Kok-demuilla on paljon sijoitusasuntoja Hämeenlinnan keskustassa eikä niihin löydy vuokralaisia kiskurivuokrilla!
Kok-demut kannattaa HAMK:in siirtoa keskustaan
34
330
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei opiskelijaretkuillakaan ole massia maksella kiskurivuokria.
- Anonyymi00003
Aloittaja onkin henkilö, joka ymmärtää kaiken väärinpäin, myös omat juttunsa.
- Anonyymi00025
Veronmaksajat kustantavat paskastanialaisten "opiskelijoiden" ylläpidon !
- Anonyymi00002
Avaaja osuu pahasti. Minullakin 27 asuntoa tulevan HAMK lähellä ja kaikisa vuokra yli 1200e ja nautin kiskonnasta. Vuoden vanha auto menee vaihtoo.
- Anonyymi00004
Aha, no koskas heidän vaalinsa on?
- Anonyymi00005
Opiskelijoilla on paljon mopoautoja, joten keskustaan tarvitaan myös parkkitalo niille.
- Anonyymi00006
Mopoautot toimii bensalla, joka on fossiilia, joten keskustan saastepilvistä tulee paksumpia, joten ei HAMK:ia eikä mopoautoja keskustaan, kiitos!
- Anonyymi00008
Toki kaikilla ammattikorkeakoulussa opiskelevilla on mopoauto.
- Anonyymi00029
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mopoautot toimii bensalla, joka on fossiilia, joten keskustan saastepilvistä tulee paksumpia, joten ei HAMK:ia eikä mopoautoja keskustaan, kiitos!
Paitsi että mopoautot EI toimi bensiinillä, ei niillä myöskään kukaan enää aja. Koppimönkijät on paljon mukavampia käyttää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Paitsi että mopoautot EI toimi bensiinillä, ei niillä myöskään kukaan enää aja. Koppimönkijät on paljon mukavampia käyttää.
Miksi mopoautot käy sitten tankkaamassa?
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi mopoautot käy sitten tankkaamassa?
Minä käyn koppimönkijällä koska on paljon mukavempi
- Anonyymi00007
Minulla on persuja vuokralla ja vuokran maksaa Kela.
- Anonyymi00009
Kuka maksaa kiljupersujen rikkomat paikat?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuka maksaa kiljupersujen rikkomat paikat?
Hyvinvointialue maksaa vakuudet. Eli sinä veroina.
- Anonyymi00010
Kyllä kok-demujen on siirrettävä HAMK keskustaan, muuten KELA-vuokria on laskettava.
- Anonyymi00011
Tapahtuu ei hätää.
- Anonyymi00013
Ei näissä parkkihallien ja HAMK:in siirto rakentamisissa ole tarkoitus avittaa parkkeerausta tai opiskelijoiden tuomaa pöhinää, vaan tarkoitus on tehdä rakentamisbisnestä, jonka maksavat sitten veronmaksajat.
- Anonyymi00014
Rakentamista on erityisesti nyt vähennettävä nollaan asti. Se on halpaa veronmaksajille.
- Anonyymi00015
Joko kelluva pxxxxnpiirtäjä on tulossa Viikmaninlahteen ja mxxxtoimiareena Hämeensaareen? Entä köysirata tapahtumattomuuspusikkoon ja Raxtiotie Renkoon?
- Anonyymi00016
Tapahtumapuistoon pitäisi kyllä päästä konsertteihin kävelysiltaa pitkin hämeensaaren asuntomessualueelta. Helsingissä ei piperretä siltojen kanssa siellä toimitaan.
- Anonyymi00017
Kok-demut järjestää HAMK:in siirtomarssin, jossa kukin osanottaja vie yhden kiven Visamäestä keskustaan, kaikki saavat sitten rasvaisen käristemakkaran perillä, aivan kuin kok-demulien vaalikojuilla, kun he lupailevat kaikenlaista valtaan pyrkiessään.
- Anonyymi00018
Ai kuten euron bensaa, köyhiltä ei leikata ja 100 000 uutta työpaikkaa.
- Anonyymi00019
Perziikki on raivona ja hakenut voimaa aineista.
- Anonyymi00020
Kok-demut järjestää myös tukikonsertin Kantolassa HAMK:in siirrolle, Anita Hirvonen, Bruce Springsteen ja Madonnakin esiintyy.
- Anonyymi00021
Saataisiinko Kantolan tapahtumapuistoon pöhinää, jos HAMK siirretäisiinkin Kantolaan? Nythän siellä ei ole mitään?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Saataisiinko Kantolan tapahtumapuistoon pöhinää, jos HAMK siirretäisiinkin Kantolaan? Nythän siellä ei ole mitään?
Perziikkien suuret kesäjuhlat 27000 osan ottajaa. Meitä viihdyttää A.Hirvonen ork ja Malin veljekset ja juhlapuheen tulee pitämään itse Gäry ja paikalla myös Suopon torviorkesteri. 12 päivää pöhinäää
- Anonyymi00023
Pöhinää saataisiin sekä keskustaan että Kantolan tapahtumapuistoon, jos HAMK jaettaisiin kahtia ja muutettaisiin se kumpaankin paikkaan. Näin lyötäisiin kaksi kärpästä yhdellä iskulla eikä tarvittaisi enempiä iskuja.
- Anonyymi00024
Ukrainan sota, jota he kannattavat, on kuin taivaan lahja "asuntosijoittajille", KELA:n piikki on auki, ja viime vuonnahan paloi 500 miljoonaa Ukrainan "sosidaarisuustyöhön", 10 miljadrin asetuen lisäksi.
EU-Ukrainalainen anti-kommunismi kovasti kiehtoo myös sosiaalifasisteja, sillä sosialismin kohdatessa demari joutuisi oikeaan työhön, orjien esimieskäskyttäjän asemasta.- Anonyymi00026
Vietät jo viikonloppua mitä vedät.
- Anonyymi00027
Jos Kokdemut kannattavat on joku koplaus menossa, hämptonin perinteet velvoittavat !
- Anonyymi00028
Kaupunkilaisten verorahat on nyhjäistävä kok-demujen taskuihin rakentamalla HAMK keskustaan.
- Anonyymi00031
Kyllä tietenkin. Järjestä vaalit jos haluat estää sen.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä tietenkin. Järjestä vaalit jos haluat estää sen.
Huhtikuussa 2026 on
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Huhtikuussa 2026 on
Velaksi eläminen loppuu vihdoinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141