Vieläkö tämän ikäinen löytäis mieskaveria vaikka aluks juttuseuraks, mutta myös muuta mukavaa olis mielessä siinä ohessa. Yksinäisenä Tampereella asustelen. Jos mukavasti natsaa niin useamminkin vois jutella. Pohditaan sitä yhdessä.
Kohtapuoliin70v
42
1233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyppää tammerkoskeen fossiili
- Anonyymi00002
Jaahaa mitäs meidän fossiili sama kasetti se vaan pyörii. Mites kauan olet ollut dementikko
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jaahaa mitäs meidän fossiili sama kasetti se vaan pyörii. Mites kauan olet ollut dementikko
Sää mää ja bää on jälleen radalla buaahaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sää mää ja bää on jälleen radalla buaahaa
No nyt on määkijällä lääkitys kohdillaan. Että ihan radalla olisit. Mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No nyt on määkijällä lääkitys kohdillaan. Että ihan radalla olisit. Mitäs olet buaahaa.
Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa
No niinpä näytät tekevän. Mitäs jatkat tuota määkimistäs. Sulla ei lohkot lämpene jos nyt niitä on olemassakaan.
- Anonyymi00009
Sieläkö sinä piilo homo olet kyllä varmaan maistuis sullekin kuuma miehen kyrpä mutta älä lannistu kyllä se vielä onnistuu tulet kaapista ulos
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sieläkö sinä piilo homo olet kyllä varmaan maistuis sullekin kuuma miehen kyrpä mutta älä lannistu kyllä se vielä onnistuu tulet kaapista ulos
Sää mää ja bää on piilopuppeli buaahaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sää mää ja bää on piilopuppeli buaahaa
Etä sä enää mikään piilopuppelli ole.Ihan julki homo niuvanniemeltä. Hähähä mitäs olet
- Anonyymi00008
Kyllä Kankaanpäässä on
- Anonyymi00010
ukko70 kik
Missäpäin
- Anonyymi00014
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00011
Miten suhun saa yhteyden?
- Anonyymi00015
Et mitenkään hönö
- Anonyymi00020
Tänne tuskin kannattaa yhteystietoja jättää joten ?
- Anonyymi00016
Löytyy toki kaikkialla, maassa jopa 70-kymppiset parasta laatua kaveriksi saman ikäisille!
Wau!
Mutta matkaa on liikaa suhteen aloittamiseen!- Anonyymi00019
Miten daiju tuo sää mää ja bää voi ollakkin. Samaa toistaa ei osaa yhtään omaa juttuu. Kopioi toisten kommentteja ja määkii sit siihen.
- Anonyymi00021
Ihana kiva että vanhempiakin linjoilla ja hakemassa m50
- Anonyymi00022
No miks ei löytäis? Itsekin miettinyt vuosia että olis mukava olla joku kaveri, ja tämä nimenomaan "kaveri kaikessa" vaimo kyllä on , mutta välillä kaipaa jotain muutakin. Keksi keino miten voimme viestiä mies miehelle😛
- Anonyymi00023
Olis mukava löytää kaveri, juttuseuraa ja voisi muutakin, kun on tutustuttu, ikää on jo lähemmäs +70 ukm, mielessä on mukavia asioita.
- Anonyymi00028
Miten yhteys?
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miten yhteys?
Treffit 24
- Anonyymi00038
Kik. Kisuille
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miten yhteys?
Kik Peck60
- Anonyymi00024
No mikä meitä vanhoja ukkoja pidättelee? Eihän se tarvitse olla heti seksiä. Käydään kalalla tai metsällä, vietetään sen jälkeen mukava saunailta. Piru tietää mitä sitten tapahtuu?
- Anonyymi00025
Haluja olisi, mutta miten rohkeus, minulla on pettänyt, rohkenisi kerran niin niin eiköhän sitä.
- Anonyymi00026
Itse mieluummin haluaisin ei naimisissa olevien seuraa koska naimisissa olo rajoittaa aika monessa asiassa jos sattuisi löytämään sellaisen seuralaisen jonka kanssa synkkaa.
Itse olen siisti, hieman yli 6-kymppinen miekkonen Itä-Suomesta. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Haluja olisi, mutta miten rohkeus, minulla on pettänyt, rohkenisi kerran niin niin eiköhän sitä.
Miten yhteys?
- Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
Haluja olisi, mutta miten rohkeus, minulla on pettänyt, rohkenisi kerran niin niin eiköhän sitä.
No aletaan oleen ei liikaa ennakko odotuksia vaan tavattaisiin ja tutustuttaisiin...
Jos tuntuu synkkaa, se merkki mahdollisesta jatkosta eikä mitään "pakkoseksiå" kättelyssä!
Ok. - Anonyymi00039
HUUUJ! VAI PIRU, MÄ KIERRÄN PIRUT KAUKAA!
- Anonyymi00042UUSI
Peru tietää, minulla alkais jöpöttään, kun mentäisiin saunaan, eihän haittaisi?
- Anonyymi00031
Treffit24
- Anonyymi00032
61v isokyrpäinen 22 cm/6cm sillointällöin löytyy.
- Anonyymi00034
Jaa sääkin oot nyt taipunut miesten puoleen, kauan se kituminen ja rohkeuden hakeminen sitten kestikin!
Hyvä sinä, kyllä noilla mitoilla jos muutenkin laadukas mies, niin seuraa jo löytyisi!?
Isolla suurta iloa voisi ajatella?
Itse tykkäsin kookkaasta miehestä muutenkin kuin jslkojen välistään.
Avauksessa monia hyviä ajatuksia - eli on muutakin elämää kuin seksuaalinen toiminta kahden miehen kesken!
- Anonyymi00033
Suomi24 treffit
- Anonyymi00036
Joo jz miesten kesken ja homopalstat ym. on myös olemassa.
Laita kik viestiä jp933333 täällä 32v mies
- Anonyymi00037
Ohhoh! Liian vaikeeta!
- Anonyymi00040UUSI
Onnittelut 70-v. vuosipäivästä ym.!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381