Jos muuttaisit lähemmäs ja voitaisiin törmätä useammin ja jutella. Että olisimme niin hyviä kavereita, että johonkin tapahtumaan tai juhlaan mennessä voitaisiin viestitellä: ootko menossa? Nähdäänkö siellä? Keitä muita on tulossa? Jos päästäisiin tällaisiin kaveriväleihin, muukin lähentyminen olisi paljon helpompaa.
Eikö olisi ihanaa mies
27
435
Vastaukset
- Anonyymi00001
En muuttaisi ikinä itseäni pohjoisempana olevaan maakuntaan, sori. 😁
- Anonyymi00002
Ei ollut sulle.
- Anonyymi00017
Itse pyrkisi muuttamaan miehen lähelle jos hän sitä suoraan ehdottaisi, siis aivan suoraan, eikä puolivillaisesti.
- Anonyymi00003
Voi olla et joutuu lähtemään vielä reissuhommiin.
- Anonyymi00004
Ei sillä tavoin tutustu ja lähenny. Jää moikkaus- ja kuulumistenvaihto- väleihin. Mutta jos ei kaipaa muuta, niin selvät kuviot nekin.
- Anonyymi00005
Ois ihanaa mutta miksi sinä et muuta lähemmäs?
- Anonyymi00006
Kahlitsija nainen.
- Anonyymi00007
Ei, päinvastoin. En halua mitään kahleita tai kihloja. En edes seurustelua.
- Anonyymi00010
kyllä mies kävi meidän aikana hieronnoissa ja ulkomaanmatkoilla ystävien kanssa sekä teki reissutyötä ja harrasti. minä hoidin koiran ja lapset. tiedoksi vaan silari aadalle. ja onnea ja menestystä teille!
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei, päinvastoin. En halua mitään kahleita tai kihloja. En edes seurustelua.
Miksei voisi Seurustella 🤣
- Anonyymi00008
niinpä niin, en kerro julkisesti suunnitelmistani, varsinkaan tuntemattomalle, hyvä yritys 👍🙃
- Anonyymi00009
Tehdään vaan päiväkahvitreffit ja mennään suoraan asiaan.
- Anonyymi00013
Veikkaan että kahvi saa jäähtyä kupissa
- Anonyymi00011
ei mua penthaussista pois saa edes maksusta
- Anonyymi00014
miks mä niin ymmärrän sua
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
miks mä niin ymmärrän sua
ei mua kukaan ymmärrä olen vihatuin rotta
- Anonyymi00016
Okei, ei hän täällä kuitenkaan ole. Jätän tän palstan nyt täksi viikoksi. Mukavaa viikonloppua!
Ap.- Anonyymi00018
Montako vastaavaa monotonista naisena esiintymisaloitusta olet ehtinyt simppeleille jo kynäillä sarjana, aapeeäijä? T naiselta
- Anonyymi00020
Mä tuun käymään nopeasti illalla ennen kuin menen nukkumaan.
- Anonyymi00019
8 kuuta jouluun🎅🏿
- Anonyymi00021
Ei kait tuollaista tapahdu kuin romanttisissa elokuvissa.
- Anonyymi00025
Mun suurin osa pitkistä suhteista ( no joo kolme) on alkanut noin.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mun suurin osa pitkistä suhteista ( no joo kolme) on alkanut noin.
Et kaivannut jotain ja se muuttanut yllättäen sun lähelle. Aikamoista. Ja 3 kertaa. 😳
- Anonyymi00022
Miehen kanssa tuollaista elämää en voisi suunnitella, naisen kyllä.
- Anonyymi00023
mikä olisi joku oikwin salaine3n agentti, salaisempikuin joku 007 James=?
- Anonyymi00024
My name is James Loved and I'm looking for a co-star for city scenes. Beautiful rural landscapes can also be considered for romantic scenes. This time the film will focus only on us, Honeypenny, because the world needs lovee!
- Anonyymi00027
No eipä paljon enää ole suhun luottoa en tunne sääliä en niin yhtään mitään ona vikasi kun olit ilkeä ja paska minua kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54681