Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kohtapuoliin70v

Vieläkö tämän ikäinen löytäis mieskaveria vaikka aluks juttuseuraks, mutta myös muuta mukavaa olis mielessä siinä ohessa. Yksinäisenä Tampereella asustelen. Jos mukavasti natsaa niin useamminkin vois jutella. Pohditaan sitä yhdessä.
401318
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 40

Vanhimmat

Hyppää tammerkoskeen fossiili

Äänestä
  • Jaahaa mitäs meidän fossiili sama kasetti se vaan pyörii. Mites kauan olet ollut dementikko

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Jaahaa mitäs meidän fossiili sama kasetti se vaan pyörii. Mites kauan olet ollut dementikko

Sää mää ja bää on jälleen radalla buaahaa

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Sää mää ja bää on jälleen radalla buaahaa

No nyt on määkijällä lääkitys kohdillaan. Että ihan radalla olisit. Mitäs olet buaahaa.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

No nyt on määkijällä lääkitys kohdillaan. Että ihan radalla olisit. Mitäs olet buaahaa.

Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa

No niinpä näytät tekevän. Mitäs jatkat tuota määkimistäs. Sulla ei lohkot lämpene jos nyt niitä on olemassakaan.

Äänestä

• Sieläkö sinä piilo homo olet kyllä varmaan maistuis sullekin kuuma miehen kyrpä mutta älä lannistu kyllä se vielä onnistuu tulet kaapista ulos

1Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Sieläkö sinä piilo homo olet kyllä varmaan maistuis sullekin kuuma miehen kyrpä mutta älä lannistu kyllä se vielä onnistuu tulet kaapista ulos

Sää mää ja bää on piilopuppeli buaahaa

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Sää mää ja bää on piilopuppeli buaahaa

Etä sä enää mikään piilopuppelli ole.Ihan julki homo niuvanniemeltä. Hähähä mitäs olet

Äänestä

Kyllä Kankaanpäässä on

Äänestä

ukko70 kik

2Äänestä

Missäpäin

2Äänestä
  • Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa

Äänestä

Miten suhun saa yhteyden?

1Äänestä
  • Et mitenkään hönö

Äänestä

• Tänne tuskin kannattaa yhteystietoja jättää joten ?

Äänestä

Löytyy toki kaikkialla, maassa jopa 70-kymppiset parasta laatua kaveriksi saman ikäisille!
Wau!
Mutta matkaa on liikaa suhteen aloittamiseen!

Äänestä
  • Miten daiju tuo sää mää ja bää voi ollakkin. Samaa toistaa ei osaa yhtään omaa juttuu. Kopioi toisten kommentteja ja määkii sit siihen.

Äänestä

Ihana kiva että vanhempiakin linjoilla ja hakemassa m50

1Äänestä

No miks ei löytäis? Itsekin miettinyt vuosia että olis mukava olla joku kaveri, ja tämä nimenomaan "kaveri kaikessa" vaimo kyllä on , mutta välillä kaipaa jotain muutakin. Keksi keino miten voimme viestiä mies miehelle😛

Äänestä

Olis mukava löytää kaveri, juttuseuraa ja voisi muutakin, kun on tutustuttu, ikää on jo lähemmäs +70 ukm, mielessä on mukavia asioita.

Äänestä
  • Miten yhteys?

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Miten yhteys?

Treffit 24

Äänestä

• Kik. Kisuille

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Miten yhteys?

Kik Peck60

Äänestä

No mikä meitä vanhoja ukkoja pidättelee? Eihän se tarvitse olla heti seksiä. Käydään kalalla tai metsällä, vietetään sen jälkeen mukava saunailta. Piru tietää mitä sitten tapahtuu?

Äänestä
  • Haluja olisi, mutta miten rohkeus, minulla on pettänyt, rohkenisi kerran niin niin eiköhän sitä.

Äänestä

• Itse mieluummin haluaisin ei naimisissa olevien seuraa koska naimisissa olo rajoittaa aika monessa asiassa jos sattuisi löytämään sellaisen seuralaisen jonka kanssa synkkaa.
    Itse olen siisti, hieman yli 6-kymppinen miekkonen Itä-Suomesta.

1Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Haluja olisi, mutta miten rohkeus, minulla on pettänyt, rohkenisi kerran niin niin eiköhän sitä.

Miten yhteys?

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Haluja olisi, mutta miten rohkeus, minulla on pettänyt, rohkenisi kerran niin niin eiköhän sitä.

No aletaan oleen ei liikaa ennakko odotuksia vaan tavattaisiin ja tutustuttaisiin...

Jos tuntuu synkkaa, se merkki mahdollisesta jatkosta eikä mitään "pakkoseksiå" kättelyssä!

Ok.

Äänestä

• HUUUJ! VAI PIRU, MÄ KIERRÄN PIRUT KAUKAA!

Äänestä

• Peru tietää, minulla alkais jöpöttään, kun mentäisiin saunaan, eihän haittaisi?

Äänestä

Treffit24

1Äänestä

61v isokyrpäinen 22 cm/6cm sillointällöin löytyy.

2Äänestä
  • Jaa sääkin oot nyt taipunut miesten puoleen, kauan se kituminen ja rohkeuden hakeminen sitten kestikin!

Hyvä sinä, kyllä noilla mitoilla jos muutenkin laadukas mies, niin seuraa jo löytyisi!?
    Isolla suurta iloa voisi ajatella?

Itse tykkäsin kookkaasta miehestä muutenkin kuin jslkojen välistään.
    Avauksessa monia hyviä ajatuksia - eli on muutakin elämää kuin seksuaalinen toiminta kahden miehen kesken!

Äänestä

Suomi24 treffit

1Äänestä
  • Joo jz miesten kesken ja homopalstat ym. on myös olemassa.

Äänestä

Laita kik viestiä jp933333 täällä 32v mies

Äänestä
  • Ohhoh! Liian vaikeeta!

Äänestä

Onnittelut 70-v. vuosipäivästä ym.!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Vieläkö tämän ikäinen löytäis mieskaveria vaikka aluks juttuseuraks, mutta myös muuta mukavaa olis mielessä siinä ohessa. Yksinäisenä Tampereella asustelen. Jos mukavasti natsaa niin useamminkin vois jutella. Pohditaan sitä yhdessä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu