En todellakaan

Anonyymi-ap

Olisi toivonut sitä että joudun siihen tilanteeseen että pyörivät monta yhtä aikaa. Miksi teit sen minulle? Et olisi ikinä lähestynyt ja saanut tunteita aikaan

42

446

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pyörität

• Anonyymi00002

En ole sinua lähestynyt. Antaisit jo olla ja unohtaisit.

• Anonyymi00004

Mitä sitten teet tällä? Kaipaat et ketään?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Lueskelen viihteen vuoksi ja puran ajatuksiani.

• Anonyymi00007

Älä viitsi edelleenkään

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Älä viitsi edelleenkään

Kysymys sinulle: Mitä oikein odotat minulta tässä tilanteessa? Mitä tavoittelet näillä kirjoituksilla?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tuli mieleen, kun Odysseus kertoi kyklooppi Polyfemokselle nimekseen "ei kukaan". Puhkaisi sitten tämän silmän, jotta pääsi jäljellä olevien miehinen kanssa pakenemaan. Polyfemos huusi isälleen, merten jumala Poseidonille, "Ei kukaan kiusaa minua".

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kysymys sinulle: Mitä oikein odotat minulta tässä tilanteessa? Mitä tavoittelet näillä kirjoituksilla?

Sitä että myöntäisi mitä meidän välillämme on ollut näiden vuosien ajan

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Anteeksipyyntöä ja rehellisyyttä. Loukkasit syvästi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sitä että myöntäisi mitä meidän välillämme on ollut näiden vuosien ajan

Minun puolelta ei ole mitään.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Anteeksipyyntöä ja rehellisyyttä. Loukkasit syvästi.

Pyydän vilpittömästi anteeksi käytöstäni ja sitä että olen saattanut käytökselläni antaa ymmärtää, että minulla olisi enemmän tunteita kuin on. Ja että olen muuttanut mieltäni ja aiheuttanut tuuliviirimäisellä käytökselläni mielipahaa ja noloja tilanteita ja sotkenut asioita ja loukannut.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lueskelen viihteen vuoksi ja puran ajatuksiani.

Trollaa ja sotkee toisten välejä. Sivusta

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minun puolelta ei ole mitään.

Mikset vittu ikinä voi myöntää mitään

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Pyydän vilpittömästi anteeksi käytöstäni ja sitä että olen saattanut käytökselläni antaa ymmärtää, että minulla olisi enemmän tunteita kuin on. Ja että olen muuttanut mieltäni ja aiheuttanut tuuliviirimäisellä käytökselläni mielipahaa ja noloja tilanteita ja sotkenut asioita ja loukannut.

Ai nyt sulla ei olekaan tunteita

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ai nyt sulla ei olekaan tunteita

Voin pyytää anteeksi, mutta en voi valehdella. Jos sitä odotat, niin saat odottaa ikuisesti. Tunteita oli joskus, mutta ei ole enää ollut vuosiin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Voin pyytää anteeksi, mutta en voi valehdella. Jos sitä odotat, niin saat odottaa ikuisesti. Tunteita oli joskus, mutta ei ole enää ollut vuosiin.

Mihin loppui? Miksi edelleen haluat minua?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mihin loppui? Miksi edelleen haluat minua?

En halua sinua. Olen jo sanonut, että tunteet loppui siihen, kun oletin että olet mennyt eteenpäin. Ja minulla heräsi tunteet siihen toiseen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En halua sinua. Olen jo sanonut, että tunteet loppui siihen, kun oletin että olet mennyt eteenpäin. Ja minulla heräsi tunteet siihen toiseen.

Silti jatkat.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Silti jatkat.

Ihan järkyttävää lukea tätä ketjua. Jos toisella ei ole tunteita, niitä ei ole.

Itse olen kaivannut myös vuosien takaista. Jos tämä olisi näin suoraan sanottu itselle, ei voisi tehdä yhtään mitään enää.
        Asioiden kääntäminen muuksi kuin ne on, on täysin turhaa.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Trollaa ja sotkee toisten välejä. Sivusta

Miten näillä jonnin joutavilla trollauksilla voisi sotkea toisten välejä? Mielenkiinnosta kysyn sivusta.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Silti jatkat.

Niin, on aivan totta, että palstaäijä ”jatkaa” provoilua. Koitahan nyt.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tuli mieleen, kun Odysseus kertoi kyklooppi Polyfemokselle nimekseen "ei kukaan". Puhkaisi sitten tämän silmän, jotta pääsi jäljellä olevien miehinen kanssa pakenemaan. Polyfemos huusi isälleen, merten jumala Poseidonille, "Ei kukaan kiusaa minua".

Armoa ei, Siperiaan.
        Armoa, ei Siperiaan.

Pilkun paikalla on suuri merkitys. Samoin sillä, miten esität asiasi. Jos annat toiselle kuvan, että olet kiinnostunut, niin toinen vastaa siihen samoin, jos on samanlaisia tunteita.

Sivusta.

• Anonyymi00003

Menikö miehelle tämä?

• Anonyymi00034
        UUSI

Eiköhän nämä lähes kaikki palstaäijän aloitukset ”mene miehelle” eli sille itselleen kun se rakentaa tällaista hamesankarifantasiaa itsestään. T naiselta

• Anonyymi00005

Jos tämä on naiselle, niin alusta asti olet tiennyt että olen naimisissa. Muita ei ole ollut.

• Anonyymi00035
        UUSI

Voi hyvä ihme, performaatiosetäaapee🤦‍♀️

• Anonyymi00008

Itse hypit miehestä mieheen senkun kirjaimet vilkkuu kuin liikennevalot palstalla ja kun kutsu treffeille lähestyy käännät kelkan ympäri ja aakkosista seuraava kiertoon kovalla ikävällä.
      Vuoristorata vai hamsteripyörä ?

• Anonyymi00030
        UUSI

Vuoristorata

• Anonyymi00036
        UUSI

Tämän ei enää edes piilovihamielisen, vaan avoimesti vihamielisen paatoksen perusteella sinulla on syvä tahtotila kokea palstaäijän lapsellisia nimikirjainlässytyksiä ja muita aloituksia tietyn naisen kontolle ja käyt tällä tavalla juhlavasti aukomassa päätä. Olet erittäin vastenmielinen otus mieheksi. T naiselta hae apua

• Anonyymi00009

Voihan nuoruus ja suhdesolmut ap.

• Anonyymi00018

Selvitä solmusi

• Anonyymi00010

Tekeekö kipeää ?

• Anonyymi00037
        UUSI

Does what hurts, big buddy- labor? Ask your mom about that sweetheart

• Anonyymi00011

Itseki kysyin tuota samaa

• Anonyymi00013

Mies joka on valmis sitoutumaan saa yksinoikeuden minuun. Kun mies haluaa elää sinkkuelämää hän myös hyväksyy, että joku muu voi viedä naisen jonka hän haluaa pitää mutta johon ei sitoudu. Mies joka näkee arvoni on varmasti valmis sitoutumaan, mutta sitä en tiedä oletko se sinä. Mikään määrä rakkauttani ei taida havahduttaa sinua siihen mitä voitkaan menettää sillä aikaa kun nautit omasta vapaudestasi. Kun kaikkea ei voi saada on valittava mikä on liian kallista menetettäväksi ja mikä on se kompromissi jonka hyväksyy.

• Anonyymi00014

Niin ja tämä vain omaa pohdintaani eräälle miehelle joka lähestyi joskus minua.

• Anonyymi00024

Sn-45 (varmuudenvuoksi lisään ettei aiheuta sekaannusta jos joku omii)

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin ja tämä vain omaa pohdintaani eräälle miehelle joka lähestyi joskus minua.

No mutta kerrohan aloittajaäijä lisää, että miten lähestyminen eteni- sitten sinulle tuli kaikkia näitä muita kuvioita?

• Anonyymi00027

Halusit hänet niin kovasti ja nyt vasta huomasit sen?

• Anonyymi00039
        UUSI

On kai tämä palstaäijän nonsensealoitusten arvailujen kai tapa yrittää olla posin pualella, mutta😬

• Anonyymi00041
      UUSI

En ole sinua ikinä halunnut merkin jos tajusit.

• Anonyymi00042
        UUSI

Pitäiskö sinun nukkua rapeli tai laskuhumala alta pois? Sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      67
      2591
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1660
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1545
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1228
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1071
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      974
    Aihe