on tuo anonyymiys, eihän tästä mitään tuu kun ei tiedä kuka puhuu.....
Kaiken pahan syy
10
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenen haluat puhuvan?
- Anonyymi00002
Ellei sitten satu näkemään, keitä on paikalla. Niitäkin kun on.
- Anonyymi00003
no ei sitä näe, kun kirjautumattakin voi kirjoitella...
- Anonyymi00004
Jos palstalle tulisi kirjautumispakko, niin sen suosio ja sitä myötä taloudellinen tuottavuus laskisi niin paljon, että palsta lopettaisiin hyvin nopeasti.
- Anonyymi00005
Mun mielestä vois olla ihan hyvä idea sellainen, että olis oma osio niille, jotka haluaa olla kirjautuneina ja se ois pelkästään heille, että sinne ois pakko olla kirjautunut. Sivusta tuumailen
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mun mielestä vois olla ihan hyvä idea sellainen, että olis oma osio niille, jotka haluaa olla kirjautuneina ja se ois pelkästään heille, että sinne ois pakko olla kirjautunut. Sivusta tuumailen
Tuo olisi kyllä hyvä idea.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuo olisi kyllä hyvä idea.
Kiitos. T. Tuo edellinen
- Anonyymi00008
Ei täällä kukaan puhu kirjoittaa
- Anonyymi00009
Ja puheesta hyvä opetella tunnistamaan ihminen äänestä
- Anonyymi00010
Kyllä ne aloitteet ja lähentymiset pitää tehdä ihan kasvotusten irl, oli palstaa tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691