vuodenaika? Päivät aurinkoista ja kirkkaita, kaikki on jotenkin kuulasta, hentoa ja läpinäkyvää, illalla taivas vaaleanpunainen, sellainen varovaisen toiveikas.
Onko nyt romanttisin
10
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitten rupee olemaan kunhan koivut rupee vihertämään 😍 sellainen hennon vaaleanpunainen taivas on kyllä kaunis ♥️
- Anonyymi00002
Kevät on pikemminkin sitä lisääntymisaikaa, mitä en ehkä kuvailisi romanttiseksi vaan intohimoiseksi. Syksy on romanttista aikaa, värikkäineen lehtineen puissa. Kesän muistot vielä tuoreena mielessä puiston penkillä istuessa.
- Anonyymi00003
Kauniisti kirjoitettu.
- Anonyymi00004
Kevät ja kesä on parhaita vuodenaikoja :)
- Anonyymi00005
En ole oikein kokenut romantiikkaa, vaikka suhteissa olen ollutkin. Tykkäisin kyllä sellaisesta että halattaisiin vaikka ohimennen siinä arjen touhuissa. En tiedä onko ne miehet sellaisia vaan vähän kylmiä olleet vai johtuuko se siitä, että olen nepsy? En osaa samalla tavalla ilmaista tunteita kuin nentti-ihmiset ja minut ymmärretään usein väärin. Minulla on tunteita, mutta en osaa niitä sillä tavalla näyttää. Voin vaikuttaa kylmältä, mutta olen ihan kaikkea muuta. Kaipaan läheisyyttä, silittelyä, suukkoja ja syliä. Niitä vaille olen jäänyt.
Mun romantiikka on varmaan sitä, että menen tuonne kalliolle metsään istumaan yksikseni ja heiluttelen paljaita varpaitani. Mutta en valita. Elämä on mitä on. Toivottavasti minä kelpaisin tällaisena jollekin. Jollekin sellaiselle, josta itsekin tykkäisin. - Anonyymi00006
❤️❤️❤️
- Anonyymi00007
Itsellä ainakin on jotenkin ollut jo jokin aikaa sellainen hyvä tunne, että olen vihdoin valmis päästämään menneistä irti lopullisesti, ja olen valmis sellaiseen hyvää tuottavaan rakkauteen ja kaikkeen uuteen. Olen kuin uusi ihminen mutta silti vanha sisäinen minä. Kevät on silti uusiutumisen aikaa
-yötä- Anonyymi00008
Minusta tuntuu että menneet eivät enää hierrä tai tunnu painolastilta. Jlkin satuttava on kutistunut ja kiertynyt pieneksi lämpimäksi keräksi, jonka voi laittaa vaikka takin taskuun ja kuljettaa mukanaan.
- Anonyymi00009
On hienoa, että pääsee irti vanhasta, joka on tuottanut pelkkää tuskaa. Minun suhteeni ovat olleet lähinnä traumakemiasuhteita tai muuten ei niin antoisia. Mutta on vaikea lähteä joskus, kun ei ole saanut selvitettyä mikä niissä pitää kiinni. Toisinaan se on ollut yksin jäämisen pelko. Joskus luulee että kova kipu on rakkautta. Ei rakkauden kuulu sattua, vaikka Nazareth niin lauloikin. Tai tietysti tuottaa kipuakin, mutta kohtuudella. Niin paljon ollut ihan voimia vieviä ja sairastuttavia suhteita, että on ollut helpotus huomata, että yksinkin pystyy olemaan. Ja että se ei ole huono asia. Mukavaa olisi tietysti, jos vielä vanhoilla päivillä voisi tavata hyvän tyypin ja rakastua. Rakastumisen mahdollisuus vaan sillä tavalla varmaan vähenee. Mutta ihmisiä voi rakastaa muullakin tavalla, kuin romanttisessa mielessä. En elä Disneylandissa.
- Anonyymi00010
Tykkään enemmän syksystä. Keväästä vaan huonoja muistoja rakkauden suhteen aina. Varsinkin vappu vihaan vappua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659