Nainen Nainen

Anonyymi-ap

Pitkän tauon jälkeen tulin vain sanomaan sinulle että vietä hyvä viikonloppu ja hyvää pian alkavaa kesää.
Älä jumita täällä.
Vain hukkaan heitettyä aikaa.

32

554

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenelle naiselle ja keneltä?

• Anonyymi00002

jumitan joka pv kosk oon kyvytön

• Anonyymi00003

Ohi. Kaivattuni erottaa sivulauseen pilkulla.

• Anonyymi00004

Kerro jotakin kaivatustasi?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ihana, kaunis, fiksu, hyväntuulinen

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ihana, kaunis, fiksu, hyväntuulinen

Ei riittää…
        Tunnisteita…

• Anonyymi00025
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joku muu vastasi tuossa yllä puolestani, joten kiitän sihteeriäni ja jätän omalta osaltani asian tähän.

16:56:14

• Anonyymi00005

A naiselle?

• Anonyymi00006

Älä jumita täällä?

• Anonyymi00007

No mitä muuta voin tehdä?

• Anonyymi00008

Kiitos. Eipä tässä nyt oo oikein muutakaa. Voin huonosti. Toivotaan et kesää kohti paranee.

• Anonyymi00009

Olen jo jumitunut, reilu 5 vuotta….

• Anonyymi00010

Edelleenkin EN OLE TÄÄLLÄ VAAN OLEN TÄÄLLÄ HUONEESSA JOKA HUOKUU NUORUUDEN NOSTALGIAA!

On vaan niin IHANAA OLLA VÄLILLÄ TEINI VUOSIMALLIA 1985 JA SANOA, ETTÄ : JONNET EI EDES MUISTA !

• Anonyymi00011

OK.

• Anonyymi00012

1986 korjaus.

• Anonyymi00018

Keijo-Helinä ei näköjää sitte muista enää omaa nimeensäkään. -IsNääs

• Anonyymi00020

Lisään, että vuonna 1985 pääsi KIRJASTO-KORTILLA ALA-IKÄISENÄ RAVINTOLAAN!
        Menin kaverin kirjasto-kortilla ravintolaan -80 luvulla.
        Kaveri oli vuoden vanhempi minua ja hän anto kirjasto-korttinsa ja sano : Tuossa on sulle henkkarit jos kysyvät papereita.

Minulla on vielä tallessa ensimmäiset henkkarit ja kyllä niistä tunnistaa minut vielä!
        Nuo henkkarit ovat niitä HENKILÖLLISYYSTODISTUKSIA JOITA EI TARVI IKINÄ EDES UUSIA!

• Anonyymi00013

Miksi toivotat vain kesää, etkä vaikka pyydä treffeille jos molemmat tykkäätte? 😁

• Anonyymi00014

En jumita. Tämä on niin hukkaan heitettyä aikaa. Olen ollut allapäin, kun "elämä on". Käyn sukulaisen juhlissa huomenna pistäytymässä. On kurkku kipeä - vaihteeksi flunssa tulossa.
      Hauskaa kesää kaikille.

• Anonyymi00017

En jumita aurinko paistaa ja nyt autoa pesemään ja kiillottamaan, imuroida sisältä, Pölyt sisältä pois. Muistitikkuun ladattu vanhoja cd - levyjä ja tikku auton laturi koloon. Musiikki soimaan ja suti heilumaan.

• Anonyymi00019
    • Anonyymi00021

Mies Mies.

Samat sanat

• Anonyymi00022
    • Anonyymi00023
    • Anonyymi00024

Niin hukkaan heitettyä aikaa, koska et välitä musta..

• Anonyymi00028

Kyllä välitän ja olen tehnyt sitä jo 3 vuotta.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kyllä välitän ja olen tehnyt sitä jo 3 vuotta.

Ei siis mulle tämä..

• Anonyymi00026

Tavoitteena on ettei tarvitse viettää kesää palstaillessa, saatika lähiympäristössä.

Muutoinkin suhtautumisesta päätellen vaikuttaa siltä, että minulle on luvassa ultimaalista paskaa, mutta saas nähdä mitä tällä kertaa. Ilmeisesti jotakin perintöön liittyvää, mutta jos joku haahka yrittä tulla neuvomaan mitä minun tulisi tehdä perintöasioissa niin menköön hevon kuuseen.

• Anonyymi00027

Heh kyllä varmasti vietän mukavan viikonlopun ja kesäkin on tulossa. Varmasti en enää tule jumittamaan täällä, annan aikaani ihmiselle joka sitä arvostaa.

• Anonyymi00029

K rakastaa ❤️

• Anonyymi00031

Holhoavaa. Jos oikeasti tahdot jotain hyvää, tee sen eteen jotain oikeaa.

• Anonyymi00032

Tuo on se ilmaisu, jota hain! Mietin, että mikä tuossa aloituksessa mättää. Se on holhoava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      69
      2372
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      251
      2367
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1558
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      41
      1395
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1357
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1019
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      999
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe