Sitten kun haluat että meidän juttu loppuu kokonaan.
Haen laastaria
20
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
En halua että loppuu
- Anonyymi00004
Toivottavasti joku huomaa vihdoin niin että voisin unohtaa.
- Anonyymi00002
En halua loppuvan koskaan!
- Anonyymi00003
Minä haluan että loppuu. Et antanut kuin kipua koko vitun ajan.
- Anonyymi00005
Otin etumatkaa. Laastari on jo asennettu.
- Anonyymi00006
Jaa
- Anonyymi00007
Olisko se laastarikin sit kuitenkin parempi, kuin minä?musta tuntuu siltä
- Anonyymi00008
No hyvä sentään että tuo onnistuu ja ettet mene turmioon jos itsestäni ei olekaan takaamaan onneasi.
- Anonyymi00009
Meillä ei ole mitään juttua jonka voisi lopettaa. Tai ennemminkin niin, että meidän juttu on loppunut kokonaan jo vuosia sitten.
- Anonyymi00010
Vai niin, mitä sitten roikut mussa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vai niin, mitä sitten roikut mussa?
En roiku sinussa vaan sinä roikut minussa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
En roiku sinussa vaan sinä roikut minussa.
Toisinpäin
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toisinpäin
Sinähän se täällä minulle hempeitä kirjoittelet. Etkä mene eteenpäin elämässäsi. Etsitkö netistäkin välillä tietoja? Et kai sentään käy näillä kulmilla? Se olisi jo creepiä. Hanki nyt jo oikeasti se laastari. Tekisi sinulle hyvää.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinähän se täällä minulle hempeitä kirjoittelet. Etkä mene eteenpäin elämässäsi. Etsitkö netistäkin välillä tietoja? Et kai sentään käy näillä kulmilla? Se olisi jo creepiä. Hanki nyt jo oikeasti se laastari. Tekisi sinulle hyvää.
Menetkö sinä? Tasaisesti vastaat minulle aina
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Menetkö sinä? Tasaisesti vastaat minulle aina
Olen jo mennyt. Aika harvoin vastaan. Yleensä luulet muiden kirjoituksia minun tekemiksi.
- Anonyymi00011
Valitse sellainen, joka ei tahmaa.
- Anonyymi00012
Jos pidän tätä puolinaista yllä loputtomiin niin sekö ei sinua sitten tuskastuta.
- Anonyymi00013
minä en voisi olla "laastari", ehkä joku ylikesgopilla opiskelija-poju voisi ollA KUIN.. muovinen kertakäyttöinen mini-laastari.
- Anonyymi00016
laastarihommia en suosittele ja se kertoo ihmisestä jotain, exä teki sitä ennen mua ja luultavasti mun jälkeenkin, onnex tuli ero
- Anonyymi00018
Just laastaria
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723014Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632599SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1092400Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.871466Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341296Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1011007Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o190977Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m84920Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html154868Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä68805