Taas oli meidän ikäinen kuollut

Anonyymi-ap

Toivottavasti olet sanonut mulle kaiken, ettei jää mitään sanomatta. Minä olen mielestäni kirjoittanut ja sanonut jo selvästi tunteeni sulle, ja still.. Kaikki on sit hyvin jos et todella tunne samoin, mutta jos et ole vaan saanut puhuttus niin puhu ennenkuin on liian myöhäistä..

17

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Et anna edes tilaisuutta

• Anonyymi00003

Tarkoitatko sitä että et näe mua missään? Minä käyn ainoastaan töissä ja vielä kaupassa, sun täytyy poiketa vuorostaan ja selkeästi sanoa asiasi..ap

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tarkoitatko sitä että et näe mua missään? Minä käyn ainoastaan töissä ja vielä kaupassa, sun täytyy poiketa vuorostaan ja selkeästi sanoa asiasi..ap

Et sinä aina siellä töissä ole. Eri tai sama mies. Mielestäni olen kyllä ilmaissut tunteeni selkeästi. Rakastan sinua- ja haluan sinut elämääni :)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Et sinä aina siellä töissä ole. Eri tai sama mies. Mielestäni olen kyllä ilmaissut tunteeni selkeästi. Rakastan sinua- ja haluan sinut elämääni :)

Kirjoitus oli naiselta miehelle. Taidat olla myös nainen..ap

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kirjoitus oli naiselta miehelle. Taidat olla myös nainen..ap

Ikävä kyllä. Unohda. Voi tätä häpeän päivää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ikävä kyllä. Unohda. Voi tätä häpeän päivää.

Aika pateettinen feikkidialogi jälleen kerran, aloittajaäijä. Mitä tulee itse aloituksen sisältöön, niin ei hyvää päivää mitä pelleilyä. Sitä on taas nettiuutisia luettu👍👍

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Aika pateettinen feikkidialogi jälleen kerran, aloittajaäijä. Mitä tulee itse aloituksen sisältöön, niin ei hyvää päivää mitä pelleilyä. Sitä on taas nettiuutisia luettu👍👍

Hyvä ettei ollut kiintoisa myös minfosta tuttu uutinen mihin yhdistää päättömän kaipaushöpinän ym dadaa kun sekin on palstaäijän tuttu uusvanha bravuuri

• Anonyymi00002

Aika kamalaa jos alkaa miettimään kuolemaa vaikka 60-vuotiaana. Päivästä päivään miettii kuolevansa ja sitten vihdoin päivän lehdessä: ”Tämä energinen vanhus eli elämänsä loppuun asti virkeänä 120-vuotiaaksi”.

• Anonyymi00004

Monet miettivät sitä päivittäin eri syistä johtuen ja paljon nuoremmalla iällä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Monet miettivät sitä päivittäin eri syistä johtuen ja paljon nuoremmalla iällä.

Mutta miksi sitä miettiä kun ei tiedä mitä tapahtuu, tavallaan pelkää olematonta. Elimistössä kuolee ja syntyy koko ajan vaikka mitä ja sitä ei osata pitää kuolemana. Samoin kun ihminen vaipuu uneen, senkin voisi nähdä pienenä ”kuolemana” ja siinäkään ei tarkkaan tiedä mitä tapahtuu.

• Anonyymi00006

On paljon asioita, joita ei voi valita.

• Anonyymi00010

Taas mietelause. Ei kuolemaansa, mutta sen voi valita kertooko toiselle tunteensa. Mutta en tietenkään voi valita sitä välittääkö hän minusta ja kertooko hän siitä mulle, minä voin valita vain miten elän ilman häntä..ap

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Taas mietelause. Ei kuolemaansa, mutta sen voi valita kertooko toiselle tunteensa. Mutta en tietenkään voi valita sitä välittääkö hän minusta ja kertooko hän siitä mulle, minä voin valita vain miten elän ilman häntä..ap

Oletko naisia esittävä keke jäänyt vaille äidin hoivaa pienenä kun ylinäyttelet netissä naisten tunteita? T naiselta

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oletko naisia esittävä keke jäänyt vaille äidin hoivaa pienenä kun ylinäyttelet netissä naisten tunteita? T naiselta

Ei olen

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei olen

Siis olen nainen, voin lähettää sulle kuvan todisteeksi. Ja kaima rakas älä pilaa täällä meidän t naisten mainetta enempää..ap

• Anonyymi00016

sama asia kuin odottaisi, että joku päivä osaa lentää, kuin että hän tykkäisi, mutta tosi kiva ajatus, koska voisihan se olla tietty ihan kivasti tehty, jos joskus kertoisi sen hänelle......

• Anonyymi00017

Jos lähestyy niin, lähesty jossain muualla kuin sun työpaikalla. Siellä olen luullut että sanot jotain negatiivista, siksi karttanut sua siellä ja koko paikkaa..AP

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe