Nukuithan hyvin🤗niin minäkin.Kivaa työpäivää omalle kullalle,rakastan sinua aina🤗🥰♥️😘
R....rakas huomenta.
13
254
Vastaukset
- Anonyymi00001
R.... rakas eihän tarvinnut ihmetellä mikä väsytti😜🤗♥️
- Anonyymi00002
R....rakas nuorena sitä jaksaa eikö vaan🤗♥️
- Anonyymi00003
Kaipaan sinua & ja, haaveilen joka päivä & uudestaan ja uudestaan, N,
- Anonyymi00004
Voi Nana. Jatka elämää siellä saaressa sulla on nyt väärä toive. Ja sulla on aika iso nenä🤭et pärjäis
- Anonyymi00005
Btw🦅näytät ihan kotkalta sen nenäs kanssa
- Anonyymi00007
Tuleeko siitä ihan arjalaisuus mieleen vai?
- Anonyymi00009
perkele
- Anonyymi00006
R....rakas olin pikkasen huppelissa eilen niinkuin tiesitkin😜Anteeksi rakas mutta ajattelin tänäänkin pikkasen ottaa että estot on pois😁Rakastan sinua aina ja olen todella onnellinen sinusta🤗♥️
- Anonyymi00008
Älä vaan liikaa ota, vaikka mikäs minä olen sanomaan- ite en kyllä enää ota- korkeintaan pari-
- Anonyymi00010
R....rakas tiedäthän että haluaisin sinun olevan vaimoni🤗Ehkä vielä jonakin päivänä🤗♥️Love you🥰
- Anonyymi00011
Wannabewife here 😍 mikään ei tekisi minusta onnellisempaa kuin se, että sinusta. Rakas tulisi mieheni 🤗🥰 Love you, too ♥️🥰
- Anonyymi00012
R....rakas nyt kun kysyit irl ni sinähän se olet ja muita ei tule tiedät sen🤗♥️
- Anonyymi00013
R....rakas tiedetään molemmat että et kirjoittele tänne mutta kattelet kuitenki ja se piristää sinua🤗Jos saan sinusta vaimoni niin koko maailma tulee tietämään sen🤗♥️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701