Vähän on vaikeampi löytää, mutta jos oikeasti haluat jutella niin löydät kyllä. Minä kaipaan sua täällä, mutta välttelen sua, kun niin olet toivonut..
Poikkea sinä vuorostaan jos haluat jutella
33
756
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluat siis jatkaa meidän juttua?
- Anonyymi00005
Mitä juttua sul on tän palstasedän kanssa sitten? Voi hyvä luoja
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä juttua sul on tän palstasedän kanssa sitten? Voi hyvä luoja
LÄHE MENEE👿
- Anonyymi00025
Kyllä..ap
- Anonyymi00002
Tuu jo kotiin..
Mitä ihmettä sä tälläistä keskustelupalstoilta
saat,ihmettelen...- Anonyymi00003
Laita irl 😉
- Anonyymi00004
Ootko oikeesti vältelly?
- Anonyymi00026
Kyllä..ap
- Anonyymi00006
Hei
Nyt ihan oikeesti...
Mä en ala kuluttaan aikaani täällä.
Jatketaan Whatsapp..- Anonyymi00010
Sama. Ei palstahioasta tule yhtään mitään!
- Anonyymi00027
Ei ole enää numeroa..ap
- Anonyymi00007
Joku tuli meidän väliin rakas🥺onko tää se psyko
- Anonyymi00017
Kyllä. Minä se olen 💋
- Anonyymi00018
Kyllä. Minä se olen 💋
- Anonyymi00009
esin seksi sitten vasta sana
- Anonyymi00011
I'm not bad, I'm damn good .. niin jos jaa pilluaekaLLA trefillä on huONe ..olw
olwqerhuonq - Anonyymi00012
Täällä on joku seko horo ja yrittää kääntää mun puhelinta🤣 täytyy mennä. Laita irl jos haluat vielä jutella. Onhan sulla nyt mun nro😉
Vi ses - Anonyymi00013
Mitä te saatte tästä palstalle kirjoittamisesta? Eikö viesti mene paremmin perille suoraan lähetettynä ilman palstoja välikätenä? Vai onko nautinto vain trollailla ja provota? Toivottavasti kukaan ei lähde harhailemaan näiden perusteella.
- Anonyymi00019
Taisit harhailija ikäänkuin vastata omaan kysymykseesi ja tämä trollailun merkitys on edelleen vähän hakusessa monologimiehen saagojen suhteen
- Anonyymi00014
Mitä te saatte tästä palstalle kirjoittamisesta? Eikö viesti mene paremmin perille suoraan lähetettynä ilman palstoja välikätenä? Vai onko nautinto vain trollailla ja provota? Toivottavasti kukaan ei lähde harhailemaan näiden perusteella.
- Anonyymi00015
kukaan ei halua jutella.
- Anonyymi00020
Minä haluan! Ögäleistä!
- Anonyymi00023
Oh no, we have a viive at palsta right now they hoovering but it’s okay
- Anonyymi00024
Oh no, we have a viive at palsta right now they hoovering but it’s okay
- Anonyymi00016
kerron kammottavan tositarinan, ranteeni leikataan auki, kirugien toimesta, ran
teet auki kuin joku itsemurhan tekijä mutta tyuo eri- Anonyymi00022
Jaa no jospa se setvisi apäijä vinttisi kunnon samalla
- Anonyymi00029
Onpa outo tyyppi nykymaailmassa
- Anonyymi00030
Poikkea? Missä - kotona, kaupungissa, työpaikalla?
- Anonyymi00033
Työpaikalla..ap
- Anonyymi00031
Itseppähän joka kerta olet pelleilly ja joka kerta se sun puolelta menee pelleilyksi eli annetaan olla kun ei mulla ole sua edes ikävä enkä edes tunne sua kohtaan enään mitään mitä menit pelleilemään enkä edes halua susta kuulla mitään enää nyt mulla on hyvä olla
- Anonyymi00034
Hyvä, että sulla on hyvä olo, mutta kuka olet? Ap
- Anonyymi00032
pistoolin lailla juu
- Anonyymi00035
Ei mua tartte vältellä 👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908