Siis oletko rakastunut minuun?
Rakastatko minua mies
28
451
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihastunut vähän ☺️🤏
- Anonyymi00003
Et ole hän. Ohi.
- Anonyymi00002
Entä minuun? 😂🤚🏻
- Anonyymi00004
Voit tehdä oman ketjun.
- Anonyymi00005
🥰👉😂🤚🏻
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voit tehdä oman ketjun.
Okei, oot joku tosi vakava ihminen.
- Anonyymi00006
kysypä hölmö asianosaiselta suoraan, äläkä palstaraadilta🙃
- Anonyymi00007
No olenhan nähnyt sinut, eikö? Vai mitä kohtaa sinussa en rakastaisi? Kysymys on outo, liekö peruja itsetunto-ongelmistasi. Ne ovat turhia. <3
- Anonyymi00009
Entäs minuun 👋😜👍
- Anonyymi00010
Olen mä aika pahasti pihkassa erääseen nuorempaan. m-n
- Anonyymi00012
Ootko se epstein mies?
- Anonyymi00011
Olen valittuun kaivattuuni hulluna Rakastunut❤️
- Anonyymi00013
Mitä pidät rakkautena?
Omasta mielestäni se on vain eriasteisia pelkotiloja - Anonyymi00014
En ole enää rakastunut, mutta voisin rakastaa.
- Anonyymi00015
Rakastuin palstaäijä välittömästi kun näin feikkiprofiilin kanssa käymäsi keskustelut. Olet sekä stanan kuvottava peruukki päässä että myös iljettävä jutuissasi.
Btw pedofilisten fantasioiden tuominen julki on ehkä red flag- Anonyymi00017
Epstein aspekti jo mainittu palstan ilmapäiden agitoimiseksi. Mainitsen tästä, koska suoraan sanoen kuvottaa nämä uffaffaat
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Epstein aspekti jo mainittu palstan ilmapäiden agitoimiseksi. Mainitsen tästä, koska suoraan sanoen kuvottaa nämä uffaffaat
Totuus on tarua ihmeellisempää. Se että jotkut ei kestä sitä on siinä sairaassa syvän päädyn maailmassa yksi pskan hailee. Kohta nähdään
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Totuus on tarua ihmeellisempää. Se että jotkut ei kestä sitä on siinä sairaassa syvän päädyn maailmassa yksi pskan hailee. Kohta nähdään
Tykkäät hoidella pikkutyyttöjä? Eikö ne laita vastaan? Olet joku nalle vai mistä sinua voisi hieman puristaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tykkäät hoidella pikkutyyttöjä? Eikö ne laita vastaan? Olet joku nalle vai mistä sinua voisi hieman puristaa
Voidaan me treffit järjestää Tuletko Nalle paikalle
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei nyt enää aiheuta juuri minkäänlaista reaktiota. Tietäen lopputuleman, onnee tulevaan. Not.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jep. Viittasin lähinnä katkeriin ha yksinketaisiin lukijoihin, jotka haluaa uskoa jonkun naisen jaarittelevan epsteineistä. Täällä on bimboa ja mimboa ns joka lähtöön
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jep. Viittasin lähinnä katkeriin ha yksinketaisiin lukijoihin, jotka haluaa uskoa jonkun naisen jaarittelevan epsteineistä. Täällä on bimboa ja mimboa ns joka lähtöön
Cut the shit. Ketään ei kiinnosta, tai no..
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Cut the shit. Ketään ei kiinnosta, tai no..
Joo, kyllä olen palstaäijä ja yritän tällä tavalla nerokkaasti tärvellä hankkeesi ja harhauttaa tätä juontoa. Get real.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Joo, kyllä olen palstaäijä ja yritän tällä tavalla nerokkaasti tärvellä hankkeesi ja harhauttaa tätä juontoa. Get real.
Hankkeet on plakkarissa old man
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hankkeet on plakkarissa old man
Sehän on hienoa, jos hanke huipentuu siihen, että tämä keke poistuu täältä känisemästä ihan sama millä keinolla, niin oikein hyvä. Katos kun täällä on ollut muitakin haitallisia särkikaloja proosailemassa ja aiheuttamassa vahinkoa, niin voisivat itkeä vaikka viikkotolkulla missä se naisena esiintyvä hiippari on mitä kautta naisia maalittelemme
- Anonyymi00024
Rakkaus on kahden liitto. Ei yksi siitä päätä.
- Anonyymi00025
Voiiiihhh OLEN.
- Anonyymi00028
Kaivattuni ei todellakaan kyselisi tuollaisia palstalla, joten tässä kohdin vastaus on, että olen rakastunut, mutta en aloittajaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703447SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1142607Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842142Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1661963Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121871- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi421492Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3541334Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li341321