Kuka on sinun rakas?

Anonyymi-ap

Olenko se minä? 🥹❤️ aiempi poistettiin.

37

597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juha.

• Anonyymi00002

Ok. Et ole se mies sitten. 🤭

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ok. Et ole se mies sitten. 🤭

Etkä sinä juhannuss sima.

• Anonyymi00005

❤️❤️

• Anonyymi00007

Kyllä minäkin sinua rakas. ❤️

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä minäkin sinua rakas. ❤️

Väärä Juha, valitettavasti.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Väärä Juha, valitettavasti.

Mistä tiedät?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mistä tiedät?

Tiedän vain.

• Anonyymi00003

Olet kyllä jos olet eräs nuorempi. m-n

• Anonyymi00006

En usko kun noi pallura silmät.

• Anonyymi00008

Et ole, en ole koskaan niin ajatellut! Se mitä teit vuosien ajan, varmisti etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!

• Anonyymi00011

Olen ollut koko elämäni aikana vain kolme kertaa rakastunut, eli et voi olla se yksi kolmesta.

• Anonyymi00012

J a elämä jatkuu kun T uli keväät ja löysimme toisemme.

• Anonyymi00020

I kuisesti R akaastamme toisiaan

• Anonyymi00016

Minulle tärkeä ihminen on suunnilleen samaa ikäluokkaa oleva vanhempi mies, jonka kanssa olisimme ystäviä ja haluan halata häntä aina kun näkisimme toisiamme! Etsinnässä on vielä, mutta toivon pian löytäväni hänet!

• Anonyymi00018

Miehen iän pitää alkaa vähintään numerolla kuusi!

• Anonyymi00019

minun oli pakko lähteä ku yks sotki elämäni. Luuli että rakastan sitä, vaikken rakasta. näen unta sinusta. pitää hoitaa asioita, että pääsen muuttamaan pois. lopettaa työt. irtisanoa asunttoa. pitää saada hänet tajuamaan, etten halua häntä. en ikinä jättänyt sinua vaan minun oli pakko lähteä en saanut sinun lähellesi. muutetaan kauas ihmisistä, jotka sotkivat meidät elämää.

• Anonyymi00021

en oo unohtanut mitä me oltiin ja kuinka meidän rakkautta tuli ykx sotkee ja puhui soopaa minusta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

en oo unohtanut mitä me oltiin ja kuinka meidän rakkautta tuli ykx sotkee ja puhui soopaa minusta.

ihmmiset jotka tuntee minut oikeasti tietävät että rakastan sinua ikkuisesti ja yrittävät pitää meidät erillään. oomme ikuisesti yhdessä, vaikken näe nyt sinua kun yks puhui soopaa ja tuhosi rakkauden.. vielä käräytån hänet ja sitten saann olla kanssasi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

ihmmiset jotka tuntee minut oikeasti tietävät että rakastan sinua ikkuisesti ja yrittävät pitää meidät erillään. oomme ikuisesti yhdessä, vaikken näe nyt sinua kun yks puhui soopaa ja tuhosi rakkauden.. vielä käräytån hänet ja sitten saann olla kanssasi.

puhun töissäkin sinusta ja kavereille. puhun, koska rakastan sinua. puhun, jotta saismme olla yhdessä. puhun, koska en o ketää muuta rakastanu koskaan. enkä rakastu. tyhmät ihmiset sotkivat kaiken ja menetin sinut. mutta kyllä he kerran tajuaa, että oli virhe erottaa meidät.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

puhun töissäkin sinusta ja kavereille. puhun, koska rakastan sinua. puhun, jotta saismme olla yhdessä. puhun, koska en o ketää muuta rakastanu koskaan. enkä rakastu. tyhmät ihmiset sotkivat kaiken ja menetin sinut. mutta kyllä he kerran tajuaa, että oli virhe erottaa meidät.

kerran loisTaa rakkautemme Ja silloin oomme onnellinen ja vain me kaks eikä muita.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

kerran loisTaa rakkautemme Ja silloin oomme onnellinen ja vain me kaks eikä muita.

muista etten halunnuT Jättää sinua.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

muista etten halunnuT Jättää sinua.

yks soopaa puhuu, että oomme muka yhdessä, vaikka en edes halua sitä. pakko muuttaa, Jotta saamme olla yhdessä. Taivaan illalla muistan sinut.

• Anonyymi00025
    • Anonyymi00029

ei kauan ku nähdään ja kaikki sonta on selvitetty ja oomme vihdoinkin yhdessä ja karataan ja mennään kauas täältä ja saan vihdoinkin sinut. onko kosinta voimassa kuten kerran puhuit, että haluat avioon?

• Anonyymi00030

pikkulinnut kertoi olit etsinyt minut ja siksipä kerron että rakasTan sinua Ja aina.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

pikkulinnut kertoi olit etsinyt minut ja siksipä kerron että rakasTan sinua Ja aina.

tiedät kyllä kuka on pikku linnut. tiedät kyllä kuka on yks, joka puhuu sai aikaan, että jouduin lähtemään ja jättämään sinut. sama yrittää edelleen haukkua sinua ja sai ihmiset uskomaan, että minun pitää jättää sinut.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

tiedät kyllä kuka on pikku linnut. tiedät kyllä kuka on yks, joka puhuu sai aikaan, että jouduin lähtemään ja jättämään sinut. sama yrittää edelleen haukkua sinua ja sai ihmiset uskomaan, että minun pitää jättää sinut.

rakkaudella tiedät kyllä kuka kunhan muisteleT asioita Ja mitä tapahtui kun lähdin.

• Anonyymi00033

pitää mennä, ettei he saa selville, että laitan viestiä salaa yöllä. en saisi olla kännykällä öisin, mutta ny oli hyvä aika kertoa.

• Anonyymi00034

R.... On minun rakas ja muita ei ole eikä tule!

• Anonyymi00035

R💯❤️ ikuisesti. Sydämessäni oot ikuisesti. Eikä rakkaus koskaan häviä. Mikään matka tai mikään! Sinun ansiosta jaksan elämääni. Jaksan olla iloinen. R on ikuisesti Sydämessäni ja sinua ei kukaan voi minulta ikinä viedä. Sinua rakastan ylikaiken ja ikuisesti. Saat minut hymyilemään. Sydämessäni oot ikuisesti. Rakastan sinua niin kauan kun elään ja muistan ikuisesti sinua. Vaikka en näe sinua. Tai kuule sinua oot ikuisesti Sydämessäni. Oot ainoa joka minua R akasti. R akastit minua Vaikka muut haukkuivat. R akasti Vaikka en aina osannut näyttää kuinka paljon sua rakastan. Et koskaan kääntänyt selkää tai hylännyt minua. Et koskaan. Muuta minulla ei ole ikinä olllu eikä tule. Kukaan ei R akasta kuin sinä. Ei kukaan. Sinulle olen velkaa, että olen elossa ja voin hyvin. En ikinä voi korvata sitä kuinka R rakasti minua. En ikinä.

• Anonyymi00036

Kun tuntuu että elämä hajoaa ja menetän kaiken. Niin muistan että R olin kaikista rakkain ihminen. R puolusti minua ja oli aina turvallinen ja luotettava ja ainut johon ikinä oon voinu luottaa. R ei ikinä pettänyt rakkautta minun kohtaan. Ei ikinä.

• Anonyymi00038

varmaan joku homo mies palstalla. 😂🩷 ehkä siitä jotain tulisi. haleja jokatoisena lauantaina??

• Anonyymi00039

Hän on minun Rakas. ❤️

• Anonyymi00040

Olisihan tämän voinut johonkin muuhunkin kohtaa laittaa. 😊

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5093
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      2008
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1878
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1670
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      947
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      841
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe