asukas, joka yhä häiriköit minua ja elämääni jopa yöllä, jyräämällä tuolia lattiaan aikaan 1.25 yöllä! Miksi muistutat stalkkerista jota inhoan sydämeni pohjasta, koska hänen takiaan menetin monia hyviä vuosia! En koskaan anna hänelle anteeksi ja jos hän vielä kerrankin lähestyy minua yllättäen, sen kuulevat kaikki lähistöllä olevat ihmiset, koska huudan kovaan ääneen että häivy siitä saa..nan stalkkeri! En koskaan halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Muista, että ystäväksi vain 70v mies, kunhan ensin saan korvaukset ja saan elää täysin rauhassa tässä talossa missä asun, vähintään vuoden ajan! Joka ikinen ylimääräinen ääni huomioidaan ja joka ikinen oven avaus tiettyyn kellonaikaan merkitään ylös ja joka ikinen ääni yläkerrassa huomioidaan! Kuka helvetissä antoi paljon nuoremmalle henkilölle luvan yrittää väkisin tunkeutua elämääni! Voin myös tehdä sen etten kerron vielä monelle ihmiselle, miten kauiheita vuosia olen joutunut kokemaan ja taloudelliset menetykset ja olin kauhuissani etten missään saanyt elää rauahssa! Se saa..nan esitys oli pelkkää myrkkyä mielelleni ja on käsittämätöntä, ettei kukaan koskaan tuntunut ymmärtävän sitä kuinka hädissäni ja kauhuissani olin! Ja olen siyä yhä. Pitääkö minun kuolla ennen kuin ymmärrätte, miten ahdistavalta ja stressaavalta se kaikki on minusta tuntunut kymmenen vuoden ajan! Kymmenen vuotta pelkkää kiusaamisen kokemusta,! ! Hyi olkoon!
Hyi sinä yläkerran
2
153
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja miettikää myös sitä, että kauan jatkunut stressi ja ahdistus heikentävät elimistön immuunipuolustusta ja se voi laukaista jopa syövän synnyn! Ja strsesin takia minulle on jo puhjennut kaksi kroonista sairautta ja en molemamt sairaudet puhkesivat siksi, kun en ymmärtänyt yhtään mitään siitä, mitä minulla hyvin rakkaassa työapaikassa kerrottiin! Projektin on loputtava välittömästi, tai menetän elämänhaluni lopullisesti! Että minä sitten inhoan kaikkia pitkiä miehiä ja koiria!
- Anonyymi00002
Ajattelinkin sinua ihanaa alakerran naapuria hankkiessani seinästä kaadettavan sängyn. Jos jonakin iltana tulenkin lattian läpi, niin voisimmehan juoda vaikkapa kupposen teetä yhdessä yhteisten naapuruuden hetkien kunniaksi. Mutta ei, sehän on fyysisesti mahdotonta. Siispä porrashuoneessa tavataan! Toivottavasti et pahastu, kun lähipäivinä vähän ravistelen pitkiä lakanoita parvekkeelta. Minä en näe, oletko siellä alapuolella, vaikka olenkin yrittänyt st... Jahas, se on yöjumpan aika taas.
- Anonyymi00003
RRRRRRR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee833265Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3041403Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki351308- 1131254
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071