimii jollain tavalla heti toisinpäin.
Sama, jos mies tarjoaa juoman baarissa, se ei tarkoita, että pääset naisen pöksyihin illan päätteeksi tai ikinä. Tarjoaminen tarkoittaa tarjoamista. Vaihtokauppa on eri asia.
Älä tarjoa, jos sinulle nousee oletuksia heti päähän.- Anonyymi00054
Nainen tarjoaa miehelle oman seuran, sen mies saa jos naisen pyytää treffeille
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Nainen tarjoaa miehelle oman seuran, sen mies saa jos naisen pyytää treffeille
Ja mies tarjoaa oman seuransa!
- Anonyymi00069
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ja mies tarjoaa oman seuransa!
Kyllä , feminiininen mies ajattelee noin!
- Anonyymi00075
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kyllä , feminiininen mies ajattelee noin!
Faktahan tuo on. Molemmat tarjoavat seuraansa toiselle.
- Anonyymi00058
Rikkaat jaksaa valittaa kun köyhä joutuu miettiä miten käyttää viimeisenkin sentin, ei sitä köyhyyttä aina silti itse kuulkaa valita.
- Anonyymi00065
Itse maksan aina omat juomani. Vain ystävän tai kaverin voin antaa tarjota, jos minulla on synttärit ja haluaa siksi tarjota
- Anonyymi00067
Eipä oo tuttu tuo ilmainen lounas. Kasarilla oli bändi Alaston lounas jota tuli kuunneltua.
- Anonyymi00079
Tilaisin yhden ilmaisen lounaan kotiinkuljetuksena. Kiitos jo etukäteen
- Anonyymi00080
Ilmaisista lounaista puhuttiin ennen yritysmaailmassa. Lahjonta kysymyksessä.
- Anonyymi00081UUSI
No käytännössä on ilmainen lounas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa992683Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631575Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005