Mistä tämä maanpetturuus oikein sikiää Kokoomus-puolueeseen?

Anonyymi-ap

Kun ukrainalaisetkin saavat enemmän tukia kuin syntyperäiset kantasuomalaiset?

HÄH?

29

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kokoomus vihaa Suomalaista köyhäävja haluaa näännyttää nälkään!

• Vanha suomalainen sananlasku sanoo: Ystävä hädässä tunnetaan!

Ukrainalaiset ovat nyt hädässä jossa ei pieni apu riitä. Meillä taas asiat kohtuudella sujuvat jos vain viitsii nähdä hieman vaivaa oman elantonsa eteen eli työ on se millä pääsee asioiden yli ka saa itselleen elämän arvoista elämää.

• Anonyymi00002

Hehehe siinä vaan on se ongelma, että meillä osakkeenomistajilla on elätettävänä kaltaisistasi koostuva eläkeläisloispummilauma😁

Sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi ALLE NELJÄSOSAN!

Niinpä sinä sitten irvokkaasti loisit meidän nykyisten osakkeenomistajien piikkiin😜

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Hehehe siinä vaan on se ongelma, että meillä osakkeenomistajilla on elätettävänä kaltaisistasi koostuva eläkeläisloispummilauma😁

Niinpä sinä sitten irvokkaasti loisit meidän nykyisten osakkeenomistajien piikkiin😜

Opettele tuntemaan miten asiat oikeasti ovat arvon Lyylin lyllerö!

Omistanen sinua enemmän osakkeitakin!

• Anonyymi00005
        Extyökkäri kirjoitti:

Saattaa hyvinkin olla että omistat enemmän osakkeita, järkeä ja ihmisyyttä sitäkin vähemmän. Kaksi akkaa lähtenyt karkuun ja ainoa elämä on olla pellenä palstalla.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tämä sinun kirjoituksesi oli paras kondomi-mainos jonka olen ikinä nähnyt.
        Lisää tällaista niin kondomi-firmojen osakkeenomistajat maksavat mieluusti meidän eläkkeet.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Saattaa hyvinkin olla että omistat enemmän osakkeita, järkeä ja ihmisyyttä sitäkin vähemmän. Kaksi akkaa lähtenyt karkuun ja ainoa elämä on olla pellenä palstalla.

Se toinen karkasi harpunsoittokursseille tuohon pilven longalle. Olen varsin hyvin pärjännyt niin ihmisten kuin laitteidenkin kanssa ja siitä johtuen ei ole pulaa elon tarpeista. En silti laillasi uhoa osakkeillani kuten sinä olet tehnyt, olen työnantajieni kanssa maksanut eläkkeet täysimääräisesti ja todellisuudessa vielä työllistänyt porukkaa satojen henkilötyövuosien verran valmistamaan suunnittelemiani järjestelmiä!

Se pelle olet sinä joka et ole saanut aiokaan mitään järkevää. Oletko edes työllistänyt muita kuin poliiseja ja sosiaalihuoltoa lääkintähenkilökunnan lisäksi?

• Anonyymi00007
        Extyökkäri kirjoitti:

Se toinen karkasi harpunsoittokursseille tuohon pilven longalle. Olen varsin hyvin pärjännyt niin ihmisten kuin laitteidenkin kanssa ja siitä johtuen ei ole pulaa elon tarpeista. En silti laillasi uhoa osakkeillani kuten sinä olet tehnyt, olen työnantajieni kanssa maksanut eläkkeet täysimääräisesti ja todellisuudessa vielä työllistänyt porukkaa satojen henkilötyövuosien verran valmistamaan suunnittelemiani järjestelmiä!

Se pelle olet sinä joka et ole saanut aiokaan mitään järkevää. Oletko edes työllistänyt muita kuin poliiseja ja sosiaalihuoltoa lääkintähenkilökunnan lisäksi?

"Oletko edes työllistänyt muita kuin poliiseja ja sosiaalihuoltoa lääkintähenkilökunnan lisäksi?"

Ihan sivusta. Jos on noita rehellisellä työnteolla ja veronmaksulla työllistänyt niin kertoo ettei ole kokoomukselainen vaan rehellinen vastuun kantava suomalainen. Onko se väärin?

• Anonyymi00008

Veronmaksajille siirtyi juuri 80 milj lisää kaltaistesi yrittäjien eläkemaksuja !
        Taidat olla loinen ja sosiaalipummi ?

• Anonyymi00009
        Extyökkäri kirjoitti:

Valtaosan yrittäjien eläkkeistä maksavat terveet veronmaksajat ja taas tuli 80 miljoonaa lisää maksettavaa.

• Extyökkäri kirjoitti:

Kirjoittaja oli kyllä sikäli oikeassa, että sinunkin eläkkeestäsi muut maksavat valtaosan. Olet saanut tämän lahjaksi ay-liikkeen toiminnan tuloksena. Niin minäkin olen saanut vastaavasti saman edun. Ja ole siitä erittäin tyytväinen ja kiitollinen ay-liikkeelle. Eläkejärjestelmämme on nykyisin niitä harvoja ilonpilkahduksia, joita on jäljellä. Se on rakennettu varsin kestäväksi hyvin suunnitellulla työllä. Järjestelmä toimii paljolti riippumattomana julkisesta taloudesta, mikä on sen yksi vahvuus. Valitettavasti yrittäjän ovat maksattaneet eläkkeensä paljon enemmän valtion varoin kuin omalla kustannuksellaan. Samoin maatalousyrittäjät maksattavat suurimman osan eläkkeistään valtiolla. Ay-johtoinen palkansaajapuoli on ainoa, joka on hoitanut asiansa järkiperäisesti. Nauti sinäkin siitä, kun vielä olet hengissä ja voit nauttia. Jos sinulla on elossa oleva puoliso, hänkin saa osansa tästä edusta.

Minä lukeudun siihen eläkkeensaajien desiiliin, joka saa suurinta eläkettä. Sijoitusvarallisuuteni on myös huomattava, koska saan joinakin vuosina sen avulla tuloja enemmän kuin eläkkeestä. Saatat jäädä tässä minulle toiseksi. Meillä on vaan se ero, etten halua syyttää kanssaihmisiä siitä, että he eivät ole onnistuneet luomaan itselleen yhtä suurta vaurautta. Omalla kohdallani vaurastumisen perussyy on sen pahan vasemmiston mahdollistama koulutus kaikille. Kuulun sodanjälkeisiin suuriin ikäluokkiin kuten sinäkin eikä lähes ilmainen koulutus ollut sotien jälkeen mikään itsestäänselvyys. Sekin rakennettiin vasemmistolaisella politiikalla. Ja se on huikea menestystarina. Eli onni ollut myötä. Oma osuuteni on vain siinä, että sattui olemaan riittävästi älyä päässä, mikä mahdollisti korkeimman mahdollisen koulutuksen. Tästä seurasi valtava sosioekonominen nousu. Vanhempani olisivat voineet pystyä samaan, mutta heille ei sellaista mahdollisuutta suotu. Minä taas synnyin oikeaan aikaan ja paikkaan eli pohjoismaiseen hyvinvointivaltioon, jonka perustajat mahdollistivat tämän. Ja sinunkin eläketurvasi, vaikkei sinulle kaiketi ole suotu samanlaisia älynlahjoja kuin minun kaltaisille.

• Anonyymi00010
        Extyökkäri kirjoitti:

💩💩💩💩💩
        Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt

Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.

Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.

Aika outo Lyyli

Äänestä💩💩💩💩💩
        Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt

Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.

Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.

Aika outo Lyyli

Äänestä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Veronmaksajille siirtyi juuri 80 milj lisää kaltaistesi yrittäjien eläkemaksuja !
        Taidat olla loinen ja sosiaalipummi ?

Todellinen loinen
        Kaikki porvarit on loisia
        Toiset isompiin ja toiset pienempiin

Kaikki hokee että ne työllistää kunhan vaan valtio maksaa ja voitot on yksityisiä

• Anonyymi00012

Niitä vituttaa, kun köyhä pysyy elossa.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

"Oletko edes työllistänyt muita kuin poliiseja ja sosiaalihuoltoa lääkintähenkilökunnan lisäksi?"

Ihan sivusta. Jos on noita rehellisellä työnteolla ja veronmaksulla työllistänyt niin kertoo ettei ole kokoomukselainen vaan rehellinen vastuun kantava suomalainen. Onko se väärin?

Tuolla mielikuvituksella sinun pitäisi alkaa kirjoittamaan uusia satukirjoja, tuo nyt aikaansaamasi tosin ei ole edes hauska mutta kun hieman mietit lisää niin menestyksesi satuilijana saattaa olla todellinen menestys!

Kokoomuksen kannattajanakin olen ollut varsin vastuun kantava ja rehellinen eikä viranomaisilla ole ollut hyomautettavaa sen suhteen!

• mielipidepankki kirjoitti:

Kirjoittaja oli kyllä sikäli oikeassa, että sinunkin eläkkeestäsi muut maksavat valtaosan. Olet saanut tämän lahjaksi ay-liikkeen toiminnan tuloksena. Niin minäkin olen saanut vastaavasti saman edun. Ja ole siitä erittäin tyytväinen ja kiitollinen ay-liikkeelle. Eläkejärjestelmämme on nykyisin niitä harvoja ilonpilkahduksia, joita on jäljellä. Se on rakennettu varsin kestäväksi hyvin suunnitellulla työllä. Järjestelmä toimii paljolti riippumattomana julkisesta taloudesta, mikä on sen yksi vahvuus. Valitettavasti yrittäjän ovat maksattaneet eläkkeensä paljon enemmän valtion varoin kuin omalla kustannuksellaan. Samoin maatalousyrittäjät maksattavat suurimman osan eläkkeistään valtiolla. Ay-johtoinen palkansaajapuoli on ainoa, joka on hoitanut asiansa järkiperäisesti. Nauti sinäkin siitä, kun vielä olet hengissä ja voit nauttia. Jos sinulla on elossa oleva puoliso, hänkin saa osansa tästä edusta.

Minä lukeudun siihen eläkkeensaajien desiiliin, joka saa suurinta eläkettä. Sijoitusvarallisuuteni on myös huomattava, koska saan joinakin vuosina sen avulla tuloja enemmän kuin eläkkeestä. Saatat jäädä tässä minulle toiseksi. Meillä on vaan se ero, etten halua syyttää kanssaihmisiä siitä, että he eivät ole onnistuneet luomaan itselleen yhtä suurta vaurautta. Omalla kohdallani vaurastumisen perussyy on sen pahan vasemmiston mahdollistama koulutus kaikille. Kuulun sodanjälkeisiin suuriin ikäluokkiin kuten sinäkin eikä lähes ilmainen koulutus ollut sotien jälkeen mikään itsestäänselvyys. Sekin rakennettiin vasemmistolaisella politiikalla. Ja se on huikea menestystarina. Eli onni ollut myötä. Oma osuuteni on vain siinä, että sattui olemaan riittävästi älyä päässä, mikä mahdollisti korkeimman mahdollisen koulutuksen. Tästä seurasi valtava sosioekonominen nousu. Vanhempani olisivat voineet pystyä samaan, mutta heille ei sellaista mahdollisuutta suotu. Minä taas synnyin oikeaan aikaan ja paikkaan eli pohjoismaiseen hyvinvointivaltioon, jonka perustajat mahdollistivat tämän. Ja sinunkin eläketurvasi, vaikkei sinulle kaiketi ole suotu samanlaisia älynlahjoja kuin minun kaltaisille.

Vaikka sitä väität niin ay mafia ei ole rahoittamassa kenenkään eläkkeitä jos sen omia työntekijöitä ei oleta laskuun mukaan!

Meillä on yritetty väittää velalla maksettua hyvinvointia pohjoismaiseksi mutta se on harhaa kuten nyt näemme! Rahat eivät riitä niihin hyvinvointipalveluihin mitä on keksitty ja siksi velka vain kasvaa.

Meillä on hyvinvointia vasta kun yritystoiminnat tuottavat tulosta niin, että menot ovat enää 90% tuloista ja siten jää vielä hieman kassan pohjalle sijoitusvaraa pahojen päivien varalle! On siis panostettava yritysten toimitaympäristön parantamiseen!

• Anonyymi00013
        Extyökkäri kirjoitti:

Vaikka sitä väität niin ay mafia ei ole rahoittamassa kenenkään eläkkeitä jos sen omia työntekijöitä ei oleta laskuun mukaan!

Meillä on yritetty väittää velalla maksettua hyvinvointia pohjoismaiseksi mutta se on harhaa kuten nyt näemme! Rahat eivät riitä niihin hyvinvointipalveluihin mitä on keksitty ja siksi velka vain kasvaa.

Meillä on hyvinvointia vasta kun yritystoiminnat tuottavat tulosta niin, että menot ovat enää 90% tuloista ja siten jää vielä hieman kassan pohjalle sijoitusvaraa pahojen päivien varalle! On siis panostettava yritysten toimitaympäristön parantamiseen!

Miksi valehtelet?

Ammattiliittojen keskusjärjestöillä (kuten SAK, STTK ja Akava) on todella vahva edustus eläkevakuutusyhtiöiden (esim. Ilmarinen, Varma, Elo) hallintoneuvostoissa ja hallituksissa. Tämä kolmikantainen järjestelmä varmistaa aina nyt sen, että myös palkansaajien ääni kuuluu eläkevaroja sijoitettaessa.

• Anonyymi00018
        Extyökkäri kirjoitti:

Et tänne kirjoittelisi, jos et olisi pieneläjä, penniä venytellen :))

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Et tänne kirjoittelisi, jos et olisi pieneläjä, penniä venytellen :))

Ei ole enää edes pennejä vaan piti siirtyä centteihin! Aina hieman kannattaa venyttää, olen venyttänyt muutaman osakehuoneiston verran sekä pariin pankkiin tilin täytettä ja kohta pitänee ottaa kolmas uhriksi kun takaavat vain 100'000 € jos huonosti käy! Semmoista se on centin venytys!

• Anonyymi00020
        Extyökkäri kirjoitti:

Ei ole enää edes pennejä vaan piti siirtyä centteihin! Aina hieman kannattaa venyttää, olen venyttänyt muutaman osakehuoneiston verran sekä pariin pankkiin tilin täytettä ja kohta pitänee ottaa kolmas uhriksi kun takaavat vain 100'000 € jos huonosti käy! Semmoista se on centin venytys!

Jos on RAHAA, niin on kyllä hirveä riski pitää niitä vain 2:ssa pankissa!
        Vallankin jos ovat vielä samassa maassa. Jos se maa vielä on Suomi, on varat käytännössä jo pelattu ;)

• Anonyymi00022

Ensin omakansa ja jos on vara autetaan. Tällä Suomella ei ole varaa, koska suomen vanhukse, lapset ,nuoret tarvitsevat apua.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Jos on RAHAA, niin on kyllä hirveä riski pitää niitä vain 2:ssa pankissa!
        Vallankin jos ovat vielä samassa maassa. Jos se maa vielä on Suomi, on varat käytännössä jo pelattu ;)

Minä luotan Suomeen ja sen pankkeihin!

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Ensin omakansa ja jos on vara autetaan. Tällä Suomella ei ole varaa, koska suomen vanhukse, lapset ,nuoret tarvitsevat apua.

Lapset ja nuoret ovat aina olleet vanhempien vastuulla ja niin pitää olla edelleen. Vanhukset kuten minäkin 82v pääosin pärjäävät jos ovat hoitaneet asiansa mutta heille osalle voi yhteiskunta ojentaa auttavaa kättään.

• Anonyymi00004

Tämä nassu puolue on mahdollisesti koko maailman
      kaksnaamasin puolue!
      Jossa jotkut luopiot jopa kutsuvat sitä "Republikaaneiksi"
      Vaikka ne oikeat Republicans JA Democrats yhdessä taistelivat
      sekä fasisteja että communisteja että terroristeja VASTAAN!!
      Mutta mitä teki Kokoomus?? Yeah, right!
      Happy 250th Anniversary to The United States in 2026!
      Forged since 1776 and STILL GOING STRONG!!
      We love you America!!

• Anonyymi00014

Elkeekä koskaan luottako kokkoomuksehen!
      Perkuleen luopio puolue!

• Anonyymi00015

Ai demareihin pitäs luottaa. Demari yhtäkuin venäjän kadunlakaisijat.

• Anonyymi00016

Hallitus pitää kanssa vihollisenaan, jota täytyy sortaa.

• Anonyymi00019

Suomi olisi ihan OK, jonsei siellä asuisi niitä pirukkaan matalajalkaisia ja -otsaisia suomalaisia.

Ruotsalaiset on OK ja saksalaisetkin saapashousuissa.

Palvelijoiksikin voisi ennemmin ottaa vaikka jotain väkeä etelä-Euroopasta, edukkaasti.

• Anonyymi00021

Kokoomukselaise ovat koulutettuja, mutta järki puuttuu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      566
      2615
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1416
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1350
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      98
      1327
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1228
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1128
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1004
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. 74
      864
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      861
    Aihe