Itsellä ainakin on hyvä, tasainen ja rauhallinen mieli tiedollisesti ja reaalisti, ajatus että en ole ns. menettänyt mitään, koska tiedän oikeasti ettei hänellä ollut kiinnostusta kohtaani ja mitään tunteita. Kun olen selvittänyt hyvissä ajoin niin ei ole ollut mitään epäselvyyttä eikä katumusta entäs jos, ikuista jossittelua, päämäärättömyyttä ja rauhattomuutta. Asia on sillä selvä.
Minulla on tosi hyvä mieli siinä suhteessa että
8
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan samaa ajatellut.
- Anonyymi00002
Kiva, meitä ei varmaan tuhottomasti ole täällä jotka on yrittäneet tehdä jotakin palstan ulkopuolella.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiva, meitä ei varmaan tuhottomasti ole täällä jotka on yrittäneet tehdä jotakin palstan ulkopuolella.
Tuo on kyllä hyvä, että avaa suunsa ja kysyy ihan kasvokkain. Sillä tavoin ennen nettiä toimittiin ja asiat etenivät ihan toisin.👍
Sivusta - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuo on kyllä hyvä, että avaa suunsa ja kysyy ihan kasvokkain. Sillä tavoin ennen nettiä toimittiin ja asiat etenivät ihan toisin.👍
SivustaEn ole ihan niin vanha ihminen vuosisatojen takaa joka on elänyt ennen puhelimen keksimistä.
Lähtokohtasesti en ole koskaan ymmärtänyt missään määrin sitä, että joku ihminen voi vaatia toiselta jotain tiettyä yhteydenotto tapaa, eritysesti silloin jos ei ole itse eväänsäkään liikauttanut ottaakseen itsekään minkäänlaista kontaktia, no vaikkapa pelkästään kasvotusten.
Yhteydenotto on yhteydenotto, jos se ei kelpaa arvon valikoivalle ihmiselle niin sitten on kelpaamatta ja se on sen ihmisen murhe. Itse en vaadi toiselta sitä, mitä en itsekään pysty/voi tehdä.
Ihan tämän vain yleisenä mielipiteenä sanon. Aloittaja. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole ihan niin vanha ihminen vuosisatojen takaa joka on elänyt ennen puhelimen keksimistä.
Lähtokohtasesti en ole koskaan ymmärtänyt missään määrin sitä, että joku ihminen voi vaatia toiselta jotain tiettyä yhteydenotto tapaa, eritysesti silloin jos ei ole itse eväänsäkään liikauttanut ottaakseen itsekään minkäänlaista kontaktia, no vaikkapa pelkästään kasvotusten.
Yhteydenotto on yhteydenotto, jos se ei kelpaa arvon valikoivalle ihmiselle niin sitten on kelpaamatta ja se on sen ihmisen murhe. Itse en vaadi toiselta sitä, mitä en itsekään pysty/voi tehdä.
Ihan tämän vain yleisenä mielipiteenä sanon. Aloittaja.En sanonut mitään yhteydenottotavoista saati vaatimuksista. Kehaisin vain sinua, että olet saanut suusi auki, en tiedä oliko puhelimessa vai missä. Ymmärsin näin tapahtuneen, kun kerroit, että olet selvittänyt asiat tämän henkilön kanssa mistä aloituksessa puhut. Vaikea keksiä mitään muuta tapaa selvittää asiat kuin puhumalla tai kirjoittamalla. Ei tarvitse ottaa hernettä nenuun. Hyvä juttu, että asiat selvisivät, jos se paransi ja selkeytti mieltä.
- Anonyymi00003
Miten sait selville vai ihan suoraan puhuitte?
- Anonyymi00004
Anna mä arvaan: sait varman tiedon täältä palstalta, joltain anonyymiltä? 😁
- Anonyymi00005
En minä ihan niin vieraantunut todellisuudesta ole. Minulla ei ole mitään jossiteltavaa.
Se että jos luet itse tätä palstaa kuin raamattua, niin se ei välttämättä koske kaikkia muita. Aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789