Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.
Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?
13
1428
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olosuhteet huomioon ottaen huijareita.
- Anonyymi00002
Minä en ehdi mitään apupoikia katteleen.
- Anonyymi00003
Tiedän, en välitä. Pääasia on rakkaus👄❤️🔥
- Anonyymi00004
Aloitus miehelle...
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloitus miehelle...
Voi olla👄❤️🔥
- Anonyymi00006
Jos nyt kiusaajia voi kutsua apupojiksi.
- Anonyymi00007
Ei kyllä se on jotain muuta, ihan irl tapahtuvaa.
- Anonyymi00008
Ihmettelen välillä menoa täällä ja apupojista en tiedä mitään varmaan normi palstalaisia täällä. Toiset päivittäin ja toiset menojen mukaan.
- Anonyymi00009
Kuten sanoin tämä on IRL
- Anonyymi00010
Kyttäystä
- Anonyymi00012
Saathan näin nyt sitten ainakin kaipaamaasi huomiota kun tässä on useampi sitä suuuntaasi toimittamassa. Eikö pitäisi lähinnä miettiä mitä itse janoat, ja tehdä sen vaatimia suoranaisia toimenpiteitä niin että ylimääräiset jäisivät sivuun tarpeettomina heittiöinä.
- Anonyymi00013
Ei minulla ole mitään apupoikia. Joku voi olla sotkeutunut koska uskoo tahtovansa vain hyvää. Minä en ole keneltäkään apua pyytänyt. Olen ajatellut, että asiat järjestyvät aikanaan, jos niin on tarkoitus. Itse olen yrittänyt aistia, onko sellaiseen mahdollisuutta ja olla avoin.
- Anonyymi00014
Tosi kummaliseksi mennyt, ennen ihmiset hyppäs tansseissa ja kirkossa, nyt kaikki hakkaa konetta. Siis tämähän on aivan kuin Venetsia keskiajalla, missä ne jatkuvasti piti naamiaisia koko kaupunki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658