Kiitos viestistä

Anonyymi-ap

Reagoin treffikutsuun. Jos haluat oikeasti nähdä tiedät mitä pitää tehdä. En etsi kirjekaveria jolta kysytää kuulumisia vuoden välein jos sitäkään.

46

468

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eli vain seks? 😳

• Anonyymi00002

Onko sun mielestä treffit yhtä kuin seks?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Onko sun mielestä treffit yhtä kuin seks?

Sellaisen kuvan tosta sai : " ei täällä mitään kotia ruveta leikkimään " minusta ihan hyvä että sanot suoraan. Niin sanon minäkin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sellaisen kuvan tosta sai : " ei täällä mitään kotia ruveta leikkimään " minusta ihan hyvä että sanot suoraan. Niin sanon minäkin.

Aha no sitten ymmärsit toisin kuin oli tarkoitettu. Treffit tarkoittaa tutustumista kodin ulkopuolella. Ei seks.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mikä aloituksessa tarkemmin sai tuntemaan näin 'ei täällä mitään kotia ruveta leikkimään'

• Anonyymi00003

Miksijoku kysyy kuulumisia noin harvoin?

• Anonyymi00004

Miksi vastaat treffikutsuun anonyymisti palstalla?😅

• Anonyymi00005

Tää on se joka haluaa tiedottaa niille muille naisille minkälainen tilanne heillä on. Pelkästä kilpailemisesta oikeasti kiinnostunut.

• Anonyymi00006

Sama syy kuin sulla täällä vastailuun?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sama syy kuin sulla täällä vastailuun?

Jos minulla olis suora kontakti kaivattuun, niin en edes olisi palstalla!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos minulla olis suora kontakti kaivattuun, niin en edes olisi palstalla!

Uskot että anonyymien joukosta löydät oikean?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Uskot että anonyymien joukosta löydät oikean?

Palsta on täynnä ldiootteja, ei voi erehtyä kuvittelemaan, että kaivattu olis täällä.

• Anonyymi00008

Naurettavia nää. Mutt onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

• Anonyymi00038

Samat sanat aamusta iltaan palstaäijän avauksissa hyvin päälleliimatusti avautuva

• Anonyymi00009

Osaat varmaan itse tehdä myös?
      Muutakin kuin ilman tunnisteita aloituksen.

• Anonyymi00037

Sekö sinun hermoja repii, ettei palstaäijä ikinä kirjoita sinuun sopivia tunnisteita ja toisekseen jos tämän aloituksen sisältöä miettii, niin mitä vaddua taas? Mitä sellaista löydät tästä aloituksesta mikä voisi sopia niinku mihinkään tilanteeseen tai sinun tilanteeseen? Oot himmee

• Anonyymi00010

Hehe, vähän uhkaava sävy tässä🤭Onneksi en ole sekaantunut tällasiin.

• Anonyymi00013

Et ole tottunut siihen että on rajat ja ne ilmaistaan suoraan? Noin kokee varmasti kaikki joiden kuuluukin olla sekaantumatta.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Et ole tottunut siihen että on rajat ja ne ilmaistaan suoraan? Noin kokee varmasti kaikki joiden kuuluukin olla sekaantumatta.

"Jos haluat oikeasti nähdä tiedät mitä pitää tehdä". Ihmeellinen komenteleva teinimäinen sävy.
        Minä kokisin tuollaisen äksyilyn ylittävän mun rajan. Mutta hyvä että voit harjoitella täällä, niin vastaat sitten Tinderissä leppoisammin. 😚

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"Jos haluat oikeasti nähdä tiedät mitä pitää tehdä". Ihmeellinen komenteleva teinimäinen sävy.
        Minä kokisin tuollaisen äksyilyn ylittävän mun rajan. Mutta hyvä että voit harjoitella täällä, niin vastaat sitten Tinderissä leppoisammin. 😚

Äksyilyä? Oikeasti? Ei, vaan jos et kestä tuollaista leppoisaa kehoitusta, niin me emme ole match

• Anonyymi00041
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Äksyilyä? Oikeasti? Ei, vaan jos et kestä tuollaista leppoisaa kehoitusta, niin me emme ole match

Alan aina hihitellä sisään päin, jos joku mies äksyilee tuolleen. 😁Mutta joo emme varmaan ole "match". Taidat olla sitä paitsi nainen.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miten niin Tinderissä? Inhoon Tinderiä. Liian pinnallinen paikka. Omalta paikkakunnalta ei enää mitään joka kiinnostaa tai kun olen joskus pikaisesti piipahtanut, olen luikkinut äkkiä pois. Hyi olkoon. Waste of time.

• Anonyymi00014

No ajattelin, että sillä viestillä olisi päässyt alkuun.

• Anonyymi00016

Joskus kannattaa laittaa itsensä heti likoon?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Joskus kannattaa laittaa itsensä heti likoon?

Siis minähän laitoin. Olisin heti seuraavassa viestissä kysynyt voidaanko tavata.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Siis minähän laitoin. Olisin heti seuraavassa viestissä kysynyt voidaanko tavata.

En usko että olisit vaan olisit voinut olla vastaamatta kokonaan.

• Anonyymi00029

Alkuun ei pääse sillä et treffailee muita naisia pitkin vuosia ja satunnaisesti vuosien välein kysyy mitä kuuluu. Minkä arvoseksi luulet aloittajan ittesä kokeneen? Sivusta

• Anonyymi00018

Mutta hei hienosti käänsit toisen syyksi kaikki.

• Anonyymi00026

Älä viitsi kiukutella. Ketään ei syytetä yhtään mistään. Vaan kannustetaan selvästi ja rohkaistaan😗

• Anonyymi00021

Hmmm…Oliko treffikutsu multa?

• Anonyymi00030

Aloituksessa todettiin että reagoi treffikutsuin, ei satunnaisiin kuulumiskyselyihin.

• Anonyymi00022

Kuulumisia kysyvät naiset... ota niistä nyt selvää kun ei ottanut aiemminkaan.

• Anonyymi00036

Kyseessä on varmaan apäijä joko äitees, sosiaalityöntekijäsi tai edunvalvojasi

• Anonyymi00025

Mä taas kaikki treffikutsut ohitan. Kummallista pyydellä ihmistä ulos jota ei ees tunne. Jos joku kysyy kuulumisia voisin vaikka vastata.

• Anonyymi00031

Empä sanoisi "Kummallista pyydellä ihmistä ulos jota ei ees tunne." Missä sä sit tutustut jos et aikaa yhdes viettämällä? Jos haluut tutustuu haluu nähdä..

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Empä sanoisi "Kummallista pyydellä ihmistä ulos jota ei ees tunne." Missä sä sit tutustut jos et aikaa yhdes viettämällä? Jos haluut tutustuu haluu nähdä..

Ei ole tarvetta tutustua tuntemattomiin enää siinä mielessä. Kasvotusten tutustun nähdessä yleensä tutustunut jos tutustun.

• Anonyymi00032

Ei toi ole susta kiinnostunu jos noin harvoi lähestyy. Missä treffikutsu?
      Todennäkösesti joku toinen nainen ei ollu mitä kuvitteli tai sai mitä halus jo ja siirty suhun?

• Anonyymi00044

Juuri noin olen sen arvellut olevan! Mutta minua se ei haittaa ollenkaan, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä millään tavalla, enkä ole koskaan unelmoinut yhdessä olosta hänen kanssaan!

• Anonyymi00034

Kirjoittelet palstaäijä vähän kuivakkaan pappamaisesti välillä kuuuulumisista, mikä on eri retorikkaa kuin kuuuulemmaaa

• Anonyymi00039

En kysele kuulumisia, koska on tunne, että et vastaa minulle henkilökohtaisiin asioihin jostain syystä. Varmaan et luota minuun jostain syystä tai vedät rajan jostain syystä tai elämässäsi ei ole tilaa minulle jostain syystä, tai et pidä minusta ja se on ok. Tai tietysti olen ollut niin huolissani, kun en tiedä, miten voit. Enkä voi kysyä. Sivusta kuin hänelle

• Anonyymi00045

Voisin sanoa näin hänelle, miehelle. Yritin aikoinaan kysellä ja sitä kautta lähentyä. Olin myös aidosti huolissani. Ei mitään vastausta. Ilmeisesti jostain suuttunut tai sitten vain muuten heikot kommunikointitaidot. En päässyt perille. Lopetin, etten ainakaan kiusaa .
        Nainen

• Anonyymi00040

Etkö tajua, että kuulumisien kysyminen on kiinnostusta ja keskustelun aloitus? Se on ihan oma mokasi, jos et ymmärrä ja vänkäät joka asiasta.

• Anonyymi00043

Aloittaja lienee nepsy. Mutta hyvä että saa täällä opastusta.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Aloittaja lienee nepsy. Mutta hyvä että saa täällä opastusta.

Mutta vaikka saisikin opastusta, en siltikään halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan!

• Anonyymi00042

Missä treffikutsu lähetettiin? Kauheeta, aloin heti miettimään olenko lähettänyt "treffikutsun" yv:nä😬 Ja olenko joskus tietämättäni vastaanottanut sellaisen. Viimeksi tällä viikolla 🤭
      Naiselta

• Anonyymi00048

Kerran vuodessa on hyvä. Pitää nähdä kavereitakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2559
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2277
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      209
      1476
    7. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1474
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1222
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1174
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe