Pitkän tauon jälkeen tulin vain sanomaan sinulle että vietä hyvä viikonloppu ja hyvää pian alkavaa kesää.
Älä jumita täällä.
Vain hukkaan heitettyä aikaa.
Nainen Nainen
32
554
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenelle naiselle ja keneltä?
- Anonyymi00002
jumitan joka pv kosk oon kyvytön
- Anonyymi00003
Ohi. Kaivattuni erottaa sivulauseen pilkulla.
- Anonyymi00004
Kerro jotakin kaivatustasi?
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihana, kaunis, fiksu, hyväntuulinen
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihana, kaunis, fiksu, hyväntuulinen
Ei riittää…
Tunnisteita… - Anonyymi00025
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joku muu vastasi tuossa yllä puolestani, joten kiitän sihteeriäni ja jätän omalta osaltani asian tähän.
16:56:14
- Anonyymi00005
A naiselle?
- Anonyymi00006
Älä jumita täällä?
- Anonyymi00007
No mitä muuta voin tehdä?
- Anonyymi00008
Kiitos. Eipä tässä nyt oo oikein muutakaa. Voin huonosti. Toivotaan et kesää kohti paranee.
- Anonyymi00009
Olen jo jumitunut, reilu 5 vuotta….
- Anonyymi00010
Edelleenkin EN OLE TÄÄLLÄ VAAN OLEN TÄÄLLÄ HUONEESSA JOKA HUOKUU NUORUUDEN NOSTALGIAA!
On vaan niin IHANAA OLLA VÄLILLÄ TEINI VUOSIMALLIA 1985 JA SANOA, ETTÄ : JONNET EI EDES MUISTA !- Anonyymi00011
OK.
- Anonyymi00012
1986 korjaus.
- Anonyymi00018
Keijo-Helinä ei näköjää sitte muista enää omaa nimeensäkään. -IsNääs
- Anonyymi00020
Lisään, että vuonna 1985 pääsi KIRJASTO-KORTILLA ALA-IKÄISENÄ RAVINTOLAAN!
Menin kaverin kirjasto-kortilla ravintolaan -80 luvulla.
Kaveri oli vuoden vanhempi minua ja hän anto kirjasto-korttinsa ja sano : Tuossa on sulle henkkarit jos kysyvät papereita.
Minulla on vielä tallessa ensimmäiset henkkarit ja kyllä niistä tunnistaa minut vielä!
Nuo henkkarit ovat niitä HENKILÖLLISYYSTODISTUKSIA JOITA EI TARVI IKINÄ EDES UUSIA!
- Anonyymi00013
Miksi toivotat vain kesää, etkä vaikka pyydä treffeille jos molemmat tykkäätte? 😁
- Anonyymi00014
En jumita. Tämä on niin hukkaan heitettyä aikaa. Olen ollut allapäin, kun "elämä on". Käyn sukulaisen juhlissa huomenna pistäytymässä. On kurkku kipeä - vaihteeksi flunssa tulossa.
Hauskaa kesää kaikille. - Anonyymi00017
En jumita aurinko paistaa ja nyt autoa pesemään ja kiillottamaan, imuroida sisältä, Pölyt sisältä pois. Muistitikkuun ladattu vanhoja cd - levyjä ja tikku auton laturi koloon. Musiikki soimaan ja suti heilumaan.
- Anonyymi00019
https://youtu.be/YIltTc04bm4?si=Z6PGd6WgkFaYYo7r
Long live Rock N Roll - Anonyymi00021
Mies Mies.
Samat sanat - Anonyymi00022
- Anonyymi00023
Rainbow: All night long
https://youtu.be/g2XDORONuuY?si=u87XEt9tCDBDbMg0
Vanha hyvä bändi - Anonyymi00024
Niin hukkaan heitettyä aikaa, koska et välitä musta..
- Anonyymi00028
Kyllä välitän ja olen tehnyt sitä jo 3 vuotta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä välitän ja olen tehnyt sitä jo 3 vuotta.
Ei siis mulle tämä..
- Anonyymi00026
Tavoitteena on ettei tarvitse viettää kesää palstaillessa, saatika lähiympäristössä.
Muutoinkin suhtautumisesta päätellen vaikuttaa siltä, että minulle on luvassa ultimaalista paskaa, mutta saas nähdä mitä tällä kertaa. Ilmeisesti jotakin perintöön liittyvää, mutta jos joku haahka yrittä tulla neuvomaan mitä minun tulisi tehdä perintöasioissa niin menköön hevon kuuseen. - Anonyymi00027
Heh kyllä varmasti vietän mukavan viikonlopun ja kesäkin on tulossa. Varmasti en enää tule jumittamaan täällä, annan aikaani ihmiselle joka sitä arvostaa.
- Anonyymi00029
K rakastaa ❤️
- Anonyymi00031
Holhoavaa. Jos oikeasti tahdot jotain hyvää, tee sen eteen jotain oikeaa.
- Anonyymi00032
Tuo on se ilmaisu, jota hain! Mietin, että mikä tuossa aloituksessa mättää. Se on holhoava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692372Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2512367- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411395Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999