Laitoin silmät kiinni, tunsin läsnäolosi.
Hänet, sinut. Rakkautesi.
Mitä ajattelit?
Klo 14 iltapäivällä
37
489
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ajattelin, että rakastan häntä edelleen ja pysyvästi. ❤️ naiselta
- Anonyymi00002
Varmaan sielua ihan kirveli tunne. Vai kuin se oireili?
- Anonyymi00003
Varmaan ajattelin häntä, kuten olen tehnyt pitkin päivää. Tai oikeastaan kuukautta.
- Anonyymi00004
Ajattelin minne sijoitan sun asuntoon mun tavaroita 🙈🙊💋jooko
- Anonyymi00007
Minne mahtuu, pitääkö pitää sylissä, ikkunasta narulla roikkumaan. Ei tosiaan, asua voi, taivaan ja maan välissä, seiniä voi aina siirrellä, mutta tärkeintä on me💋
- Anonyymi00016
Joo. 😊
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo. 😊
Niii😍 olet ihan maailman söpöin tyyppi
- Anonyymi00028
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minne mahtuu, pitääkö pitää sylissä, ikkunasta narulla roikkumaan. Ei tosiaan, asua voi, taivaan ja maan välissä, seiniä voi aina siirrellä, mutta tärkeintä on me💋
Täällä on tavaroiden osalta hyvin täyttä 🤭 en tiiä mihin mahtuis, mutta kai tänne jotain mahtuisi 💋
- Anonyymi00005
Itse siihen aikaan kirosin miehen helvettiin!!
- Anonyymi00006
Istuin bussissa silmät kiinni ja ajattelin, kunpa saisin nyt nukkua.
- Anonyymi00008
Etiäisiä. Join silloin kahvia.
- Anonyymi00009
Tuohon aikaan aloin laittaa ruokaa ja ajattelin, että olisipa hän kanssani syömässä sitä, kunhan se on valmista.
- Anonyymi00010
Tuntuu liian hyvältä kun ajattelee häntä. 🥵
- Anonyymi00012
Meinaako ihan poskia polttaa? -sivusta-
- Anonyymi00011
En harrasta ajattelua.
- Anonyymi00013
Kysytkö mieheltä vai naiselta?
- Anonyymi00014
Voi ei. Miksi te kaikki tungette tähän ketjuun. Ei tämä ole kaikille. Vain hänelle.
Ajattelin, että olisin onnellinen kanssasi.- Anonyymi00017
Sitten lähelläsi olen onnellinen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sitten lähelläsi olen onnellinen.
Et sinä ole hän. Minä yhä odotan, että hän kutsuu lähelleen.
- Anonyymi00015
Mietin missä mahdat olla?
- Anonyymi00019
vastenmielinen ja ruma olet
:D.- Anonyymi00024
Minä olen minä.
Mää mää
hähähähähähähähä...............
Hymyile, näin :)
https://m.youtube.com/watch?v=KxetbbgHAIM - Anonyymi00025
Et edes tiedä kelle kirjoitat
- Anonyymi00020
Tilasin kukantaimia silloin.
- Anonyymi00021
Sua oon ajatellut koko päivän, enimmäkseen ❤️
- Anonyymi00022
Olin pihkassa.......
https://m.youtube.com/watch?v=bEaWaifQPJg&list=RDbEaWaifQPJg&start_radio=1&pp=oAcB - Anonyymi00023
Haluaisin kertoa vain sinulle. En julistaa kaikille. Odotankohan sinua turhaan?
- Anonyymi00027
En halua tuhlata enää aikaa. Ei tuhlata aikaa.
- Anonyymi00029
Backaksen puutarhaa. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi00030
Uskotko. Olisin kiltisti. En julistaisi rakkauttani sinulle. Ettei sinun tarvitsisi paeta.
- Anonyymi00031
Puhelin herätti, se oli jossain eteisessä takin taskusss, kun sain sen käsiini, kello oli 10:01, ajattelin, mitä hittoa. Menin takaisin nukkumaan, heräsin kello oli ehkä 13:41. Klo 14:00.. On hyvin todenäköista, että olen ajatellut sinua juuri silloin.
herran armosta kuninkaanne ja valtiaanne - Anonyymi00032
Niin tekisin. Ja jos sanoisit, että pidät. Olisin tietämättömänä. Enkä ymmärtäisi. En hyppäisi kaulaan. En vannoisi rakkauttani.
Kun me kiusoittelisimme. Kun kiusoittelet. Ja pidät otteessa, etkä päästä irti, kuitenkaan päästämättä koskaan lähelle.
Niinhän? Miksi niin? - Anonyymi00034
Olin töissä ja ajattelin työasioita.
- Anonyymi00036
Niin miksi ilmoitat, jos et ole hän?
Nin minäkin, olin muuten töissä...
Istuin siinä työtuolissa ja oli niin hyvä olla, etten voinut kuin sulkea silmät ja vain olla siinä hetken, kunnes puhelin soi...onneksi olin siinä yksin. Ehkä siinä jo aiemminkin tai myöhemmin jossain vaiheessa oli tunne kuin pysähtyisin siihen...
- Anonyymi00035
En ehkä voi tänne kertoa mitä tunsin 😛😬, mutta se taisi olla vähän aiemmin.
- Anonyymi00037
Niin no tyttösiä ilahduttaeksi, sanoisin jonkin vinkin: Oletko ostanut jo "ehkä" tulevan kesän ensimmäisen jäätelön?
Minä ostin litran, sellaisen ison jutun, voisin suosittaa ehkä näitä Puffet-jäätelö-keksejä, joissa makuina voi olla minttu ja päärynäkin voi olla. - Anonyymi00038
Tiedän, ettet se ole sinä sillä tavoin. Se on jotain mikä on meissä.
Kerrothan, jos... mielestäsi me emme kuulu toisillemme. Jos haluat pitää itsesi etäällä jostain syystä.
Minä tunnen sinut tärkeimmällä tavalla, joka kertoo sinusta tarvittavan. Toedän siitä, että haluat kaikessa parastani. Ja, että olen turvassa.
Olet tärkeä minulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691