Mikä tämä Kaarlela kuvittelee olevansa? Ikinä kuullut pihaustakaan . Muistaakseni viime vuoden kuntavaaleissa oli ehdokkaana mutta ei tainnut edes olla missään esillä.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
+++
- Anonyymi00003
Onko nipalassa muuta kuin kepuloisisia
- Anonyymi00004
Hän ON ehdokas ja sillä siisti , ei taida muita omia ehdokkaita löytyäkään ellei Mehtälää lasketa kun on täällä syntynnä.
- Anonyymi00005
Mitä, onko nivalassa kommunisti!!!? 🤣
- Anonyymi00006
No onhan siellä vihreäkin valtuustossa,eli uuskommunisti.
Vähän kun vihreää pintaa raaputtaa,niin sieltä paljastuu ehta punainen kommunisti. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No onhan siellä vihreäkin valtuustossa,eli uuskommunisti.
Vähän kun vihreää pintaa raaputtaa,niin sieltä paljastuu ehta punainen kommunisti.Ja nuo on vasta ne harmittomimmat, kepulit ovat vallassa.
- Anonyymi00009
eipä taida pojulla tai tytöllä olla tietoo politiikasta,kommarit ja sdp periviholliset
- Anonyymi00010
Kepu tuhoaa nivalan
- Anonyymi00011
Eikä vain Nivalaa, vaan koko Suomen. Kyllä nousi hirveä meteli, kun hallitus esitti, että lestat sais vaan saman lapsilisän kuin muutkin ihmiset, siis 100euroo per kersa. Eihän ne raukat vois enää ostaa 200 neliöistä taloa ja paria pakasta vedettyä citymaasturia. Vieläkö joku luulee, että keskusta ajaisi jonkun muunkin etua kuin lestojen?
- Anonyymi00012
Sitä ollaan taas niin niin isäntää. Sitten itketään, jos tukieuroja ei tulekaan.
Loisia. - Anonyymi00013
Ihan hyvä vaan jos on vaihtoehto Keskustan oman edun tavoittelijoille. Äänestäisin mieluummin vaikka ämpäriä tai kenkää kuin lestadiolaisuuden poliittista jatketta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496