Naisena kantaa vastuun. Aina kun on jonkun miehen kanssa on riski että voi tulla raskaaksi. Ei E pillereitä tai mitään ehkäisyydestä turhaan pidä huoli.
Naisena on pakko ennalta kysyä mieheltä tmiten suhtautuu lapsiin ja haluaako niitä?
Miehet eivät joudu tekemään abortti.
Eivätkä Miehet kanna raskauden mahaa 9 kuukautta.
Miehillä on helppoa, jos nainen tulee raskaaksi voi vain lähteä kävelemään ja jättää naisen, mutta nainen joutuu päättämään haluaako yksin saada lapsen ja olla yksinhuoltaja? Vaan tekeekö abortin? Abortin tekeminen voi aiheuttaa sen ettei saa ikinä enää lasta.
Tai antaa lapsensa adoptioon eli antaa lapsen pois sellaiselle pariskunnalle, joka haluaa lapsen.
Sekä aborti että adoptioon päätyminen on henkisesti rankkaa ja syö voimavaroja.
Jos ihmiset puhuisivat ennen seksiä lapsi haaveista niin vahinko lapsia ei olisi niin paljon. Eikä tulisi niin paljon tilanteita, jossa lapsi saa kokea ettei ole haluttu ja toivottu.
Siinä syytön lapsi joutuu kärsimään siitå, ettei aikuiset puhunut ennen seksiä halutaako lapsia vai ei. Joutuu kärsimään siitå, ettei toinen vanhemmista halua olla hänen elämässä. Miettii miksi hänet edes synnytettiin ja laitettiin alulle, vaikka ehkäisyydestä voi ja pitää huolehtia.
Liittyy ikävä palstalle sillei, että jos ikävöi jotain jolla voi olla eri haaveet lasten suhteen. Joko haluaa tai ei. Niin voi päättää onko lapsi kynnyskysymys.
Voi päättää, että ikävöinti kohde ajattelee eri lailla tulevaisuuden haaveisiin ja keskittyä unohtamaan ja löytämään ihmisen jolla on sama ajatus että haluaako lapsia vai ei.
Naiset kantaa vastuun
13
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miesten ei tarvitse ennakoida jottei 9 kuukauden päästä elämä muutu kun lapsi syntyy ja joutuu jäämään pois töistä. Miten elättää lapsen ja perheen.
- Anonyymi00002
Dödödödddöö
Tee mitä lystäät - Anonyymi00003
Eikö täällä suurin osa oo keskiän ylittäneitä. Luulis olevan mikään murhe enää.
- Anonyymi00004
Mistä täällä voi tietää kenenkään ikää?
Kyllä vanhat miehetkin voi saada lapsia jos nainen on nuorempi. - Anonyymi00005
Olin selibaatissa ollut 7 kuukautta. Näin ravintolassa miehen, joka sai himot heräämään. Pokasin hänet, kun työkaverit olivat lähteneet pois paikalta. Humalatila vei harkintakykyni. Kotona ymmärsin että mies oli ärsyttävä ja tyhmä ja toteutin klassisen sammumistempun. Aamulla mies könysi päälleni, enkä oikein pystynyt vastustamaan. Ehkäisy jäi hoitamatta ja tulin tietysti raskaaksi. Minulla oli kaksi lasta ennestään, joiden yksinhuoltaja olin. Tällä miehellä lapsia oli kolme entisestä suhteesta. Ennen kuin kuukautiseni jäi edes pois, tunsin raskauden oireet alavatsassa. Samantien kun niiden olisi pitänyt alkaa, hain raskaustestin ja se näytti positiivista.
Heti lääkärille aika ja aborttihakemus. Abortti tehtiin lääkkeillä ja raskaus oli niin alussa, että verta tuli vain pisara siteeseen. Tästä on aikaa jo yli 20 vuotta, mutta edelleen tunnen asiasta syyllisyyttä. Koin että tapoin sielun, joka oli tulossa tähän maailmaan, seksihalujeni ja huolimattomuuteni takia. En olisi kuitenkaan halunnut sitä lasta ventovieraan ihmisen kanssa saada, hetken hurmiosta. Joten en nähnyt vaihtoehtoa. Olen tällaisissa asioissa todella ankara itselleni, toisille en yhtä paljon. Mutta aina tekee pahaa kuulla, kun ihmiset tekevät abortteja. Mutta en missään nimessä tuomitse heitä.- Anonyymi00007
Olet ankara muille, koska projisoit omaa itsekurin puutetta syyllistämällä muita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet ankara muille, koska projisoit omaa itsekurin puutetta syyllistämällä muita.
Itsekurin puutetta? Oletko itse virheetön? Rakastan lapsia ja ihmisiä, mutta olen itse niin herkkä että kärsin tuosta mitä tapahtui. Se ihmisen alku oli minun sisälläni ja en voi olla ajattelematta sitä, etten antanut hänen syntyä tänne.
- Anonyymi00006
Keskivertomies tuikkii joka paikkaan. Naiselle jää valinta kenen antaa tuikkia. Kannattaa oppia tunnistamaan ne oikeat miehet, eikä syytellä miehiä siitä että on itse tehnyt vääriä valintoja tunteiden huumassa. Naiset valitsee tässä ajassa kenen kanssa harrastavat seksiä. Joten uhrin asemaa eivät voi valita omista valinnoistaan.
- Anonyymi00009
Jotenkin olen kyllästynyt tähän pakkomielteeseen sukupuolista, joka ihmisillä on. Mies ja nainen voivat myös muodostaa kaikessa sovussa kristillisen avioliiton;
1. Korinttilaiskirje 11:11-12 FB38
[11] Herrassa ei kuitenkaan ole vaimoa ilman miestä eikä miestä ilman vaimoa. [12] Sillä samoin kuin vaimo on alkuisin miehestä, samoin myös mies on vaimon kautta; mutta kaikki on Jumalasta.
Galatalaiskirje 3:28 FB38
[28] Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.
Kulttuurimme on pakkomielteisesti etsimässä aihetta sukupuolien väliseen riitelyyn. Miettikää kuinka sopuisaa ja rauhallista se on, jos pariskunta kunnioittaa näitä Raamatun jakeita, eivätkä olisi koko ajan omien mielipiteittensä vankeja ja äänitorvia.
1. Korinttilaiskirje 7:4 FB38
[4] Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa. - Anonyymi00010
meillä tuli kaksi lasta ihan MEIDÄN SILLOISESTA HALUSTAMME. :-)
- Anonyymi00011
Jaa taas palstasedällä on tällaista jälleensyntymään liittyvää asiaa. En osaa samaistua mistään kulmasta kun tällä iällä se alkaa olla jo ihan sama mikä tötterö siellä on vai onko mitään kierukkaa. Mutta jatka toki kuhan virittelin
- Anonyymi00012
Blushing now pretty one
- Anonyymi00013
Muiden raskauksista ja vauvoista puliseva rotta on kyllä jo sen verran saastainen tapaus että vähän ihmettelen että en ole vielä tehnyt radikaaleja liikehdintöjä. Siinä sitä itsehillintää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061