Ylös,ulos ja työhön,sinä mielessä💚
Huomenta kulta
18
452
Vastaukset
- Anonyymi00002
ne kaikki hakattu niihin takaisin miten häirinneet, estäneet, hakanneet ja muuta. ei olla samaa porukkaa.
- Anonyymi00003
just näi
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
just näi
Sää yrität tästä guben rytmikkäästä tamppausteknosta vielä vähän jo laimeasti innostua ja innostuttaa. T naiselta
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sää yrität tästä guben rytmikkäästä tamppausteknosta vielä vähän jo laimeasti innostua ja innostuttaa. T naiselta
Kellaribaarin jukeboksista löytynee vastaavaa jytkettä mitä groupieiden kanssa jorailla poru kurkussa. Lisäys on
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kellaribaarin jukeboksista löytynee vastaavaa jytkettä mitä groupieiden kanssa jorailla poru kurkussa. Lisäys on
Hieman liikaa sylettää myönnän sen
- Anonyymi00012
ei todellakaan olla, ei koskaan
- Anonyymi00004
Älä nyt viitsi. Olen 40 vuotta,tehnyt ja pääsyt eläkeelle 65 vuotiaana.
En mene sekoitamaan Työtömien haku pakkaa ja extramaan.Yrittäjät joutavat palkata
nuorisoa töihin ja samalla kasvataa kuntansa väkilukua.Eläkeläisiä ei
tarvita,työmarkinoilla,ei edes yrittäjä eläkeläisiä. Nämä jotka ovat luoneet aikoinaan
työtömien jonot,ovat näitä "tunareita."Nämä jotka ovat äänestäneet heitä valtaan,ovat
näitä hyvä-veljiä jotka ovat levitäneet ilosanomaa hyvinvointi Suomesta. - Anonyymi00006
Kenelle tämä?
- Anonyymi00009
Tuo sydän sopii myös mulle, kiitos samoin sulle!
- Anonyymi00010
Nuo pienet vihreät miehet.. 🎼
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nuo pienet vihreät miehet.. 🎼
Öö, mutta ei minulle, muut kuin ikäiseni miehet!
- Anonyymi00011
Kiitos samoin muru 💓🌼🌸
- Anonyymi00014
Mitäh?
- Anonyymi00015
Olisikin työ, johon mennä. Toisaalta lähes kaikki työ, verrattuna työhön musiikin tai elokuvataiteen yms. parissa, on jokseenkin rutiininomaista kuraa. Ehkä tässä vielä löytyy työ, joka on edes siedettävä korvike kahdelle edellä mainitulle.
- Anonyymi00016
Itse olen etsinyt taivaanrannan maalarin paikkaa. Mieluiten jopomatkan päästä kotoa.
- Anonyymi00017
Huomenet ihanalle Inksulle ❤️
- Anonyymi00018
Mihin töihin ,sinä väärin pilkun asettava henkilö joka käytät myös huutomerkkejä menet?
- Anonyymi00019
Ain laulain työtäs tee🎶
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131910Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631374Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28929En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917