Miehille että naisille.

Anonyymi-ap

Kuinka monen teidän exät pystyy teitä hallitsemaan jotenkin?
Joko positiivisesti koska olet itse edelleen niin rakastunut eron jälkeen ja haluat "alistua" tai
negatiivisesti koska hän on katkera,luonnehäiriöinen kuka haluaa edelleen omia exänsä ellei näin saa pilaa elämiä?

30

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Unohdin.Minua ei hallitse positiivisesti kukaan.

    • Anonyymi00002

      En ole tekemisissä yhdenkään exän kanssa, miksi olisin? Ei siis ongelmaa.

      • Anonyymi00006

        Voisin siis moikata ja jutella, jos törmättäisiin, mutta ei muuten mitään tarvetta olla yhteyksissä sen isommin. Yhden kanssa ollaan joskus tekemisissä.


      • Anonyymi00018

        Lapsi/lapset,yhteiset ystävät,työ,koulu,kurssipaikat.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Lapsi/lapset,yhteiset ystävät,työ,koulu,kurssipaikat.

        Erilaisia tilanteita eri ihmisillä. Minä puhuin vain omastani.


    • Anonyymi00003

      They totally dead to me

    • Anonyymi00004

      Koittakaa nyt jo ymmärtää etteivät kaikki eroa riitaisina.Jokaisella on oma tarinansa. Kauankohan taas menee ennen kuin`` eksät ovat syystä eksiä ``viesti tulee.
      Samaa laulua viikosta toiseen.

      • Anonyymi00013

        Mutta eikö ainakin kaikki naiset ole aina ihan kitsoi oli eksiä tai ei?


    • Anonyymi00005

      Hallitsemaan ... no hyvin heikosti minua ovat koskaan pystyneet nyksätkään hallitsemaan. Olen negatiivisesti hallitsemisyrityksiin suhtautuvaa sorttia.

      Viimeisimmän eksäni kanssa olen ystävä, muiden kahden kanssa taas en ole missään tekemisissä.

    • Anonyymi00007

      Miten voi olla rakastunut vielä erotessa? Eikö kehitys mene niin, että seurustelun ja tapailun alkaessa on rakastunut, suhteen aikana rakastuminen muuttuu rakkaudeksi ja lopulta jos rakkaus hiipuu, tulee ero? Vai tarkoitatko että ero tulee ennen hiipumista omalla kohdalla? Toinen laittaa yllättäen poikki, kun rakastuu toiseen tms.?

      • Anonyymi00008

        On myös niitä tilanteita, joissa parisuhde ei toimi, mutta molemminpuolinen rakkaus jää.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        On myös niitä tilanteita, joissa parisuhde ei toimi, mutta molemminpuolinen rakkaus jää.

        Kyllä, mutta mietin tuota "rakastunut" sanaa.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kyllä, mutta mietin tuota "rakastunut" sanaa.

        Jos kyseessä joku tosi lyhyt juttu? En kyllä laskisi exäksi, jos seurustelua olisi kestänyt alle vuosi. Näin aikuisena. Teininä eri juttu.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Jos kyseessä joku tosi lyhyt juttu? En kyllä laskisi exäksi, jos seurustelua olisi kestänyt alle vuosi. Näin aikuisena. Teininä eri juttu.

        Niin on.


      • Anonyymi00020

        Sinut on jätetty yllättäen ,petetty(olet maskokismiin taipuvainen).Onhan näitä syitä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kyllä, mutta mietin tuota "rakastunut" sanaa.

        Älä takerru siihen ,ymmärrä kokonaiskuva.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Jos kyseessä joku tosi lyhyt juttu? En kyllä laskisi exäksi, jos seurustelua olisi kestänyt alle vuosi. Näin aikuisena. Teininä eri juttu.

        Mitä he sitten ovat?


    • Anonyymi00009

      Älä vieritä omaa kyvyttömyyttäsi kohdata ihminen exän aikaansaannoksiksi

      • Anonyymi00014

        Ehkäpä tätä ihmistä jolle omasta mielestäsi palstaäijän avauksissa avaudut ei kiinnosta kohdata sinua- oletko mies miettinyt sellaista vaihtoehtoa? Itse ainakin söisin kamelin sitä ihtiään kilon vaikka mieluummin


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ehkäpä tätä ihmistä jolle omasta mielestäsi palstaäijän avauksissa avaudut ei kiinnosta kohdata sinua- oletko mies miettinyt sellaista vaihtoehtoa? Itse ainakin söisin kamelin sitä ihtiään kilon vaikka mieluummin

        Tää tyyppi on oikeesti ihan himmee


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Tää tyyppi on oikeesti ihan himmee

        Toisia ihmisiä ei vaan vttu edes ns yritetä kohdata näin narsistinen rajatapaus o


      • Anonyymi00029

        Vastasin myöhemmin heti ettei minulla ole exä estämässä.


    • Anonyymi00011

      Ei mulla oo exää. Niin paljon.

    • Anonyymi00019

      Ei pystynyt hallitsemaan, kun muutin osoitteeseen salaiseksi ja aloin elämään omaa elämää. Mutta henkisesti hallitsi kyllä tahtomattani. Pelkäsin kohtaamista, elin ympärilleni vilkuillen, sydän tykyttäen, kaikesta syyllisyyttä kantaen. Kyseessä sairaalloisen mustasukkainen ex, joka sairastui myös skitsofreniaan. Olin kaksi vuotta sinkkuna, ennenkuin kykenin uuteen suhteeseen.
      Naiselta

    • Anonyymi00021

      Ei hallitse positiivisesti eikä negatiivisesti. Mennyt on mennyttä.

    • Anonyymi00024

      Kukaan ei vastannut hallinta asiaan.Hyvin on teillä asiat.Ellette sitte itse ole niitä.

      • Anonyymi00026

        Etkö ymmärrä lukemaasi. Se, ettei ole tekemisissä voi olla myös syy siihen, ettei pääsisi hallitsemaan tai vaikuttamaan.
        Kaipaat nyt ilmeisesti vastauksia, missä jonkun exä vaikuttaa. Noita negatiivisia tarinoita on vaikka ja kuinka, jos googletat. Monesti yhteisen lapsen kautta hallinta ym. kiusanteko.
        Onneksi on myös positiivisia tarinoita olemassa, mutta vähemmän.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi. Se, ettei ole tekemisissä voi olla myös syy siihen, ettei pääsisi hallitsemaan tai vaikuttamaan.
        Kaipaat nyt ilmeisesti vastauksia, missä jonkun exä vaikuttaa. Noita negatiivisia tarinoita on vaikka ja kuinka, jos googletat. Monesti yhteisen lapsen kautta hallinta ym. kiusanteko.
        Onneksi on myös positiivisia tarinoita olemassa, mutta vähemmän.

        Sivusta siis.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi. Se, ettei ole tekemisissä voi olla myös syy siihen, ettei pääsisi hallitsemaan tai vaikuttamaan.
        Kaipaat nyt ilmeisesti vastauksia, missä jonkun exä vaikuttaa. Noita negatiivisia tarinoita on vaikka ja kuinka, jos googletat. Monesti yhteisen lapsen kautta hallinta ym. kiusanteko.
        Onneksi on myös positiivisia tarinoita olemassa, mutta vähemmän.

        En ole sillä asialla.Olen selvittämässä kuinka monella on estäjiä elämässä.Se että jonkun exä hallitsee negatiivisesti ei tarkoita hänen suoraa kontaktia.Hänellä varmasti on omat tuttunsa.
        Täällä on ikäviä kommentteja ollut joista lukee selvästi estäjäluonteetEi kaikista.


    • Anonyymi00030

      Exät? No ei todellakaan vaikuta mitenkään mihinkään suuntaan. Exät on exiä. Elävä omaa elämäänsä missä elävät. En edes tiedä missä, eikä kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe