Nainen tiedätkö miksi estin sinut

Anonyymi-ap

Koska minulla on ihan järjetön IKÄVÄ sinua eikä tämä monien vuosien kaipaus ole helppoa 😔

39

541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Maailman typerin syys estää. Estäminen loukkaa ja saa aivan turhaan miettimään kaikkea maan ja taivaan väliltä.
      Sivusta oletan.

• Anonyymi00040

En usko apn tarinaa? Esto tehdään vain, jollei halua olla missään tekemisissä toisen kanssa tai syyt voivat olla myös siinä, että on yhteinen tuttu ja lojaalius toisen kanssa suurempi kuin oma luottamus kolmanteen vähäinen.

• Anonyymi00002

Et ole estänyt. Näen some-tilisi normaalisti. 🤔

• Anonyymi00003

Estät! Mutta et voi jutella naisen kanssa....outoa.

• Anonyymi00004

Niin, mikä hemmetti miehiä oikein vaivaa!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Täällä on nää perustrollit kuten tiedätte. Mitään normaalia heiltä turha odottaa.

Ap siis ”estänyt” naisen jota vuosia kaipaillut. On niin loogista ja uskottavaa eli nainen jota hirmuinen ikävä joten nainen hänelle tuskin kirjoittelee eli eivät ole missään tekemisissä. Mut piti estää hänet kuitenkin 😅 tääkin aloitus vaan viestien kalastelua ei muuta!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No kun katsot koko viestiketjun läpi niin huomaat ettei ap ole kertaakaan vastannut mihinkään ketjun viestiin??

Ja tää on ihan normi täällä suomi24. Eli mikä on homman nimi? Joku aina aloittaa ketjun yleensä jollain lailla hämnentävän tai ärsyttävän jotta ihmiset saadaan kedkustelemaan.

Se on se juttu. Siksi täällä näitä sekopäisiä aloituksia. Suomi24:n taloudelle ilmeisesti jotenkin hyvä ett mahdollisimman paljon viestejä joten aloitus on tärkeä ja nimenomaan syytä olla törkeä ett ketju täyttyy viesteistä. 😂😂

• Anonyymi00005

Estät eli haluat viestiä, että nainen ei saa ottaa yhteyttä eikä nähdä kuvia ja tekemisiäsi. Miksi ikävöit ihmistä, joka on näin vastenmielinen?

• Anonyymi00032

Oiskohan kyse ihan vaan palstaäijän trollailusta, suotta eläydytte naisen jota ei ole kohtaaloon

• Anonyymi00006

Oletko alle 30 v. ? Muuten en ymmärrä näin lapsellista käytöstä. Tuskin tämä nainenkaan. Annat itsestäsi lähinnä hyvin oudon kuvan. Kenties mielenterveysongelmaisen?

• Anonyymi00028

Alle 15 v. veikkaisin niin lapsellisen typerä aloitus taas.

• Anonyymi00007

Typerää on vielä käydä kurkkimassa toisen profiilia ja sitten ei kuitenkaan uskalla sanoa yhtään mitään.

• Anonyymi00014

Rakkaus on typerää!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Rakkaus on typerää!

Tuntuu ja näyttää olevan joillekin.

• Anonyymi00008

Haluat aiheuttaa ikävöimällesi naiselle ahdistuneen, hämmentyneen ja ehkä jopa masentuneen olon? Että hän olisi mahdollisimman epävarma sinun suhteesi? Jos vaikka kohtaatte jossain, miten aiot selittää syyn?

• Anonyymi00029

Meinaatko ett nainen ahdistuis? Eiköhän se oo just tyytyväinen 😅. Ap vois jättää myös tänne viestittelyt kokonaan vai tuleeko näistä sun tilille jotain fyffee??

• Anonyymi00033

Hämmentyneen ja masentuneen olon joopa joo, aloittajaäijä kirjoittamassa elämänkoululaisille typerää kreikkalaista draamaa

• Anonyymi00009

🥺 sekö oli syynä?

• Anonyymi00010

Lisään, että jos oli minulle, niin minullakin ikävä 😔

• Anonyymi00011

En ole huomannut,että olisit estänyt.
      Siitä vaan jos tulee parempi mieli.

• Anonyymi00012

Milloin olet estänyt, onko siitä reilu 5 vuotta aikaa….

• Anonyymi00013

Nytkö pitäis mennä sit tarkistaa ootko estänyt.

• Anonyymi00015

Mistä tiedät että esti?Kokeile toisella profiililla tai pyydä kaverilta apua.
      Voi olla vaikka mitä syitä ettet nää sen profiilia.

• Anonyymi00017

Onko aloittaja T mies?

• Anonyymi00018

Se on semmonen homma merkin että sinä et yhteyksiä minuun saa ja jos vahingossa saatat nähdäkki niin parempi kun et satu vastatusten.Koita pikkuhiljaa jo tajuta!

• Anonyymi00019

Minkä takia?

• Anonyymi00020

Minunkin pitäisi varmaa estää, etten kävisi katsomassa kuvia vielä seuraavat 10 vuotta. Se vaan saattaisi satuttaa häntä, jos huomaisi sen joskus sattumalta, niin ei voi sitäkään tehdä.

• Anonyymi00022

Totta kai tuollainen loukkaa ja aiheuttaa hirveää epätietoisuutta: mitä olen tehnyt ansaitakseni eston? Nyt valoja päälle ihmiset!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Totta kai tuollainen loukkaa ja aiheuttaa hirveää epätietoisuutta: mitä olen tehnyt ansaitakseni eston? Nyt valoja päälle ihmiset!

Juuri näin!

• Anonyymi00021

Ei kiinnosta eikä ikinä ole kiinnostanut merkin!Itse tietää mikä oli viimeinen niitti että en halua silmissä enää nähdä ikinä.

• Anonyymi00025

Mikä merkin?

• Anonyymi00026

Ei minulta. En ole ikinä estänyt ketään.

• Anonyymi00031

Tuohan onkin ratkaisu.. miehet on vaan niin simppeleitä. Tuollaisella äo:llä onkin parempi, ettet ole tekemisissä😆

• Anonyymi00034

Vähän ristiriitainen monologi kersoille, aloittajaäijä

• Anonyymi00035

En tiesdä miten kiiinalaista kore4alaist a musiikkia, kuulen joskus aika kaunista.

• Anonyymi00036

Yli 50 äijä ,jos estelee niin ei jatkoon. Nuoremmatkin osaavat käytöstavat

• Anonyymi00037

en tiedä edes mikä olen varmaan se lizaaard

• Anonyymi00039

En usko tätä hänen kirjoittamaksi. Uskon vasta jos ottaa estot pois ja/tai kertoa siitä minulle. T

• Anonyymi00041

Minulla on sinua ikävä aamulla, päivällä ja illalla 😊

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      337
      3308
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      209
      2933
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      59
      2447
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      177
      1520
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      18
      1319
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1310
    7. 60
      943
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      935
    9. 89
      885
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      20
      834
    Aihe