Millainen paikka kannataako vuokrata pöytä
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Alkuun oli hyvää tavaraa, sitten ehkä taso vähän huonontunut. Kyllähän siellä väkeä käy kohtuullisesti. P*ska haitarimusiikki kyllä pilaa tunnelmaa tehokkaasti.
- Anonyymi00009
Se tekee sen aina ja missä vaan,, olin etsimässä leirintäaluetta ja kun jonkun esittelyssä joku soitti haitaria, nollasi muuten sisäsiittoisen isäntä vetoisen (yli-innokkaita ohjeistus johtajia) paikan kuin ihan kaikki kuuskymmppiset haluaisivat metsäkukkia kuunnella.
- Anonyymi00002
Se haitari musiikki aivan järkyttävää taitaa olla itsensä soittamaa.
- Anonyymi00003
Sisä vessoissa saisi olla ovet kun on vaan verhot
- Anonyymi00004
Et kai käy sontimassa pukukopeissa,
- Anonyymi00005
Ikaalisissa paskotaan takseihin
- Anonyymi00010
Ja omiin muroihinsa.
- Anonyymi00007
Kannattaa vuokrata pöytä ja ostaa tuoli .
- Anonyymi00008
Mitä meinaat laittaa,,
- Anonyymi00011
Hyvä kirppis, mutta helevekon pitkä miinus wessan puutteesta.
Pikku vinkki pitäjälle, nyt ollaan 2020 luvulla ja porukka kuseskelee nurkalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441