Rakastan sua ❤️.
On niin ikävä
15
406
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinua mies myös, häntä
❤️❤️❤️- Anonyymi00007
Ketä naista?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ketä naista?
Miestä, niinhän siinä lukee
- Anonyymi00002
Nytkö se tuli
- Anonyymi00003
Anna sen tulla.
- Anonyymi00004
Ihana ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00006
Niin mäkin rakastan sua ja ikävöin kans❤️🫂
- Anonyymi00009UUSI
Hei rakas siellä jossain, toivon että käsitellään asiat ja jutellaan enemmän ja voin jatkaa siitä kysymyksestä. Ymmärrän kyllä että sullakaan ei ole helppoa, siksi meidän pitäis toimia niin että tuetaan toisiamme. Että meillä on kummallakin mahdollisimman hyvä olla. Mitä ikinä mielessäsi rakennat, niin ilmaise vähän missä minä olen siellä. Olen sun kanssa nyt rohkea. Rakastan sinua.
- Anonyymi00010UUSI
Osasit hyvin poimia tähän useista tunnistetravista viesteistäni niin monta kohtaa, että rohkenen vastata sulle tähän vaikkakin silti epäilen onko kuitenkin naiselta vaikka itse ole miehelle ne kirjoittanut. No joka tapauksessa. Miehelle täysin samat sanat.
- Anonyymi00011UUSI
Oleltlp aovan varma ikävöimäsi sAATTYAA mullan peitossA H<URFUUMa<LLL<
- Anonyymi00012UUSI
Hyvä tunne on sitten yks puoleinen harmi
- Anonyymi00013UUSI
Miestä kans vaik on mulle kiukutellut
- Anonyymi00014UUSI
Ei ole ikävä tuntematonta rakastajaa 🤣
- Anonyymi00015UUSI
Sama täällä, nuku hyvin mussukka ❤️ 🥹 Olet rakas.
- Anonyymi00016UUSI
joo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa992683Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631575Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005