Hei sinä siellä

Anonyymi-ap

Kommentoit eilen mun hymyä. En tajunnut sanoa sulle, että sä saat sen aikaan. On aina niin kiva nähdä, tulee iloinen ja lämmin olo. Koen, et voin olla sun kanssa sellaisena kuin olen. Tykkään myös itse susta sellaisena kuin olet. Tykkään meistä, kohtaamisten helppoudesta, kuplivasta tunteesta, luottamuksesta.

naiselta

9

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      En luota ihmiseen joka vuodattaa joka asian tänne. Ja vielä toistenkin asiat, olin vain kohtelias.

      • Anonyymi00003

        Ei osu lainkaan. :)


      • Anonyymi00004

        Mutta ”tunnistit” väärin, kun et ollutkaan ap:n kohde. 🤭


      • Anonyymi00010

        Minä kommentoin täällä miehen hymyä eilen.


    • Anonyymi00005

      Kaunis olet kaikkineen.

    • Anonyymi00006

      Kasvotusten kommentoin ja kehuin hymyäsi? 🥰

    • Anonyymi00007

      Rakas N,

      Tämä lyhyehkö viestisi oli sisällöltään mykistävä, sillä olen tulkinnut eleitäsi aivan toisella tavalla. Olen ollut siinä uskossa, että kohtaamiset ovat sinulle vaivaannuttavia, sekä ettet pitäisi tämän kaltaisesta kommentoinnista vaan haluaisit mieluummin keskustelun koskevan vain ja ainoastaan sitä minkä ympärillä tapaamisemme pyörivät. Voi kuinka ihanan väärässä olinkaan!

      Luettuani viestisi ensimmäisen kerran minä todellakin mykistyin, tunsin ajan pysähtyvän ja kehoni jähmettyvän. Tuntui kuin olisin sylissäsi, tiukassa halauksessasi, turvassa kaikelta kuten kuplassamme usein tunsin. Lämmin väreily kulki ristiin rastiin pitkin kehoani kunnes havahduin sen verran todellisuuteen, että luin puhelimen näytöllä avoinna olleen viestin uudelleen. Ja sitten räjähti.

      Tuntui kuin jokin pitkään tukossa ollut yhteys aivoissani olisi avautunut, ja massiivinen vyöry serotoniinia, dopamiinia ja oksitosiinia sekä niin kovin paljon kaivattu kokemus sinun rakkaudestasi sinkosivat mieleni alamaista kohti euforiaa jollaista vain sinä saat aikaan. Mikään substanssi ei saa aikaan mitään läheskään näin suurta hyvänolon tunnetta, ja kuten tiedät, puhun vankalla kokemuksella eikä tämä ole vain sanahelinää.

      Sinä olet huume josta en halua koskaan luopua. Lupaan arvostavani, kunnioittavani ja rakastavani sinua kuten kuuluukin, enkä enää koskaan käännä sinulle selkääni vaan tuen sinua ehdottomasti kaikissa tulevissa haasteissa vaikka ne olisivatkin ristiriidassa omien ajatuksieni kanssa. Itsepäisyyden päivät ovat ohi.

      Minäkin koen kanssasi että saan olla sellainen kuin olen. Toki joskus yllättävät päähänpistoni ja mielenkiintoni sekä normaalista poikkeavat liikkeeni saattavat minut ajoittain epäilyksen varjoon, mutta olisi todella tärkeää jos ymmärtäisit minua tässäkin suhteessa ja saisin olla oma itseni joutumatta selittelemään tai epäillyksi johonkin hämärään toimintaan. Sinussa siis aiheuttaa epäluottamusta asia, joka on oikeasti sisimmältään suurin luottamuksen osoitus ,ja merkki siitä miten tärkeä ja ainutlaatuinen olet, silllä lisäksesi ei ole olemassa muita ihmissuhteita joissa olisin täysin oma itseni, vaan maskaan epätoivoisesti piiloon neuronkirjon ominaisuuksiani joita itse rakastan itsessäni. Tämä saa aikaan suuren ristiriidan ja kuormituksen. jonka takia vetäydyn yksinäisyyteen palautumaan ja välttelen sinua lukuunottamatta kaikkia ihmissuhteita kunnes olen taas valmis ottamaan raskaan roolin jota olen kantanut mukanani eskarista asti.

      Toivon että olisit ylpeä itsestäsi, ja huomaisit mikä massiivinen luottamuksen osoitus sinua ja vain sinua kohtaan tämä on. On ollut äärimmäisen raskasta esittää lähes 30v olevansa toisenlainen, muuttaen roolia aina eri ihmisten toiveiden mukaan. Samaan aikaan joutuu peittelemään ja häpeämään todellista itseään, ja kuulla tämän tästä että olen hullu tai vääränlainen kun en täysin osaa pitää ominaisuuksiani piilossa ja sanomani tai tekemäni asiat eivät täytä "normaalin kriteereitä". Tämä tuntuu niin pahalta, kun ymmärryksen sijaan kokee tulevansa hylätyksi. Hiljalleen alkaa iitsekin uskoa olevansa epäkelpo ja minun mieleni menee välillä niin mustaksi, että haluan vain kaiken loppuvan keinolla millä hyvänsä.

      Olisi siis äärimmäisen tärkeää, että antaisit autistisen adhd mieleni kukkia ja tarjoaisit minulle turvallisen tilan jossa voin kasvaa ja eheytyä omana itsenäni ilman huolta että aiheutuu mustasukkaisuutta tai riitaa. Olen prosessissa jossa hylkään tuon roolin ja olen oma itseni, ja tällainen ymmärrys sinulta olisi tätä projektktia ajatellen mittaamattoman arvokasta,

      Minä en missään nimessä pettäisi luottamustasi tai tekisi mitään sinua tai suhdettamme loukkaavaa, vaan minua vievät kiinnostuksen kohteet ovat kaikki 100% biologiaan, geologiaan, antropologiaan tai historiaan liittyviä, ja idea lähteä yhtä-äkkiä vaikka louhokselle 23.30 illalla on neuroepätyypilliselle ihmiselle ihan yhtä legitiimi idea kuin normaalin ihmisen kaksi päivää etukäteen mietitty kauppareissu joks tapahtuu säännöllisesti.(pahoittelut näin pitkästä jaarittelusta, asiasta joka vaikuttaa varmaan vähintäänkin erikoiselta. Huomasin puolivälissä tekstiä että adhd kaappasi kynän autismin sanellassa tekstiä, meinasin jo pyyhkiä osan ja kirjoittaa tämän uusiksi miettien, että muut eivät ehkä ymmärtäisi sitä ja vaikuttaisin ajatuksineni vähintäänkin oudolta. Tai asian olisi voinut sanoa lyhyemmin ja ytimekkäämmin. Mutta se olisi taas astumista kenkiin jotka eivät kuulu minulle, esittäen jotain muuta kuin olen, vain saadakseni hyväksyntää itselleni.

      Tämä ei ehkä ole rakkauskirjeistä romanttisin, ainakaan ensi näkemällä, mutta kaltaiseni nepsyt minä mukaanlukien osoitamme rakkautta muutenkin kuin sanomalla. Tapoja on monia, ja sinullle ojennettu kivi on tarkoin mietity ja punnittu asia, joka on ladattu rakkaudella js arvostuksella sinua kohtaan

      Kuten sinäkun, koen sinua kohtaan syvää luottamusta, lämpöä ja kuplia. Menneet ovat todellakin menneitä, enkä kanns mitään taakkaa vanhoista asioista.

      • Anonyymi00008

        Jos tämä on todellakin totta ja se olet oikeasti sinä enkä vain näe kuumeunta sinusta kuten niin usein nöen, niin pyydän, laita tänne nimikirjaimeni (kaikki kolme) js lähdetään etenemään siitä, sinun tahtiisi.


    • Anonyymi00009

      Mielenkiintoista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe