Suomi 24 - Lieksa on muuttunut paremmaksi

Anonyymi-ap

Kävin Citymarketissa tänään uuden pesulan pyykkikoneet näköjään pesee ahkerasti pyykkiä linkousohjelmat ja kaikki löytyy mitä mahtaa olla kertamaksu pesuille?

Palstalla aikaisemmin oli kyselty jostain "Teron kohtalosta" kaupungin ylistettyjen viranhaltijoiden myllyssä, no ei taida paljon erottua linkousohjelmasta.

Pirre on nyt tänään tullut otsikoiden kärkeen, he ovat lehden mukaan kuunnelleet kehysriihien huolestuttavia uutisia. Kuva on mielestäni asiallinen.

Siis melkein kengurupuvussa on tultu sanomaan painava asia hallintoalamaisille.

Muistan vuosituhannen alussa kun Uusi Suomi oli uusi ja jopa Lieksasta asti oli bloggaagia siellä sydän ruvella kevätpadot murtuen kertomassa kaikesta kaiken.

Olen istunut Heikki Turusen kanssa nyt jo edesmenneessä Joensuun taiteilijaravintola Jokelassa viettämässä aikaa Vänrikki Stoolin lausuntojen kerassa.

Siis, kerassa, siivellä, yhden väkevän tupakan pummaten, Heikin karisma on älytön.

Melkein kuin koulutyttö "keitäs tyttö kahvia" nauraa hekottelin että Heikin kanssa on nyt päästy istumaan iltaa silloin kauan sitten, liki kolkytä vuotta.

Haihtuvi nuoruus.

Mitä tulee Lieksan Teknisten kuumiin perunoihin, perun kaikki aikaisemmat lausunnot. Kunnon poikia ovat kaikki.

Savolankadun triplakokonaisuus, makkarakota, halkoliiteri ja hajuton kuivavessa, näitä biokäymälöitä tässä nyt enää odotetaan.

Uusii silta on valmistumassa ennätysajassa ja kaikki on hyvin ainoastaan pari muottia lensi myrskytuulessa.

Sitä ennen oli ratkaiseva valu tehty Lieksajoen yli.

Prinsessa haluamme pyytää teiltä anteeksi on ollut varmaan oikeasti suuri hätä selvitä Kulman risteyksestä näkymättömällä juoksuloikalla.

Lieksa ja Pielisjärven kunta on nyt hyvissä käsissä emmekä enää spämmää 167 jatkoviestiä tähän aloitukseen. Unohtukoon kaikki.

90

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Style-tori tänään nähty päivän tilanne ensikäden tietoa puut on kaadettu ja miljoonan kupru kaupungin kassaan odottaa vain ottajaansa!

• Anonyymi00002

Danny-show, menneitten vuosien Waskiviikot jopa ei niin hipstereiden perunoiden vanhalla torilla, 120 dB tulee tänä kesänä uudelta Style-torilta.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Danny-show, menneitten vuosien Waskiviikot jopa ei niin hipstereiden perunoiden vanhalla torilla, 120 dB tulee tänä kesänä uudelta Style-torilta.

Kansa taisteli ja Style-tori muisteli juuri eläkevuosien kynnyksellä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kansa taisteli ja Style-tori muisteli juuri eläkevuosien kynnyksellä.

Nyt ei oo terveellä pohjalla tämä irvailu valtuuston päätöksille?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nyt ei oo terveellä pohjalla tämä irvailu valtuuston päätöksille?

Tero-joku oli mainittu Style-torin yhteydessä jonkin joku-ketjun palstalaisten yleisesti kiinnostavien kommenttien joukossa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tero-joku oli mainittu Style-torin yhteydessä jonkin joku-ketjun palstalaisten yleisesti kiinnostavien kommenttien joukossa.

Kissakarin jokavuotinen Lapun salaliittoteoria liito-oravien ja myrkytettyjen einespullien invaasiosta on ilmeisesti myös mainittu.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kissakarin jokavuotinen Lapun salaliittoteoria liito-oravien ja myrkytettyjen einespullien invaasiosta on ilmeisesti myös mainittu.

Kohtasin itse kaksi päivää sitten lenkillä urheilukentä lähellä lohenistuttajan. Hänen arvionsa oli että kymmeniä tuhansia on vuodessa tämä kuvio.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kohtasin itse kaksi päivää sitten lenkillä urheilukentä lähellä lohenistuttajan. Hänen arvionsa oli että kymmeniä tuhansia on vuodessa tämä kuvio.

Hän jopa sanoi että se ylimääräinen muoviletku avantouimareiden kopin vieressä oli juuri lohenistutusta varten kunhan kuorma-auto taas tulee.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hän jopa sanoi että se ylimääräinen muoviletku avantouimareiden kopin vieressä oli juuri lohenistutusta varten kunhan kuorma-auto taas tulee.

Ruosteiset ketjut 9 euroa ja tripla-turbon audimies kilpailevat siitä kuka uusitun urheilukentän luo saa kylvettyä siementään.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ruosteiset ketjut 9 euroa ja tripla-turbon audimies kilpailevat siitä kuka uusitun urheilukentän luo saa kylvettyä siementään.

Lohi on kalastusrikos siitä tulee 90 000 euroa kalastumaksua ja 10 vuotta linnaa jos on tahallaan häirinnyt lohien lisääntymistä Lieksajoessa!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lohi on kalastusrikos siitä tulee 90 000 euroa kalastumaksua ja 10 vuotta linnaa jos on tahallaan häirinnyt lohien lisääntymistä Lieksajoessa!

Riippusillan luona lukee "kameravalvonta" josta pitäisi ymmärtää elä ota ilmaista lohi-ateriaa Lieksanjoesta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Riippusillan luona lukee "kameravalvonta" josta pitäisi ymmärtää elä ota ilmaista lohi-ateriaa Lieksanjoesta.

Lieksan suurin luomusti sähköntuottaja Kemijoki Oy on uusinut sekä Pankakosken että Lieksan voimalat nyt suu suppuun ja salakalastus pois.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lieksan suurin luomusti sähköntuottaja Kemijoki Oy on uusinut sekä Pankakosken että Lieksan voimalat nyt suu suppuun ja salakalastus pois.

Lieksa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lieksa.

Nuori perhe tuli syksyllä 1980 Lieksaan täällä oli melkein 25 000 asukasta ja 3500 Rautavaaran jälkeen pyörryimme joka päivä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Nuori perhe tuli syksyllä 1980 Lieksaan täällä oli melkein 25 000 asukasta ja 3500 Rautavaaran jälkeen pyörryimme joka päivä.

Rautavaaran Raiku, sarkasmilla edelleen elinvoimainen lentopalloseura, kostean 1970-luvun jälkeen kerron kohta yhden jutun.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Rautavaaran Raiku, sarkasmilla edelleen elinvoimainen lentopalloseura, kostean 1970-luvun jälkeen kerron kohta yhden jutun.

Kävin 10 vuotta sitten Rautavaaralla. Jopa koulutoimenjohtaja pihalla sanoi, isäsi oli pidetty ja hyvä opettaja teistä tykättiin täällä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kävin 10 vuotta sitten Rautavaaralla. Jopa koulutoimenjohtaja pihalla sanoi, isäsi oli pidetty ja hyvä opettaja teistä tykättiin täällä.

Minä tykkään sekä Suomen sotahistoriasta, Pohjois-Karjalasta että myös Pohjois-Savosta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä tykkään sekä Suomen sotahistoriasta, Pohjois-Karjalasta että myös Pohjois-Savosta.

Olen lukenut Pielisjärven sotahistorian kannesta kanteen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olen lukenut Pielisjärven sotahistorian kannesta kanteen.

Kirjasto oli silloin remontin takia evakossa Rauhalassa, osa uusista hyvistä kirjanstoinhoitajista ei ollut vielä silloin remmissä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kirjasto oli silloin remontin takia evakossa Rauhalassa, osa uusista hyvistä kirjanstoinhoitajista ei ollut vielä silloin remmissä.

Olen oleva aina Pielisjärveläinen vaikka olen syntynyt Oulussa!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olen oleva aina Pielisjärveläinen vaikka olen syntynyt Oulussa!

Lieksa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Lieksa.

Lieksan tulevaisuus on Pirre, hyvä uusi kaupunginjohtaja, myös nostan hattua Eskolle, toista edellinen viranhaltija.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Lieksan tulevaisuus on Pirre, hyvä uusi kaupunginjohtaja, myös nostan hattua Eskolle, toista edellinen viranhaltija.

Nuorten koulutettujen johtajien käsissä Lieksa ei voi mennä sivuraiteille.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Nuorten koulutettujen johtajien käsissä Lieksa ei voi mennä sivuraiteille.

Kiitos nyt alkoi väsyttää 15 Sandels ja 500 grammaa Gotlet ihan sen meidän kansalliskirjailijan Heikin vanavedessä!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kiitos nyt alkoi väsyttää 15 Sandels ja 500 grammaa Gotlet ihan sen meidän kansalliskirjailijan Heikin vanavedessä!

Nukkumaan. Kiitos. Nyt on kaikki hyvin. Lieksa lähtee tästä vielä kukoistukseen.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Nukkumaan. Kiitos. Nyt on kaikki hyvin. Lieksa lähtee tästä vielä kukoistukseen.

Nukkumaan kiitos.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Nukkumaan kiitos.

Lieksa on paras maa meille lieksalaisille ja sillä sipuli kyllä jämpti on niin!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Lieksa on paras maa meille lieksalaisille ja sillä sipuli kyllä jämpti on niin!

Oh hoh!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Oh hoh!

Tuo on just sitä kun nuoret vasikat keväällä pääsevät ummehtuneen navetan jälkeen Pielisjärven vihreille laitumille voi ei.

• Anonyymi00031

Lieksa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Lieksa.

On unelmayksiö, rauhalliset tasaantuneet pulinaapurit, ei itsellä alko-onglemaa kun en käytä, itse siivoan.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

On unelmayksiö, rauhalliset tasaantuneet pulinaapurit, ei itsellä alko-onglemaa kun en käytä, itse siivoan.

Pulinaapureilla käy ammattisiivoojat ainakin kerran viikossa. Sitä minä arvostan.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Pulinaapureilla käy ammattisiivoojat ainakin kerran viikossa. Sitä minä arvostan.

Laitetaan markka pyörimään, euro liikkumaan ja Suomen talous nousukiitoon!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Laitetaan markka pyörimään, euro liikkumaan ja Suomen talous nousukiitoon!

Toistemme paitoja pesemällä ei kansantalous edisty minnekään.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Toistemme paitoja pesemällä ei kansantalous edisty minnekään.

Cittarin aulassa jopa naapurin ostoksia, ruisleipä, juusto, 2 kaljaa ja 2 maitorahkaa, pakasteperuna, silmäillen, a vot talous nousee.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Cittarin aulassa jopa naapurin ostoksia, ruisleipä, juusto, 2 kaljaa ja 2 maitorahkaa, pakasteperuna, silmäillen, a vot talous nousee.

Yrmeää naamaa oli näyttänyt jonkin viimeviikkoisen ilmiön johdosta. Jota tosin on jatkunut jo neljä vuotta.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Yrmeää naamaa oli näyttänyt jonkin viimeviikkoisen ilmiön johdosta. Jota tosin on jatkunut jo neljä vuotta.

Nukkumaan.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Nukkumaan.

Lieksalaisuuden syvin olemus, on vaan pakko tunnustaa että viisaammat päättää, myö seuraamme sivusta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Lieksalaisuuden syvin olemus, on vaan pakko tunnustaa että viisaammat päättää, myö seuraamme sivusta.

Nukkumaan.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Nukkumaan.

Se on muuten Gotler. Löytyy elämäkerrasta "Turjailija" jossa Heikki toteaa että Sandels ja Gotler ovat elämän suola.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Se on muuten Gotler. Löytyy elämäkerrasta "Turjailija" jossa Heikki toteaa että Sandels ja Gotler ovat elämän suola.

Lukeminen kannattaa aina.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Lukeminen kannattaa aina.

Laita huutomerkki, sarkasmia, laita kolme pistettä, vajakkia, laita Prinsessa kulman risteyksessä, Prinsessaa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Laita huutomerkki, sarkasmia, laita kolme pistettä, vajakkia, laita Prinsessa kulman risteyksessä, Prinsessaa.

Viime viikon näkymätön tuplaloikka, "mä en haluu nähdä sua enää Kulman risteys mä nyt tässä vaan loikin ja juoksen näkymättömästi karkuun!".

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Viime viikon näkymätön tuplaloikka, "mä en haluu nähdä sua enää Kulman risteys mä nyt tässä vaan loikin ja juoksen näkymättömästi karkuun!".

Niin se on Lieksan palkittujen taiteilijapiirien suurin tuottavuusloikka tältä vuodelta.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Niin se on Lieksan palkittujen taiteilijapiirien suurin tuottavuusloikka tältä vuodelta.

Ei ole kovin terveellä pohjalla, mutta ei ole myöskään se että aina esittää roolia, koskaan ei kohtaa ihmistä ihan naama peruslukemilla!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ei ole kovin terveellä pohjalla, mutta ei ole myöskään se että aina esittää roolia, koskaan ei kohtaa ihmistä ihan naama peruslukemilla!

Mistä tunnistat feikin? Pakotettu Pepsodent-hymy ja rooliesitys joka hemmetin kohtaamisessa. Siitä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Mistä tunnistat feikin? Pakotettu Pepsodent-hymy ja rooliesitys joka hemmetin kohtaamisessa. Siitä.

Sekä ylhäätäpäin saneleva fraasi joka kerta "hyvin sanottu".

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sekä ylhäätäpäin saneleva fraasi joka kerta "hyvin sanottu".

Että ikäänkuin tarvitsisimme roolihahmon (keeping up with appearances tv-sarja) ylhäältä saneltua kuratoitua kommenttia johonkin.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Että ikäänkuin tarvitsisimme roolihahmon (keeping up with appearances tv-sarja) ylhäältä saneltua kuratoitua kommenttia johonkin.

Lieksan Hyacinth ei tätä itse ymmärrä.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Lieksan Hyacinth ei tätä itse ymmärrä.

Nukkumaan.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Nukkumaan.

Tuo on just sitä mukasuvaitsevaistoa Tossavaisen hengessä kun laitetaan sivistyssanoja joka kommenttiin.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tuo on just sitä mukasuvaitsevaistoa Tossavaisen hengessä kun laitetaan sivistyssanoja joka kommenttiin.

Hänestä tuli muuten kansanedustaja.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Hänestä tuli muuten kansanedustaja.

Nyt lappu kertoo että Lieksan vassareilla on väkevä pyrkyri myös kansanedustajaksi.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Nyt lappu kertoo että Lieksan vassareilla on väkevä pyrkyri myös kansanedustajaksi.

Mahtaako mökin mummo äänestää vassareita?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Mahtaako mökin mummo äänestää vassareita?

Minä äänestän Kansallista Kokoomusta.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Minä äänestän Kansallista Kokoomusta.

Lieksa on kokoomuslainen kunta vaikka moni ei sitä suoraan tajua. Demarit ja vassarit on vain pieni puskuri jolla asiaa peitellään.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Lieksa on kokoomuslainen kunta vaikka moni ei sitä suoraan tajua. Demarit ja vassarit on vain pieni puskuri jolla asiaa peitellään.

Olen herännyt väkevästi poliittisesti ja nyt sitten nukkumaan.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Olen herännyt väkevästi poliittisesti ja nyt sitten nukkumaan.

Lieksa.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Lieksa.

Kiitos ja hyvää kevättä kaikille!

• Anonyymi00056

Vielä kun saataisiin lisää somppuleita!

• Anonyymi00063

Tämän viestiketjun on varmasti aloittanut joku monista Lieksan neroista tarkoituksenaan koota yhteen itsensä kanssa saman tasoiset älyköt, eli mensalaiset näyttää taas kokoontuvan. Pitäkäämme tuolista kiinni, kun viisaus alkaa virrata!

• Anonyymi00064

Yksi ja sama vajakki tekee aloituksen ja sitten vastailee itse itselleen.

• Anonyymi00065

Enimmäkseen noin, mutta taitaa tuolla pari kommenttia olla eri ihmisiltä.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Enimmäkseen noin, mutta taitaa tuolla pari kommenttia olla eri ihmisiltä.

95 prosenttia palstan tuotannosta on yhtä ja samaa Reunatien poikaa puujalkavitseineen.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

95 prosenttia palstan tuotannosta on yhtä ja samaa Reunatien poikaa puujalkavitseineen.

Eikä vaadi medianlukutaitoa nähdä tämä!

• Anonyymi00069

Jäädään odottelemaan Jamalin kiinteistöpäällikköä, löörh äärh örisijää sekä valpasta amppari-uutisten toistajaa.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Jäädään odottelemaan Jamalin kiinteistöpäällikköä, löörh äärh örisijää sekä valpasta amppari-uutisten toistajaa.

Ei voi kiistää.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Ei voi kiistää.

Ja sitten asiaan, mitä maksaa pyykinpesu uudessa 24 - pesulassa!

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ja sitten asiaan, mitä maksaa pyykinpesu uudessa 24 - pesulassa!

Vitosen pesulat.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Vitosen pesulat.

Vitosen huikopalat.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Vitosen huikopalat.

Vitosen palstat.

• Anonyymi00076

Ei voi kiistää.

• Anonyymi00079

Sananen algoritmeista, mitä enemmän Reunatien poika itkee tämän ketjun suosiosta, sitä enemmän ketju nousee!

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Sananen algoritmeista, mitä enemmän Reunatien poika itkee tämän ketjun suosiosta, sitä enemmän ketju nousee!

Ei voi kiistää.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Reunatielläkö ne kaikki tälle palstalle kirjoittavat asustaa? Aika mielenkiintoinen juttu, vaikka siellähän se varsinainen kulttuurikeskus ja tiedeyhteisö taitaa sijaita.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Reunatielläkö ne kaikki tälle palstalle kirjoittavat asustaa? Aika mielenkiintoinen juttu, vaikka siellähän se varsinainen kulttuurikeskus ja tiedeyhteisö taitaa sijaita.

Reunatien poika nostaa kaksikymmentä vanhaa aloitustaan sivun alkuun jos jotain muuta on noussut luetuimpiin.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Reunatien poika nostaa kaksikymmentä vanhaa aloitustaan sivun alkuun jos jotain muuta on noussut luetuimpiin.

Ei vaadi medianlukutaitoa nähdä tämä.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Ei vaadi medianlukutaitoa nähdä tämä.

Ja tehtailee näitä uusia aloituksia noin 23 kpl päivässä.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Ja tehtailee näitä uusia aloituksia noin 23 kpl päivässä.

Siis monta sataa uutta ketjua kuukaudessa.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Siis monta sataa uutta ketjua kuukaudessa.

Reunatien serveri on meemiainesta jopa sen jälkeen kun kissakuvat syystäkin jäivät taka-alalle!

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Reunatien serveri on meemiainesta jopa sen jälkeen kun kissakuvat syystäkin jäivät taka-alalle!

Reunatien poika myös spämmää kaikki omat ketjunsa täyteen samoja vanhoja puujalkavitsejä.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Reunatien poika myös spämmää kaikki omat ketjunsa täyteen samoja vanhoja puujalkavitsejä.

Bravuurit tulevat yleensä klo 3 yöllä.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00088 kirjoitti:

kylä näi o!

• Anonyymi00096
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Yöaika tarjoaa rauhan ja hiljaisuuden, mikä auttaa runoilijoita sekä muita taiteilijasieluja uppoutumaan luovaan prosessiin!

• Anonyymi00089

Style torilla farkkunaista pinppiin suoraan farkkujen läpi.

• Anonyymi00091

aha

• Anonyymi00093

Luin tämän ketjun läpi ja en voi kuin todeta että nyt varmasti koko maailma on meille kateellinen!
      Onneksi ketju trendaa että koko maailma näkee millainen nerojen keskittymä Lieksa on.
      Tieteen kehto, Suomen Ateena! ☝️🤓

• Anonyymi00095

Ei sitä ihan tyhjänpäiväisiä ja idioottimaisia viestiketjuja nostetakaan näkyville kohtaan "Trendaavat keskustelut" Kyllä nyt taas kerran lieksalaisten kannattaa olla todella, siis todella ylpeä asiasta! Voi että!

• Anonyymi00097

Olet aloittaja ihana🤪

• Anonyymi00098

aha

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe