Tunteeton ja tyhjämieli

Anonyymi-ap

Moi elikkä onko täällä ketään jolla ois 2026 tunteetonta mieltä ja tyhjää mieltä ?sellaista jolla ois melkein kokoaika tunteeton ja tyhjämieli.ja sellainen jolle ruoka ei maistu miltään.ja silti syö.ja silti jatkaaa elämää vaikka ei tekismieli jatkaa elämää aina.ja sellainen että ei oo mitään toiveita toivoa elämää kohtaan.ja on sumeaa pää ainoastaan.ja ei tee mieli vaan elää.ja tekismieli olla vaan toisenlaises elämäs.sellaisessa jossa tuntis muutakin kun tyhjyyttä.ja mul on myös niin että mikään ei tunnu miltään.eikä missään mikään.ja tunnoton jokapäivä ja sitten ei usko aina edes elämään.ja on niin kun vetopois.ja vetämätönolo ja ei tekismieli tehä mitään.eikä haluu tehä mitään.ja sitten tuntuu että on niin yksin tään asian kaa.ja asioiden kaa niin yksin.ja niin kun ei ois ketään.ja aina ollut yksin.tunteettomuuden ja tyhjyydenkin kaa.ja aina jääny yksin.ja sitten joskus tulee se että tekismieli luovuttaa todella asiana asia tulee mieleen.ja sitten ei oo ketään jolle kertoo näitä asioita.koska ei saa kehenkään yhteyttä.ja sitten myös tuntee olevansa mitätön.ja ei oo aina haluu elää.sitten on taas haluu elää.JA käyttää ssri lääkkeitä.ja voiko ssri lääkkeetkin tappaa tunteita?ja tehä sellaisen tyhjänmielen kyllä todella.ja sitten ei oo ketään kelle jakaa näitä asioita.koska ei oo läheisii ihmisii elämässä.onko teillä tälläistä.tyhjää tunteetonta tunnotonta ja mitätöntä?.ja sitä että mikään ei tunnu vaan missään.ja että elämä on vaan yhden tekevää.ja päivästä toiseen samaa.ja että vois tunteekin jotain mutta ei tunne vaan mitään.ja on vaan olematon melkein tai siltä tuntuu.ja on silti olemassa.ja mikään ei vaan hetkauta.ja mikään ei oo mitään siltä tuntuu.ja jatkuva tyhjyys todella joo.

3

170

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko muilla tälläistä voisitte vastata?

• Anonyymi00002

Jos on vakava masennus niin mikään ei tunnu miltään tosin lääkkeetkin tasaa tunteita mutta tunteet kyllä palautuu kun toipuu. Oletko nyt minkään avun piirissä,yksin on raskasta taakkaa kantaa.

• Anonyymi00003

Ois ollut kiva kuulla kokemusta.oon käynyt muutoman kerran jutteleen ollut osastoilla.ja edelleen on tyhjää.mutta tuntuu silti että oon olemassa.sillä joskus tuntui siltä että en oo edes melkein olemassa.ja elämä ei tuntunut elämältä.masennusta tää ei oo sillä oon kokoaika halukas elään.ja on jonkin verran positiivinen mieli.mutta samalla niin tyhjä.oon siis se sama henkilö joka teki tään aloituksen.ite tulin kommentoimaan koska ei ollu toisii jotka kommentois asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe