Vai eikö ole mitään hajua?
Tiedätkö kenen kanssa kirjoittelet täällä?
300
2758
Vastaukset
- Anonyymi00001
tiiän. heitä on semmonen sulonen ryhmä rämä. tästä lähistöltä. 🤣 mutta pidän ne botteina tai en mä sillain tota ajattele paitsi joskus
- Anonyymi00002
Tiedän kuka on mielessäni kun kirjoitan, se riittää.
- Anonyymi00184
Tiedän kenelle kirjoitan... Omalle Rakkaalleni ja heittäköön kukin mitä väliin haluavat!
- Anonyymi00304
Anonyymi00184 kirjoitti:
Tiedän kenelle kirjoitan... Omalle Rakkaalleni ja heittäköön kukin mitä väliin haluavat!
Jep. Kuten sinä heität tuossa.
- Anonyymi00003
Ei mitään väliä, kaikki on jo menetetty.
- Anonyymi00007
Sieltä tulee sinulle postia kun asia on tutkittu. Nyt meillä on todisteet narsistista ja sen kirsikan kukasta. Käärme ei laskenut irti vaikka sanoin etten halua olla sen ystävä. Ei uskonut. Pokas eksän joka tuli minulle valhtelrmaan muuttamiset ym. Että pääsis lähemmäs panemaan sitä. Narsisti väitti rakastavansa. Kaikki laukes niiden silmille🤣🤣🤣 ja ny haaamittaa. Onneksi mä en luota enää kehenkään
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sieltä tulee sinulle postia kun asia on tutkittu. Nyt meillä on todisteet narsistista ja sen kirsikan kukasta. Käärme ei laskenut irti vaikka sanoin etten halua olla sen ystävä. Ei uskonut. Pokas eksän joka tuli minulle valhtelrmaan muuttamiset ym. Että pääsis lähemmäs panemaan sitä. Narsisti väitti rakastavansa. Kaikki laukes niiden silmille🤣🤣🤣 ja ny haaamittaa. Onneksi mä en luota enää kehenkään
No jopas jänskättää! Kevät on kirsikankukkien aikaa... Ihanko postia? Voi hitsinpimpulat sentään!!! Liekkö kuin iso paketti, mahtuuko laatikkoon edes?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No jopas jänskättää! Kevät on kirsikankukkien aikaa... Ihanko postia? Voi hitsinpimpulat sentään!!! Liekkö kuin iso paketti, mahtuuko laatikkoon edes?
Harmittaako sua noin paljon?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Posti ei siis tule minulta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sitä en vaan ymmärrä miksi mun ois hönen kanssa pitänyt yhteen muuttaa? Jos teillä on jo suhde mitä hän ei halua myöntää? Ja miksei. Oletko vain pano?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sitä en vaan ymmärrä miksi mun ois hönen kanssa pitänyt yhteen muuttaa? Jos teillä on jo suhde mitä hän ei halua myöntää? Ja miksei. Oletko vain pano?
Jatkan vielä. Olisin siis saanut taas kaiken mitä olisin halunnut. Mutta kun en halua enää koko miestä. Olette tosi sairasta porukkaa. Puhuit aina Veljistäsi ja heidän sairaalareisuista. Kuinka paljon katselet toisten tietoja yleensä.? Stalkkeri metsän hiippari
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jatkan vielä. Olisin siis saanut taas kaiken mitä olisin halunnut. Mutta kun en halua enää koko miestä. Olette tosi sairasta porukkaa. Puhuit aina Veljistäsi ja heidän sairaalareisuista. Kuinka paljon katselet toisten tietoja yleensä.? Stalkkeri metsän hiippari
Ja nyt toi hullu ukko häiritsee meidän mökillä. Sinäkö sen sinne käskit?
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Harmittaako sua noin paljon?
Vissiin oot kuule nyt erehtynyt henkilöstä. Ei ole yhtymäkohtaa mainitsemiisi asioihin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vissiin oot kuule nyt erehtynyt henkilöstä. Ei ole yhtymäkohtaa mainitsemiisi asioihin.
Juu ei mitään kirjoitan kuin heille😅eikös silleen kuulu täällä sanoa kautta rantain
- Anonyymi00080
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja nyt toi hullu ukko häiritsee meidän mökillä. Sinäkö sen sinne käskit?
Kertoisitko palstaäijä pitkästä aikaa kesämökistä onko kuivan maan mökki muu mikä
- Anonyymi00081
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko naisia epätoivoisille elämänkoululaisille monologeja vetäen esittävä gubbe hyvät välit omaan sukuun? Tuli vaan mieleen kun nämä klaanikerrokset esiintyy stooreissasi toistuvasti
- Anonyymi00082
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei se puketti suameen ikinä tullu ellei tullin jääny kun itse vinkkasin
- Anonyymi00254
Anonyymi00082 kirjoitti:
Ei se puketti suameen ikinä tullu ellei tullin jääny kun itse vinkkasin
Mikä tämä keskustelu on? En muista ahkerana tarkkailijana nyt heti äkkiseltään
- Anonyymi00255
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tällainen nk klaanitarinallisuus, palstasetä- on veljeä on KESÄMÖKKIÄ on kaikkea taas. Hehe
- Anonyymi00004
Joskus tuli kirjoitettua, ei olekaan ikävöinnin kohdetta kaikki on ohi hyvästi
- Anonyymi00029
Miksi näin?
- Anonyymi00048
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miksi näin?
Jospa joku tuli järkiinsä, köh
- Anonyymi00005
Mulle on ihan sama ketä täällä kirjoittaa sillä olen selvittänyt asian laidan palstan ulkopuolella. Vain oikean elämän kokemukset ja tieto merkkaa. Jokainen hoitaa asiansa tai on hoitamatta.
- Anonyymi00006
Vahva tunne on... 😊
- Anonyymi00026
🔥❤️🔥
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
🔥❤️🔥
😊❤️
- Anonyymi00008
Mistä sen voisi tietää enkä välitä puskaradiotkin toimii paremmin kuin nämä sivustot
- Anonyymi00078
Puskaradiot- aivan. Se on jännä että väärä tieto kyllä kulkee, vaan nk oikaisut yskii matkailla kun joku yrittää lyödä kiilaa väliin katkeraan kipuun saakka ja esim harhauttaa uudella jonnin joutavalla ei mihinkään liittyvällä lorulla
- Anonyymi00200
Anonyymi00078 kirjoitti:
Puskaradiot- aivan. Se on jännä että väärä tieto kyllä kulkee, vaan nk oikaisut yskii matkailla kun joku yrittää lyödä kiilaa väliin katkeraan kipuun saakka ja esim harhauttaa uudella jonnin joutavalla ei mihinkään liittyvällä lorulla
Puskaradio voi kertoa totuuden.
- Anonyymi00253
Anonyymi00200 kirjoitti:
Puskaradio voi kertoa totuuden.
No yleensä ei kyllä voi, sellainen on enemmänkin pahantahtoisten ja vajaamielisten ihmisten jonnin joutavaa juukailua ja aina joku rikkinäinen puhelin haluaa matkalla vähän ikäänku parantaa stooria ollakseen kerrankin elämässä jotain
- Anonyymi00013
Ei sillä ole väliä. Kirjoitan 'kuin hänelle". Aina jännempää kuin tekoälyn kanssa, koska nää on edelleen sentään ( kai) ihmisiä.
N56 - Anonyymi00014
Suurimmaksi osaksi ei mitään aavistustakaan kenen kanssa, ikävä kyllä...
Koska olishan se tosi kiva tietää kenen kanssa milloinkin keskustelee. Ainakin mulle se olis tärkeetä tietää.
Mutta sitten ne keskustelut joilla on eniten merkitystä, niissä tiedän ihan täysin varmasti
kenen kanssa niissä keskustelen.
Vaikka ovatkin nikittömästi olevia.
Ja hän tietää myös ❤- Anonyymi00027
Täällä jatkuvasti puhutaan, että ei voi anonyymeistä tietää. Eli mistä siis teidät?
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Täällä jatkuvasti puhutaan, että ei voi anonyymeistä tietää. Eli mistä siis teidät?
Intuitiolla ja telepatialla....
- Anonyymi00043
Anonyymi00027 kirjoitti:
Muutamastakin pikkuseikasta tiedetään ja tunnistetaan toisemme täältä muiden seasta. Mutta kuten tossa joku jo vastasikin niin jostain sen tapaisesta johtuen myös tunnistetaan ❤
- Anonyymi00201
Anonyymi00034 kirjoitti:
Intuitiolla ja telepatialla....
Oletko taikuri?
- Anonyymi00202
Anonyymi00043 kirjoitti:
Muutamastakin pikkuseikasta tiedetään ja tunnistetaan toisemme täältä muiden seasta. Mutta kuten tossa joku jo vastasikin niin jostain sen tapaisesta johtuen myös tunnistetaan ❤
Miksi juttelette täällä eikä irl?
- Anonyymi00252
Anonyymi00202 kirjoitti:
Miksi juttelette täällä eikä irl?
Et taida jonkun tietyn yksilön ja samalla vähän kaikkien kirjoittelijoiswb kirjoituksista vaivaa näkevä päästä koskaan yli näistä palstaäijän banaaleista feikkidialogeista. Surullista ja ehkä hieman obsessiivista. T naiselta
- Anonyymi00019
Tuo onkin aika hauskaa ei voi ketään loukatakaan vaikka sanoo mitä, omia mielipiteitöään.
- Anonyymi00025
Tää on juuri parasta. Tänne voi sanoa aivan täysin mitä ajattelee hänestä tai kenestä vain. Hyvässä ja pahassa. Vähän kuin päiväkirja. Päiväkirjaa voi joku päästä lukemaan mutta täällä ei kellään ole varmuutta että se olen juuri minä.
Nainen - Anonyymi00047
Näinhän tämä ei toimi. Vastassa on aina ihminen joka lukee tekstisi. Eli tosiassa purat omaa pahaa oloasi ihmisiin jotka eivät ole sitä milläänlailla ansainneet. Pitäisi se ymmärtää. Lisäksi täällä on ihmisiä joiden ymmärrys ei ole välttämättä kunnossa he lukevat tekstisi ja ottavat kirjaimellisesti. Lisäksi anonyyminä olo ei tarkoita etteikö teksteitä voi joutua vastuuseen.
- Anonyymi00062
Ymmärrän toki tietoturvallisuus näkökohdatkin 'siellä täällä ja tuolla' sen enemmittä perusteluitta mutta ärsyttävä piirre kaikessa nykykehityksessä on se että ollaan pyrkimässä johonkin hyvään pahojen keinojen kautta.
Yliherkkä 'loukkaantumis-uhriutumis - urkinta-kyttäys kulttuuri' jota kohti maatamme viedään on vähitellen tulossa ja jota perustellaan aina todellisen vihapuheen vähentämisellä ja kaikille kuuluvalla vapaudella, joka onkin perusteltua, mutta koska ihmistuntemus puuttuu ei huomata tai haluta myöntää että meitä viedään kohti oman itsemme orjuutta.
Suvaitsevaisuuden tekoyillä ratsastaen ja pisteitä keräten varsinkin ennen vaaleja.
Hyvät yöt tähän ketjuun. - Anonyymi00076
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ymmärrän toki tietoturvallisuus näkökohdatkin 'siellä täällä ja tuolla' sen enemmittä perusteluitta mutta ärsyttävä piirre kaikessa nykykehityksessä on se että ollaan pyrkimässä johonkin hyvään pahojen keinojen kautta.
Yliherkkä 'loukkaantumis-uhriutumis - urkinta-kyttäys kulttuuri' jota kohti maatamme viedään on vähitellen tulossa ja jota perustellaan aina todellisen vihapuheen vähentämisellä ja kaikille kuuluvalla vapaudella, joka onkin perusteltua, mutta koska ihmistuntemus puuttuu ei huomata tai haluta myöntää että meitä viedään kohti oman itsemme orjuutta.
Suvaitsevaisuuden tekoyillä ratsastaen ja pisteitä keräten varsinkin ennen vaaleja.
Hyvät yöt tähän ketjuun.Vai että tietoturvaa. Huvittaa palstaäijä ehkä hieman vieläkin se, kun yritit kovasti suurennella sitä näpräilyä kun sait seksi gööls- linkkailullasi palstan jukeliin ja retostelit, että kysessä on palvelunestohyökkäys ulkomailta🤦♀️
- Anonyymi00020
Ei harmainta aavistusta, mutta muutama kommentteihin vastailija vaikuttaa olevan varsinaisia kuspäitä. Jos ovat irl tuttuja niin toivottavasti ei enää kohdata.
- Anonyymi00022
Rosiksessa sitten👋 ois kandenu jättää rauhaan. Varotin useemman kerran mutta nyt on todistajat ja todisteet. Täällä on muutama vihainen tyyppi heidän lisäksi. Jätä panojes takia tavalliset ihmiset rauhaan ! Mene panemaan sitä nukkeas vaikka tai aja suoraan sinne kirsis luo.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rosiksessa sitten👋 ois kandenu jättää rauhaan. Varotin useemman kerran mutta nyt on todistajat ja todisteet. Täällä on muutama vihainen tyyppi heidän lisäksi. Jätä panojes takia tavalliset ihmiset rauhaan ! Mene panemaan sitä nukkeas vaikka tai aja suoraan sinne kirsis luo.
Rauhoitupas. Sinä ilmeisesti luulet tietäväsi kenelle kommentoit, mutta ensinnäkin olen nainen, enkä ole kiinnostunut naisista vaan miehistä, joten ei Kirsit yms. kiinnostele.
Toivottavasti miehellä, jolle räyhäät on nautinnollinen seksielämä. Jos mustasukkaisuuden purkauksestasi voi jotain päätellä niin...nih. - Anonyymi00075
Anonyymi00024 kirjoitti:
Rauhoitupas. Sinä ilmeisesti luulet tietäväsi kenelle kommentoit, mutta ensinnäkin olen nainen, enkä ole kiinnostunut naisista vaan miehistä, joten ei Kirsit yms. kiinnostele.
Toivottavasti miehellä, jolle räyhäät on nautinnollinen seksielämä. Jos mustasukkaisuuden purkauksestasi voi jotain päätellä niin...nih.Eli sinun feikkidialogi eli monologi ei siten päätyisikään palstaäijä sinne ”rosikseen” minkä aiemmassa kommentissa mainitsit? No voi juku. Säälittää ihmiset jotka kärkkyy juuri esim näistä ”naisten” välisistä feikkitappeluista nyansseja
- Anonyymi00023
En mä tiedä. Ehkä mun rakas on rakastunut ”Railiin”. Ei voi tietää. Huumoril vaan.
- Anonyymi00030
Täällä useampi kirjoittanut tänään Ärrälle. 😊
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Täällä useampi kirjoittanut tänään Ärrälle. 😊
Railille ne on kaikki!
...enkä oo kateellinen, olis aika noloa jos joku nimittelisi niin, mutta ihan vaan näin periaatteesta harmittaa. Nih.
- Anonyymi00032
Yleensä ei, joskus että saattaa olla. Kertaakaan en ole ollut 100 varma, muusta kuin että lukee tai luki.
- Anonyymi00064
Miten siitä olit niin varma? ;)
- Anonyymi00033
Tää on anonyymipalsta en tietenkään tiedä.
- Anonyymi00139
Eikä kiinnosta myöskään.
Sivusta
- Anonyymi00035
Tottakai tiedän kenelle kirjoittelen ja hän myös tietää että nämä on hänelle eli R....rakkaalle ja ei todellakaan ole raili vai mitä R....😁
- Anonyymi00037
Tämäkään ei sitten multa. 😅
- Anonyymi00114
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onneksi sanoit 😅
- Anonyymi00117
Anonyymi00114 kirjoitti:
Onneksi sanoit 😅
Ja onneksi ei minulle. 😅
- Anonyymi00138
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tiedän sen J🩷
- Anonyymi00146
Anonyymi00138 kirjoitti:
Tiedän sen J🩷
Hyvin bongattu! ❤️
- Anonyymi00302
Anonyymi00138 kirjoitti:
Tiedän sen J🩷
❤️❤️
- Anonyymi00036
Nukkuu.
- Anonyymi00038
eiippuu mielentilasta
- Anonyymi00040
RRRRRRR
- Anonyymi00041
Mikä se tuomio oli siitä hommasta kun en tiedä edes?
- Anonyymi00042
Ei niin mitään hajua :D
- Anonyymi00054
Olin tulossa sanomaan ihan saman :D :D :D
- Anonyymi00044
Ottaakohan koville jo Iltalehti ajalta tutuksi tullutta " ilmottelija kopiohemmoa " suomi24 palstalla tällä kertaa plus paria muuta tutun kuulosta " häiristä " eri yhteyksistä kun ei pärjää somekentällä eikä tosielämässä asiallisten argumenttienkaan voimalla ?
Pikkuporukka mahdollisine feikkiprofiileineen - profilointi yrityksineenkään ei todennäkösesti saanut selville mitään mistä olisi ollut oleellista hyötyä urkinnalle ja jonkun erimielisen henkilön maineen mustamaalamiselle suomi24 palstalla ?
Jäänpä odottamaan mikä kortti heiluu seuraavana. - Anonyymi00045
Tämä kysymys on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Anonyymi-ap EI YMMÄRRÄ VAIKKA KAIKKI OLLAAN AINAKIN 100 kertaa toistettu, että ME OLLAAN ANONYYMEJÄ HENKILÖITÄ!!!
Miehet ovat sanoneet minulle joka olen ANONYYMI NAINEN, että : Armeijassa toistestetaan sama asia 20kertaa niin se menee TYHMEMMÄLLÄKIN MIEHELLÄ JAKELEE!
Täällä pitää sama asia toistaa MILJOONA KERTAA ja EI SE SITTENKÄÄN VIELÄ OLE MENNYT JAKELUUN!- Anonyymi00049
Jossain kulissien takana jonkin pikkuporukan savu nousee, kun eivät saa selville kuka on kommentoija.
Ainoaksi keinoksi jää moderaation mielen manipulointi feikki uhriutumisviesteillä sekä painostus kommentoinnin sulkemisesta kun jokin aihepiiri ei miellytä poliittista näkemystä tai asenteita yleensä. - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Jossain kulissien takana jonkin pikkuporukan savu nousee, kun eivät saa selville kuka on kommentoija.
Ainoaksi keinoksi jää moderaation mielen manipulointi feikki uhriutumisviesteillä sekä painostus kommentoinnin sulkemisesta kun jokin aihepiiri ei miellytä poliittista näkemystä tai asenteita yleensä.Juuri näin, ja "kiusaa se on pienikin kiusa" niille häiriintyneille tolloille.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Juuri näin, ja "kiusaa se on pienikin kiusa" niille häiriintyneille tolloille.
R-k " nim. käyttänyt tai käyttävä, anonyymipalstalla jos olet "linjoilla" s24 voisitko laittaa vinkkejä jotka kumpikin tiedetään käyn täällä tarkistamassa.
Ystävällisin terv. kevätaurinkoisesta illasta.
New Marmalade - Reflections of My Life - kappaleen esittäjä ja kappale - Anonyymi00056
Anonyymi00051 kirjoitti:
R-k " nim. käyttänyt tai käyttävä, anonyymipalstalla jos olet "linjoilla" s24 voisitko laittaa vinkkejä jotka kumpikin tiedetään käyn täällä tarkistamassa.
Ystävällisin terv. kevätaurinkoisesta illasta.
New Marmalade - Reflections of My Life - kappaleen esittäjä ja kappaleHei Ystäväni!🙋♀️
Täällä ollaan, huomasin viestisi ja senkin mitä oli tapahtunut viime yönä.😒
Mun viestini jäi viimeiseksi siellä puoli vuotta avoinna olleessa ketjussa...
En halua jatkaa enää tällä epäystävällisellä anonyymipalstalla, mutta tiedät sen toisen missä käyn, ja luulen sinunkin voivan tulla sinne uudella nikillä?
Puhelinnumeroni on edelleen se sama, jos haluaisit lähestyä mua sitä kautta.
Kiitos tuosta todella kauniista kappaleesta, jonka muistan kuulleeni joskus.👍
Hyvää yötä, ja kauniita ja levollisia unikuvia sinulle 😴 toivoen ystäväsi R-k - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Hei Ystäväni!🙋♀️
Täällä ollaan, huomasin viestisi ja senkin mitä oli tapahtunut viime yönä.😒
Mun viestini jäi viimeiseksi siellä puoli vuotta avoinna olleessa ketjussa...
En halua jatkaa enää tällä epäystävällisellä anonyymipalstalla, mutta tiedät sen toisen missä käyn, ja luulen sinunkin voivan tulla sinne uudella nikillä?
Puhelinnumeroni on edelleen se sama, jos haluaisit lähestyä mua sitä kautta.
Kiitos tuosta todella kauniista kappaleesta, jonka muistan kuulleeni joskus.👍
Hyvää yötä, ja kauniita ja levollisia unikuvia sinulle 😴 toivoen ystäväsi R-kR-k ystäväni hyvää huomenta, positiivista mieltä.
Aurinko helottaa kevättaivaalta ja pelastit päivän tulemalla tervehtimään. Luulenpa että minun pitää hankkia uusi puhelin ? Hyvin kohdeltu sekä siisti mutta ns. teki "lakon" kuten kerroin ja toivon sim-kortin säilyneen toimintakuntoisena.
En ole heittänyt pois laitetta tai edes ajatellut. Voitko harmituksesta huolimatta ( on molemminpuolista ) sietää ajatusta viestienvaihdoista täällä S24 vielä ainakin jonkin aikaa vaikka aikaa on paljon mennytkin ?
Joutuukohan foorumiin päästäkseen antamaan pakollisen sähköposti-osoitteen ? Ehkä on muuttunut en tiedä, hyvä puoli on yv-mahdollisuus ? Käyn tutkimassa asioita. Kiitos vinkistä.
Yritin antaa palautetta s24 paljolti kysymysmuodossa mutta minulla ei sähköpostia.
Tietoinen valinta jo vuosikymmenten takaa. Toivottavasti kuitenkin sain palautteen lähtemään ? "Palvelinvirhe" oli ainoa vastaus.
Mukava että viestit säilytetty.
Anonyymipuolella on aina omat hankaluutensa, tahalliset ja tahattomat väärinkäsitykset ja niistä kommentointi sekä pikkuporukan suorittama urkinta sekä häiriköintimenetelmät jota se osaa käyttää hyödyksi itselleen epämieluisista aiheista kommentoinnin keskeyttämiseen. Identiteettivarkaudetkin matkimisen muodossa. kuten kävi eräällä nimeltä mainitsemattomalla edellisellä foorumilla.
Olen luonnollisesti varautunut. Haluaisi vain antaa ajatusten lentää mutta ei rikkoa mitään tärkeinä pitämiä periaatteita ja tarjota samalla vastapuolelle ns. "ilmaisia aterioita".
Toiv. näkee sinua ja kuuleekin täällä vielä ainakin jonkin aikaa, niin pääsee vaihtamaan ajatuksia ja havaintoja eri foorumeista ym. t. ystäväsi uudesta aamusta - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
R-k ystäväni hyvää huomenta, positiivista mieltä.
Aurinko helottaa kevättaivaalta ja pelastit päivän tulemalla tervehtimään. Luulenpa että minun pitää hankkia uusi puhelin ? Hyvin kohdeltu sekä siisti mutta ns. teki "lakon" kuten kerroin ja toivon sim-kortin säilyneen toimintakuntoisena.
En ole heittänyt pois laitetta tai edes ajatellut. Voitko harmituksesta huolimatta ( on molemminpuolista ) sietää ajatusta viestienvaihdoista täällä S24 vielä ainakin jonkin aikaa vaikka aikaa on paljon mennytkin ?
Joutuukohan foorumiin päästäkseen antamaan pakollisen sähköposti-osoitteen ? Ehkä on muuttunut en tiedä, hyvä puoli on yv-mahdollisuus ? Käyn tutkimassa asioita. Kiitos vinkistä.
Yritin antaa palautetta s24 paljolti kysymysmuodossa mutta minulla ei sähköpostia.
Tietoinen valinta jo vuosikymmenten takaa. Toivottavasti kuitenkin sain palautteen lähtemään ? "Palvelinvirhe" oli ainoa vastaus.
Anonyymipuolella on aina omat hankaluutensa, tahalliset ja tahattomat väärinkäsitykset ja niistä kommentointi sekä pikkuporukan suorittama urkinta sekä häiriköintimenetelmät jota se osaa käyttää hyödyksi itselleen epämieluisista aiheista kommentoinnin keskeyttämiseen. Identiteettivarkaudetkin matkimisen muodossa. kuten kävi eräällä nimeltä mainitsemattomalla edellisellä foorumilla.
Olen luonnollisesti varautunut. Haluaisi vain antaa ajatusten lentää mutta ei rikkoa mitään tärkeinä pitämiä periaatteita ja tarjota samalla vastapuolelle ns. "ilmaisia aterioita".
Toiv. näkee sinua ja kuuleekin täällä vielä ainakin jonkin aikaa, niin pääsee vaihtamaan ajatuksia ja havaintoja eri foorumeista ym. t. ystäväsi uudesta aamusta - Anonyymi00093
Anonyymi00057 kirjoitti:
R-k ystäväni hyvää huomenta, positiivista mieltä.
Toiv. näkee sinua ja kuuleekin täällä vielä ainakin jonkin aikaa, niin pääsee vaihtamaan ajatuksia ja havaintoja eri foorumeista ym. t. ystäväsi uudesta aamustaHei etelän Ystäväni, ja kiitos viesteistäsi tänne!🙋♀️
Minä tulin käymään täällä, vaikken aikonut enää. Sinä ehkä odotit mua tänne...?
Mietin sitäkin sen lakkautetun ketjun kohdalla, että tämän palstan ketjuilla on ehkä joku tietty aikajana tai viestien kokonaismäärän kiintiö tms.? Ketju oli avoinna kutakuinkin puoli vuotta. Suuren palstan etäinen moderaatio on vaikea tavoittaa...
Minä kirjauduin aikoinaan sille pienehkölle foorumille "Proton Mail":in kautta, mikä on suurin päästä päähän salattu sähköpostipalvelu. Toinen vaihtoehto on kertakäyttöinen 10 minuutin sähköpostiosoite, joka tuhoutuu itsestään tietyn ajan kuluttua.
Tulehan sinne, kun täällä pärjäävät parhaiten "small talkia" suosivat anonyymit.
Kommentoin mieluiten kaikkialla vain omalla ja tunnistettavalla nimimerkilläni.
Teen sen muun muassa juuri väärinkäsitysten ym. sekaannusten välttämiseksi.
Minulla oli vuosikausia käytössä eräs todella kaunis nikki, mutta sitä en (sattuneista syistä) ottanut enää käyttööni mennessäni nykyiselle palstalleni.🤔
Kiitos samoin sinulle hyvää illanjatkoa ja positiivista mieltä, toivoo ystäväsi R-k - Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Hei etelän Ystäväni, ja kiitos viesteistäsi tänne!🙋♀️
Minä tulin käymään täällä, vaikken aikonut enää. Sinä ehkä odotit mua tänne...?
Mietin sitäkin sen lakkautetun ketjun kohdalla, että tämän palstan ketjuilla on ehkä joku tietty aikajana tai viestien kokonaismäärän kiintiö tms.? Ketju oli avoinna kutakuinkin puoli vuotta. Suuren palstan etäinen moderaatio on vaikea tavoittaa...
Minä kirjauduin aikoinaan sille pienehkölle foorumille "Proton Mail":in kautta, mikä on suurin päästä päähän salattu sähköpostipalvelu. Toinen vaihtoehto on kertakäyttöinen 10 minuutin sähköpostiosoite, joka tuhoutuu itsestään tietyn ajan kuluttua.
Tulehan sinne, kun täällä pärjäävät parhaiten "small talkia" suosivat anonyymit.
Kommentoin mieluiten kaikkialla vain omalla ja tunnistettavalla nimimerkilläni.
Teen sen muun muassa juuri väärinkäsitysten ym. sekaannusten välttämiseksi.
Minulla oli vuosikausia käytössä eräs todella kaunis nikki, mutta sitä en (sattuneista syistä) ottanut enää käyttööni mennessäni nykyiselle palstalleni.🤔
Kiitos samoin sinulle hyvää illanjatkoa ja positiivista mieltä, toivoo ystäväsi R-kR-k ystäväni hyvää yötä, kiitos myös vierailusta nyt, sekä hyvästä mielestä samalla.
Odotin milloinkohan kuulen kuulumisistasi.
Viime yönä satoi räntää, ennustitkin talven takaisin tuloa joksikin päiviksi, jos muistan oikein. Nyt kuulakas, viileä yö.
Stalkkereita liikkeellä, mutta lienet jo huomannutkin ?
Väärinkäsityksiä jopa halutaan luoda monista syistä. Ole varovainen. Ymmärrän kyllä syysi ettet ottanut käyttöön.
Luin tarkkaan viestisi, voit olla varma.
Nähdään taas täälläkin, kauniita unia ja tsemppiä. - Anonyymi00203
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ainoaksi keinoksi jää moderaation mielen manipulointi feikki uhriutumisviesteillä sekä painostus kommentoinnin sulkemisesta kun jokin aihepiiri ei miellytä poliittista näkemystä tai asenteita yleensä.Moderointi poistaa asialliset aloitukset, mutta jotain ihme juttuja ei.
- Anonyymi00052
Mitä välisä? Palstakirjoittelu on merkityksetöntä roskaa.
- Anonyymi00053
Kuin hänelle.
- Anonyymi00055
Kaikki kirjoitukset on mulle mun mullalta. Ei täällä muita ole :D :D
- Anonyymi00059
R-k ystäväni kerroit omasta viimeiseksi jääneestä viestistäsi ketjussa.
Minulta jäi viimeiseksi viestiksi tämä tunnelmallinen kanaalinäkymä alankomaista. Kiitos kaikista viesteistäsi ajan saatossa. Melko viileät ilmat olleet.
Käyn todella tutkimassa eri vaihtoehtoja.
Hyvä kun tulin ostaneeksi aikoinaan Isä Johanneksen Valamo-kirjan.
Hiljaiset yön tunnit ovat hyviä keskittymiseen ja mielen salojenkin tutkailuun kirjan opetusten kautta.
Hyvää viikonloppua sinulle ystäväni
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/27/Amsterdam_Canal_at_Night.JPG - Anonyymi00060
Hyvin pitkälti ilmeisesti mode-rakkaan kanssa 😅🤭
- Anonyymi00061
Jeesuksen eli herra Lucifceerin kanssa höpötäämme kuin jokainen helluntyailenkin
- Anonyymi00069
Opettele kirjoittaa.
- Anonyymi00074
Anonyymi00069 kirjoitti:
Opettele kirjoittaa.
Triggeröikö palstaäijän hengellinen sanoma sinua- eli onko syytä olettaa, että olet vähän demonien vallassa tai demoninen?
- Anonyymi00063
Nikon <3
- Anonyymi00065
Kamera Nikonko?
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kamera Nikonko?
Onko lkokemusta salakuvaamisesta. Laita ihmeessä vinkki.
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kamera Nikonko?
Kumpa tietäisi. Kerro mitä saat selville.
- Anonyymi00070
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kumpa tietäisi. Kerro mitä saat selville.
ps. Muutama provoilija - jatketaanko argumentointia ? Vähän tylsää vaan.
Paukkuiko prtsc ? - Anonyymi00072
Anonyymi00066 kirjoitti:
Onko lkokemusta salakuvaamisesta. Laita ihmeessä vinkki.
Sepä. Sekin saattaisi kiinnostaa, että mihin tapahtumaan tai tilanteeseen tällaisia päämäärättömiä kuvien räpsumisiä on ajateltu sitoa, vai keksitäänkö se syy tai tilanne nääs ikäänkuin myöhemmin
- Anonyymi00073
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kamera Nikonko?
Canon Niko:-D
- Anonyymi00077
Anonyymi00070 kirjoitti:
ps. Muutama provoilija - jatketaanko argumentointia ? Vähän tylsää vaan.
Paukkuiko prtsc ?Jos muistan, nappi oli kovassa käytössä tietyllä provoilija pikkuporukalla jo vuosia sitten.
Taisi osua ? - Anonyymi00084
Anonyymi00072 kirjoitti:
Sepä. Sekin saattaisi kiinnostaa, että mihin tapahtumaan tai tilanteeseen tällaisia päämäärättömiä kuvien räpsumisiä on ajateltu sitoa, vai keksitäänkö se syy tai tilanne nääs ikäänkuin myöhemmin
Hyvä kysymys.
Provoilijoilla tarkotus sotkea itselle epämieluisia ketjuja niin saa ylläpidon toimimaan halujensa mukaan helpommin. Vaikuttamista kyseenalaisin keinoin mutta tunnistettiin motiivit. - Anonyymi00086
Anonyymi00084 kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Provoilijoilla tarkotus sotkea itselle epämieluisia ketjuja niin saa ylläpidon toimimaan halujensa mukaan helpommin. Vaikuttamista kyseenalaisin keinoin mutta tunnistettiin motiivit.No tämä nyt ei palstaäijä tai joku muu liittynyt tähän palstatodellisuuteen millään tavalla, vaan aivan muuhun hännystelivien jämien suuresti ihailemaan ”erikoisoperaatioon” mikä on nähdäkseni ollut päihteisiin menevien keino pitää lähinnä itselleen illuusiota yllä, että kyllä asiat edistyy😏
- Anonyymi00092
Anonyymi00086 kirjoitti:
No tämä nyt ei palstaäijä tai joku muu liittynyt tähän palstatodellisuuteen millään tavalla, vaan aivan muuhun hännystelivien jämien suuresti ihailemaan ”erikoisoperaatioon” mikä on nähdäkseni ollut päihteisiin menevien keino pitää lähinnä itselleen illuusiota yllä, että kyllä asiat edistyy😏
Minulla ei vahvaa mielikuvaa näistä "gubeista" tai "palsta-äijistä" tai kiinnostustakaan niin en kohdista heihin.
Provoilija bloggari etsii mahollisesti täytettä, matkijatyyppi jo muilta foorumeilta yrittää sekottaa ihmisten välejä joiden arvovalinnoista ei pidä ja ei pärjänny kommenteilla ennen tai nyt.
Osaa myös vaikuttaa moderaatioon sotkemalla ketjuja. - Anonyymi00095
Anonyymi00073 kirjoitti:
Canon Niko:-D
Nicotuksesi alkoi ?
- Anonyymi00250
Anonyymi00092 kirjoitti:
Minulla ei vahvaa mielikuvaa näistä "gubeista" tai "palsta-äijistä" tai kiinnostustakaan niin en kohdista heihin.
Provoilija bloggari etsii mahollisesti täytettä, matkijatyyppi jo muilta foorumeilta yrittää sekottaa ihmisten välejä joiden arvovalinnoista ei pidä ja ei pärjänny kommenteilla ennen tai nyt.
Osaa myös vaikuttaa moderaatioon sotkemalla ketjuja.Sotkemalla sinun ketjujasi palstaäijä- eikö sellaista voi esim kriminalisoida?
- Anonyymi00068
Robotin kanssa :D
- Anonyymi00098
Uhriutuminen menossa?
- Anonyymi00249
Anonyymi00098 kirjoitti:
Uhriutuminen menossa?
Vastailehan poika välillä vaikka nk omiin kysymyksiisi itse, kun ei nämä näytä sinun ajatuksia ikinä vahvistavan
- Anonyymi00071
Salla haukkuu minua.
- Anonyymi00079
Jollain on hauskaa?
- Anonyymi00087
Anonyymi00079 kirjoitti:
Jollain on hauskaa?
Sallalla on välillä hauskaa mut oikeasti se kiusaa koska vou itse huonosti.
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Sovitte toisillenne ;-)
- Anonyymi00097
Anonyymi00087 kirjoitti:
Etkö vieläkään osaa kirjoittaa ?
- Anonyymi00083
Roboilla on aina hauskaa, Cylon-roboilla varsinkin Taisteluplaneetta Galacticassa
- Anonyymi00085
En tiedä ketkä täällä kirjoittavat!
- Anonyymi00088
Hetken harhoissa luulin. Sitten tajusin, että joku vain trollaa aikaisemmin kirjoittamieni viestien pohjalta.
- Anonyymi00090
Juuri näin täällä tapahtuu hyvin paljon. Mitä lienee saavat siitä.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Juuri näin täällä tapahtuu hyvin paljon. Mitä lienee saavat siitä.
Hänellä on lapset, työ ja harrastukset. Miksi ja missä välissä täällä olisi?
- Anonyymi00096
Hei " nikottelija ".
Etkö pärjää argumentoinnilla ? - Anonyymi00099
Täällä en kenenkään kanssa kirjoittelen mitä milloin minnekkin minun käsitykseni suomi24:sta PSYKIATRIAN AVOHOITO LÄÄKÄRINÄ/HOITAJANA VOI TOIMIA KUKA TAHANSA EI KUULU VALVIRAN VALVONNAN PIIRIIN kuinka asiakas/potilas löytää/kohtaa itselleen luotettavan lääkärin/hoitajan päteekö kenties samat lainalaisuudet kuin ihmissuhteissa ihan yleensäkin (pitäisi kenties etsiä edes muutakin kuin hyväksikäytettävää) jos kerran etsii huomiota haetaan nykyään mitä ihmeellisimmistä paikoista ja mitä ihmeellisimmin perustein KYSE ON KUITENKIN VAIN HUOMIOSTA onko tosiaan niin että kaikki lapset maailmassa on jäänyt ilman vanhempansa huomiota kotona pienenä mikä oli vanhemmille lasta/lapsia tärkeämpää ja ennen kaikkea miksi
- Anonyymi00100
R-k, postasin vastauksen sinulle.
- Anonyymi00101
ps: Tarkennos. Pitkä kirjoitus ei minun.
- Anonyymi00102
R-k ystäväni tässä yön mietteitä
Oma
Vieno tuulonen
koskettelee minua
sormillaan se koskettelee
käärii muistojen vaippaan
kysyy jotain mitä en kuule
Tarjoilen mielessäni tuoksuvaa teetä
kupeista kannuista jo satavuotiaista
suitsukeastian savu huumaa
matkatessa kohti kattoa
niin se on aina tehnyt
Miksi on oltava surullinen
matkalla kohti tähtien tarhaa
mistä tiedät olevasi onnellinen
kun kuumat kyyneleesi puhdistaa
puhdistaa sinut tiellä tähtien tarhaan- Anonyymi00124
Hei etelän Ystäväni!🙋♀️
Minä olen tykännyt aina sinun elämää syvällisesti pohtivista ja koskettavista runoistasi, jotka huomioin hyvän musiikkimakusi lisäksi jo silloin vuosia sitten, kun ystävyytemme alkoi...
Kiitos tuosta herkkiä ja kauniita yön mietteitä sisältävästä runostasi tänne!🫠
Lämpimin ajatuksin ja keväisin terveisin ystäväsi R-k pohjoisesta - Anonyymi00248
Anonyymi00124 kirjoitti:
Hei etelän Ystäväni!🙋♀️
Minä olen tykännyt aina sinun elämää syvällisesti pohtivista ja koskettavista runoistasi, jotka huomioin hyvän musiikkimakusi lisäksi jo silloin vuosia sitten, kun ystävyytemme alkoi...
Kiitos tuosta herkkiä ja kauniita yön mietteitä sisältävästä runostasi tänne!🫠
Lämpimin ajatuksin ja keväisin terveisin ystäväsi R-k pohjoisestaAina kun sä puhut sitä etelää se saa pään leviämään
- Anonyymi00104
Haluasin kyllä tietää ketä on nää tyypit jotka kommentoi keskustelupalstalle pelkillä hymiöillä ja kysyä. MIKS?!
- Anonyymi00108
Pusuja. Oot ihana ku suutut.
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Pusuja. Oot ihana ku suutut.
Oon vai. Itsestäni oon kyllä silloin aika pikkumainen, lapsellinen sekä äkkipikainen ja ärsyttävä. Mut pusu sulle hyvää yötä.
- Anonyymi00204
Anonyymi00109 kirjoitti:
Oon vai. Itsestäni oon kyllä silloin aika pikkumainen, lapsellinen sekä äkkipikainen ja ärsyttävä. Mut pusu sulle hyvää yötä.
Valvon.
- Anonyymi00217
Anonyymi00204 kirjoitti:
Valvon.
Ok. Mutta yksi nukkuu yönsä. Vähän tuntuu taas esityksiltä.
- Anonyymi00106
Ikävien tyyppejen
- Anonyymi00274
Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi00107
Jännän tyypin kanssa juttelen. Kuinka ihanaa kesällä meillä on!
- Anonyymi00110
Töitä teemme kumpikin, jotta lomalla voi nauttia ja lähteä matkalle. Jännän kanssa juttelen.
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Töitä teemme kumpikin, jotta lomalla voi nauttia ja lähteä matkalle. Jännän kanssa juttelen.
Voi sinua, en lähde lomalle jännän kanssa koskaan, kuka tuollaisia keksii!
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Viesti meni perille.
- Anonyymi00205
Anonyymi00111 kirjoitti:
Miten niin? Eikö jännän kanssa minä voi lähteä matkalle? Mitä minä tylsällä teen?
- Anonyymi00275
Anonyymi00205 kirjoitti:
Miten niin? Eikö jännän kanssa minä voi lähteä matkalle? Mitä minä tylsällä teen?
Turhaa pölötystä.
- Anonyymi00113
R-k ystäväni iltaa
Olet oikeassa viestissäsi.
Juuri kaupunkikierrokselta tultuani olen vähän väsynyt. Hyvin kylmää on ollut ja luonto kuiva. Vihdoin pääsin istahtamaan paikalleni ja iltapäiväkahville.
Sopivia vaatetukseen liittyviä asioita ei löytynyt.
Onko sinulla mieleistä kevät-tyyliä päällä ts. löytänyt vai olwetko joutunut hakemaan tai tilaamaan kauempaakin ?
Itsellä tiukat farkut, nahkatakki jossa vyö, bootsit kevät vaatetuksena, eli ei mitään erikoista josta voisin ylpeillä.
Jalat kipeinä liikkeissä kiertelystä, nyt menen lepäämään.
Nähdään taas täällä t. ystäväsi koneensa äärestä lämpimin ajatuksin.- Anonyymi00115
Jk R-k sorry virhelyönnistä, sellaista sattuu.
Se vanha kappale sieltä kaukaa, tällä kertaa livenä.
https://www.youtube.com/watch?v=nguuo344j00 - Anonyymi00121
Anonyymi00115 kirjoitti:
Jk R-k sorry virhelyönnistä, sellaista sattuu.
Se vanha kappale sieltä kaukaa, tällä kertaa livenä.
https://www.youtube.com/watch?v=nguuo344j00R-k ystäväni viesti siltä varalta jos satut katsomaan.
Maisemat vilisevät kohta aamusta iltaan.
Mietin oletko saanut hoidettua pihan kuntoon ? Pienet tuhohyönteiset aktivoituneet niillä seuduilla, olethan tarkkana, jos liikut pihanurmikoilla, pensaiden seassa siistimässä niitä.
Säästyitkö flunssalta ?
Parina päivänä kahvikin on maistunut, olen löytänyt hyviä patonkeja tai pullia kahvin kera.
Terasseille tuskin kovaa tunkua rannikoilla ? Riippuu tietysti paikasta ja ilmasta, lämpötiloista.
Terkkuja B:lle pilven reunalle. Sainkohan siitä frendin ?
Jk: Kaupoissa kiertelyn ruloksena löysin samalla kivan näköiset ja mukavat jalkineet.
Nähdään taas täälläkin, toivon täältä myös pienen kiireenkin keskeltä.
Terkuin ystäväsi, hyvää yötä ja myös lämpimämpää ja iloista vappua 2026 toivottaen ! - Anonyymi00122
Anonyymi00121 kirjoitti:
R-k ystäväni viesti siltä varalta jos satut katsomaan.
Mietin oletko saanut hoidettua pihan kuntoon ? Pienet tuhohyönteiset aktivoituneet niillä seuduilla, olethan tarkkana, jos liikut pihanurmikoilla, pensaiden seassa siistimässä niitä.
Säästyitkö flunssalta ?
Parina päivänä kahvikin on maistunut, olen löytänyt hyviä patonkeja tai pullia kahvin kera.
Terasseille tuskin kovaa tunkua rannikoilla ? Riippuu tietysti paikasta ja ilmasta, lämpötiloista.
Jk: Kaupoissa kiertelyn ruloksena löysin samalla kivan näköiset ja mukavat jalkineet.
Terkuin ystäväsi, hyvää yötä ja myös lämpimämpää ja iloista vappua 2026 toivottaen !Jk R-k
Yritän taas olla ehkä turhan sentimentaalinen, mutta aistin kun videoissa on ns. "sitä jotain".
Toiv. pidät live versiosta ?
https://www.youtube.com/watch?v=sChhoXyOFGU - Anonyymi00125
Anonyymi00121 kirjoitti:
Säästyitkö flunssalta ?
Terkuin ystäväsi, hyvää yötä ja myös lämpimämpää ja iloista vappua 2026 toivottaen !Hei Ystäväni, ja kiitos viesteistäsi, hienoista musiikkivideoista ja toivotuksista!🙂
Olen puuhastellut pihallani päivittäin, mutta viileät ilmat on hieman jarrutelleet joitakin ajankohtaan kuuluvia pihatöitäni. Mutta pian lämpenee...🌞
Kiitos varoituksestasi, tämä alue maassamme on yksi pahimmista punkkien esiintymisen suhteen. Oma pihani on onneksi aurinkoinen ja nyt jo kuiva, joten yhtäkään punkkia en ole siellä vielä nähnyt.
Viimeisin (muttei vähäisin) flunssa minulla oli maalis- huhtikuun vaihteessa, ja siihen kuulunut paha jälkiyskä kesti monta viikkoa. Nyt olen terve.
Terasseilla istunee täällä rannikollakin viileistä ilmoista huolimatta sitä porukkaa, joka nauttii "sisäisistä lämmikkeistä" alkon tuotteilla.
Kyllä, sinä sait frendin B:stä, ja aikaisemmin pilven reunalle lähteneistä kahdesta muustakin.🐕Uskon niiden kiittävän terveisistäsi.
Hyvää vappuaaton jatkoa ja huomista vappupäivää 2026 sinulle sinne jonnekin!🔆
Toivon, että kevään juhlasi on iloinen, ja saat viettää sitä mukavassa seurassa.👍
R-k täältä pohjoisesta musiikkia kotona kuunnellen ja illan uutisia seuraten. - Anonyymi00126
Anonyymi00122 kirjoitti:
Jk R-k
Yritän taas olla ehkä turhan sentimentaalinen, mutta aistin kun videoissa on ns. "sitä jotain".
Toiv. pidät live versiosta ?
https://www.youtube.com/watch?v=sChhoXyOFGUHei Ystäväni!🙂
Minä pidin paljon tuosta Bon Jovin upeasta live versiosta.👍Kiitos videosta!
Kevät on monille sentimentaalista aikaa...
- ystäväsi R-k - Anonyymi00132
Anonyymi00121 kirjoitti:
Säästyitkö flunssalta ?
Terkuin ystäväsi, hyvää yötä ja myös lämpimämpää ja iloista vappua 2026 toivottaen !Koetko B.n jotenkin uhkana ?
- Anonyymi00136
Anonyymi00132 kirjoitti:
Koetko B.n jotenkin uhkana ?
<bölö bölö . . .
- Anonyymi00247
Anonyymi00132 kirjoitti:
Koetko B.n jotenkin uhkana ?
Siis joku tämä palstaäijän mielikuvituskaveri pilven reunalta jolle se lähettää terveisiä samalla kummallisessa proosaassaab- eikö se oo vähän mennyt uhka näin ollen missä asetelmassa tahansa? Höö höö
- Anonyymi00116
Mikset kirjoita suoraan sille?
- Anonyymi00118
?? Häh,,,,,,mitä sä täällä utelet ???
Vaput - Anonyymi00142
Ei kait se uskalla kirjoittaa, jos on varattu ja muijansa on mustista sorttia.
- Anonyymi00246
Aika jankuttava ja raskassoutuinen usein nähty kommentti palstaäijän kalastelugallupiin nähden. Oletko jäänyt johonkin pakkoajatukseen kiinni ja se sopii omasta mielestäsi lähes mihin tahansa nk keskustelun aiheeseen? T naiselta
- Anonyymi00119
En haistele mitään hajuja ja kukaan/suurin osa ei tiedä kenen kanssa täällä kirjoittelee.
- Anonyymi00120
Ei ole mitään väliä, keitä muita täällä kirjoittelee. Kunhan saan purkaa ajatuksiani ja tunteitani, ikävää ym.
Nainen - Anonyymi00127
En voi olla varma
- Anonyymi00128
Todennäköisesti kuvittelen kaiken
- Anonyymi00129
Todellista on vain se, mitä tapahtuu, tehdään ja sanotaan IRL. Palsta, some, viestit ja nettitoiminta on harhaa ja kusetusta. Ainoa. Mihin voi luottaa on kasvokkain kohtaamiset.
- Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
Todellista on vain se, mitä tapahtuu, tehdään ja sanotaan IRL. Palsta, some, viestit ja nettitoiminta on harhaa ja kusetusta. Ainoa. Mihin voi luottaa on kasvokkain kohtaamiset.
Ainoa, mihin voi luottaa *
- Anonyymi00141
Anonyymi00129 kirjoitti:
Kyllä näin on! Netti on vaarallinen paikka, muistan erään kivan tyypin sanoneen joskus kauan sitten iltalehden foorumilla. Some on ennemmin tai myöhemmin petollista harhaa erityisesti haavoittuvassa elämäntilanteessa oleville ihmisille - olivatpa nämä joko nuoria hupakkoja tai vanhuuden höppänöitä.
Ei kannata varsinkaan ihastua eikä luottaa keneenkään nettimaailmassa viestien perusteella, sanoo nim. 'kokemusta on'..... - Anonyymi00155
Anonyymi00129 kirjoitti:
Mutta toivottavasti paljon nuorempi henkilö ymmärtää sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan!
- Anonyymi00223
Anonyymi00155 kirjoitti:
Mutta toivottavasti paljon nuorempi henkilö ymmärtää sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan!
??? Luuletko että minä haluan haluan olla kanssasi tekemisessä? Ethän edes tiedä minun ikääni.
En edes tunne sinua oikeassa elämässä.
Tokkopa oli minulle!!!
Toi. Vastasin vain koska en juuri sinun kanssasi ole ikinä ollut oikeassa elämässä tekemisessä!!!!! - Anonyymi00244
Anonyymi00223 kirjoitti:
??? Luuletko että minä haluan haluan olla kanssasi tekemisessä? Ethän edes tiedä minun ikääni.
En edes tunne sinua oikeassa elämässä.
Tokkopa oli minulle!!!
Toi. Vastasin vain koska en juuri sinun kanssasi ole ikinä ollut oikeassa elämässä tekemisessä!!!!!Ja tätäkin huuhaalankaa on palstaäijä välillä hyvä päivittää, niin lukijoiden suunnaton mielenkiinto pysyy yllä. T naiselta
- Anonyymi00245
Anonyymi00129 kirjoitti:
Never gonna happen, compulsive one
- Anonyymi00131
Nils Nilssonin kanssa.
- Anonyymi00135
Älkkö sanaseppo aktivoitu ?
- Anonyymi00133
Varmaan muutama terve ja loput hulluja.
- Anonyymi00157
Hyvin todennäköisesti juuri noin! Enkä halua yhtään hullua elämääni en edes ystäväksi!
- Anonyymi00134
Tiedän montaki.
- Anonyymi00137
< puf
- Anonyymi00143
- Anonyymi00144
Eipä tiennyt
- Anonyymi00145
En kenenkään kanssa, yleensä vain kommentoin jotain aloitusta.
- Anonyymi00148
🙂 🙂
R-k ystäväni hyvää yötä sinulle, samalla kiitos viestistäsi.
Kävi vieraita, tällä kertaa tuttava pariskunta vaihdoin samalla tavallisia kuulumisia.
En osallistunut juhlintaan ulkona joissain kaveriporukoissa. Nukuin muutamia tunteja alkuyöstä. Vappumusiikkiakin tuli radiosta aivan tarpeeksi. Perinteinen Sima maistui ja olisin tarjoillut sinullekin vappupöydässäni muun ohella.
Taivaalla on valoisuutta tähänkin aikaan eli puolelta öin, mistä kannattaa nauttia !
Oletkohan hereillä vielä ? Hienoa jos selvisit flunssasta, olen melko tarkka hygieniasta ehkäpä liikaakin, mutta olen säästynyt pahoilta epidemioilta.
R-k Jk
B:lle terkkuja pilven reunalle ja kahdelle muulle karvakuonolaisellekin, terv. ystäväsi keväisestä yöstä.- Anonyymi00152
Hei etelän Ystäväni!🙋♀️
Onpa mukava nähdä sinua täällä, ja kiitos viestistäsi ja toivotuksistasi yöhöni!🙂
B ja kaksi muutakin karvakuonolaista kiittelevät terkuistasi sieltä pilven reunalta.
Luulen niiden lähettävän sinulle omat virtuaaliset "hau-hau" ja "miau"-terveisensä.
Aika hiljainen oli minunkin Vappuni; tein pihahommia eilen ja tänäänkin, kun oli niin hyvä sää. Seuraavaksi suuntaan johonkin puutarhamyymälään mullan ja taimien ostoon.🌱
Kotini on tavallaan maaseudulla, joten erilaisiin vapputapahtumiin mun olisi pitänyt ajella joko lähikaupunkiin tai kauemmas suurempaan kaupunkiin.
Muistin laittaa koronavuodelta jääneen maskin naamalle mennessäni haravoimaan pihaani ja penkomaan kukkapenkkejä. Kaikki kukat ovat selvinneet ankarasta talvesta!👍
Kiitos tarjoilemastasi simasta ja muista vappupöydän herkuista, kaikki olisi maistunut.😋
Minä olisin tarjoillut sinulle varmaan aikalailla samoja tuttuja vappuruokia, mitä ehkä muistanet aiemmilta vuosilta siellä tutustumispalstallamme...?😉
Suolaisina nakkeja & pieniä lihapyöryköitä sekä avokado/kurkku/perunasalaattia.
Tule kertomaan kuulumisiasi ja voinnistasi tänne sitten, kun kiireiltäsi kerkiät.
Hyvää levollista yötä ja kauniita rauhallisia unikuvia sinulle 😴 toivoo ystäväsi R-k - Anonyymi00153
Anonyymi00149 kirjoitti:
Kiitos tuosta Ankin upeasti tulkitsemasta, hieman surumielisestä kappaleesta, jota kuuntelin ja tykkäsin siitä paljon!🎶
- Anonyymi00154
Anonyymi00152 kirjoitti:
Hei etelän Ystäväni!🙋♀️
Onpa mukava nähdä sinua täällä, ja kiitos viestistäsi ja toivotuksistasi yöhöni!🙂
B ja kaksi muutakin karvakuonolaista kiittelevät terkuistasi sieltä pilven reunalta.
Luulen niiden lähettävän sinulle omat virtuaaliset "hau-hau" ja "miau"-terveisensä.
Aika hiljainen oli minunkin Vappuni; tein pihahommia eilen ja tänäänkin, kun oli niin hyvä sää. Seuraavaksi suuntaan johonkin puutarhamyymälään mullan ja taimien ostoon.🌱
Kotini on tavallaan maaseudulla, joten erilaisiin vapputapahtumiin mun olisi pitänyt ajella joko lähikaupunkiin tai kauemmas suurempaan kaupunkiin.
Muistin laittaa koronavuodelta jääneen maskin naamalle mennessäni haravoimaan pihaani ja penkomaan kukkapenkkejä. Kaikki kukat ovat selvinneet ankarasta talvesta!👍
Kiitos tarjoilemastasi simasta ja muista vappupöydän herkuista, kaikki olisi maistunut.😋
Minä olisin tarjoillut sinulle varmaan aikalailla samoja tuttuja vappuruokia, mitä ehkä muistanet aiemmilta vuosilta siellä tutustumispalstallamme...?😉
Tule kertomaan kuulumisiasi ja voinnistasi tänne sitten, kun kiireiltäsi kerkiät.
Hyvää levollista yötä ja kauniita rauhallisia unikuvia sinulle 😴 toivoo ystäväsi R-kHei vielä Ystäväni keväiseen aamuyöhön!🙂
Toukokuu on minulle tärkeä, ellei jopa vuoden tärkein kuukausi monestakin syystä. Äitienpäivä on tietenkin merkittävä, mutta muistelen myös edesmenneiden vanhempieni yli 60 vuotta kestänyttä rakkaustarinaa. Tämä laulu muistuttaa siitä kauniisti:
https://www.youtube.com/watch?v=vCam7-OAICg
💞 - Anonyymi00164
Anonyymi00152 kirjoitti:
Hei etelän Ystäväni!🙋♀️
Hyvää levollista yötä ja kauniita rauhallisia unikuvia sinulle 😴 toivoo ystäväsi R-k🙂 🙂 R-k ystäväni
Hyviä fiiliksiä aurinkoiseen keväiseen päivään !
Mukava kuulla vastauksesi kolmelta karvakuonolaiselta ! Muistatko ne kaikkien nenänpäiden tökkäykset iholle kuinka niistä jäi pienet kylmät pisteet ennen kuin ne haihtuivat, niitäkään pikkujuttuja ei osannut arvostaa aikoinaan, sillä "enhän minä mikään pehmopoju ollut"....heh.
Tien varrelta löytämäni perhosen elämästä en tiedä, sen jonka siipi oli vaurioitunut ja yritin korjata sen, sitten laskin vapaaksi. Pian hopeiset yöperhoset lentelevät pihalamppujen ympärillä. Ne jotka pitävät matalaa hurinaa.
Hyvä kun pidit suojusta pihatöitä tehdessäsi. Elin yhteisiä hetkiä digimaailmassamme kun mainitset niistä. Oletko matkustellut O:n kanssa ? Muistin kyllä vilkuttaa aseman kohdalla jolla oli mielestäni väkeä kohtalaisesti. Autovaunuja ei ollut ja melko nopea juna. Realiaikaista nopeutta näyttävä nopeusmittari pyöri parinsadan paikkeilla ja onnistuin silti nukkumaankin hetken. Tai juuri sen takia, heh. Mieliala oli hyvä. Maailmasta ei hyvät ihmiset ole vielä loppuneet, sen todisti se kun invalidi tuli kysymään minulta tarvitsenko apua, kun puolikuolleena raahasin tavaroita asemalla paikasta toiseen väsyneenä.
Tsemppiä sinulle ja taistelumieltä, jos sitä tarvitset !
Su on klassisen päivä ja ykköseltä on tullut sekä puheohjelmia ja klassista.
En saa aina hymiöitä matkaan, katsotaan miten nyt käy.
Nähdään taas täälläkin, toivoo ystäväsi koneensa äärestä lämpimien ajatusten saattelemana, keitän aromirikasta tuoksuvaa teetä ja yritän ' elvyttää ' kuivahtaneen valkosipulipatongin varovasti mikrossa. En tiedä maistuuko sinulle mutta olisin ainakin yhtä makuun liittyvää asiaa tietorikkaampi, heh. - Anonyymi00167
Anonyymi00154 kirjoitti:
Hei vielä Ystäväni keväiseen aamuyöhön!🙂
Toukokuu on minulle tärkeä, ellei jopa vuoden tärkein kuukausi monestakin syystä. Äitienpäivä on tietenkin merkittävä, mutta muistelen myös edesmenneiden vanhempieni yli 60 vuotta kestänyttä rakkaustarinaa. Tämä laulu muistuttaa siitä kauniisti:
https://www.youtube.com/watch?v=vCam7-OAICg
💞💞 Jk R-k hieno tarina jonka jaoit !
Heillä on ollut jotain elämää kauniimpaa.
------------------------------------------------
Tämä kuuluu stadin kesään !
Esplanadi oli täynnä, koleista ilmoista huolimatta.
https://www.youtube.com/watch?v=QLdwaoJKqps - Anonyymi00168
Anonyymi00167 kirjoitti:
💞 Jk R-k hieno tarina jonka jaoit !
Heillä on ollut jotain elämää kauniimpaa.
------------------------------------------------
Tämä kuuluu stadin kesään !
Esplanadi oli täynnä, koleista ilmoista huolimatta.
https://www.youtube.com/watch?v=QLdwaoJKqpsJk
Silloin joskus....
Ehkä lauantaina ?
https://3.bp.blogspot.com/-1MhRD4H5V0Y/WWaUs7-FF2I/AAAAAAAAYJM/_9_EURdvw_oJ4_wuQ8aVkDkX - Anonyymi00169
Anonyymi00168 kirjoitti:
Jk
Silloin joskus....
Ehkä lauantaina ?
https://3.bp.blogspot.com/-1MhRD4H5V0Y/WWaUs7-FF2I/AAAAAAAAYJM/_9_EURdvw_oJ4_wuQ8aVkDkX....Koska kesäinen kuvalinkki Espalta ei auennut suosiolla, tässä muutaman vuoden takaisesta ilmiöstä kuva....
https://strangerless.com/wp-content/uploads/2016/08/24.jpg - Anonyymi00177
Anonyymi00164 kirjoitti:
🙂 🙂 R-k ystäväni
Mukava kuulla vastauksesi kolmelta karvakuonolaiselta ! Muistatko ne kaikkien nenänpäiden tökkäykset iholle kuinka niistä jäi pienet kylmät pisteet ennen kuin ne haihtuivat, niitäkään pikkujuttuja ei osannut arvostaa aikoinaan, sillä "enhän minä mikään pehmopoju ollut"....heh.
Tien varrelta löytämäni perhosen elämästä en tiedä, sen jonka siipi oli vaurioitunut ja yritin korjata sen, sitten laskin vapaaksi. Pian hopeiset yöperhoset lentelevät pihalamppujen ympärillä. Ne jotka pitävät matalaa hurinaa.
Hyvä kun pidit suojusta pihatöitä tehdessäsi. Elin yhteisiä hetkiä digimaailmassamme kun mainitset niistä. Oletko matkustellut O:n kanssa ? Muistin kyllä vilkuttaa aseman kohdalla jolla oli mielestäni väkeä kohtalaisesti. Autovaunuja ei ollut ja melko nopea juna. Realiaikaista nopeutta näyttävä nopeusmittari pyöri parinsadan paikkeilla ja onnistuin silti nukkumaankin hetken. Tai juuri sen takia, heh. Mieliala oli hyvä. Maailmasta ei hyvät ihmiset ole vielä loppuneet, sen todisti se kun invalidi tuli kysymään minulta tarvitsenko apua, kun puolikuolleena raahasin tavaroita asemalla paikasta toiseen väsyneenä.
Nähdään taas täälläkin, toivoo ystäväsi koneensa äärestä lämpimien ajatusten saattelemana, keitän aromirikasta tuoksuvaa teetä ja yritän ' elvyttää ' kuivahtaneen valkosipulipatongin varovasti mikrossa. En tiedä maistuuko sinulle mutta olisin ainakin yhtä makuun liittyvää asiaa tietorikkaampi, heh.Hei etelän Ystäväni hiljalleen hämärtyvään kevätyöhön!🙋♀️
Kiitoksia viesteistäsi ja hyvien fiiliksien toivotuksistasi keväiseen päivään, ja tsempeistäkin!😊Taistelumieltä tarvitsen aina ollessani tekemisissä erään läheiseni narsistipuolison kanssa...
Valkosipulipatonki on herkkua, ja kuivahtaneen saa tuoreutettua mikrossa.👍
Muistan hyvin ne kaikkien karvakuonolaisteni nenänpäiden tökkäykset iholleni, ja "muistona" olen jättänyt pesemättä yhen harvoin käyttämäni huoneen ikkunan, jossa on vielä nähtävissä pieniä nenänpäiden jälkiä.🐱Olenko outo?
Minä muistan kyllä vuosien takaa sen tien varrelta löytämäsi perhosen, jonka vaurioitunutta siipeä sinä yritit korjata, ja ruokit sitä hunaja- tai sokerivedellä. Se oli mielestäni liikuttavaa, ja silloin tiesin sun olevan suuri luonnon ystävä.🫠
En ole matkustellut O:n enkä kenenkään muun kanssa. Enkä ole tehnyt mitään suunnitelmia tulevaa kesääkään varten. Minä aloitin noin pari kuukautta sitten uuden hoito-ohjelman, jonka tarkoituksena on helpottaa t-alkuista vaivaani, ja samalla estää ajoittaisesta pahasta unettomuudestani mahdollisesti seuraavaa muistisairautta. Oireita siihen ei onneksi vielä ole...
Mukava tietää, että vilkutit sen tietyn aseman kohdalla.🙂Siitä on kauan, kun olen itse matkustanut junassa, mutta olen kyllä saatellut läheisiäni sille asemalle.
Maailmasta ei ole hyvät ihmiset loppuneet, ja heitä soisin löytyvän enemmän mm. vanhusten hoitokoteihin ja lasten päiväkoteihinkin. Heitä, joilla on tallella tervettä työmoraalia ja velvollisuudentuntoa. Kännykät kiinni työaikana!😠
Nähdään täällä paikassa, mikä muistuttaa vilkasliikenteistä asemaa tai katua tms. Sorry, kun sanon näin mitä tunnen. Muistelen liikaa menneitä palstojamme.🤔
Hyvää yötä ja levollisia unia sinulle mennessäsi maate 💤toivoo ystäväsi R-k - Anonyymi00178
Anonyymi00169 kirjoitti:
....Koska kesäinen kuvalinkki Espalta ei auennut suosiolla, tässä muutaman vuoden takaisesta ilmiöstä kuva....
https://strangerless.com/wp-content/uploads/2016/08/24.jpgHei Ystäväni!🙂
Kiitos tuosta kivasta kesäisestä kuvalinkistä, ja "Kesä Espalla"-kappaleesta.👍
Kuvan pieni koira naisen sylissä on aivan ihana 🥰- ja tykkäsin musiikistakin.
Lämpimin yöajatuksin R-k - Anonyymi00179
Anonyymi00164 kirjoitti:
🙂 🙂 R-k ystäväni
Nähdään taas täälläkin, toivoo ystäväsi koneensa äärestä lämpimien ajatusten saattelemana, keitän aromirikasta tuoksuvaa teetä ja yritän ' elvyttää ' kuivahtaneen valkosipulipatongin varovasti mikrossa. En tiedä maistuuko sinulle mutta olisin ainakin yhtä makuun liittyvää asiaa tietorikkaampi, heh.🙂 🙂
R-k ystäväni hyvää yötä sinulle ja kiitos terkuista karvakuonolaisilta !
Olen potenut koko päivän aamuyöstä alkaen, tällä hetkellä parempi.
Melko viileä yö kun kävin parvekkeella. Valot varjot ja rakennusten piirteet taas tunnelman tuojina....
Lyhyt viesti mutta ei johtunut haluttomuudesta kirjoittaa, jatkan kun paras hetki viestiäsi odotellen lämpimin kevätyön toivotusten kera. - Anonyymi00181
Anonyymi00179 kirjoitti:
🙂 🙂
Melko viileä yö kun kävin parvekkeella. Valot varjot ja rakennusten piirteet taas tunnelman tuojina....
Lyhyt viesti mutta ei johtunut haluttomuudesta kirjoittaa, jatkan kun paras hetki viestiäsi odotellen lämpimin kevätyön toivotusten kera.Jk R-k
60-luvun musiikillisen luomisen
hurman ja kirkkaiden värien haalistuessa
sateen piisakatessa arjen harmaita katuja ja kattoja
huomasin saavani kiinni menneistä valoista
monien niistä lämmittäessä ja valaistessa
Eikä minulla ollut mitään sitä vastaan
https://www.youtube.com/watch?v=-zbwAprmRSE - Anonyymi00242
Onko gallupsetä nämä värikkäät alalangat yksin kirjoitellen välttämätön elementti ketjuissasi? Ilmeisesti. Naiselta sivusta
- Anonyymi00279
Anonyymi00179 kirjoitti:
🙂 🙂
Lyhyt viesti mutta ei johtunut haluttomuudesta kirjoittaa, jatkan kun paras hetki viestiäsi odotellen lämpimin kevätyön toivotusten kera.Hei Ystäväni etelästä!🙋♀️
Kiitoksia viesteistäsi ja lämpimistä hyvän kevätyön toivotuksistasikin!🙂
Toivottavasti sinun vointisi siellä on jo parempi ja olet tervehtynyt.👍
Viileät yöt jatkuvat täällä pohjoisessakin, lämpötila on tällä hetkellä +4°.
Tämäkin ketju vaikuttaa päivä päivältä sekavammalta, enkä sen vuoksi tunne viihtyväni tällä foorumilla. Se sinullekin tutuksi tullut pieni palsta tarvitsee meitä molempia, mutten voi tietenkään pakottaa sinua tulemaan sinne.
Moderaatio oli tuskin ainoa syy siihen, miksi lähdit sieltä silloin... eikös niin?🤫
En ole unohtanut yhteisiä aikojamme aiemmilla palstoilla yv-puolineen, ja siksi käyn täällä tervehtimässä välillä, kun en saa sinua kiinni enää mistään muualta.
Hyvää kevätyötä ja vointiakin sinulle, ja mukavaa alkanutta viikonloppua, toivoo R-k - Anonyymi00280
Anonyymi00181 kirjoitti:
Jk R-k
60-luvun musiikillisen luomisen
hurman ja kirkkaiden värien haalistuessa
sateen piisakatessa arjen harmaita katuja ja kattoja
huomasin saavani kiinni menneistä valoista
monien niistä lämmittäessä ja valaistessa
Eikä minulla ollut mitään sitä vastaan
https://www.youtube.com/watch?v=-zbwAprmRSEHei Ystäväni!🙂
Kyllä, silloin 60-luvulla tunnettiin sitä musiikillisen luomisen hurmaa, mitä huomaan aniharvoin nykyisissä, monesti "vähistä värkeistä" tehdyissä biiseissä.
Kiitos Jimi Hendrix:in upeasta kappaleesta, jonka kuuntelin ja tykkäsin paljon!👍
- ystäväsi R-k (laitan viesteihini aina nikin, jonka alkuperän sinä tiedät) - Anonyymi00281
Anonyymi00177 kirjoitti:
Hei etelän Ystäväni hiljalleen hämärtyvään kevätyöhön!🙋♀️
Kiitoksia viesteistäsi ja hyvien fiiliksien toivotuksistasi keväiseen päivään, ja tsempeistäkin!😊Taistelumieltä tarvitsen aina ollessani tekemisissä erään läheiseni narsistipuolison kanssa...
Valkosipulipatonki on herkkua, ja kuivahtaneen saa tuoreutettua mikrossa.👍
Muistan hyvin ne kaikkien karvakuonolaisteni nenänpäiden tökkäykset iholleni, ja "muistona" olen jättänyt pesemättä yhen harvoin käyttämäni huoneen ikkunan, jossa on vielä nähtävissä pieniä nenänpäiden jälkiä.🐱Olenko outo?
Minä muistan kyllä vuosien takaa sen tien varrelta löytämäsi perhosen, jonka vaurioitunutta siipeä sinä yritit korjata, ja ruokit sitä hunaja- tai sokerivedellä. Se oli mielestäni liikuttavaa, ja silloin tiesin sun olevan suuri luonnon ystävä.🫠
En ole matkustellut O:n enkä kenenkään muun kanssa. Enkä ole tehnyt mitään suunnitelmia tulevaa kesääkään varten. Minä aloitin noin pari kuukautta sitten uuden hoito-ohjelman, jonka tarkoituksena on helpottaa t-alkuista vaivaani, ja samalla estää ajoittaisesta pahasta unettomuudestani mahdollisesti seuraavaa muistisairautta. Oireita siihen ei onneksi vielä ole...
Mukava tietää, että vilkutit sen tietyn aseman kohdalla.🙂Siitä on kauan, kun olen itse matkustanut junassa, mutta olen kyllä saatellut läheisiäni sille asemalle.
Maailmasta ei ole hyvät ihmiset loppuneet, ja heitä soisin löytyvän enemmän mm. vanhusten hoitokoteihin ja lasten päiväkoteihinkin. Heitä, joilla on tallella tervettä työmoraalia ja velvollisuudentuntoa. Kännykät kiinni työaikana!😠
Nähdään täällä paikassa, mikä muistuttaa vilkasliikenteistä asemaa tai katua tms. Sorry, kun sanon näin mitä tunnen. Muistelen liikaa menneitä palstojamme.🤔
Hyvää yötä ja levollisia unia sinulle mennessäsi maate 💤toivoo ystäväsi R-k🙂 🙂 R-k rannikon neito / ystäväni hyvää yötä ja alkanutta keväistä viikonvaihdetta !
Muistelen usein menneitä palstojamme ja monia lämpimiä hetkiä tulee mieleen.
Toivon että sinullekin ja olen tuonut edes vähän lämpöä arkeesi ja viikonloppuihisi sekä juhlapyhiisi niiden varsinaisten sanomien lisäksi.
Olen joskus itsekin kärsinyt T:stä mutta rehellisesti en muista millä konstilla pääsin aikoinaan eroon siitä?
Ne pitkät aamut kun ajattelin oletkohan jo hereillä ja pitäisitköhän siitä tai siitä ruokalajista ja juomasta luottaen makumuistiisi.
Tuleeko lehti sinulle ? Minulle ei ole tullut vuosiin, mutta voisi tullakin koska se on mukava lisä aamuun.
Tuleva äitienpäivä monenkin mielessä näköjään, kun se ketä kaipaa, olisi vain elossa vielä.
Kysyit oletko outo, mutta minusta et ole.
Muistatko kahta mummelia (omien sanojensa mukaan jos muistan oikein) ja joiden kanssa vaihdoimme silloin tällöin ajatuksiakin. Ahkeria puuhastelemaan pihoillaan.
Toivottavasti heillä kaikki mahdollisimman hyvin ja ovat tyytyväisiä elämiinsä.
Mukavaa saada tuntea edes hetken. Samoin Suomesta jenkkeihin (muistaakseni Detroithiin muuttanut muusikko) toivottavasti kaikki hänellä ok.
Detroitin mellakoista kauan sitten kertova laulu joka niin syvää bluesia kun ehkä voi vain olla ja siksi teki vaikutuksen kerran ja tekee sen aina uudelleen !
https://www.youtube.com/watch?v=eoos5_pr1Xg
Millaiset mielialat sinulla valon lisääntyessä ja luonnon herätessä ?
Olen ajatellut kaikkia mahdollisuuksia ja uskon että lööydän sen jos en täydellistä mutta kuitenkin hyvän keinon vaihtaa kuulumisia ja jota ehkä voidaan muistellakin vielä.
Sain ainaisen porttikiellon joka minua ei tosin masenna siksi koska tulen tavalla tai toisella sellaisiin maisemiin kuin haluan tulla. Luin viestejä ja yritän vielä muodostaa kuvaa ns. sosiaalisesta ympäristöstä jota en koe vieraaksi itselleni enkä välitä vastavoimistakaan.
Mitä sinä ajattelit minun valinnasta tässä välillä, joka aihepiireiltään ja ilmaisutavaltaan tosin hieman 'virallisempi', heh.
Mukava kuulla sinusta, kerro käänteistäsi ja kaikesta, viestejäsi odotellen ystäväsi tunnelmallisesta kevätyöstä.
Rolling Stones : The Last Time Live, soittavat tosin playbackinä ( ties kuinka monennen kerran ) yön musiikiksi, tekevät kuulemma levyn.... - Anonyymi00282
Anonyymi00281 kirjoitti:
🙂 🙂 R-k rannikon neito / ystäväni hyvää yötä ja alkanutta keväistä viikonvaihdetta !
Toivon että sinullekin ja olen tuonut edes vähän lämpöä arkeesi ja viikonloppuihisi sekä juhlapyhiisi niiden varsinaisten sanomien lisäksi.
Olen joskus itsekin kärsinyt T:stä mutta rehellisesti en muista millä konstilla pääsin aikoinaan eroon siitä?
Ne pitkät aamut kun ajattelin oletkohan jo hereillä ja pitäisitköhän siitä tai siitä ruokalajista ja juomasta luottaen makumuistiisi.
Tuleeko lehti sinulle ? Minulle ei ole tullut vuosiin, mutta voisi tullakin koska se on mukava lisä aamuun.
Tuleva äitienpäivä monenkin mielessä näköjään, kun se ketä kaipaa, olisi vain elossa vielä.
Muistatko kahta mummelia (omien sanojensa mukaan jos muistan oikein) ja joiden kanssa vaihdoimme silloin tällöin ajatuksiakin. Ahkeria puuhastelemaan pihoillaan.
Mukavaa saada tuntea edes hetken. Samoin Suomesta jenkkeihin (muistaakseni Detroithiin muuttanut muusikko) toivottavasti kaikki hänellä ok.
Detroitin mellakoista kauan sitten kertova laulu joka niin syvää bluesia kun ehkä voi vain olla ja siksi teki vaikutuksen kerran ja tekee sen aina uudelleen !
Olen ajatellut kaikkia mahdollisuuksia ja uskon että lööydän sen jos en täydellistä mutta kuitenkin hyvän keinon vaihtaa kuulumisia ja jota ehkä voidaan muistellakin vielä.
Sain ainaisen porttikiellon joka minua ei tosin masenna siksi koska tulen tavalla tai toisella sellaisiin maisemiin kuin haluan tulla. Luin viestejä ja yritän vielä muodostaa kuvaa ns. sosiaalisesta ympäristöstä jota en koe vieraaksi itselleni enkä välitä vastavoimistakaan.
Mitä sinä ajattelit minun valinnasta tässä välillä, joka aihepiireiltään ja ilmaisutavaltaan tosin hieman 'virallisempi', heh.
Mukava kuulla sinusta, kerro käänteistäsi ja kaikesta, viestejäsi odotellen ystäväsi tunnelmallisesta kevätyöstä.
Rolling Stones : The Last Time Live, soittavat tosin playbackinä ( ties kuinka monennen kerran ) yön musiikiksi, tekevät kuulemma levyn....R.S. 1965 :
https://www.youtube.com/watch?v=bbjMuuTAZZM - Anonyymi00288
Anonyymi00279 kirjoitti:
Hei Ystäväni etelästä!🙋♀️
Kiitoksia viesteistäsi ja lämpimistä hyvän kevätyön toivotuksistasikin!🙂
Toivottavasti sinun vointisi siellä on jo parempi ja olet tervehtynyt.👍
Viileät yöt jatkuvat täällä pohjoisessakin, lämpötila on tällä hetkellä 4°.
Tämäkin ketju vaikuttaa päivä päivältä sekavammalta, enkä sen vuoksi tunne viihtyväni tällä foorumilla. Se sinullekin tutuksi tullut pieni palsta tarvitsee meitä molempia, mutten voi tietenkään pakottaa sinua tulemaan sinne.
Moderaatio oli tuskin ainoa syy siihen, miksi lähdit sieltä silloin... eikös niin?🤫
En ole unohtanut yhteisiä aikojamme aiemmilla palstoilla yv-puolineen, ja siksi käyn täällä tervehtimässä välillä, kun en saa sinua kiinni enää mistään muualta.
Hyvää kevätyötä ja vointiakin sinulle, ja mukavaa alkanutta viikonloppua, toivoo R-kR-k ystäväni hyvää yötä sinulle, mukava lukea sinusta ! 🙂🙂
Olisin jaksanut pistää vastaan mutta tylsistä tunnelman pilaajista en innostu.
Miten vointisi ja mielialasi tänään ? Minulla melko hyvin verrattuna pariin viime päivään.
Oletko laulanut tai mitä musiikkia kuunnellut ?
Pankki vihoittelee ja tappelua sen kanssa mutta eiköhän tästä selvitä ?
Olen usein aamuyöstä hereillä ja ajattelen mitähän puuhastelet ja oletkohan hereillä.
Katsotko kun aurinko luo ensi säteitään puiden latvojen takaa ja värittää taivaan upean väriseksi ?
Tsemppiä sinulle roppakaupalla ja positiivista mieltä ! Lämpimiä tunnelmia toivotellen, herää taas terveenä ja virkistyneenä kuten minulle toivotettiin ollessani lapsonen.
Ystäväsi koneensa äärestä viestejäsi odotellen - Anonyymi00290
Anonyymi00281 kirjoitti:
🙂 🙂 R-k rannikon neito / ystäväni hyvää yötä ja alkanutta keväistä viikonvaihdetta !
Rolling Stones : The Last Time Live, soittavat tosin playbackinä ( ties kuinka monennen kerran ) yön musiikiksi, tekevät kuulemma levyn....Hei etelän Ystäväni toukokuiseen myöhäisiltaan!🙋♀️
Kiitoksia viikonlopun aikana kirjoittamistasi viesteistäsi ja toivotuksistasi!😊
Täällä minä olen ja vaikka en viihdy tällä foorumilla, niin sinä vedät minut tulemaan tänne. Ehkä meidän onnistuu vielä löytää parempi yhteydenpitopaikka...
Samoin minäkin muistelen usein menneitä palstojamme, ja todellakin monia lämpimiä hetkiä tulee mieleeni, kuten sanot sinullekin tulevan.🤔
Sinä olet tuonut paljon lämpöä mun arkeeni ja viikonloppuihini, ja juhlapyhiini niiden sanomien lisäksi. Jouluna vaihdoimme joululahjoja, ja se sinulta saamani viimeisin ihana lahja on usein kaulassani.😉Muttei kerrota muille mikä...
Äitienpäivä meni ja oli minulle melko mollivoittoinen, kun näin toisen lapseni perhettä vain videopuhelinyhteyden kautta. Eihän se korvaa oikeaa tapaamista.😐
Muistelin äitienpäivänä myös muutamia vuosia sitten kuollutta äitiäni, jonka haudalle vein ruusuja. Ikävä on kova vieläkin...😢
Mun t-alkuinen noudattaa sitä samaa vanhaa kaavaa elikkä on välillä pienemmällä ja välillä isommalla volyymilla. Tällä hetkellä aika pienellä. Olen saanut uusia ohjeita lääkäriltä. Vitamiineista tärkeimmät on B12 ja D, jota saan kesällä auringosta. Samoin sinkkiä pitää saada joko ruuasta tai purkista.
Mulle tulee toinen alueen paikallislehdistä paperiversiona, toisen luen netistä.
Kyllä muistan molemmat mummelit, joista toinen kirjoittelee nyt eri nikillään samalla palstalla millä minäkin. Toisesta en tiedä, mutta epäilen hänen uuden nikkinsä olevan...?
Sitä kivaa ahkerasti kommentoinutta muusikkoa minäkin olen miettinyt usein. Hänellä ei ole pääsyä sille nykyiselle palstalleni. Usasta ei voi kirjautua sinne tms.
Kysyt, millaiset mielialat minulla on valon lisääntyessä ja luonnon herätessä? No arvaa vaan miten innoissani olen tuon pihani kanssa. Joka päivä siellä löytyy tekemistä.🌱
Aika erikoista on se, että sinä sait sinne ainaisen porttikiellon niin lyhyen palstallaolosi jälkeen. Eräs uskovainen nikki saa banneja tämän tästä ja tulee yhä uudelleen takaisin. Muuten, "joku" käy siellä silloin tällöin sun nikilläsi, jättäen "muistijäljen" käynnistään. Viimeksi hän on käynyt maaliskuussa. Ehkä hän on tunnistanut minut ja haluaa härnätä mua tai jotain sellaista...?
Minusta se nykyinen "nikillinen" palstasi on tosiaankin virallinen, eikä eräs kriittinen tyyppi halua sen muuttuvan toisenlaiseksi, niinku viihteellisemmäksi.
Kiitos Detroitin mellakoista kertovasta hienosta blues-musiikista, ja samoin Rolling Stonesien niinikään hienosta ikiklassikosta!👍Kuuntelin ja tykkäsin.🎶
Hyvää keväistä yötä ja levollisia unikuvia sinulle, toivoo pohjoisen ystäväsi R-k - Anonyymi00291
Anonyymi00288 kirjoitti:
R-k ystäväni hyvää yötä sinulle, mukava lukea sinusta ! 🙂🙂
Olisin jaksanut pistää vastaan mutta tylsistä tunnelman pilaajista en innostu.
Miten vointisi ja mielialasi tänään ? Minulla melko hyvin verrattuna pariin viime päivään.
Oletko laulanut tai mitä musiikkia kuunnellut ?
Pankki vihoittelee ja tappelua sen kanssa mutta eiköhän tästä selvitä ?
Olen usein aamuyöstä hereillä ja ajattelen mitähän puuhastelet ja oletkohan hereillä.
Katsotko kun aurinko luo ensi säteitään puiden latvojen takaa ja värittää taivaan upean väriseksi ?
Tsemppiä sinulle roppakaupalla ja positiivista mieltä ! Lämpimiä tunnelmia toivotellen, herää taas terveenä ja virkistyneenä kuten minulle toivotettiin ollessani lapsonen.
Ystäväsi koneensa äärestä viestejäsi odotellenHei Ystäväni keväiseen aamuyöhön!🙂
Niinpä, siellä palstalla oli ja on niitä vakijankuttajia ja vastaanvänkääjiä, joiden "terä on tylsynyt" sinun lähtösi jälkeen. Minäkin olen saanut heiltä "mielipiderauhan" silloinkin, kun olen kirjoittanut siitä tietystä riitoja aiheuttaneesta aiheesta.😇
Mun vointini on ollut yllättävän hyvä jo monta viikkoa, mikä ihmetyttää ja ilahduttaa rankan talven jälkeen, jolloin sairastin kolme flunssaa lyhyen ajan sisällä. Lääkäriltä saamani ohjeet ja "kuntokuuri" on näköjään tehonnut. Heti aamulla juon tyhjään vatsaan lasillisen haaleaa vettä, johon olen sekoittanut puolen sitruunan mehun ja ripauksen suolaa. Olen jättänyt karkit ja muut makeat herkut sekä lisännyt ulkoilua ja liikuntaa. Viime viikkoina se on ollut enemmän hyötyliikuntaa pihallani...
Kyllä, seuraan usein päivän mittaan auringon liikkeitä ja taivaan värejä. Illan värit taivaalla ennustivat tulevaa sadetta, mitä sääennusteetkin lupasivat. Luonto kaipaa jo kovasti vesisadetta kasvuun.🌧️Syksyllä istuttamani tuijat selvisivät talven yli.👍
Olen kyllä laulanut itsekseni tuttuja keväisiä lauluja, ja valmistaudun huomenna alkaviin euroviisuihin. Saas nähdä, miten Linda ja Pete ennakkosuosikkeina pärjäävät... minä uskon heidän voittoonsa. Varsinkin Lindan viulusoolot on upeaa kuultavaa!
Kiitos, samoin sinulle tsemppiä ja positiivista mieltä sekä hyvää vointiakin uuteen päivään ja koko viikkoon, toivottelee vanhahko ystäväsi R-k nuorekkaalla mielellä...🤗 - Anonyymi00298
Anonyymi00290 kirjoitti:
Hei etelän Ystäväni toukokuiseen myöhäisiltaan!🙋♀️
Kiitoksia viikonlopun aikana kirjoittamistasi viesteistäsi ja toivotuksistasi!😊
Täällä minä olen ja vaikka en viihdy tällä foorumilla, niin sinä vedät minut tulemaan tänne. Ehkä meidän onnistuu vielä löytää parempi yhteydenpitopaikka...
Samoin minäkin muistelen usein menneitä palstojamme, ja todellakin monia lämpimiä hetkiä tulee mieleeni, kuten sanot sinullekin tulevan.🤔
Sinä olet tuonut paljon lämpöä mun arkeeni ja viikonloppuihini, ja juhlapyhiini niiden sanomien lisäksi. Jouluna vaihdoimme joululahjoja, ja se sinulta saamani viimeisin ihana lahja on usein kaulassani.😉Muttei kerrota muille mikä...
Äitienpäivä meni ja oli minulle melko mollivoittoinen, kun näin toisen lapseni perhettä vain videopuhelinyhteyden kautta. Eihän se korvaa oikeaa tapaamista.😐
Muistelin äitienpäivänä myös muutamia vuosia sitten kuollutta äitiäni, jonka haudalle vein ruusuja. Ikävä on kova vieläkin...😢
Mun t-alkuinen noudattaa sitä samaa vanhaa kaavaa elikkä on välillä pienemmällä ja välillä isommalla volyymilla. Tällä hetkellä aika pienellä. Olen saanut uusia ohjeita lääkäriltä. Vitamiineista tärkeimmät on B12 ja D, jota saan kesällä auringosta. Samoin sinkkiä pitää saada joko ruuasta tai purkista.
Mulle tulee toinen alueen paikallislehdistä paperiversiona, toisen luen netistä.
Kyllä muistan molemmat mummelit, joista toinen kirjoittelee nyt eri nikillään samalla palstalla millä minäkin. Toisesta en tiedä, mutta epäilen hänen uuden nikkinsä olevan...?
Sitä kivaa ahkerasti kommentoinutta muusikkoa minäkin olen miettinyt usein. Hänellä ei ole pääsyä sille nykyiselle palstalleni. Usasta ei voi kirjautua sinne tms.
Kysyt, millaiset mielialat minulla on valon lisääntyessä ja luonnon herätessä? No arvaa vaan miten innoissani olen tuon pihani kanssa. Joka päivä siellä löytyy tekemistä.🌱
Aika erikoista on se, että sinä sait sinne ainaisen porttikiellon niin lyhyen palstallaolosi jälkeen. Eräs uskovainen nikki saa banneja tämän tästä ja tulee yhä uudelleen takaisin. Muuten, "joku" käy siellä silloin tällöin sun nikilläsi, jättäen "muistijäljen" käynnistään. Viimeksi hän on käynyt maaliskuussa. Ehkä hän on tunnistanut minut ja haluaa härnätä mua tai jotain sellaista...?
Minusta se nykyinen "nikillinen" palstasi on tosiaankin virallinen, eikä eräs kriittinen tyyppi halua sen muuttuvan toisenlaiseksi, niinku viihteellisemmäksi.
Kiitos Detroitin mellakoista kertovasta hienosta blues-musiikista, ja samoin Rolling Stonesien niinikään hienosta ikiklassikosta!👍Kuuntelin ja tykkäsin.🎶
Hyvää keväistä yötä ja levollisia unikuvia sinulle, toivoo pohjoisen ystäväsi R-kR-k ystäväni, hyvää sateista tiistaita sinulle, luonto tarvitsee sadetta.
Kastematoraukat tulevat asfaltille ja tallautuvat jalkoihin enkä kestä katsella sitä avuttomuutta.
Katson alkeellisia eläimiäkin toisin kuin hyötymismielessä ja kyseiset madot pitävät pellotkin kuohkeina. En kuulu mihinkään järjestöön mutta vaikka kykenemme matkaamaan Marsiin ehkä piankin emme kykene tekemään alkeellista kastemato parkaa, joka odottaa pelastajaa märältä asfaltilta sinne jouduttuaan.
Puuhastelen juuri nyt harrastusteni kanssa, pian haisee epoksihartsi, jonka kuivuttua haisee perinteinen lakkakerros koristeellisen suojalevyn päällä, joka on hyvin ohut.
Välillä ajattelen mitähän teet juuri nyt, välillä käy vieraita pohjoisesta, etupäässä eräs pariskunta ja sain kutsun kyläilemäänkin mutta ajankohtaa ei sovittu.
Hmmmm, pitääkö minun laittaa oma video sinulle joka on riittävän hyväsoundinen ?
Kunhan saan "lasilevyn" toimimaan kunnolla, joten en lupaile mitään. Liikkeissä sai tapella kun käteinen ei kelvannut maksuvälineeksi. Joten jätin ostamatta. Lopulta löytyi liike jossa käteinen kelpasi maksuvälineeksi.
Nyt akun metsästys käynnissä ja laitteet voivat ilmoittaa ettei tarvikeakku toimi ja pitääkin hankkia alkuperäinen akku. *Huokaus .
Kiva kuulla niistä kahdesta mummelista joista luin. Tuntuivat aktiivisilta ja elämänmyönteisiltä. Ovatkohan he tavanneet ? Terveyttä ja lämpimiä ajatuksia heille !
Samoin Jenkkeihin ja Detroitiin muuttaneelle !
Laitoin äsken leipiä, joissa sulanut aavistuksen verran ruskistunut juusto-kuorrutus Tilsiteriä. Vahva tee maistui sen kanssa ja kirsikkatomaatitkin.
Näppäilen muutaman nuotin ja teeman, jotka ehkä ovat kummitelleet mielessä ja otan hetkestä kaiken kivan irti....
Terveisin ystäväsi koneensa äärestä viestiäsi odotellen, nauttien harmaudestakin.
Yritä samaa !
- Anonyymi00150
Ei mitään hajua kuka suuttuu!!! Ei mitään hajua.
- Anonyymi00158
Huijaat taas 😡
- Anonyymi00159
No ainakin paljon nuorempi suuttuu helposti! En voi sietää nopeasti suuttuvia ihmisiä!
- Anonyymi00172
Anonyymi00159 kirjoitti:
No ainakin paljon nuorempi suuttuu helposti! En voi sietää nopeasti suuttuvia ihmisiä!
Some opettaa myös ihmisluonteiden tuntijaksi nopealla aikataululla, koska on pakko ellei halua ottaa välinpitämätöntä asennetta päivän kommentteihin.
- Anonyymi00206
Anonyymi00158 kirjoitti:
Huijaat taas 😡
Ei ole hajua.
- Anonyymi00151
En tiedä. Kaivattuni ei kirjoittaisi ni rumasti mite täällä kirjoitetaan.
- Anonyymi00156
Ei ole mitään hajua.
- Anonyymi00160
Mustasukkasten läskien ja nistien kanssa.
Kaivattu ei ole kotona siksi on nyt näin siistiä kielenkäyttöä.Homot meni metsästysmajalle istuun monitoorin eteen Tummeli rasvapurkki kädessä,Mummojen piirakoiden vahtiin.- Anonyymi00161
Mummo heräs ja autoletka lähti kohti majaa klo 22.30.
- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Rallihomoja?
- Anonyymi00163
Anonyymi00162 kirjoitti:
Rallihomoja?
Tietenkin.
- Anonyymi00189
Nyt heilu 'nistikortti' ja 'läskikortti' puhumatta 'muista'.
Säälittävää provoilua. - Anonyymi00190
Anonyymi00161 kirjoitti:
Mutta sä et lähteny ? Etkös osaa ?
Säälittävää provopäältä. - Anonyymi00241
Anonyymi00189 kirjoitti:
Nyt heilu 'nistikortti' ja 'läskikortti' puhumatta 'muista'.
Säälittävää provoilua.Myös homosexuaalisuus on mainittu palstaäijän jonnin joutavassa litaniassa- bongasitko sen?
- Anonyymi00257
Anonyymi00241 kirjoitti:
Myös homosexuaalisuus on mainittu palstaäijän jonnin joutavassa litaniassa- bongasitko sen?
Vahinkoa ei tapahtunut koska bongasit itse.
- Anonyymi00165
- Anonyymi00171
Olinkin melkein unohtanut sen tunnetun tosiasian ettei kaikille ole jaettu samoja lähtökohtia elämään, mutta toivottavasti päivä oli kuitenkin heille hyvä, kun miljoonatkaan eivät välttämättä riitä kaikille tuomaan iloa tarpeeksi.
- Anonyymi00196
Anonyymi00171 kirjoitti:
Olinkin melkein unohtanut sen tunnetun tosiasian ettei kaikille ole jaettu samoja lähtökohtia elämään, mutta toivottavasti päivä oli kuitenkin heille hyvä, kun miljoonatkaan eivät välttämättä riitä kaikille tuomaan iloa tarpeeksi.
Tolle argumentille peukutukset.
P-kärpäsiä on aina pilaamassa hyviäkin asioita.
- Anonyymi00166
Ei mitään hajua kenenkään kanssa juttelen??
- Anonyymi00170
Jos sulla ei ole, minulla on.
- Anonyymi00187
Anonyymi00170 kirjoitti:
Tiedätkö kuka olen?
- Anonyymi00258
"Ketämiehen" eräs suvakki sivupersoona heräs ?
- Anonyymi00259
Anonyymi00187 kirjoitti:
Tiedätkö kuka olen?
Turhaan höpiset.
Kirjoititkin itsestäs "kun et tajua".
Toiset tajuaa. - Anonyymi00278
Anonyymi00170 kirjoitti:
Niin mullakin on hajua❤️👍
- Anonyymi00173
Huomenta... Taksi tilattu
- Anonyymi00176
Hyvä jos oot se foorumille epäviihtyvyyttä tuova älykkö häiris ? tai koepalloja testimielessäkin moderaation suuntaan heittelevä patologinen printtiscriinari ilmottelija stalkkeri ?
Ei muistella pahalla. - Anonyymi00180
Anonyymi00176 kirjoitti:
Hyvä jos oot se foorumille epäviihtyvyyttä tuova älykkö häiris ? tai koepalloja testimielessäkin moderaation suuntaan heittelevä patologinen printtiscriinari ilmottelija stalkkeri ?
Ei muistella pahalla.Olo vaan meno.
- Anonyymi00192
Anonyymi00180 kirjoitti:
Olo vaan meno.
Hei nettihäirikkö turhaa yrittelet mitään. Ihmissuhteita jos sellasia jollain et pysty sotkee ja täältä saat takasin sen minkä jaatkin.
- Anonyymi00193
Anonyymi00180 kirjoitti:
Olo vaan meno.
Hyvä et vaan meno.. sua ei kaivata häiriköimässä saitilla..
Eräällä tyypillä on ollu tai on vieläkin oma blogi johon se kopioi foorumiviestejä.
ps laitoitko muistiin ? - Anonyymi00194
Anonyymi00176 kirjoitti:
Ei muistella pahalla.Huhuuuuu oletko siellä vielä nettihäirikkö vai työnsitkö pään pensaaseen --- vielä se ettet sä pystyny mua provoilee lähettää tätäkään viestiä.
- Anonyymi00207
Anonyymi00180 kirjoitti:
Olo vaan meno.
Jep. Meno oli meillä ja taksilla kävimme.
- Anonyymi00208
Anonyymi00192 kirjoitti:
Hei nettihäirikkö turhaa yrittelet mitään. Ihmissuhteita jos sellasia jollain et pysty sotkee ja täältä saat takasin sen minkä jaatkin.
Oli vaan meillä meno ja taksilla mentiin. Kesti meno jonkin aikaa.
- Anonyymi00209
Anonyymi00193 kirjoitti:
Hyvä et vaan meno.. sua ei kaivata häiriköimässä saitilla..
Eräällä tyypillä on ollu tai on vieläkin oma blogi johon se kopioi foorumiviestejä.
ps laitoitko muistiin ????
- Anonyymi00210
Anonyymi00194 kirjoitti:
Huhuuuuu oletko siellä vielä nettihäirikkö vai työnsitkö pään pensaaseen --- vielä se ettet sä pystyny mua provoilee lähettää tätäkään viestiä.
Häirikkö? Kun ikävöin.
- Anonyymi00240
Anonyymi00209 kirjoitti:
???
Jotain kuvitteellista blogiaan varmaan mainostaa tämä palstaäijä tässä ohimennen, mee eteenpäin, sillä kommentteja ja ketjuja riittää niin, ettei runsaudenpulalla ole rajaa
- Anonyymi00260
Anonyymi00208 kirjoitti:
Oli vaan meillä meno ja taksilla mentiin. Kesti meno jonkin aikaa.
Kestää mulla täälläki jonkin aikaa etkä voi mitään.
- Anonyymi00174
- Anonyymi00175
Sen naisen ja ukon lasten kanssa.
- Anonyymi00191
Onko prtsc - nppi jo kovassa käytössä ?
- Anonyymi00256
Anonyymi00191 kirjoitti:
Onko prtsc - nppi jo kovassa käytössä ?
Jos olet saanut viestin jo korvanappiisi, niin sitten sekin on varmaan näin- mitä ikinä onkaan tällä kertaa. Omg
- Anonyymi00262
Anonyymi00256 kirjoitti:
Jos olet saanut viestin jo korvanappiisi, niin sitten sekin on varmaan näin- mitä ikinä onkaan tällä kertaa. Omg
Etkö osaa lukea vai onko lukemisen ymmärtämisvaikeuksia ??
- Anonyymi00182
Freudilainen
- Anonyymi00197
Höpö höpö.
- Anonyymi00211
Anonyymi00197 kirjoitti:
Höpö höpö.
Se on sanonta.
- Anonyymi00218
Anonyymi00211 kirjoitti:
Se on sanonta.
Ja se edellinen oli lause. Tajusitko ?
- Anonyymi00263
Anonyymi00197 kirjoitti:
Höpö höpö.
Oikea kommentti.
Juuri noin.
- Anonyymi00183
Ei
- Anonyymi00199
Vastailee itelleen ?
- Anonyymi00239
Anonyymi00199 kirjoitti:
Vastailee itelleen ?
Palstasetä tekee usein näissä gallupeissasn näin, se on muksu aivan totta. Äiti auttaa eteenpäin
- Anonyymi00185
Vain hölmöt luulee tietävänsä
- Anonyymi00188
Se on osittain totta!
- Anonyymi00195
Maasta se pienikin ponnistaa mikään ei ole niin antosaa kun vanhojen turhis foorumihäiriköiden jahtaaminen.
Pistä pienet aivopierut kun muuhun et kykene.
Tosiaankin säälittävää........... - Anonyymi00220
Sittenkö meitä on 2?
- Anonyymi00221
Anonyymi00188 kirjoitti:
Se on osittain totta!
Ei se ole totta.
- Anonyymi00238
Alkaa olla jo ei niinlatentisti mielipuolinen näky tiettyjen kommentaarit päivästä toiseen palstaäijän aloituksesta toiseen
- Anonyymi00198
Harvemmin.
- Anonyymi00213
Täällä, kun puhuu ikävästä. Että toinen oli luotettava ja mukava ihminen ja ihana. On kuulemma häirikkö? Muka muut ihmiset eivät voi tuhota välejä? Ei muka ole toisten ihmisten mielipiteillä väliä? Ei muka hyvänpäivän kavereilla ole kiireitä arkisin? Työn jälkeen? Työn jälkeen ei saisi haluta nähdä kavereita. Työkavereita en halua nähdä, kun en halua vapaalla puhua töistä.
- Anonyymi00222
Hyvä jos myönsit.
- Anonyymi00229
Anonyymi00213 kirjoitti:
Täällä, kun puhuu ikävästä. Että toinen oli luotettava ja mukava ihminen ja ihana. On kuulemma häirikkö? Muka muut ihmiset eivät voi tuhota välejä? Ei muka ole toisten ihmisten mielipiteillä väliä? Ei muka hyvänpäivän kavereilla ole kiireitä arkisin? Työn jälkeen? Työn jälkeen ei saisi haluta nähdä kavereita. Työkavereita en halua nähdä, kun en halua vapaalla puhua töistä.
Puhu vaan omasta puolestas........
- Anonyymi00236
Anonyymi00229 kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestas........
Tarkoititko esim sitä palstaäijälle vastaaja, että itse mm tapaat työkavereita tai työpareja vapaalla ja puhut töistä vai mikä kohta jäi erityisesti mieleesi? Taidan arvata
- Anonyymi00237
Anonyymi00222 kirjoitti:
Hyvä jos myönsit.
Harjoittelehan tätä myöntämistä mitä ikinä se tarkoittaakaan itsekin. Sivusta valoa päivään
- Anonyymi00276
Anonyymi00236 kirjoitti:
Tarkoititko esim sitä palstaäijälle vastaaja, että itse mm tapaat työkavereita tai työpareja vapaalla ja puhut töistä vai mikä kohta jäi erityisesti mieleesi? Taidan arvata
Palstaäijät, gubet tms. ei kiinnosta ellei ole nykynenkin multipersoona asialla pilaamassa ketjun tunnelmia ? Saavat mitä pikku provopäät tulivat hakee. Blokkari hei vieläkös ilmottelet "ammatikses" ihmisten viesteistä jotka eivät ehkä millään mahdu arvomaailmaasi ?
Välitit tai et toiminnan kritiikistä mulle makkaranmaku.
Jes.....säälittävää
- Anonyymi00212
Ei kiinnosta kirjoittaa kenellekään.
- Anonyymi00228
Odotellaanpa mitä se sihisevä sähisevä turhake vastaa niin saa nauraa...........
- Anonyymi00235
Anonyymi00228 kirjoitti:
Odotellaanpa mitä se sihisevä sähisevä turhake vastaa niin saa nauraa...........
Sinähän jo varhain valmistaudut päivään ja nauramaan. Mielen miljöö ei oikein kuitenkaan ehkä elä. T
- Anonyymi00277
Anonyymi00235 kirjoitti:
Sinähän jo varhain valmistaudut päivään ja nauramaan. Mielen miljöö ei oikein kuitenkaan ehkä elä. T
Kellä sitä nyt aamulla kaikki valot palaa samaan aikaan hah , mutta parempi tyhjäkin kaali kun ylpeys estää nettihäirikköä haistamasta omaa lemua mitä kylvää tänne toisten joukkoon..
Pidetään vaan palstan puolia !
- Anonyymi00214
Tekoälyllä varustetun imbesillinnkanssa kenellä on erittäin huonoksi mennyt naismaku ,selittyy lähestyvästä miesvaihdevuosista.En nyt tyrkytä itseäni tässä.Kamalaa ne vaihdevuodet.
- Anonyymi00225
Vanhat häiriköt eivät osaa argumentoida ja saavat mitä ansaitsevat.
- Anonyymi00215
Jesper tuli kuvioihin noin 2 vuotta sitten.Korruptoitunut entinen lääni.
- Anonyymi00216
*Jepet.
- Anonyymi00223
Anonyymi00216 kirjoitti:
*Jepet.
Osaatko muuta ?
- Anonyymi00226
Höpö höpö........
- Anonyymi00227
Siis osaatko vai et ?
- Anonyymi00234
Anonyymi00226 kirjoitti:
Höpö höpö........
Kerrotko tarkemmin, että mikä lääni tai piirikunta erityisesti ei olisi korruptoitunut? Sivusta toimittajaharjoittelija
- Anonyymi00264
Anonyymi00234 kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin, että mikä lääni tai piirikunta erityisesti ei olisi korruptoitunut? Sivusta toimittajaharjoittelija
Höpö höpö höpö.
- Anonyymi00230
Otappa se matkalaukku nyt kouraan, painu pilaamasta muiden tunnelmia.
Voi olla että olet entinen Kingi jollain muulla foorumilla tms. mutta täällä et ole.
Varsinkaan jos sä pilaat muiden palstailijoiden tunnelmia......tajuutko vai et ? ? - Anonyymi00231
robotin kanssakin on hauskaa kirjoitella, varsinkin jos juo ämpäeistä viskiä samalla... litroittain VO.
Mutta niin jotain teknisiä juttuja jostain IC.-piiein jaljiha /monijalkaiset pienet, kuin ötökät, voi kysyä datasheet tähän.....
Kuin jos muistaisi ulkoa sanasta sanaan jonkin.. Hesekielin kirjeen tai Markuksen testamenin ulko kokonaan...- Anonyymi00270
Nyt "uskontokortti" heiluu, hu huuu hu huuuu hu huuuuu.
Tylsää. Ei kai osaa muuta ?
- Anonyymi00243
Kenen kanssa luulitte täällä mölisevänne.
Omassa keskuudessanne siis oman ryhmämme kesken.
Huvittavaa.- Anonyymi00265
Pölö pölo pölö pölö.
- Anonyymi00266
Otan teistä turhakkeista ilon irti......
- Anonyymi00268
Tyyppi yrittää saada moderaation lukitsemaan ketjun mutta sitä ennen huvittelen sen kustanbnuksella koska ei ole parantanut tapojaan..........
- Anonyymi00271
Eikö mene jakeluun ?
Sitä paitsi ku ei kuvitella mölisevämme oman porukan kanssa.
Hv ja säälipisteet päälle
Pistä mölisijä pienet ulkomaankieli kommentit hahahahahahaha ! - Anonyymi00272
Anonyymi00271 kirjoitti:
Eikö mene jakeluun ?
Sitä paitsi ku ei kuvitella mölisevämme oman porukan kanssa.
Hv ja säälipisteet päälle
Pistä mölisijä pienet ulkomaankieli kommentit hahahahahahaha !Etkä nettihäirikkö huomannu et toivotin hyvää vappuakin ? Vai menikö se jo.........hahahahahahahaha.
- Anonyymi00267
Ei ole mitään merkitystä mulle ainakaan kenenkä kanssa täällä kirjottelee varsinaisesti kirjottele kenenkään kanssa kunhan kirjottelen sinne tänne sitä sun tätä
- Anonyymi00273
Töissä olin. Hyvänpäivän kavereilla ei ole aikaa nähdä arkisin. Työkavereita ei vapaalla halua nähdä. En halua vapaalla puhua työasioista. Hyvänpäivän kaveri ln sellainen, jolla on harvoin aikaa olla sinun kaveri ja tehdä kaikenlaista kivaa kanssasi tai olla vaan ja jutella.
- Anonyymi00283
Aika usein hyvin sekaisin olevien kanssa 😝
- Anonyymi00285
Onko vaikeeta ota Burana.
- Anonyymi00286
Anonyymi00285 kirjoitti:
Onko vaikeeta ota Burana.
Tuskin auttaa. Ihme sekoilija provoilijoita.
Tottahan toi toki on mutta en yleistä.
- Anonyymi00284
Jk R-k ystäväni : tässä hyvälaatuinen video eli hyvät soundit ja kuva.
Gimme Shelter toinen biisi samasta tilaisuudesta joka kannattaa tsekata.
Saa nähdä ulottuuko kiertue tänne pohjolaan vai pitääkö uhrata muutama kolikko päästäkseen lähimmälle stadikalle ? Uskon senkin järjestyvän jotenkin.
https://www.youtube.com/watch?v=ruTMp4_sy1E- Anonyymi00287
Jk R-k kirjoitin sulle aikasemmin pitemmän viestin tähän ketjuun.
- Anonyymi00289
Anonyymi00287 kirjoitti:
Jk R-k kirjoitin sulle aikasemmin pitemmän viestin tähän ketjuun.
Jk. R-k ystäväni, su tuli radio-ohjelma alttoviulusta ja pidin sen soinnista heti.
Ajattelin postata sinulle jotain soittimesta. Toivottavasti pidät ?
https://www.youtube.com/watch?v=STcXcvPNEKM - Anonyymi00292
Hei Ystäväni!💁♀️
Kiitos tuosta kertakaikkiaan upeasta The Rolling Stonesin "jumppakappaleesta", ja aiemmin tähän ketjuun postaamastasi toisestakin, "The Last Time" -videosta!👍
Kuuntelin ja tykkäsin kovasti molemmista!🤩
Ei tällaisia fiiliksiä synny monistakaan nykyisin tehdyistä "kertakäyttöbiiseistä".
Toivottavasti Rollareiden kiertue ulottuu tänne pohjolaan, ja olisi mukava päästä paikan päälle... ja pääkaupunkiseudulla asuu sukulaisiani, jotka voisivat majoittaa minut.
Lämpöisin kevätöisin ajatuksin ystäväsi R-k - Anonyymi00293
Anonyymi00289 kirjoitti:
Jk. R-k ystäväni, su tuli radio-ohjelma alttoviulusta ja pidin sen soinnista heti.
Ajattelin postata sinulle jotain soittimesta. Toivottavasti pidät ?
https://www.youtube.com/watch?v=STcXcvPNEKMKiitos Ystäväni tuosta postaamastasi hienosta alttoviuluvideosta!🎶
Tuo nuori nainen osaa soittaa viulua ainakin melkein yhtä hyvin kuin L.L.🎻
Tässä kiva tallenne vuosikymmenten takaa, jos linkki onnistuu:
https://areena.yle.fi/1-73895821
- Anonyymi00294
R-k ystäväni hyvää yötä sinulle !
Muutama sananen. En ole kirjoittanut sinne. Käyn lukemassa kuitenkin sinun viestejäsi. Ovelat ketut yrittävät kaikenlaista.
Puhelinasia heilahti eteenpäin kun todennäköisesti löysin sopivan akun, joka sopii harvinaiseen malliin, vai pitäisikö sanoa todella harvinaiseen malliin.
Saa nähdä, tleeko Stones stadikalle ? Maailman parhaimpia soundeja oli mielestäni se kun PA:n soundit kimpoili kivitalojen seinistä kilometrien päähän jossa tuulikin vaikutti soundeihin ja tunnelmaan .......no en osaa kuitenkaan kuvailla, joten annan olla ehkä aavistat ?
Nähdään taas täällä t. ystäväsi koneensa äärestä lämpimin kevät-terveisin !- Anonyymi00295
R-k Jk tässä ehkä tuttuja säveliä kaukaisuudesta.
Jos kaikki ne tunteet mitä he ovat herättäneet vuosikymmenten aikana kuulijoissa musiikillaan koettaisiin hk. sekunninkin verran en usko että kukaan selviäisi siitä salamaniskusta hengissä. https://www.youtube.com/watch?v=ForLgVEXSS4&list=RDForLg - Anonyymi00303
Hei etelän Ystäväni keväiseen perjantai-iltaan!🙋♀️
En epäillytkään sinun kirjoittaneen sinne, mutta "joku" on halunnut herättää minun? huomiotani tms. Tietyt stalkkerit osannevat tunnistaa eri kirjoittajia, epäilen siellä yhtä.🙄Mutta miten hän on päässyt kirjautumaan palstalle, jos sun nikkisi siellä ikibannattiin? Onkohan mahdollisesti joku moderaatiosta ollut "asialla"? Se selittäisi kaiken...
Hienoa, jos löysit sopivan akun puhelimeesi!👍Laitahan viestiä tulemaan.
Kyllä, minä aavistan hyvin sen tunnelman, mikä välittyi silloin PA:n soundien kimpoillessa kivitalojen seinistä kilometrienkin päähän Rollareitten keikalla.🎶
Hyvää toukokuisen myöhäisillan jatkoa ja keskiyön hetkiä sinulle, toivoo ystäväsi R-k
- Anonyymi00296
Nettikiusaamiseni takia täällä on pistetty keppejä hoitajan minut syylliseksi sillä minä olen tärkeä todistaja korruptoituneessa paikassa.Olen todistaja pedofilia jutussa mihin liittyy virkamiehiä, lääkäreitä.
Onneksi olen tiennyt tämän ja käyttäytynyt sen mukaan olen vedättänyt niitä täällä.
Voin kertoa millaisia pellejä ne on. - Anonyymi00299
R-k ystäväni hyvää alkavaa yötä ! 😃😃
Tässä W.A. Mozart:in kamarimusiikkia saattaa hyvin olla tuttukin sävelmä ?
Voi sitä loputonta kevyttä pakottamatonta sävelten virtaa ja teemojen hienovaraista muuntelua. Minulla on nuotit vielä kappaleeseen jossain tallella josta koetin aikanaan opetella asioita mutta koska perusteet ei hallussa silloin näen teoksen nytkin toisessa valossa käyttäen soittimen suomia mahdollisuuksia mutta niin ettei se jätä musiikin päätyttyä ohutta aloittelijamaista vaikutelmaa ja melodioiden hakeminen ja niiden löytäminen on asia joka jää muistiin soimaan.
https://www.youtube.com/watch?v=QZWKUszkbXU- Anonyymi00300
😃😃🎵🎶🎶🎵
R-k ystäväni hyvää keskiviikko alkuyötä ! Miten päiväsi mennyt, melko pimeää ollut ja sateistakin siellä ?
Yritän poimia hymiöitä sieltä täältä, kun melko vähän lähetellyt muutenkin niitä niin ei ole tunnetta ylitarjonnasta.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Simple Minds bändi joka ei minussa herättänyt intohimoja alussa mutta sitten kun kolahti, kolahti kunnolla. Videolla maisemia nuoruudestani, tosin toisesta maasta ja kaupungista.
Kuulen vieläkin ne äänet ja näen nostokurkien varjot. Kyllä, yhtye on lähempänä aikakonetta kuin mikään moderni tieteellinen innovaatio edes voisi olla....
Simple Minds : Waterfront
https://www.youtube.com/watch?v=vxXfu-Kbtbc
U2 : Mysterious Ways
https://www.youtube.com/watch?v=rBb7Ss2B8R0&list=RDbR
https://www.youtube.com/watch?v=WzdmXOUZpGw&list=RDWzdmXOUZ - Anonyymi00301
Anonyymi00300 kirjoitti:
😃😃🎵🎶🎶🎵
R-k ystäväni hyvää keskiviikko alkuyötä ! Miten päiväsi mennyt, melko pimeää ollut ja sateistakin siellä ?
Yritän poimia hymiöitä sieltä täältä, kun melko vähän lähetellyt muutenkin niitä niin ei ole tunnetta ylitarjonnasta.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Simple Minds bändi joka ei minussa herättänyt intohimoja alussa mutta sitten kun kolahti, kolahti kunnolla. Videolla maisemia nuoruudestani, tosin toisesta maasta ja kaupungista.
Kuulen vieläkin ne äänet ja näen nostokurkien varjot. Kyllä, yhtye on lähempänä aikakonetta kuin mikään moderni tieteellinen innovaatio edes voisi olla....
https://www.youtube.com/watch?v=WzdmXOUZpGw&list=RDWzdmXOUZR-k sorry ystäväni, väärä kappale oikea osoite mutta tuli yhtä oikea valinta....
Koneella on joskus oma tahto, toisinaan kaiken hävitessä myös bittiavaruuteen ilman näkyvää ayytä.
Hyvää yötä kauniita unia herää terveenä ja virkistyneenä uuteen aamuun nähdään täällä taas, surullinen ja iloinen😃 - Anonyymi00305
Hei Ystäväni!🙂 Kiitos hyvän yön toivotuksestasi!
Tuo W.A. Mozartin kamarimusiikkikappale on tuttu sävelmä, ja se on itseasiassa yksi ensimmäisistä klassisen musiikin puolelta, mistä tykkäsin heti.👍
Kiitoksia postaamastasi hienosta videosta, ja samoin aiemman viestisi Simon & Garfunkelin tunnelmallisesta kappaleesta, mikä on lajissaan unohtumaton klassikko.🤗
Keväisin (euroviisu)viikonlopun terveisin pohjoisen ystäväsi R-k - Anonyymi00307
Anonyymi00300 kirjoitti:
😃😃🎵🎶🎶🎵
https://www.youtube.com/watch?v=WzdmXOUZpGw&list=RDWzdmXOUZHei Ystäväni siellä jossakin!💁♀️(toivottavasti lainaus nyt onnistuu...)
Tämä viikko meni melko sateisissa merkeissä tähän päivään asti, mutta viikonloppu alkoi aurinkoisella ja lämpimällä säällä. 🌤️ Minä tietysti hyökkäsin heti aamulla pihalleni...
Simple Minds -bändiin olen tutustunut ja tykästynyt sinun kauttasi siellä toisella palstalla vuosia sitten.
Muistan kyllä sinun kertoneen toisaalla siitä ajasta, jolloin mm. nostokurjet kuuluivat elämääsi ja työhösi arjessa.
Kiitoksia Simple Minds:in ja U2:n todella hienoista videoista, joita kuuntelin ja tykkäsin kappaleista kovasti.🎶Molemmat bändit on musiikkimaailman huippuja!
Hyvää alkavaa kevätyötä ja kauniita levollisia unia sinulle mennessäsi maate!😴
Herää lauantaiaamuun hyvin levänneenä, iloisena ja virkistyneenä, toivoo R-k - Anonyymi00308
Anonyymi00307 kirjoitti:
Hei Ystäväni siellä jossakin!💁♀️(toivottavasti lainaus nyt onnistuu...)
Tämä viikko meni melko sateisissa merkeissä tähän päivään asti, mutta viikonloppu alkoi aurinkoisella ja lämpimällä säällä. 🌤️ Minä tietysti hyökkäsin heti aamulla pihalleni...
Simple Minds -bändiin olen tutustunut ja tykästynyt sinun kauttasi siellä toisella palstalla vuosia sitten.
Muistan kyllä sinun kertoneen toisaalla siitä ajasta, jolloin mm. nostokurjet kuuluivat elämääsi ja työhösi arjessa.
Kiitoksia Simple Minds:in ja U2:n todella hienoista videoista, joita kuuntelin ja tykkäsin kappaleista kovasti.🎶Molemmat bändit on musiikkimaailman huippuja!
Hyvää alkavaa kevätyötä ja kauniita levollisia unia sinulle mennessäsi maate!😴
Herää lauantaiaamuun hyvin levänneenä, iloisena ja virkistyneenä, toivoo R-kHei Ystäväni!🙂
Lauantai-iltani menee ja venyy varmaan sunnuntain puolellekin euroviisuja seuratessa. En yleensä malta mennä nukkumaan, ennenkuin tuloksetkin on selvinneet.....
Tässä takavuosien euroviisujen "helmiä", joista tykkäsin ja edelleen tykkään.
Johnny Logan - Hold Me Now
https://www.youtube.com/watch?v=gl2yKH5zbyo
Salvador Sobral - Amar Pelos Dois
https://www.youtube.com/watch?v=Qotooj7ODCM
🫠💓- R-k - Anonyymi00309
Anonyymi00308 kirjoitti:
Hei Ystäväni!🙂
Lauantai-iltani menee ja venyy varmaan sunnuntain puolellekin euroviisuja seuratessa. En yleensä malta mennä nukkumaan, ennenkuin tuloksetkin on selvinneet.....
Tässä takavuosien euroviisujen "helmiä", joista tykkäsin ja edelleen tykkään.
Johnny Logan - Hold Me Now
https://www.youtube.com/watch?v=gl2yKH5zbyo
Salvador Sobral - Amar Pelos Dois
https://www.youtube.com/watch?v=Qotooj7ODCM
🫠💓- R-kRk ystäväni 🙂 🙂 luin viestisi jo yöllä ja muistin kuinka sait minut innostumaan eräästä euroviisusta 70-luvulta. Hymiövalikoimani on melko rajoitettu ja onnistun kadottamaan viestini bittiavaruuteen jos jään hakemaan niitä "vääränä aikana".
Muistatko juhlapyhien viettoja 70-luvulla ? Niihin varustauduttiin huolella eikä ollut vain ns. "pakollinen pintaliito" -juhlapyhämeininki päälle kytkettynä, jossa itse juhlapyhästä ei ole jäljellä muut kuin pinnalliset tavat. Nyt minunkin euroviisumuistoissani on sinunkin kappaleita. Kahdesta laulajasta näki vai pitäisikö sanoa kuuli, kun tunnetasolla tapahtui asioita.
Kuuntelenkin vain musiikkia johon tulkinnankin onnistuminen myös kuuluu.
Tässä mielestäni mestariteos :
Halusin antaa J:lle ja tekoälyllekin mahdollisuuden....
https://www.youtube.com/watch?v=cdGe37T1nj8
Toivottavasti pidit ?
Kun luin tekoälysovelluksista mm. ns. "tuhmien tavaroiden" liikkeiden tuotteisiin en nauranut en innostunut vaan alkoi itkettämään ja silmissä välähti kuvia ihmisistä heittämässä pois juttelevia nukkeja joille he ovat ehkä aikaisemmin jutelleet "mukavia" nyt heitettynä roskakakatokseen ja laulun kuuluessa sieltä, yleisönä vain katosta tyhjentämään tullut autokuski ?
Eikö minulla ole muuta miettimistä ? On. Mutta halusin kuitenkin kirjoittaa asiasta kun tekoälysovellukset tuli ajatustasolla vastaan ja mieleeni välähti tekoälyllä varustettu tuote, joka myös käyttäytyy ihmismäisesti ja myös näyttää siltä, laulaa mitä toivotaan, mutta ei tiedä mitään siitä että tulee heitetyksi pian pois "paremman" tuotteen ja uudemman sovellus-valikoiman pian korvatessa vanhemman.
Jossain on vikaa siinä maailmassa vaikka onkin osin kuvitteellinen ja ottaen huomioon tekniikan nopean kehityksen tuntien ei enään kaukana, mutta tällä kertaa vika ei ole täällä.
Ryhdyn suunnittelemaan koristeita ja värimaailmaa erääseen tavaraan, hörppään kupin - viisi hyvää teetä nyt kuuntelen lauantain toivottuja radio ykköseltä....olen siis ohjelmatykkäysten perusteella "vanha" monien mielestä ? Ihan sama koska jos pidän ikivanhasta klassisesta musiikista aina moderniin teknoon niin olen siihen tilanteeseen melko tyytyväinen enkä ole lukkiutunut vain yhteen vuosikymmeneen.
Nyt sinun kannattaa olla varovainen pihalla runsaiden sateiden jälkeen joista olet varmaan saanut nauttia ? Voikukkia on pihalla, luokitellaan rikkaruohoksi, mutta ovat kauniita.
Oletko nähnyt muuttolintuja tai kuullut kurkiaurojen ääniä ?
Keskitytään vähitellen viisuihin ja näen silmissäni kun katselet niitä.
Kerro sitten täälläkin vaikutelmistasi.
Viestiäsi odotellen ystäväsi koneensa äärestä nyt pilvien kylväessä harmautta luontoon mutta nautitaan siitä.
- Anonyymi00306
Eipä liiemmin, mutta tungen seuraavalle kassahenkilölle, joka yrittää lykätä minulle qr-koodilappusta Bonuskortista ja S-jäsenyydestä, kyseisen lipuskan kurkusta alas.
- Anonyymi00310
Ei hajuakaan!
- Anonyymi00312UUSI
Tuttu provoilija aktivoitu.
Muistithan iltalääkkeen?- Anonyymi00313UUSI
Aivopieruihin ei kai ole mitään kunnon roppia ?
- Anonyymi00314UUSI
Hyvää yötä R-k ystäväni pohjoisrannikolle kiitos sydämellisestä viestistä sinne tuulten keskelle, missä revontuletkin hakee taivaspaikkaa....
Katselin / kuuntelin laulut ja monenlaista "pomppiaista" oli estradilla ( miten epäromanttinen tunnelman pilaava lause, mutta siltä tuntui parikin kertaa.
Hk. pidin Italiasta. Volare, tuo alkuillan tunnelman nostattaja ravintoloissa päätyi yleisönkin laulettavaksi ! Tyyppi on ollut kauan kuvioissa, osasi laulaa ja pukeutua sekä mimmit osasivat tanssia ja pidin kappaleesta.
Pari muutakin hyvää kappaletta löytyi joista pidin. Uutuuksien hakeminen ja esittely taitaa mennä ehkä hieman överiksi ja mietin joskus, onko viisut sirkus akrobatiaa tai urheilua musiikin säestyksellä tms. usein jonkin tärkeämmän asian kustannuksella ?
Sunnuntaille upeaa kartanonpuisto kävely musiikkia, tunnelman tuojana, toivottavasti pidät ?
Jk: Katseltuani rahtilaiva EL FARO:n viimeisestä matkasta ja hetkistä dokumentin, se sai kysymään onko kaikella kaksi puolta ? Muistelin katselleeni hurrikaanin vaikutuksia suurkaupungin kaduilla, jossa eräs nainenkin tanssi kameralle, tuulen ja sateen riepotellessa enemmän tai vähemmän häntä.
Olen kiitollinen kun voi asettua tuolille ja katsella elämää tavalla, joka ei olisi onnistunut parikymmentä vuotta sitten aivan helposti paikaltaan liikkumatta.
En ole liikuntarajoitteinen tms. tarkoitin vain saavani suunnilleen sen saman tunteen realielämässäkin.
Nähdään taas täällä t. ystäväsi koneensa äärestä lämpimin ajatuksin.
Herää terveenä ja virkistyneenä uuteen aamuun- Anonyymi00315UUSI
R-k ystäväni, Antonio Vivaldin musiikkia sinulle....
https://www.youtube.com/watch?v=LEiMxP44gy0
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83694032Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2523101Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672533Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast42013Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251620Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821570Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään691555Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j161170Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.491080- 611042