En tiedä itsekkään viel hänen nimee
Arvatkaa ketä kaipaan hänellä on tummat hiukset!
23
470
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sirpa Leena ehkä 🤔
- Anonyymi00002
Ei varmaa tommost nimee oo kenelläkää!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei varmaa tommost nimee oo kenelläkää!
Onha sellainen laulukin on.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onha sellainen laulukin on.
Jaa mut ei hän näytä sen nimiselt yhtään!
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jaa mut ei hän näytä sen nimiselt yhtään!
Hirveän hankala näkemättä arvata. Oisko sitte Antero 🤔
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hirveän hankala näkemättä arvata. Oisko sitte Antero 🤔
Toi ei oo kylläkää naise nimi et näin!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toi ei oo kylläkää naise nimi et näin!
Aloituksessa ei lue että kyseessä oli nainen. Ludmil oisko?
- Anonyymi00004
Veronika
- Anonyymi00006
Sini se on varma
- Anonyymi00019
Eikö se ole vaalea?
- Anonyymi00007
Ei voi sanoa nimeä, jota et itsekään tiedä.
Vastaus on jotakuta tummahiuksista. - Anonyymi00008
Onko hän meidän Valde?
- Anonyymi00009
Onko oikein rotunainen?
- Anonyymi00010
Alakertalainen. Kuulen kun yläkerrassa nostelet tankoja.
- Anonyymi00013
Mä tiedän. Mää näin. Hyss.
Sivusta. - Anonyymi00016
Lumi Tuisku
- Anonyymi00017
M.H?
- Anonyymi00018
Sullahan kuukautisten punaiset hiukset tai ainakin perjantaina oli, kun sinulla oli MIEHEKÄS AIVOVEREN VUOTO PÄIVÄ!
Mieheni viettää AIVOVEREN VUOTO PÄIVIÄ, koska naiset ovat välillä poissa töistä kuukautisten takia.
Se on yhdenvertaisuutta ja miehelläni on IHMISOIKEUKSIA! - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sullahan kuukautisten punaiset hiukset tai ainakin perjantaina oli, kun sinulla oli MIEHEKÄS AIVOVEREN VUOTO PÄIVÄ!
Mieheni viettää AIVOVEREN VUOTO PÄIVIÄ, koska naiset ovat välillä poissa töistä kuukautisten takia.
Se on yhdenvertaisuutta ja miehelläni on IHMISOIKEUKSIA!Asiallista kommentointia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Asiallista kommentointia.
En minä naisena koskaan ollut poissa töissä kuukautisten vuoksi, mutta tiedän naisia jotka ovat naisten vaivojen vuoksi poissa töistä.
Minun yks ex-mies kerto, että hänen äitinsä joka on jo kuollut oli vaihdevuosien takia sairaslomalla.
Hän sanoi itse, että : Minun äiti on ihan pimeä ja se on sairaslomalla vaihdevuosi vaivojen takia.
Naisilla vaihdevuodet alkaa jo 35vuotiaana, mutta aika harva nainen hyväksyy tuon, että kaikki vanhenee ja naisen pitää ymmärtää, että vaihdevuodet vaikuttaa aivoihin koska hormoonitoiminta muuttuu ja se aiheuttaa AIVO SUMUA. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
En minä naisena koskaan ollut poissa töissä kuukautisten vuoksi, mutta tiedän naisia jotka ovat naisten vaivojen vuoksi poissa töistä.
Minun yks ex-mies kerto, että hänen äitinsä joka on jo kuollut oli vaihdevuosien takia sairaslomalla.
Hän sanoi itse, että : Minun äiti on ihan pimeä ja se on sairaslomalla vaihdevuosi vaivojen takia.
Naisilla vaihdevuodet alkaa jo 35vuotiaana, mutta aika harva nainen hyväksyy tuon, että kaikki vanhenee ja naisen pitää ymmärtää, että vaihdevuodet vaikuttaa aivoihin koska hormoonitoiminta muuttuu ja se aiheuttaa AIVO SUMUA.Asiallista kommentointia 😑
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Naisilla vaihdevuodet alkaa jo 35vuotiaana, mutta aika harva nainen hyväksyy tuon, että kaikki vanhenee ja naisen pitää ymmärtää, että vaihdevuodet vaikuttaa aivoihin koska hormoonitoiminta muuttuu ja se aiheuttaa AIVO SUMUA.Ei aina ala kuuskymppiselläkään. Yksilöllistä on.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Asiallista kommentointia 😑
Kyllä olet ikävä anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561779Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3341474Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1421106
- 285985
- 11975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49918