Älä hermoo rakas komea kyttääjäni 😉
Hermostutanko sinua mies
19
407
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi sä pommitat sitä miestä näillä itseäsi halventavilla kirjoituksilla? Eiköhän tästä hänet tunnista ja syy on se, ettet ole ainoa jota kyttää.
- Anonyymi00002
Miksi sä kuvittelet ja yksilöit aloitukset? Tämä on ainut pitkään aikaan
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi sä kuvittelet ja yksilöit aloitukset? Tämä on ainut pitkään aikaan
Yksilöintiä on myös sun aloituksessa joten palataanpa siihen kysymykseen, että miksi ahdistelet miestä?
- Anonyymi00014
Onko mieltä ylentävää lässyttää päivästä toiseen naista esittävän aloituksiin tällaista soopaa ja kaiken kukkuraksi proosailla jostain tunnistelusta? Säälittävää
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Yksilöintiä on myös sun aloituksessa joten palataanpa siihen kysymykseen, että miksi ahdistelet miestä?
Millä tavalla tämä ahdistelu näkyy tässä palstaäijän provossa, jonka otsikon mukaan mies, eli aapee itse ”kyttää”’annahan yksäri jo olla tämän perävaunusi kera joka äänestelee varjoissa lymyillen tätä propagointia
- Anonyymi00017
” Eiköhän tästä hänet tunnista ja syy on se, ettet ole ainoa jota kyttää.” Kerro lisää palstaäijälle tulkuttava, it’s getting pretty wild girlfriend
- Anonyymi00003
Hyvällä tavalla. Enemmänkin malttamaton en tiedä paistaa se ollenkaan tektistä. Se on mun heikkous sitä tämä elämä on mulla.
- Anonyymi00004
Mistä tekstistä?
- Anonyymi00005
Pitäisi olla 700 vuoden päässä tulevaisuudessa se on komee paikka. Mut sä oot kauniimpi. Joku passipaikka-venttailu-häröily - juttu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pitäisi olla 700 vuoden päässä tulevaisuudessa se on komee paikka. Mut sä oot kauniimpi. Joku passipaikka-venttailu-häröily - juttu.
Tässä saadaan samalla pieni fantasia toteutettua. Semmoinen tirkistelyjutska. Saadaan silmät auki depressiosta.
- Anonyymi00007
Tulevaisuuden haaveet
- Anonyymi00008
Laavu, makuupussi, sinä, minä.
- Anonyymi00009
Heti?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heti?
Pasmani-tasmanian sekaisin...
- Anonyymi00010
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi00012
Kyttää sie itiöitäitäs, senkin kunituutti.
T.kyllä, myös tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=moEG72K8ebI&list=RDmoEG72K8ebI&start_radio=1&pp=ygUTbW90b3IgcmVhZHkgYWxhYmFtYaAHAdIHCQnDCgGHKiGM7w== - Anonyymi00015
Meinaatko kyykkääjäsi? :P
- Anonyymi00019
Hups jäin kiinni 😩
- Anonyymi00020
Nainen vaalea. Valvoja huomaa kaiken, tiesithän sen? Koneessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691