Minulla alkoi syksyllä aisurisuhde pariskuntaan. Eli pariskunnan mies aisuri. Mies sekosi lopulta, kun tuli mustasukkaiseksi helmikuussa vaimon ja mun välisistä tunteista. Mies otti eron. Nainen jäi mulle. Toi ei ollut tarkoitus. En ikinä olisi moiseen kuvioon suostunut, jos olisin tiennyt, että heillä tulee ero. Minulla on vaimokin ja nyt toi toinen nainen, joka ei halua minusta luopua. En itsekään haluaisi vaimoa jättää. Mitä ihmettä nyt teen? Nainen tosi seksuaalinen. Squirttaa kymmeniä kertoja. Tykkää naisista ja kimpoistakin. Olen 46v ja nainen 41v.
Olen tehnyt tyhmästi
10
478
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja. Joskus elämässä täytyy vain kantaa vastuu ja ottaa iskut vastaan. Kenties ottaa opiksi ja olla tekemättä uudestaan.
- Anonyymi00003
Ai mitäkö nyt teet? No kärsit miehekkäästi omien tyhmien valintojesi tuloksista.
Eikä se toinen mies suinkaan seonnut tullessaan mustasukkaiseksi vaan päinvastoin tuli järkiinsä ja pisti kelvottoman akkansa pellolle.
Tässä voit toimia oikein malliesimerkkinä siitä että avioliittoja ja sen ulkopuolisia seksisuhteita ei voi saada molempia samaan aikaan vaikka nykyään riittää hönöjä jotka kuvittelee normaaliksi että ollaan naimisissa ja silti nussitaan ketä sattuu ja jaetaan omaa puolisoa ympäriinsä.
Vittu älkää menkö naimisiin jos ette aio pitää liittoanne pyhänä. Pysykää sinkkuina tai erotkaa jos haluatte naida ja sekstailla kenen kanssa milloinkin.
Siinäpä nyt vielä tyhmänä kyselet täälläkin että mitäs nyt sitten, olisit miettinyt sitä jo ennen kuin aloit säätämään! Hyviä panoja vaan sen suihkukaivosi kanssa. - Anonyymi00008
Pelimies vääntää kolmen kimpan...
Houkuttelet vaimosi kokeilemaan naisten välistä ja pysyt siinä vaiheessa sivussa, jospa nainen onnistuisi myymään itsensä...
Myöhemmin pyydät päästä mukaan. - Anonyymi00009
Tällainen fantasia tällä kertaa sitten..
- Anonyymi00010
Mun mielestä ongelmana tässä on aisuripariskunta, et sinä. Pariskunta ei selvästikkään ollut 100% valmis ottamaan mukaan apumiestä leikkeihin. He saavat ihan keskenään hoitaa parisuhteensa sotkut, ei ole sinun vastuulla. Mitä voit tehdä? Unohda heidät ja keskity omaan parisuhteeseesi.
- Anonyymi00011
Löytäisipä itselleen sellaisen naisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414608Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532494Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113868
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh60847Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834- 137785
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48726