Naapurin bi pappaa

Anonyymi-ap

Eilen kotiin tullessani yläkerran +80 pappa tuli samaan aikaan ulko ovelle jalkaansa linkuttaen, hyvä kun pysty kävelemään näki että oikein kipeetä teki, kysyin mikä jalkaan on tullut oli justiinsa kompastunut pihakeinusta noustessa ja kuulemma on ennenkin mennyt samanlailla nivelsiteet nuorempana urheillessaan. Kysyin että vienkö tervariin niin sanoi että kiitos mutta menee ensin kotiin ja yrittää ensin lepuuttaa jos vaikka helpottaisi. Sanoin että voin kyllä auttaa kotiin sisälle asti ja mentiin hissillä ylös. Siellä autoin riisumaan takin, kengät ja lakin sitten sanoin että vien sut lepäämään sänkyyn niin katsotaan onko se jalka kuinka turvonnut, Pappa meni selälleen ja nostin housun lahjetta että saisin sukan pois, sukan sain pois mutta housujen lahje oli niin tiukka etten saanut sitä kunnolla ylös niin sanoin että riisutaan noi farkut niin nähdään kuinka turvoksissa jalkasi on? Autoin pappaa riisumaan farkut ja vedin ne varovasti ettei jalkaan sattuisi. Papalla oli vielä pitkät kalsarit alla ja nostin niiden lahjetta ylös niin näin että kyllä on turvoksissa ja kosketukselle herkkä, sanoin että riisun toisenkin jalan niin voidaan verrata kuinka paljon se on turvonnut. Kokeilin molempia jalkoja vuorotellen. Katsoin niitä ja sanoin että kyllä se on turvonnut aika paljon ja hiljaa hivellen koskettelin kysyen että sattuuko tämä. Pappa sanoi että kyllä se on arka ja samalla näin että ei se ollut ainoa jalkaan mikä oli turvoksissa, kalsarit pullotti ja näin että papan kulli seisoi tosi näkyvästi, eikä se sitä edes yrittänyt peitellä. Sanoin ettei näköjään ole tuo kipeä jalka aino jalka mikä on turvoksissa ja sanoin saanko kokeilla onko tuo turvotus kuinka kova. Pappa sanoi että ihan rohkeasti vain, laitoin käteni turvotuksen päälle ja sanoin että täällä onkin tosi iso kova turvotus päällä, hieroin sitä housujen päältä ja näin että pappa nautti niin kysyin saanko ottaa sen esiin. Sanoi että mielellään ja vedin kalsarit isojen kivespussejen alle. Aloin runkata tuota isoa komeasti seisovaa kullia papan jo pyytäessä ota se suuhusi. Imin ja nuolin himokkaasti välillä runkkasin sitten tunsin että Pappa tulee ja se sanoikin nyt tulee, jatkoin vain runkkaamista spermaa tuli sykkeenä pariin kertaan. Imin vielä spermaista kullia kunnes tunsin että seisokki alkaa hiipua papan sanoessa että olit kiva poika haluatko että teen sinulle saman? sanoin että se olisi ihanaa...

3

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Spedellä taas dementikko vaihde päällä buaahaa

      • Anonyymi00002

        No milloin sulla ei olis. Kerran spede aina spede. Hähähää mitäs olet.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        No milloin sulla ei olis. Kerran spede aina spede. Hähähää mitäs olet.

        Sää mää ja bää on hähähää buaahaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe