Mitä on Kuhmolainen Ystävyys.
Se on lämmin halaus tavatessa, hymyillään ja lausutaan kauniita sanoja , mutta pitkän puhelun päätyttyä alkaakin tämän ystävän haukkuminen ja mollaamiseen semmosilla sanoilla joita ei viitsi edes tänne kirjoittaa.
Sivusta vuosia seurannut enkä uskalla sanoa mitään. Tietäisitpä vaan kuinka tämä sinun hyvä ystävä sinustakin puhuu pahaa kun käännät selkäsi.
Valehtelee, juoruaa täysin perättömiä ja haukkuu.
Kuinka sinä toimisit vastaavassa tilanteessa? Uskallanko kertoa asiasta vai annanko saman kieron pelin vaan jatkua?
Totuus Kuhmolaisesta ystävyydestä
29
2147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Murheet ne on sinullakin.
- Anonyymi00003
Joo niin kuuluu olevan. Vois peiliin katella joskus.
- Anonyymi00002
Kyllä haluaisin kuulla jos minulla olisi liero "ystävä"!!!
- Anonyymi00004
Itse olet "liero" ethän vaan asu päädyssä? T.naapuri
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse olet "liero" ethän vaan asu päädyssä? T.naapuri
Et tainnut lukea kunnolla textiä.
Asia ei siis koske ollenkaan varsinaisesti MINUA vaan meidän yhteistä mukavaa tuttua ja sen "ystävää". Olen vain pelkkä SIVUSTA SEURAAJA en osallinen tähän soppaan ollenkaan.
Tämä yhteinen "ystävämmme" tuntuu haukkuvan kaikkia ja nimittelee vaikka miksikä ihmisiä Kuhmossa.
Ei tämä nyt ole kovinkaan kivaa kuultavaa kun toinen osapuoli ei tiedä vielä asiasta yhtikäs mitään ja sinisilmäsenä avautuu "ystävälle" omista henk.koht. asioistaan. Jotka jatkuu eteenpäin muunneltuna ja valheena vieläpä 😡
Asia vaivaa mua ja tätä on jatkunut jo vuosia enkä tiedä uskaltaako ottaa asian puheeksi.
Siitä seuraa kuulemma itellenikin "mustamaalaus kampanja" tältä "ystävältä".
Tai ainakin näin muutama varoitteli tästä tapauksesta Kuhmon pahimmaksi juoruakaksi ja "moottoriturvaksi".
Ainakin sen haluun tällä sanoa että älkää nyt ihan kaikkea uskoko mitä sekavat satutädit teille juorukiimoissaan kertoo.
Niistä jutuista kun voi olla jopa 0,2 % totta.
-Ketjun aloittaja ja täysin sivullinen seuraaja - Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et tainnut lukea kunnolla textiä.
Asia ei siis koske ollenkaan varsinaisesti MINUA vaan meidän yhteistä mukavaa tuttua ja sen "ystävää". Olen vain pelkkä SIVUSTA SEURAAJA en osallinen tähän soppaan ollenkaan.
Tämä yhteinen "ystävämmme" tuntuu haukkuvan kaikkia ja nimittelee vaikka miksikä ihmisiä Kuhmossa.
Ei tämä nyt ole kovinkaan kivaa kuultavaa kun toinen osapuoli ei tiedä vielä asiasta yhtikäs mitään ja sinisilmäsenä avautuu "ystävälle" omista henk.koht. asioistaan. Jotka jatkuu eteenpäin muunneltuna ja valheena vieläpä 😡
Asia vaivaa mua ja tätä on jatkunut jo vuosia enkä tiedä uskaltaako ottaa asian puheeksi.
Siitä seuraa kuulemma itellenikin "mustamaalaus kampanja" tältä "ystävältä".
Tai ainakin näin muutama varoitteli tästä tapauksesta Kuhmon pahimmaksi juoruakaksi ja "moottoriturvaksi".
Ainakin sen haluun tällä sanoa että älkää nyt ihan kaikkea uskoko mitä sekavat satutädit teille juorukiimoissaan kertoo.
Niistä jutuista kun voi olla jopa 0,2 % totta.
-Ketjun aloittaja ja täysin sivullinen seuraajaNäemmä se koira älähti keneen kalikka kalahti🐒🐒🤣🤣
- Anonyymi00009
Miesjuna Kuhmon kesäillassa, se on kaikkein kauneinta kuhmolaista ystävyyttä!
- Anonyymi00011
Oih... ja kun hiilivaunun paikalle pääsis!
- Anonyymi00010
Miesmartat kokoontuu aina aamuisin huoltoasemalle juoruamaan kuin ämmät.
- Anonyymi00017
Taitaa kallis määräaikainen sähkösopimus olla syypää!
- Anonyymi00021
Tälle sähkösopimus jankkaukselle on täällä kaksikin keskustelua ei kuulu tähän keskusteluun. En muutenkaan käsitä miksi siitä jaksetaan jankata kuukausi kaupalla. Taitaa elämän sisältö puuttua 🤭
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tälle sähkösopimus jankkaukselle on täällä kaksikin keskustelua ei kuulu tähän keskusteluun. En muutenkaan käsitä miksi siitä jaksetaan jankata kuukausi kaupalla. Taitaa elämän sisältö puuttua 🤭
Onko sinullakin kallis määräaikainen😂😂😂 kyllähän se sitten ymmärrettävästi ketuttaa😁
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko sinullakin kallis määräaikainen😂😂😂 kyllähän se sitten ymmärrettävästi ketuttaa😁
Ei ketuta ku ei oo omakotitaloa riesana alle 45e siirtoineen maksan kuussa. Työssäkäyvänä ei ongelma eikä mikään.🤣😂
- Anonyymi00018
Jättäisit ihmiset rauhaan kun et mistään mitään tiedä
- Anonyymi00020
Ketjun kirjoittaja taitaa kertoa itsestään. Eihän tänne edes tuommoinen teksti kuulu . Laita henkilökohtaisesti viesti ihmiselle jota tarkoitat. Miksi yrität mustamaalata jotain ihmistä jonka elämästä et itse tiedä mitään . Mistä sinä kenenkään puheluista tiedät vai onko sinulla salakuuntelu laitteet. Sinut kyllä tietää kaikki. Huomion kipeä. Ei taida ystäviä sinulla olla. Se puhuu joka tekee. Jos ihmiset on vuosia ollu kavereita kyllä he vrm pitävät yhteyttä ja tekevät yhteisiä asioita. Ilman että sinä kateellinen pahan suopainen ihminen tiedät niistä mitään. Sinä olet kateellinen,yksinäinen joka haluaa toisille vain pahaa. Katso peiliin. Ja jätä ihmiset rauhaan kun et tiedä mikä on totuus. Miksi kannat huolta muiden asioista , onko sinulla paha olo.
- Anonyymi00022
En tunnista itteeni huomionkippeeksi enää tämmösenä yli 60 vuotiaana miehenä. En ole edes Facebookissa 😂
Mutta teidän naisten kinastelut vähän huvittaa joskus sivusta seurata. Kateutta ja pahan puhumista ja jatkuvaa riitelyä.
Työkavereita ja ystäviä mulla on kiitos vaan ihan riittävästi. Katsos me miehet ollaan toisillemme lojaalimpia kun naiset. - Anonyymi00025
Nytpä tais mennä haukut väärälle puulle.
Mistä tuota olisin katteellinen kenellekkään. Korkeintaan semmosille olen jotka saa olla yksin ja omassa rauhassa. Yksinäisyyttä ja omaa rauhaa en saa kokea omassa elämässä juurikaan ikinä. On vähän liiankin kanssa hälinää ja porukkaa kotona. Lapsenlapset pyörii kintuissa ja muut vieraat käy jatkuvasti kylässä. Akka ku on niin hiton seurankippee että hermo jo mennee kohta noihin vieraisiin.
Mistäs sinä tiedät ketä tämä aloitustexti koskee? Vai kolokuttaako omatunto sinuakin kun noin vahvasti reagoit? Taitaa aika monen kohdalla pitää paikkansa. Ystäviä pitäisi puolustaa eikä puhua pahaa selän takana. Koskee myös meitä miehiä.
-Kuhmolais ukki 60+
- Anonyymi00026
Se tynnyri jauhaa sontaa joka ihmisestä
- Anonyymi00027
Niin tekee ja itsessään ei mitään vikaa ikinä ole mukamas
- Anonyymi00028
Ottamatta sen enempää kantaa kenestä nyt puhutaan niin sanon vaan että semmonen joka muita mustamaalaa ja puhuu toisista vain pahaa ja on itsellään jotain salattavaa ja hävettävää joko menneisyydessä tai nykyisessä elämässään. Ja usein myös huono itsetunto ja alemmuuden tunne.
Pahanpuhumisella tämmöinen ihminen yrittää nostaa itseään ylemmäs muiden silmissä. Ihmiset ei onneksi ole ihan niin tyhmiä etteikö näkisi läpi mikä semmoisen ihmisen todellinen motiivi on.
Se on hyvin usein kateus tai kuten mainitsin:
Oma alemmuuden sekä arvottomuuden tunne tai ehkä jopa vallanhimo kuten tässä tapauksessa ehkä voisi hyvinkin olla kyse kun on pieni kaupunki.
- Anonyymi00029
Juoruilu ja valehtelu ei kaunista ketään. Mutta ei silti saa kenenkään ulkonäköä alkaa haukkumaan tai ilkeilemään. Siihen voi olla useita eri syitä miksi näyttää joltakin. Sairaudet ja huono elämäntilanne.
Ei puututa muiden elämään vaan pidetään omista asioista vaan huoli.
Eihän se asia oikeestaan mulle edes kuulu sinänsä mutta toisen puolesta harmittaa kuulla ihan perättömiä kylillä.
Tuskin täällä kukaan kenellekkään on kateellinen mutta ei se muista ihmisistä ilkeämielinen juoruilu ole mitään fiksun ihmisen käytöstä.
Jokainen on vapaa poistamaan tämän ketjun täältä jos haluaa.
Terveisin: Ketjun aloittanut mies- Anonyymi00033
Olitpa laittanut asiaa kiitos siitä
- Anonyymi00030
Akoilla on akkojen huolet. Kyllä meillä uroksilla on eri meininki. Mennään muka metälle tai kalalle. No mennään toki, mutta suurin osa ajasta menee siihen kun tökitään toisiamme laavupaikoilla hanuriin. Ei siinä kauniita sanoja tarvita, kun aikamiehet ryskää keskenään. Illalla sitten rankan päivän jälkeen nukahdetaan tv:n ääreen.
- Anonyymi00031
Voe mahoton paikka!!
- Anonyymi00032
Onko sukurutsasta havaintoa?
- Anonyymi00034
Tuollako kateellinen.. pöh!!! Suu sylkee perättömiä asioita toisistaan ja tämä ei myönnä puhuvansa kun kääntää muiden viaksi. Olkoon ulkonäöltään mitä on, niinkuin meistä jokainen, mutta pitäisi suunsa kiinni vaan.
- Anonyymi00035
No ollaan ärejänä heti aamusta..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626