Ihminen voi rakastaa,muitakin kuin vain puolisoaan

Anonyymi-ap

Ihminen voi välittää ihmisistä ja rakastaa monia ihmisiä. Rakkautta on monenlaista. On naisen ja miehen välinen rakkautta. On rakkautta lapsuuden perheeseen ja omiin mummoihin ja vaareihin ja kaikkiin, jotka lapsena on kuulunut perheeseen.

Ei aikuisuus tarkoita sitä, ettei heitä saa enää rakastaa. Eikä se ole kumppanilta pois jos rakastaa omia vanhempia ja omia sisaruksia .

14

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sano nyt vielä loputkin. Ei se ole sun mieheltä pois jos rakastat muitakin miehiä.

• Anonyymi00005

Joo, tämänkaltaiset ihmiset ovat hieman ärsyttäviä. Lopullinen agenda on jo tiedossa, mutta manipuloimalla etenee hissukseen, kunnes saa mitä haluaa. Pysyn kaukana näistä tyypeistä, heti kun haistan niitä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo, tämänkaltaiset ihmiset ovat hieman ärsyttäviä. Lopullinen agenda on jo tiedossa, mutta manipuloimalla etenee hissukseen, kunnes saa mitä haluaa. Pysyn kaukana näistä tyypeistä, heti kun haistan niitä.

Miksi aina luullaan? Eikö omia vanhempia ja sisaruksia saa rakastaa ja heitä jotka lapsena kuuluivat perheeseen? Miksei saisi rakastaa omia vanhempia ja sisaruksia ja heitä jotka lapsena kuuluivat perheeseen?

Miksi he, jotka lapsena ovat kuuluneet perheeseen ei saisi enää aikuisena rakastaa?

He ovat olleet lapsena tuki ja turva ja he ovat rakastaneet lapsena minua ja kulkeneet matkani kanssani. Miksen saisi enää heitä rakastaa? Rak?

Miksei mummoa ja vaaria saisi rakastaa?

Miksei saisi rakastaa heitä? Miksen saisi isää rakastaa tai äitiä tai sisaruksia tai heitä jotka lapsena kuuluivat perheeseen?

He ovat osa minua ja minun elämäni.

Heitä olen rakastanut koko elämäni ja ovat aina kuuluneet elämään.

Rakkautta on monenlaista on naisen ja miehen välinen rakkaus joka on romanttinen ja sitten on rakkautta ihmisiin, jotka ovat Ovat olleet osa mun elämäni syntymästäni asti. Heitä rakastan, mutta erilailla. He ovat minun historiaa ja ilman heitä ei minuakaan olisi. En olisi olemassa ilman heitä, kun se olisi ollut täysin mahdotonta. Jostain minäkin olen saanut alun.

Rakkautta on monenlaista eikä se ole pettämistä .

Ei se ole puolisolta pois.

(Perheeseen voi kuulua myös ihmiset, joilla on eri toinen vanhemmista tai ei ole veri sukulaisia eli ei ole ei- biologisesti sisaruksia lainkaan vaan perhe oon siinä uus perhe)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Miksi aina luullaan? Eikö omia vanhempia ja sisaruksia saa rakastaa ja heitä jotka lapsena kuuluivat perheeseen? Miksei saisi rakastaa omia vanhempia ja sisaruksia ja heitä jotka lapsena kuuluivat perheeseen?

Miksi he, jotka lapsena ovat kuuluneet perheeseen ei saisi enää aikuisena rakastaa?

He ovat olleet lapsena tuki ja turva ja he ovat rakastaneet lapsena minua ja kulkeneet matkani kanssani. Miksen saisi enää heitä rakastaa? Rak?

Miksei mummoa ja vaaria saisi rakastaa?

Miksei saisi rakastaa heitä? Miksen saisi isää rakastaa tai äitiä tai sisaruksia tai heitä jotka lapsena kuuluivat perheeseen?

He ovat osa minua ja minun elämäni.

Heitä olen rakastanut koko elämäni ja ovat aina kuuluneet elämään.

Rakkautta on monenlaista on naisen ja miehen välinen rakkaus joka on romanttinen ja sitten on rakkautta ihmisiin, jotka ovat Ovat olleet osa mun elämäni syntymästäni asti. Heitä rakastan, mutta erilailla. He ovat minun historiaa ja ilman heitä ei minuakaan olisi. En olisi olemassa ilman heitä, kun se olisi ollut täysin mahdotonta. Jostain minäkin olen saanut alun.

Rakkautta on monenlaista eikä se ole pettämistä .

Ei se ole puolisolta pois.

(Perheeseen voi kuulua myös ihmiset, joilla on eri toinen vanhemmista tai ei ole veri sukulaisia eli ei ole ei- biologisesti sisaruksia lainkaan vaan perhe oon siinä uus perhe)

Lopun sulussa laitoin kun on myös tuollaisia perheitä.

• Anonyymi00002

Rakastan enemmän lapsiani kuin ketään muuta. Hyvä muistaa et puolison rakkaus on noista se mikä voi muuttua sormia napsauttamalla. Muut pysyy.

• Anonyymi00006

Omat lapseni ovat minulle kaikkein tärkeimmät ja rakkaimmat ihmiset!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Omat lapseni ovat minulle kaikkein tärkeimmät ja rakkaimmat ihmiset!

Hyvä juttu.Niin kuuluu ollakin.

• Anonyymi00012

Rakkaus pysyy vaikka joskus pitää näyttä rajat ja se tuntuu toisesta kylmyydeltä.Silloin pitää alkaa miettiin tarkemmin itseään .

• Anonyymi00003

Eipä tietysti oman sukulaisen rakastamisessa mitään pahaa ole. Se vaan, että jos rakastaa toista miestä kuin puoliso. Se on huonompi juttu.

• Anonyymi00004

Ei tietenkään ole. Muut sitten onkin mielestäni eri asia.

• Anonyymi00010

Puhtainta ja herkintä on rakkaus lemmikkeihin. Näin ainakin minulla. Rakastan myös ystäviäni. Ja kivuliaasti koko tätä surkeaa palloamme.

• Anonyymi00011

Sehän riippuu onko lapsi toivottu rakastaako sitä.

• Anonyymi00013

Raiskauksen tuloksena syntyvää ladta on vaikea rakastaa varsinkin jos tämä laosi aikuistuttuaan ei ymmärrä mihin äitinsä joutui tuolloin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Raiskauksen tuloksena syntyvää ladta on vaikea rakastaa varsinkin jos tämä laosi aikuistuttuaan ei ymmärrä mihin äitinsä joutui tuolloin.

Ite en voisi pitää lastani vaan antaisin pois, jos noin kävisi ja liian myöhään huomasin että oisin raskaana ja eikä vois tehdä enää abortin. En pystyis lasta rakastaa ku muistuttaisi helllveetin tapahtuman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe