Ettekö todellakaan

Anonyymi-ap

ymmärrä sitä, että olen satavarmasti tiennyt kaiken jo ennen tähän asuntoon muuttamista, koska nuorempi henkilö ei uskalla olla avoimesti sitä mitä hän on! Ja siksi hän tarvitsee ns. avustajan! Minä en tule koskaan auttamaan häntä, koska hänen takiaan menetin itselleni hyvin rakkaan työpaikan ja hän pisti ns. shown pystyyn ja sen takia olen voinut todella huonosti jo kymmenen vuoden ajan! Emme koskaan lekkeile toistemme kanssa! Kun ihminen stalkkaa hänestä tulee todella ruma ja kauheinta on se, ettei hän edes tunnu ymmärtävän sitä, miten kauheita vuosia minä jouduin kokemaan! Vapun jälkeen saattaa käydä niin, että tietty tieto leviää isommalle määrälle ihmisiä, jos korvaukset eivät kohta ole tilillä!

10

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

lenkkeile

• Anonyymi00010

Mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi00002

En olisi koskaan halunnut osallistua projektiin, minut huijattiin siihen, koska minulle ei kerrottu mikä sen tarkoitus tosiasiassa oli! Ja sen takia menetin itelleni jotain sellaista, mitä en enää koskaan voi kokea! Joka ikisessä työpaikassa jauhettiin sitä samaa tietoa vuosien ajan, vaikka olin kaiken ymmärtänyt jo ennen tähän asuntoon muuttoa! Arvatkaa vaan, kuinka ahdistavalta se tuntui, kun ei missään työoaikassa saanut olla oma itsensä, koska minut pakotettiin olemaan kohde, jonka työn tekemistäsai häiritä mielin määrin! Ja"kiitos projektin" minulle puhkesi useampi krooninen sairaus! En olisi halunnut saada niitä itselleni. Mikään ei voi muuttaa tilannetta enää koskaan!

• Anonyymi00003

Olen mieluummin köyhä, kuin koskaan missään tekemisissä sellaisen ihminen kanssa, jonka kanssa en halua edes lenkkeillä! Korvauksia odotellessa! Oikeudenmukaisuus ennen kaikkea, sitähän projektissa ei ole ollut koskaan!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olen mieluummin köyhä, kuin koskaan missään tekemisissä sellaisen ihminen kanssa, jonka kanssa en halua edes lenkkeillä! Korvauksia odotellessa! Oikeudenmukaisuus ennen kaikkea, sitähän projektissa ei ole ollut koskaan!

Valtava määrä minulle täysin tuntemattomia ihmisiä on tunkenut lähelle minua kertoakssen sitä samaa asia joka saa..nan kerta! Koska minua ilmeisesti luulutiin tyhmäksi! Sitähän minä en ole! Arvatkaapa miten vastenmieliseltä se aina tuntui, kuin elämässä olisi ollut vain yksi ihminen, jonka kanssa olisi pitänyt viettää aikaa! Minun mielipiteelle haistateltiin paskat! Ja nyt minä haistatan paskat häirikölle! Itae pilasit kaiken, vaikka sinulla oli useita kymmeniä kertoja sanoa jotain ja silti menit aina ohi mitään sanomatta! Ne kymmenet hiljaiset ohitukset saivat minut voimaan huonosti. koska sitä samaa olin joutunut kokemaan parisuhteessani ja siksi en halua olla missään tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, joka aina muistuttaa minua lasteni isästä!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Valtava määrä minulle täysin tuntemattomia ihmisiä on tunkenut lähelle minua kertoakssen sitä samaa asia joka saa..nan kerta! Koska minua ilmeisesti luulutiin tyhmäksi! Sitähän minä en ole! Arvatkaapa miten vastenmieliseltä se aina tuntui, kuin elämässä olisi ollut vain yksi ihminen, jonka kanssa olisi pitänyt viettää aikaa! Minun mielipiteelle haistateltiin paskat! Ja nyt minä haistatan paskat häirikölle! Itae pilasit kaiken, vaikka sinulla oli useita kymmeniä kertoja sanoa jotain ja silti menit aina ohi mitään sanomatta! Ne kymmenet hiljaiset ohitukset saivat minut voimaan huonosti. koska sitä samaa olin joutunut kokemaan parisuhteessani ja siksi en halua olla missään tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, joka aina muistuttaa minua lasteni isästä!

Ota vastuu siitä, että itse pilasit sen mikä olisi voinut tapahtua jo monia vuosia sitten! Minä en pysty olemaan missään tekemisissä kanssasi koskaan!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ota vastuu siitä, että itse pilasit sen mikä olisi voinut tapahtua jo monia vuosia sitten! Minä en pysty olemaan missään tekemisissä kanssasi koskaan!

Minä kuolin henkisesti myös sen takia, että minulle toistettiin myös minulle rakkaassa työpaikassa sitä samaa asiaa, kuten se yksi sijainenkin ja kun minä suutui siitä, hänen mielestään se oli väärin! Miksi minä olisin halunnut kuunnella sitä samaa tarinaa, jota minut pakotettiin kuuntelemaan jo sitä ennen, satoja kertoja! Olin joka ikisessä työpaikassa todella tuskainen, koska minun työnteko ei ollut se mitä arvostettiin, ainoastaan se oli tärkeää, että jokainen työntekijä sai "kertoa" minulle muka jotain uutta! Hyi hel..tti! Siksi olisi ollut välttämätöntä, että projektiin olisi valittu yhdyshenkilö, jonka kanssa kaikesta olisi voinut kertoa. Eli myös projektin aloittajat tekivät suuren virheen, kun eivät sitä ymmärtäneet! Minulla on täysi oikeus olla juuri sitä mieltä mitä nyt olen! En halua koskaan olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!! Lopettakaa minun kiusaaminen ja antakaa minun itse etsiä suunnilleen ikäiseni mies ystäväksi! Se on júuri minun näköistä elämää!

• Anonyymi00008

Mikä vttu on että projekti kuin projekti menee nykypäivänä vtuiksi

• Anonyymi00007

Isoista summista kysymys? Riittääkö 30000

• Anonyymi00009

Vaikutat melko kiihtyneeltä. Toivon että löydät rauhan ja myös jonkun mukavan ikäisesi miehen joka ei halua seksiä, mutta nykypäivänä se saattaa tarkoittaa jopa 70-75 vuotiaista miestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      152
      2492
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      150
      2235
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1973
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1870
    5. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1354
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      198
      1222
    7. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1015
    8. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      323
      920
    9. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      187
      909
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      684
    Aihe