Ukrainan presidentti zelenesky on kolmannen maailman sodan sytyttäjä ja onnistunut estämään kaikenlaisen kaupan(Pakotteet)Venäjän kanssa joka puolestaan on aiheuttanut satoja konkursseja ja ennen näkemättömän työttömyyden mutta siitä huolimatta kokoajan annetaan lisää ja zelenesky ei lopeta kerjäämistä
Ukrainaan ei yhtään rahaa
11
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lääkityksesi kaipaa lisäystä, hakeudu pian psykiatriseen sairaalaan.
- Anonyymi00006
Sekopää neuvoo ...
- Anonyymi00008
En pääse kun sinä ja zele on jo siellä
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sekopää neuvoo ...
Niin älä siis neuvo
- Anonyymi00002
Ukraina joutu yhä enemmän olemaan omilla jaloillaan.. Tuki vähenee. Ei kiinnosta.
- Anonyymi00003
Pepouaukinen Suomi lahjoittaa lainaamiaan rahoja Ukrainaan.
Ei ole mitään järkeä.
Rahahanat kiinni kokonaan, eikä mitään kiintiöpakolaisia tänne- Anonyymi00010
Kiitos olet viisas
- Anonyymi00004
Ne rshahanat sulkeutuvat vähitellen.
Eihän dodassa paljoa tapahdukaan nykyään. - Anonyymi00005
Se on nyt kulutussotaa. Se on hyödytöntä ja tulee kalliiksi naahan tunkeutuvalle.
- Anonyymi00007
Sodsn loppumisesta ei näy merkkiäkään.
Jos Venäjällä ei tapadu romahdusta, se jatkuu vielä vuoden kuluttua..
Voisihan käydä niin, että Vlsdimir panee rukkaset naulaan, pyytää muita hoitamaan roskan loppuun ja siirtyy johtamaan Pietarinkaupunkia, jossa hänet otetaan riemuiten vastaan - Anonyymi00011
No kyllähän se tietysti rssää häiritsee. Putlerin trollikoirien ulinaa taas kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39584Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t218512- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492