Jos tekee ihan hirveesti mieli pussailla, niin mitä silloin voi tehdä 😘?
Jos tekee mieli
46
399
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varmaan olet yhteydessä kaivattuusi.
- Anonyymi00008
Ilonpilaaja :-D
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ilonpilaaja :-D
No siitähän se ilo alkaa
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
No siitähän se ilo alkaa
Oo ite yhteydessä omaan kaivattuus, äläkä roikut täällä ;-)
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oo ite yhteydessä omaan kaivattuus, äläkä roikut täällä ;-)
lähti kommentteja välistä.
- Anonyymi00002
Hän nainen saa ihan vapaasti pussailla ja suostun hänen kamssaan mihin vain.
Naiselle -mieheltä sivusta - Anonyymi00003
Teet rikosilmoituksen tai valituksen
pusuttomuudesta.- Anonyymi00005
Hyvä idea. Missäköhän tällaiset hyvin vakavat tapaukset käsitellään?
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvä idea. Missäköhän tällaiset hyvin vakavat tapaukset käsitellään?
Korkeimassa🤣
- Anonyymi00029
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvä idea. Missäköhän tällaiset hyvin vakavat tapaukset käsitellään?
Gubben käräjillä
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Gubben käräjillä
🧢
😠🪓
🦺🤌
👖
🥾🥾
- Anonyymi00004
Itkeä, kun ei saa pusutella!
- Anonyymi00006
Itku ei ole tällä hetkellä vaihtoehto :-D
- Anonyymi00033
No pussailu tietysti.
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
No pussailu tietysti.
No milloin pushaillaan?
- Anonyymi00009
Pussailla persikkaa😂
🎩
😙🍑
👔🤌
🩳
🦶🦶- Anonyymi00012
:-D en taho!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
:-D en taho!
XD
- Anonyymi00014
mua pelottaa suutelu koska olin kuulemma huono:( en uskalla enää
- Anonyymi00015
Hampaat kolisi🤔🤣
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hampaat kolisi🤔🤣
kiva 🥲
- Anonyymi00017
Höpö höpö. Rauhallisesti kiireettömästi tunnustellen, niin ei voi mennä pieleen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hampaat kolisi🤔🤣
Nopean analysoinnin perusteella silloin vauhtia on ollut tilanteeseen nähden liikaa!
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Höpö höpö. Rauhallisesti kiireettömästi tunnustellen, niin ei voi mennä pieleen.
en mä enää ikinä harrasta läheisyyttä
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
en mä enää ikinä harrasta läheisyyttä
Harrastatpas tai itket ja harrastat :-D
- Anonyymi00025
Sitten täytyy pussailla!
- Anonyymi00027
Mutta kenen kanssa?
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mutta kenen kanssa?
🖐️😎
- Anonyymi00038
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mutta kenen kanssa?
Mielitiettysi kanssa tietenkin. Kuka onkaan.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
🖐️😎
Mihin mennään pussailemaan? Mielellään kehä III sisäpuolelle :-D
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mihin mennään pussailemaan? Mielellään kehä III sisäpuolelle :-D
?????? 😂😱
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mihin mennään pussailemaan? Mielellään kehä III sisäpuolelle :-D
🖐️🫠
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
🖐️🫠
Nyt sitä ollaan, niin pidättyväistä, niin pidättyväistä että :-D
Miehet on just tollasii. Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa.
- Anonyymi00031
Jos omilla aivoilla ei vastausta sulla tuohon löydy, niin kysy vaikka tekoälyltä. 🙄
- Anonyymi00032
No nyt oikeen on lähdetty tosissaan miettimään ja kirjoittelemaan. Tiedätkö, että vastauksesi kertoo ainoastaan siitä, että todennäköisesti sinä joudut turvautumaan tekoälyyn usein ja mitä yksinkertaisimmissa asioissasi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
No nyt oikeen on lähdetty tosissaan miettimään ja kirjoittelemaan. Tiedätkö, että vastauksesi kertoo ainoastaan siitä, että todennäköisesti sinä joudut turvautumaan tekoälyyn usein ja mitä yksinkertaisimmissa asioissasi.
Juuri näin! 😁
- Anonyymi00043
Anonyymi00032 kirjoitti:
No nyt oikeen on lähdetty tosissaan miettimään ja kirjoittelemaan. Tiedätkö, että vastauksesi kertoo ainoastaan siitä, että todennäköisesti sinä joudut turvautumaan tekoälyyn usein ja mitä yksinkertaisimmissa asioissasi.
Olen käyttänyt tekoälyä tasan kaksi kertaa elämässäni, Sherlock.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olen käyttänyt tekoälyä tasan kaksi kertaa elämässäni, Sherlock.
Niin, muutenhan olisit ehtinyt oppiakin siltä jotain.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Niin, muutenhan olisit ehtinyt oppiakin siltä jotain.
Tekoäly ei ole mikään "opetustyökalu". Se hallusinoi usein eikä edes ymmärrä itse tuottamaansa tekstiä. Se on kielimalli eikä mikään "äly". Tyhmemmänkin pitäisi tuo tajuta.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tekoäly ei ole mikään "opetustyökalu". Se hallusinoi usein eikä edes ymmärrä itse tuottamaansa tekstiä. Se on kielimalli eikä mikään "äly". Tyhmemmänkin pitäisi tuo tajuta.
Menisitkö nyt vain pois. Tyhmempikin olisi jo tajunnut, ettei sun jutut kiinnosta!
- Anonyymi00049
Käyt siinä klo 10.00-11.00 pyöräilemässä lähialueella niin tuun ruokatunnilla myös sinne ja käydään pussaan metsässä.Voidaan kyllä muutakin kuten aina.
- Anonyymi00050
Ohi. En harrasta ruokatunteilua!
- Anonyymi00051
Voidaan ens alkuun harrastaa etäpusuttelua
Viestillä 💋
MuisKis!
Sitten voidaan siirtyä livelähetykseen! - Anonyymi00052
Arvasin tän. Kaikkensa yrittää ja tässäkö on tulos?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504