Kuinka monen teidän exät pystyy teitä hallitsemaan jotenkin?
Joko positiivisesti koska olet itse edelleen niin rakastunut eron jälkeen ja haluat "alistua" tai
negatiivisesti koska hän on katkera,luonnehäiriöinen kuka haluaa edelleen omia exänsä ellei näin saa pilaa elämiä?
Miehille että naisille.
30
255
Vastaukset
- Anonyymi00001
Unohdin.Minua ei hallitse positiivisesti kukaan.
- Anonyymi00002
En ole tekemisissä yhdenkään exän kanssa, miksi olisin? Ei siis ongelmaa.
- Anonyymi00006
Voisin siis moikata ja jutella, jos törmättäisiin, mutta ei muuten mitään tarvetta olla yhteyksissä sen isommin. Yhden kanssa ollaan joskus tekemisissä.
- Anonyymi00018
Lapsi/lapset,yhteiset ystävät,työ,koulu,kurssipaikat.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lapsi/lapset,yhteiset ystävät,työ,koulu,kurssipaikat.
Erilaisia tilanteita eri ihmisillä. Minä puhuin vain omastani.
- Anonyymi00003
They totally dead to me
- Anonyymi00004
Koittakaa nyt jo ymmärtää etteivät kaikki eroa riitaisina.Jokaisella on oma tarinansa. Kauankohan taas menee ennen kuin`` eksät ovat syystä eksiä ``viesti tulee.
Samaa laulua viikosta toiseen.- Anonyymi00013
Mutta eikö ainakin kaikki naiset ole aina ihan kitsoi oli eksiä tai ei?
- Anonyymi00005
Hallitsemaan ... no hyvin heikosti minua ovat koskaan pystyneet nyksätkään hallitsemaan. Olen negatiivisesti hallitsemisyrityksiin suhtautuvaa sorttia.
Viimeisimmän eksäni kanssa olen ystävä, muiden kahden kanssa taas en ole missään tekemisissä. - Anonyymi00007
Miten voi olla rakastunut vielä erotessa? Eikö kehitys mene niin, että seurustelun ja tapailun alkaessa on rakastunut, suhteen aikana rakastuminen muuttuu rakkaudeksi ja lopulta jos rakkaus hiipuu, tulee ero? Vai tarkoitatko että ero tulee ennen hiipumista omalla kohdalla? Toinen laittaa yllättäen poikki, kun rakastuu toiseen tms.?
- Anonyymi00008
On myös niitä tilanteita, joissa parisuhde ei toimi, mutta molemminpuolinen rakkaus jää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
On myös niitä tilanteita, joissa parisuhde ei toimi, mutta molemminpuolinen rakkaus jää.
Kyllä, mutta mietin tuota "rakastunut" sanaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä, mutta mietin tuota "rakastunut" sanaa.
Jos kyseessä joku tosi lyhyt juttu? En kyllä laskisi exäksi, jos seurustelua olisi kestänyt alle vuosi. Näin aikuisena. Teininä eri juttu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos kyseessä joku tosi lyhyt juttu? En kyllä laskisi exäksi, jos seurustelua olisi kestänyt alle vuosi. Näin aikuisena. Teininä eri juttu.
Niin on.
- Anonyymi00020
Sinut on jätetty yllättäen ,petetty(olet maskokismiin taipuvainen).Onhan näitä syitä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä, mutta mietin tuota "rakastunut" sanaa.
Älä takerru siihen ,ymmärrä kokonaiskuva.
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos kyseessä joku tosi lyhyt juttu? En kyllä laskisi exäksi, jos seurustelua olisi kestänyt alle vuosi. Näin aikuisena. Teininä eri juttu.
Mitä he sitten ovat?
- Anonyymi00009
Älä vieritä omaa kyvyttömyyttäsi kohdata ihminen exän aikaansaannoksiksi
- Anonyymi00014
Ehkäpä tätä ihmistä jolle omasta mielestäsi palstaäijän avauksissa avaudut ei kiinnosta kohdata sinua- oletko mies miettinyt sellaista vaihtoehtoa? Itse ainakin söisin kamelin sitä ihtiään kilon vaikka mieluummin
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkäpä tätä ihmistä jolle omasta mielestäsi palstaäijän avauksissa avaudut ei kiinnosta kohdata sinua- oletko mies miettinyt sellaista vaihtoehtoa? Itse ainakin söisin kamelin sitä ihtiään kilon vaikka mieluummin
Tää tyyppi on oikeesti ihan himmee
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tää tyyppi on oikeesti ihan himmee
Toisia ihmisiä ei vaan vttu edes ns yritetä kohdata näin narsistinen rajatapaus o
- Anonyymi00029
Vastasin myöhemmin heti ettei minulla ole exä estämässä.
- Anonyymi00011
Ei mulla oo exää. Niin paljon.
- Anonyymi00019
Ei pystynyt hallitsemaan, kun muutin osoitteeseen salaiseksi ja aloin elämään omaa elämää. Mutta henkisesti hallitsi kyllä tahtomattani. Pelkäsin kohtaamista, elin ympärilleni vilkuillen, sydän tykyttäen, kaikesta syyllisyyttä kantaen. Kyseessä sairaalloisen mustasukkainen ex, joka sairastui myös skitsofreniaan. Olin kaksi vuotta sinkkuna, ennenkuin kykenin uuteen suhteeseen.
Naiselta - Anonyymi00021
Ei hallitse positiivisesti eikä negatiivisesti. Mennyt on mennyttä.
- Anonyymi00024
Kukaan ei vastannut hallinta asiaan.Hyvin on teillä asiat.Ellette sitte itse ole niitä.
- Anonyymi00026
Etkö ymmärrä lukemaasi. Se, ettei ole tekemisissä voi olla myös syy siihen, ettei pääsisi hallitsemaan tai vaikuttamaan.
Kaipaat nyt ilmeisesti vastauksia, missä jonkun exä vaikuttaa. Noita negatiivisia tarinoita on vaikka ja kuinka, jos googletat. Monesti yhteisen lapsen kautta hallinta ym. kiusanteko.
Onneksi on myös positiivisia tarinoita olemassa, mutta vähemmän. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi. Se, ettei ole tekemisissä voi olla myös syy siihen, ettei pääsisi hallitsemaan tai vaikuttamaan.
Kaipaat nyt ilmeisesti vastauksia, missä jonkun exä vaikuttaa. Noita negatiivisia tarinoita on vaikka ja kuinka, jos googletat. Monesti yhteisen lapsen kautta hallinta ym. kiusanteko.
Onneksi on myös positiivisia tarinoita olemassa, mutta vähemmän.Sivusta siis.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi. Se, ettei ole tekemisissä voi olla myös syy siihen, ettei pääsisi hallitsemaan tai vaikuttamaan.
Kaipaat nyt ilmeisesti vastauksia, missä jonkun exä vaikuttaa. Noita negatiivisia tarinoita on vaikka ja kuinka, jos googletat. Monesti yhteisen lapsen kautta hallinta ym. kiusanteko.
Onneksi on myös positiivisia tarinoita olemassa, mutta vähemmän.En ole sillä asialla.Olen selvittämässä kuinka monella on estäjiä elämässä.Se että jonkun exä hallitsee negatiivisesti ei tarkoita hänen suoraa kontaktia.Hänellä varmasti on omat tuttunsa.
Täällä on ikäviä kommentteja ollut joista lukee selvästi estäjäluonteetEi kaikista.
- Anonyymi00030
Exät? No ei todellakaan vaikuta mitenkään mihinkään suuntaan. Exät on exiä. Elävä omaa elämäänsä missä elävät. En edes tiedä missä, eikä kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381