Ja miksikö no siksi koska minulla on 2 kpl 7A ja yksi 15A käytössä.
Eri koneissa on kiinni kiinteät lataus kaapelit joihin on näppärä liittää itse laturi MUTTA se kirottu liitin on nikko auto tason liitin ja hyvin lyhyt ikäinen. Kosketuspinnat hapettuu tms ja löystyy eikä liitosta synny luotettavasti. Jatkuvaa katkomista ellei ole kiilattu liitintä kevyeeseen vino painatukseen ja se vixxxaa.
Muuten olisi hyvä laturi mutta halvat heikkotasoiset liittimet pilaa käytön. JA käyttö on aikuisen käyttöä ei adhd teinin vauhkoa repimistä mutta rikki on kele liitokset !!
Olisiko joku laatu merkki agm akkujen lataukseen olemassa jossa on pakkasessa notkeat liittimet? Kokemsuperäistä tietoa sään kestävää merkkiä?
Ctekk one on hyllyssä mutta harvemmin siihen tulee koskettua. Erilaisia härpäkkeitä useita akut tarttee hoivaa ettei ole kuin youtube tähdillä aina akut tyhjinä kun pitäs mennä.
Exide 15/7 on heikkolaatuinen laturi
Anonyymi-ap
1
93
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Hylkää ne Toyotat, niin ei tarvitse jatkuvasti latailla akkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1581502Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568