Kuka on sinun rakas?

Anonyymi-ap

Olenko se minä? 🥹❤️ aiempi poistettiin.

37

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Juha.

      • Anonyymi00002

        Ok. Et ole se mies sitten. 🤭


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ok. Et ole se mies sitten. 🤭

        Etkä sinä juhannuss sima.


      • Anonyymi00005

        ❤️❤️


      • Anonyymi00007

        Kyllä minäkin sinua rakas. ❤️


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kyllä minäkin sinua rakas. ❤️

        Väärä Juha, valitettavasti.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Väärä Juha, valitettavasti.

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        Tiedän vain.


    • Anonyymi00003

      Olet kyllä jos olet eräs nuorempi. m-n

    • Anonyymi00006

      En usko kun noi pallura silmät.

    • Anonyymi00008

      Et ole, en ole koskaan niin ajatellut! Se mitä teit vuosien ajan, varmisti etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!

    • Anonyymi00011

      Olen ollut koko elämäni aikana vain kolme kertaa rakastunut, eli et voi olla se yksi kolmesta.

    • Anonyymi00012

      J a elämä jatkuu kun T uli keväät ja löysimme toisemme.

      • Anonyymi00020

        I kuisesti R akaastamme toisiaan


    • Anonyymi00016

      Minulle tärkeä ihminen on suunnilleen samaa ikäluokkaa oleva vanhempi mies, jonka kanssa olisimme ystäviä ja haluan halata häntä aina kun näkisimme toisiamme! Etsinnässä on vielä, mutta toivon pian löytäväni hänet!

      • Anonyymi00018

        Miehen iän pitää alkaa vähintään numerolla kuusi!


    • Anonyymi00019

      minun oli pakko lähteä ku yks sotki elämäni. Luuli että rakastan sitä, vaikken rakasta. näen unta sinusta. pitää hoitaa asioita, että pääsen muuttamaan pois. lopettaa työt. irtisanoa asunttoa. pitää saada hänet tajuamaan, etten halua häntä. en ikinä jättänyt sinua vaan minun oli pakko lähteä en saanut sinun lähellesi. muutetaan kauas ihmisistä, jotka sotkivat meidät elämää.

      • Anonyymi00021

        en oo unohtanut mitä me oltiin ja kuinka meidän rakkautta tuli ykx sotkee ja puhui soopaa minusta.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        en oo unohtanut mitä me oltiin ja kuinka meidän rakkautta tuli ykx sotkee ja puhui soopaa minusta.

        ihmmiset jotka tuntee minut oikeasti tietävät että rakastan sinua ikkuisesti ja yrittävät pitää meidät erillään. oomme ikuisesti yhdessä, vaikken näe nyt sinua kun yks puhui soopaa ja tuhosi rakkauden.. vielä käräytån hänet ja sitten saann olla kanssasi.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        ihmmiset jotka tuntee minut oikeasti tietävät että rakastan sinua ikkuisesti ja yrittävät pitää meidät erillään. oomme ikuisesti yhdessä, vaikken näe nyt sinua kun yks puhui soopaa ja tuhosi rakkauden.. vielä käräytån hänet ja sitten saann olla kanssasi.

        puhun töissäkin sinusta ja kavereille. puhun, koska rakastan sinua. puhun, jotta saismme olla yhdessä. puhun, koska en o ketää muuta rakastanu koskaan. enkä rakastu. tyhmät ihmiset sotkivat kaiken ja menetin sinut. mutta kyllä he kerran tajuaa, että oli virhe erottaa meidät.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        puhun töissäkin sinusta ja kavereille. puhun, koska rakastan sinua. puhun, jotta saismme olla yhdessä. puhun, koska en o ketää muuta rakastanu koskaan. enkä rakastu. tyhmät ihmiset sotkivat kaiken ja menetin sinut. mutta kyllä he kerran tajuaa, että oli virhe erottaa meidät.

        kerran loisTaa rakkautemme Ja silloin oomme onnellinen ja vain me kaks eikä muita.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        kerran loisTaa rakkautemme Ja silloin oomme onnellinen ja vain me kaks eikä muita.

        muista etten halunnuT Jättää sinua.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        muista etten halunnuT Jättää sinua.

        yks soopaa puhuu, että oomme muka yhdessä, vaikka en edes halua sitä. pakko muuttaa, Jotta saamme olla yhdessä. Taivaan illalla muistan sinut.


    • Anonyymi00025
    • Anonyymi00029

      ei kauan ku nähdään ja kaikki sonta on selvitetty ja oomme vihdoinkin yhdessä ja karataan ja mennään kauas täältä ja saan vihdoinkin sinut. onko kosinta voimassa kuten kerran puhuit, että haluat avioon?

      • Anonyymi00030

        pikkulinnut kertoi olit etsinyt minut ja siksipä kerron että rakasTan sinua Ja aina.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        pikkulinnut kertoi olit etsinyt minut ja siksipä kerron että rakasTan sinua Ja aina.

        tiedät kyllä kuka on pikku linnut. tiedät kyllä kuka on yks, joka puhuu sai aikaan, että jouduin lähtemään ja jättämään sinut. sama yrittää edelleen haukkua sinua ja sai ihmiset uskomaan, että minun pitää jättää sinut.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        tiedät kyllä kuka on pikku linnut. tiedät kyllä kuka on yks, joka puhuu sai aikaan, että jouduin lähtemään ja jättämään sinut. sama yrittää edelleen haukkua sinua ja sai ihmiset uskomaan, että minun pitää jättää sinut.

        rakkaudella tiedät kyllä kuka kunhan muisteleT asioita Ja mitä tapahtui kun lähdin.


    • Anonyymi00033

      pitää mennä, ettei he saa selville, että laitan viestiä salaa yöllä. en saisi olla kännykällä öisin, mutta ny oli hyvä aika kertoa.

    • Anonyymi00034

      R.... On minun rakas ja muita ei ole eikä tule!

    • Anonyymi00035

      R💯❤️ ikuisesti. Sydämessäni oot ikuisesti. Eikä rakkaus koskaan häviä. Mikään matka tai mikään! Sinun ansiosta jaksan elämääni. Jaksan olla iloinen. R on ikuisesti Sydämessäni ja sinua ei kukaan voi minulta ikinä viedä. Sinua rakastan ylikaiken ja ikuisesti. Saat minut hymyilemään. Sydämessäni oot ikuisesti. Rakastan sinua niin kauan kun elään ja muistan ikuisesti sinua. Vaikka en näe sinua. Tai kuule sinua oot ikuisesti Sydämessäni. Oot ainoa joka minua R akasti. R akastit minua Vaikka muut haukkuivat. R akasti Vaikka en aina osannut näyttää kuinka paljon sua rakastan. Et koskaan kääntänyt selkää tai hylännyt minua. Et koskaan. Muuta minulla ei ole ikinä olllu eikä tule. Kukaan ei R akasta kuin sinä. Ei kukaan. Sinulle olen velkaa, että olen elossa ja voin hyvin. En ikinä voi korvata sitä kuinka R rakasti minua. En ikinä.

      • Anonyymi00036

        Kun tuntuu että elämä hajoaa ja menetän kaiken. Niin muistan että R olin kaikista rakkain ihminen. R puolusti minua ja oli aina turvallinen ja luotettava ja ainut johon ikinä oon voinu luottaa. R ei ikinä pettänyt rakkautta minun kohtaan. Ei ikinä.


    • Anonyymi00038

      varmaan joku homo mies palstalla. 😂🩷 ehkä siitä jotain tulisi. haleja jokatoisena lauantaina??

    • Anonyymi00039

      Hän on minun Rakas. ❤️

      • Anonyymi00040

        Olisihan tämän voinut johonkin muuhunkin kohtaa laittaa. 😊


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe