Niin mitä siihen kuuluisi?
Jos nainen tehtäisiin kaikkea kivaa yhdessä?
25
505
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naiset on poissa!!!!!!!!!
- Anonyymi00005
Äitis oli nainen kun sinua teki.
- Anonyymi00007
Matkustelu, laiskottelu, luonto,
- Anonyymi00008
Hopealusikoiden kiillotusta ja veden liplatuksen kuuntelua.
- Anonyymi00009
Kävelyä, elokuvia sekä teatterissa, että kotona, ruuanlaittoa (olis kivempaa yhdessä), matkustelua (?), mökkeilyä, vois syödä ulkona, hengailla kotona ja kuunnella musiikkia, jutella kaikista asioista, lentonäytöksissä vois käydä, jos ei liian pitkä matka 🤔🤩 kaikkea mukavaa ja tavallisia asioita. Mutta älä unohda kuuta ja tähtiä, ne mulle hyvin tärkeitä 🌝⭐mitä sinä haluat? Ei siinä pelkästään mun pillin mukaan tanssita.
- Anonyymi00010
Varmaan palstalla kommunikointi voisi olla.
- Anonyymi00011
En keksi mitään. Kun pitäis olla kännissä, enkä enää viitsi olla niin usein. Eikä ole tervellistäkään. No ehkä pogota jossain festareilla. Kun ei meillä ole hänen kanssaan oikein muuta yhteistä kuin työ.
- Anonyymi00012
Saunomista, ruokaa ja hauska harrastus, pieniä reissuja, teatteria ja voimien keräilyä
- Anonyymi00017
Teatteria? Oletko joku kulttuuritäti? Tai -setä? Tiedätkö kaivattusi harrastavan teatteria?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Teatteria? Oletko joku kulttuuritäti? Tai -setä? Tiedätkö kaivattusi harrastavan teatteria?
Kai sitä voi käydä teatterissa, konsertissa tai näyttelyssä ilman täti setä leimaa.
- Anonyymi00013
Syömistä, tissuttelua ja naiskentelua.
- Anonyymi00014
Ei sun kaa kukaa halua seksiä!!
- Anonyymi00015
Äläs nyt mies 😅
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
No, sitten syödään, tissutellaan ja pelataan pleikalla tai switchillä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sit katsellaan yhdessä aikuisvideoita.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sit katsellaan yhdessä aikuisvideoita.
En halua yhdessä katsoa. Mies voi katsoa, mutta minä haluan katsella vain sitä miestä.
- Anonyymi00016
ristikoita ja lättyjä ehkä joskus terdelle:/
- Anonyymi00018
En oikein tykkää käydä tapahtumissa. Liikaa ihmisiä. Minulle riittäisi arkiset puuhastelut yhdessä hänen kanssaan: liikunta, ruoanlaitto, pihatyöt, tv:n katselu, musiikin kuuntelu jne. Tykkään käydä erilaisissa luontokohteissa ja ulkoilupaikoissa (esim. luonnonpuistot). Voisin myös kokeilla hänen kanssaan joitain liikuntalajeja, joita en ole aiemmin kokeillut (esim. suppailu). Viikonloppuisin voisi joskus käydä kotimaan kohteissa: esim. viikonloppu jossain kartanossa tai kylpylässä. Tai tutustua Suomen kaupunkeihin. Pidemmillä lomilla voi matkustaa ulkomaille. Tykkään historiallisista nähtävyyksistä ja luontokohteista.
- Anonyymi00026
Kuulostaa ihanalta. Ota mut? Seuraksi
- Anonyymi00023
Voisi käydä kävelemässä jossain luontopolulla. Voisi laittaa ruokaa yhdessä, pelata jotain pelejä tai käydä teatterissa tai konsertissa. Voisi käydä viininmaistajaisissa. Voisi käydä pyöräilemässä merenrannan tuntumassa. Voisi vain lötköttää ja jutella kaikesta maan ja taivaan välillä, silitellä toista siinä samalla hajamielisesti. Voisi kuunnella äänikirjaa yhdessä. Voisi vain olla yhdessä hiljaa samassa huoneessa, molemmat omien juttujensa parissa. Voisi siivota autoa, käydä ruokakaupassa tai laittaa pyykkejä kuivumaan. Voisi käydä saunassa ja istua ulkosalla vilvoittelemassa sen jälkeen. Ihan mitä vain, kunhan hän olisi siinä kanssani.
- Anonyymi00024
Minulle riittäisi se, että hän olisi läsnä. En tarvitsisi mitään tekemistä ajan kulumiseksi. Uppoutuisin hänen silmiinsä vaikka ikuisuudeksi. Katsoisin vain häntä tekemättä mitään. Olen joskus ollut sellaisessa tilanteessa, jossa hän oli läsnä. Ympärillä oli kaikki muut ihmiset, mutta en nähnyt kuin hänet, enkä edes kuullut, mitä ihmiset ympärillä keskustelivat. Katsoin häntä koko ajan. Vain yksi asia häiritsi: se, että päivä oli lopumassa ja olisi pitänyt sieltä poistua. Ja minä toivoisin, että aika pysähtyisi.
- Anonyymi00025
Juotas kaljaa
- Anonyymi00027
Me katsottaisi maisemia ja tutkittaisi historiaa, illalla tekisimme lasit kylmää juotavaa ja istuttaisi poreilevassa vedessä, hän nojaisi kauniilla päällänsä rintaani vasten ja pitelisin hänen rintojensa alta käsivarrellani hieman tukeakseni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770