Rakastan niin paljon. Näettekö kaikki tämän rakkauteni 😉
Mies on aivan ihana vai mitä olette mieltä.
Oi tätä rakkautta
27
422
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mene mielisairaalaan, kulkematta arvioinnin kautta!
- Anonyymi00004
Rakkauden vuoksi? 🥺 Oi kyllä
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Rakkauden vuoksi? 🥺 Oi kyllä
No ei oo pakko, jos et taho!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No ei oo pakko, jos et taho!
En ole menossa minnekään, deal with that lowlifes 😉
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole menossa minnekään, deal with that lowlifes 😉
:-D
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole menossa minnekään, deal with that lowlifes 😉
Olet mies tai miehekäs nainen jutuista päätellen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet mies tai miehekäs nainen jutuista päätellen.
Oletko sinä prinsessa?
- Anonyymi00015
En kultaseni, vaikka kuinka haluaisin tai sinä haluaisit, niin en prinsessaksi muutu.
- Anonyymi00016
Sepä juuri..
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet mies tai miehekäs nainen jutuista päätellen.
Ja sä oot kohta linnassa 😀
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja sä oot kohta linnassa 😀
Prinsessalinnassa ilmeisesti?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja sä oot kohta linnassa 😀
Epätoivoinen joulupukki ja laittoman urkinnan salat..
- Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet mies tai miehekäs nainen jutuista päätellen.
On se melki 2m 182
- Anonyymi00013
Kerrok nää kuinka se pitäs näkyä keille kaikille ja miksi ja mistä oletit hänen tuntevan yhtään mitään sua kohtaan koska tarkastit ettei ole kaikki muumit karannu laaksosta
- Anonyymi00021
Toi sun aloitus vaikuttaa olevan kuittailua sellaisille rakastuneille joiden tekis mieli huutaa koko maailmalle kun se tunne on niin valtava. Ehkä et ole sitä koskaan kokenut kun sun aloitus on pilkan sävytteinen.
- Anonyymi00022
Aloitus vaikuttaa enemmän vttuilulta sellaisille henkilöille joihin nainen ei koe minkäänlaista positiivista tunnetta, mutta johonkin yksilöön kokee.
- Anonyymi00024
Se on j nainen😉 ei vaan kestä
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se on j nainen😉 ei vaan kestä
Joku fantasiahahmosi?
- Anonyymi00023
Ai joo, nuorempi kateellinen mies ei olekaan harvinainen lintulaji 🤔
- Anonyymi00027
Kenelle näiden nuorempien miesten pitäisi olla kateellinen?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kenelle näiden nuorempien miesten pitäisi olla kateellinen?
No täällä palstalla nälvitään ainakin yhtä vanhempaa miestä. Nuorempi mies kirjoittaa mielellään naisena ja laittaa nuorehkon naisen valitsemaan hänet, komean nuoren miehen, eikä sitä ikäloppua rumaa miestä, joka varmaan kuolee kohta 😄
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
No täällä palstalla nälvitään ainakin yhtä vanhempaa miestä. Nuorempi mies kirjoittaa mielellään naisena ja laittaa nuorehkon naisen valitsemaan hänet, komean nuoren miehen, eikä sitä ikäloppua rumaa miestä, joka varmaan kuolee kohta 😄
Kuvitelma kai se tuokin..
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuvitelma kai se tuokin..
Ei ole, ilmiselvää.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ole, ilmiselvää.
Vain jos haluaa omaa etua tavoitellakseen niin kuvitella
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
No täällä palstalla nälvitään ainakin yhtä vanhempaa miestä. Nuorempi mies kirjoittaa mielellään naisena ja laittaa nuorehkon naisen valitsemaan hänet, komean nuoren miehen, eikä sitä ikäloppua rumaa miestä, joka varmaan kuolee kohta 😄
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ihan paras!
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
No täällä palstalla nälvitään ainakin yhtä vanhempaa miestä. Nuorempi mies kirjoittaa mielellään naisena ja laittaa nuorehkon naisen valitsemaan hänet, komean nuoren miehen, eikä sitä ikäloppua rumaa miestä, joka varmaan kuolee kohta 😄
Jaa jaa että tällasta tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429