Kun täytyy naisena olla sinkku sen vuoksi, että miehet ei uskalla iskeä, kun luulevat minun olevan jo varattu.
Ei ole yhtään kivaa
53
448
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ikä ja BMI?
- Anonyymi00004
53 ja 32, mitä sitten?
- Anonyymi00051
Näin se monesti on ja monesti myös itse aiheutettua. Omalla käytöksellä voi aina vaikuttaa asioihin. Aloitteellinen on aina enemmän vahvoilla kuin omissa oloissaan viihtyvä. Ekstrovertti pärjää näissä paremmin kuin introvertti. Itse olen jälkimmäinen näistä.
- Anonyymi00002
Ongelma on siinä, kun toivot, että miehet iskee. Osoita kiinostus selvästi hänelle yhdelle niin alkaa tapahtumaan. Ylitarjonta on pilannut naiset.
- Anonyymi00003
Olen yrittänyt, mutta ei mene perille.
- Anonyymi00019
Sä et kyllä oo ihan terve mies. Sivusta🙄
- Anonyymi00005
53v nainen, eikä uskalla tehdä aloitetta. Ei jatkoon.
- Anonyymi00012
Sanoisin päinvastoin. Kyllä oikea mies tekee aloitteen aivan itse.
- Anonyymi00038
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sanoisin päinvastoin. Kyllä oikea mies tekee aloitteen aivan itse.
Siinähän siis odotat edelleen. Ei kannata ruikauttaa.
- Anonyymi00006
Henna sopii sille
- Anonyymi00007
Ei vaan se johtuu siitä kun vanhemmat miehet tietää että naiset onpellejä nii paremmin viihtyvät mies ihmiset yksin
- Anonyymi00054
Oletteko näitä trans miehiä/naisia,koska esiinnytte molempina?Kantsii kattella heitä omanlaisiane,ku ei monetkaan ymmärrä teistä,mitä olette!
- Anonyymi00008
Mikä käytöksessäsi on sellaista joka antaa ymmärtää sinun olevan suhteessa
- Anonyymi00009
Ei tietääkseni yhtään mikään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Housut tai pitkä hame naisella tarkoittaa että tämä on päättänyt pysytellä poissa parkkinoilta jostain syystä. Lyhyt minihame ja/tai sheer-paita tarkoittaa että nainen on päättänyt olla aktiivinen kohde parisuhdemarkkinoilla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Housut tai pitkä hame naisella tarkoittaa että tämä on päättänyt pysytellä poissa parkkinoilta jostain syystä. Lyhyt minihame ja/tai sheer-paita tarkoittaa että nainen on päättänyt olla aktiivinen kohde parisuhdemarkkinoilla.
Ikä 53 v ja minihame? Huh.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onpas sulla mielikuvat markkinoista. Tietynlaiset miehet on minihameita käyttävien naisten perässä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin juuri, kun naisen minihameikä on jo kaukana takana, on myös seksuaalinen pariutuminen siellä. Ainoa mahdollinen on taloudellinen pariutumien, mikäli onnistuu harhauttamaan jonkun onnettoman miehen sellaiseen jekkuun.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onpas sulla mielikuvat markkinoista. Tietynlaiset miehet on minihameita käyttävien naisten perässä.
Arvostan eniten hameettomuutta, kuten paljaspakarabikinit uimarannalla.
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiitos aloittajaäijä hyvästä tiivistelmästä. Entä se sukkahousu tai uimapuku (kaikki muistaa ystävyyteen nainen kerronnan)- onko sekin indikaatio? T naiselta
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Juuri näin. Harva nainen haluaa houkutella tuollaisia miehiä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haluatko siis toisinsanoen valistaa tätä aloittajaäijää näistä miehistä mitkä mainitsit tämän valistus- ja kasvatuseetoshenkisessä kommentissasi?
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Haluatko siis toisinsanoen valistaa tätä aloittajaäijää näistä miehistä mitkä mainitsit tämän valistus- ja kasvatuseetoshenkisessä kommentissasi?
Ei kuulu sinulle.
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei kuulu sinulle.
Eli olet käytännössä täällä enimmäkseen purkamassa naisiin liittyviä negatiivisia konnotaatiota ja syyllistämässä koko sukupuolta kollektiivisesti milloin mistäkin? Sairas
- Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Juuri näin. Harva nainen haluaa houkutella tuollaisia miehiä.
Vastasit sitten itsellesi ja äänestit itseäsi ettet tuntisi olevasi niin yksin täällä naisvihan mekassa? Säälittävää
- Anonyymi00040
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin, ei minussa mitään " vikaa" ole. Ei maailma sinun ympärillä pyöri joten lusikka kauniiseen käteen ja kohti uusia pettymyksiä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00011 kirjoitti:
🤤🤤🤤🤤🤤🤤
- Anonyymi00042
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kiitos aloittajaäijä hyvästä tiivistelmästä. Entä se sukkahousu tai uimapuku (kaikki muistaa ystävyyteen nainen kerronnan)- onko sekin indikaatio? T naiselta
Enpä laatinut avausta, mutta viesti Anonyymi00004/2026-04-21 20:46:55 on minun laatima, yllättäen avaaja ei sitä kommentoinut edes kaakahduksella.
- Anonyymi00014
Itse et ole kiinnostunut kenestäkään? Haluat, että 100 miestä käy yrittämässä sinua ja voit sanoa, että ei kiinnosta? Eikö olisi mukavempi lähestyä itse sitä henkilöä, josta olet kiinnostunut?
- Anonyymi00016
Mies sanoi yllättäen haluavansa tutustua paremmin. Kun ei heti saanut vastakaikua alkoi välttelemään. Anna 10 pisteen vihje miten lähestyt sellaista.
Eikös pelimiehet tee noin?
sivupeili - Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mies sanoi yllättäen haluavansa tutustua paremmin. Kun ei heti saanut vastakaikua alkoi välttelemään. Anna 10 pisteen vihje miten lähestyt sellaista.
Eikös pelimiehet tee noin?
sivupeiliJos teet aloitteen ja mies ei siitä innostu, kai sinäkin siirryt sitten eteenpäin?
Vain pelailijat on antamatta vastakaikua ja sitten odottaa, että toinen tulee vielä yrittämään uudestaan. - Anonyymi00026
Onko sinulla aloittajaäijän aloituksiin maanisesti spämmäävällä kenties useampi välilehti auki, että ehtisit mussuttaa naisvihamielistä dadaa mahdollisimman kattavasti guben luomia hologrammeja mistä milloinkin syyllistäen? T naiselta
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jos teet aloitteen ja mies ei siitä innostu, kai sinäkin siirryt sitten eteenpäin?
Vain pelailijat on antamatta vastakaikua ja sitten odottaa, että toinen tulee vielä yrittämään uudestaan.Niin olen tehnytkin.
Kyse on siitä miten lähestyt välttelijää joka on aiemmin sanonut olevansa kiinnostunut.
Mikä voi olla välttelyn syy? - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin olen tehnytkin.
Kyse on siitä miten lähestyt välttelijää joka on aiemmin sanonut olevansa kiinnostunut.
Mikä voi olla välttelyn syy?Välttelyn syy on selvä: olet aiemmin tehnyt selväksi, että sinua ei kiinnosta. Toiset ei yritä kuin kerran ja ymmärtävät, kun heille sanotaan ei. Toiser ei ymmärrä millään ja sitten saa lukea niitä ”ei ymmärrä, kun sanotaan, että ei kiinnosta” -juttuja.
- Anonyymi00039
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jos teet aloitteen ja mies ei siitä innostu, kai sinäkin siirryt sitten eteenpäin?
Vain pelailijat on antamatta vastakaikua ja sitten odottaa, että toinen tulee vielä yrittämään uudestaan.Kylläpä hän naisia vihaava nyt taa niin pieteetillä miettii palstaäijän provokaatiota mistä kulmasta sättiä jotakin toimintaa
- Anonyymi00045
Anonyymi00031 kirjoitti:
Välttelyn syy on selvä: olet aiemmin tehnyt selväksi, että sinua ei kiinnosta. Toiset ei yritä kuin kerran ja ymmärtävät, kun heille sanotaan ei. Toiser ei ymmärrä millään ja sitten saa lukea niitä ”ei ymmärrä, kun sanotaan, että ei kiinnosta” -juttuja.
En tehnyt selväksi ettei kiinnosta. Näki että olin ihastunut.
Luulen että muutti mieltään tai löysi toisen. - Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
En tehnyt selväksi ettei kiinnosta. Näki että olin ihastunut.
Luulen että muutti mieltään tai löysi toisen.Tietenkin pariutumisvaiheessa kun mies löytää paremman naisen, siirtyy miehen huomio kokonaan tähän naiseen.
Tietenkin pariutumisvaiheessa mies hylkää naisen joka vain vaatii eikä anna mitään. Mies pariutuu aina seksuaalisesti, jos seksileikkejä ja rakastelua ei ole, on nainen miehelle merkityksetön/tarpeeton. - Anonyymi00052
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin olen tehnytkin.
Mikä voi olla välttelyn syy?Kukaan mies ei halua naista joka ei ole seksuaalinen.
Tässä nyt lemuaa vahvasti surku siitä että et ole voinut/osannut rakkaushuijata miehiä, niissähän mies maksaa maksamistaan eikä kuitenkaan koskaan pääse tavaralle. Miehet hylkää sinut, kun havaitsevat olevansa sinulle pelkkiä vedätyksesi uhreja/saaliita.
- Anonyymi00018
Teitkö gallupin?
- Anonyymi00029
Palstaäijä eli älöittäjä on tehnyt muksu kuule jo monta galluppia. Menehän täyttämään vaikka nokkamukisi maidolla
- Anonyymi00020
Kunnon meikkaus vaan päälle ja kiimainen katse, niin miehet kiiinnostuu.
- Anonyymi00043
Ulkonäkö riittää vain, jos hakee yhden illan juttua.
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ulkonäkö riittää vain, jos hakee yhden illan juttua.
Juurikin noin. Kaikki nuo "minihame, tissit tiskiin, kilo pakkelia ja kiimainen katse" neuvot auttavat löytämään vain kertaluonteista seksiseuraa. Yhtään huolimisen arvoista miestä noilla ei löydy.
- Anonyymi00024
kuunnelkaa joku rokki-levy: gnr -lies.
https://en.wikipedia.org/wiki/G_N'_R_Lies - Anonyymi00027
Mistä tiedät, että luulevat varatuksi?
Ehkä eivät vain ole kiinnostuneita sinusta?- Anonyymi00037
Yksärikin keksi jotain proosattavaa palstaäijän trollaukseen. Varmaa joku hömö jos ei kerran kiinnostunut ole👍🥱
- Anonyymi00032
Eihän miehet nykyisin voi edes katsoa tai ilmaista kiinnostustaan naisiin. Se on sukupuolista häirintää josta joutuu vankilaan.
- Anonyymi00035
Vain noin kuudeksi vuodeksi
- Anonyymi00036
Ei joudu vankilaan. Ja on ihan hyvä asia, että miehiltäkin odotetaan käytöstapoja nykyään.
- Anonyymi00044
”Kevyt” liioittelu. 😂
- Anonyymi00046
Kysyisinkin miehiltä ja sinulta, etkö osaa lähestyä naista muuten kuin ahdistelemalla ja häiritsemällä lain vastaisesti?
Tuo mitä väität on hissukkamiehiltä tekosyy olla lähestymättä.
Kukaan nainen ei pahastu siitä, jos pyydät kohteliaasti treffeille. Vai onko ongelma se ettet kestä pakkeja? Ja sitten alkaa valitus ettei muka voi lähestyä... - Anonyymi00053
Rasistinen "kantasuomalainen" mies ei ole millään tasolla puoleensavetävä, joten yksin olet loppuun asti, jos maailmankatsomus ei muutu.
- Anonyymi00047
Sellaista sattuu. Jostain syystä osa ihmisistä vain on sellaisia, että muiden on vaikea uskoa, etteivät he ole parisuhteessa. Tällaisia yksilöitä on sekä miehissä, että naisissa. Jos sattuu olemaan tuollainen yksilö ja haluamaan seuraa, (siis sellaista seuraa, joka ei etsi juuri varattuja) niin oma sinkkustatuksensa täytyy pyrkiä tuomaan itse jotenkin esille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073