Rakasta mua, rakasta.
Osaat sä lukea mua rivienkin välistä?
J rakasta mua
13
522
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osaan ,mutta haluanko? Anna kirjain niin päätän.
- Anonyymi00002
Ei sulle
- Anonyymi00003
Rakastatko?
- Anonyymi00004
Mitään en enemmän haluaisi. Tiedät mikä ollut vaikeata ja minulle, herkkänä ja tunteellisena ihmisenä se on ollut hyvin vaikeaa, koska haluaisin olla suora ja intensiivinen, "full time lover".
- Anonyymi00006
"Full time lover" sounds good, I like the sound of that :) kai se on tuo intensiivinen joka on sitten pelottanut, kai siitäkin pelosta vielä yli pääsee :)
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Full time lover" sounds good, I like the sound of that :) kai se on tuo intensiivinen joka on sitten pelottanut, kai siitäkin pelosta vielä yli pääsee :)
Surrealistinen huuhaamonologi tämäkin, aloittajaäijä, viihteestä toki käy paitsi euron maalareille totista touhua
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Steve Wonder lauloi aikoinaan "Part time lover", siksi ajattelin laittaa paremmaksi, jotta se kuullostaisi paremmalta 😊
- Anonyymi00005
Oli pakko opetella ihmiset kirjoittaa sen mitä tarboittavat rivienväliin sen takia ymmärtävät mua niin huonosti toiset mä en laita mitään sisältöä rivien väliin
- Anonyymi00009
ei mulle mua ei kukaan rakasta ruma kroppa ja liian kiimane ja muutakin kiitos vaan kaikille kaikki kun ei ole samasta muotista ja jokku ei sitäkään käsitä mut onneks yksin on parempi kun koskaan
- Anonyymi00010
Osaan höpsö pieni.
- Anonyymi00011
Osaan lukea rivien välistä. Ainakin ajoittain. 😊
- Anonyymi00012
Pietarsaaren JARO
Plus se tyhjä rivi 🙂
Ohi siis, mut kiva pähki ä- Anonyymi00013
Ohi on kaikki, se siitä sanoi Tsaikovski..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1383433Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/802172Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371835- 1291792
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271714- 1381385
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131295Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",21258"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541186Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1461070