Kohtapuoliin70v

Anonyymi-ap

Vieläkö tämän ikäinen löytäis mieskaveria vaikka aluks juttuseuraks, mutta myös muuta mukavaa olis mielessä siinä ohessa. Yksinäisenä Tampereella asustelen. Jos mukavasti natsaa niin useamminkin vois jutella. Pohditaan sitä yhdessä.

42

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hyppää tammerkoskeen fossiili

      • Anonyymi00002

        Jaahaa mitäs meidän fossiili sama kasetti se vaan pyörii. Mites kauan olet ollut dementikko


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Jaahaa mitäs meidän fossiili sama kasetti se vaan pyörii. Mites kauan olet ollut dementikko

        Sää mää ja bää on jälleen radalla buaahaa


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sää mää ja bää on jälleen radalla buaahaa

        No nyt on määkijällä lääkitys kohdillaan. Että ihan radalla olisit. Mitäs olet buaahaa.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        No nyt on määkijällä lääkitys kohdillaan. Että ihan radalla olisit. Mitäs olet buaahaa.

        Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa

        No niinpä näytät tekevän. Mitäs jatkat tuota määkimistäs. Sulla ei lohkot lämpene jos nyt niitä on olemassakaan.


      • Anonyymi00009

        Sieläkö sinä piilo homo olet kyllä varmaan maistuis sullekin kuuma miehen kyrpä mutta älä lannistu kyllä se vielä onnistuu tulet kaapista ulos


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Sieläkö sinä piilo homo olet kyllä varmaan maistuis sullekin kuuma miehen kyrpä mutta älä lannistu kyllä se vielä onnistuu tulet kaapista ulos

        Sää mää ja bää on piilopuppeli buaahaa


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sää mää ja bää on piilopuppeli buaahaa

        Etä sä enää mikään piilopuppelli ole.Ihan julki homo niuvanniemeltä. Hähähä mitäs olet


    • Anonyymi00008

      Kyllä Kankaanpäässä on

    • Anonyymi00010

      ukko70 kik

    • Missäpäin

      • Anonyymi00014

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa


    • Anonyymi00011

      Miten suhun saa yhteyden?

      • Anonyymi00015

        Et mitenkään hönö


      • Anonyymi00020

        Tänne tuskin kannattaa yhteystietoja jättää joten ?


    • Anonyymi00016

      Löytyy toki kaikkialla, maassa jopa 70-kymppiset parasta laatua kaveriksi saman ikäisille!
      Wau!
      Mutta matkaa on liikaa suhteen aloittamiseen!

      • Anonyymi00019

        Miten daiju tuo sää mää ja bää voi ollakkin. Samaa toistaa ei osaa yhtään omaa juttuu. Kopioi toisten kommentteja ja määkii sit siihen.


    • Anonyymi00021

      Ihana kiva että vanhempiakin linjoilla ja hakemassa m50

    • Anonyymi00022

      No miks ei löytäis? Itsekin miettinyt vuosia että olis mukava olla joku kaveri, ja tämä nimenomaan "kaveri kaikessa" vaimo kyllä on , mutta välillä kaipaa jotain muutakin. Keksi keino miten voimme viestiä mies miehelle😛

    • Anonyymi00023

      Olis mukava löytää kaveri, juttuseuraa ja voisi muutakin, kun on tutustuttu, ikää on jo lähemmäs +70 ukm, mielessä on mukavia asioita.

      • Anonyymi00028

        Miten yhteys?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Miten yhteys?

        Treffit 24


      • Anonyymi00038

        Kik. Kisuille


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Miten yhteys?

        Kik Peck60


    • Anonyymi00024

      No mikä meitä vanhoja ukkoja pidättelee? Eihän se tarvitse olla heti seksiä. Käydään kalalla tai metsällä, vietetään sen jälkeen mukava saunailta. Piru tietää mitä sitten tapahtuu?

      • Anonyymi00025

        Haluja olisi, mutta miten rohkeus, minulla on pettänyt, rohkenisi kerran niin niin eiköhän sitä.


      • Anonyymi00026

        Itse mieluummin haluaisin ei naimisissa olevien seuraa koska naimisissa olo rajoittaa aika monessa asiassa jos sattuisi löytämään sellaisen seuralaisen jonka kanssa synkkaa.
        Itse olen siisti, hieman yli 6-kymppinen miekkonen Itä-Suomesta.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Haluja olisi, mutta miten rohkeus, minulla on pettänyt, rohkenisi kerran niin niin eiköhän sitä.

        Miten yhteys?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Haluja olisi, mutta miten rohkeus, minulla on pettänyt, rohkenisi kerran niin niin eiköhän sitä.

        No aletaan oleen ei liikaa ennakko odotuksia vaan tavattaisiin ja tutustuttaisiin...

        Jos tuntuu synkkaa, se merkki mahdollisesta jatkosta eikä mitään "pakkoseksiå" kättelyssä!

        Ok.


      • Anonyymi00039

        HUUUJ! VAI PIRU, MÄ KIERRÄN PIRUT KAUKAA!


      • Anonyymi00042
        UUSI

        Peru tietää, minulla alkais jöpöttään, kun mentäisiin saunaan, eihän haittaisi?


    • Anonyymi00031

      Treffit24

    • Anonyymi00032

      61v isokyrpäinen 22 cm/6cm sillointällöin löytyy.

      • Anonyymi00034

        Jaa sääkin oot nyt taipunut miesten puoleen, kauan se kituminen ja rohkeuden hakeminen sitten kestikin!

        Hyvä sinä, kyllä noilla mitoilla jos muutenkin laadukas mies, niin seuraa jo löytyisi!?
        Isolla suurta iloa voisi ajatella?

        Itse tykkäsin kookkaasta miehestä muutenkin kuin jslkojen välistään.
        Avauksessa monia hyviä ajatuksia - eli on muutakin elämää kuin seksuaalinen toiminta kahden miehen kesken!


    • Anonyymi00033

      Suomi24 treffit

      • Anonyymi00036

        Joo jz miesten kesken ja homopalstat ym. on myös olemassa.


    • Laita kik viestiä jp933333 täällä 32v mies

      • Anonyymi00037

        Ohhoh! Liian vaikeeta!


    • Anonyymi00040
      UUSI

      Onnittelut 70-v. vuosipäivästä ym.!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe